Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 326
  • Wyświetleń 56k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Okej, chyba mogę powiedzieć, że zrobione. Zazwyczaj robię zestawienie 6 wyrazów twarzy, ale tym razem tak się zapędziłem, że zrobiłem ich 18  ;D

  • Dobra, zrobiłem jeszcze kilka mniejszych poprawek w animacji, ale nie chce mi się znowu całości renderować od nowa, więc tylko wylistuję co zostało zrobione. - w ujęciu 20 nieco przesunąłem tance

  • Mortus
    Mortus

    Tak patrzę na ten film wiszący już sobie na jutubie i się zastanawiam: co ja teraz będę w życiu robił? :v    

Posted Images

Napisano
  • Autor

@michalo Pewnie będę próbował. A jak wyjdzie to się okaże.

@Ania Bardzo dziękuję! Mam może trochę wykrzywione spojrzenie, ale zawsze mam wrażenie że ludzie dużo lepsze rzeczy robią w miesiąc niż ja w te dwa lata. Stąd moje zdanie, że długo.

Napisano
  • Autor

Tak patrzę na ten film wiszący już sobie na jutubie i się zastanawiam: co ja teraz będę w życiu robił? :v

 

 

Napisano

Świetna robota. Gratuluję wytrwałości - efekt niesamowity. Ciekawe jaki projekt będzie kolejny?

Napisano

Kawał mega roboty! Brawo
Powtórzę komentarz z youtuba:
A teraz czekam na film pełnometrażowy 😉 

Napisano
  • Autor

@Destroyer Hohoho, to już się nie mogę doczekać tych soczystych worków dolarów. Może jak się zgłoszę do Blender Foundation to mi coś odpalą :v Dzięki!

@michalo Dzięki, dzięki. No momentami kusiło to porzucić, ale cieszę się, że udało się doprowadzić projekt do końca. Mam już trochę pomysłów co dalej, ale na wszystko przyjdzie czas 😉

@Mortom Jak już dostanę te obiecane przez Destroyera miliony, to chętnie zrobię, haha 😄 Dzięki.

Napisano

gratulacje, dobra robota 🙂 pozostaje tylko życzyć dalszych sukcesów! 

Zmotywowałeś mnie trochę, żeby za swoje projekty się wziąć i próbować je ukończyć 😛 

btw. nie chciałeś dodawać na Artstation refki do video na którym się wzorowałeś ?

Edytowane przez matiuss

Napisano
  • Autor

@matiuss Dziękuję. Zawsze mnie jakoś dziwnie cieszy jak widzę że ktoś pisze, że przeze mnie się do czegoś motywuje. Można zapytać co to za projekty? No i oczywiście w takim razie również życzę powodzenia!

No właśnie myślałem żeby dodać gdzieś jakieś porównanie, ale na razie nie jestem pewny jak to zrobić. Z jednej strony "kto wie to wie" i brak tego porównania sam w sobie chyba jakoś nie szkodzi projektowi (może się mylę). Z drugiej strony nie wiem czy tak po prostu wrzucenie do projektu oryginalnego wideo to dobry pomysł. Koniec końców to jednak nie jest moja praca. Może jakieś grafiki pół na pół z porównaniem obu wersji? Albo gify? Po prostu nie wiem jak ten temat "elegancko" ugryźć, więc na razie nigdzie takiego porównania do oryginału nie ma.

Napisano
W dniu 3.03.2025 o 14:39, Mortus napisał(a):

również życzę powodzenia!

Dzięki! :)

W dniu 3.03.2025 o 14:39, Mortus napisał(a):

Można zapytać co to za projekty?

Jasne!, Mam stworzony swój wątek z moim projektem na forum https://max3d.pl/forums/topic/100058-wipscena-z-filmu-anime-zgadnij-co-to/
Chciałem zrobić drugie podejście, ale z racji tego, że zacząłem w tedy szkołę to projekt musiał znowu poczekać :D Ogólnie to chciałbym tak jak Ty stworzyć rekreacje danej sceny i to dlatego aż tak mnie zmotywowałeś ❤️ Jak byś chciał się czegoś więcej dowiedzieć to zapraszam na priv albo na swoją stronę internetową . Pozdrawiam :)

Napisano
  • Autor

@matiuss Aj, zupełnie mi umknęło że odpisałeś. Mea culpa.

A, kojarzę ten wątek. Już tam wcześniej zaglądałem, pamiętam że gdzieś mi się to przewinęło. Publikowałeś to może na innych stronach? W podlinkowanym wątku ostatni posta jest z listopada 2023, ale wydaje mi się że widziałem to nie aż tak dawno. Chyba, że mnie pamięć myli.

Kurde, takie komentarze że mój projekt kogoś do czegoś motywuje to chyba moje ulubione.

Napisano
  • Autor

It's-a-me again.

Pracować cały czas nad czymś pracuję, ale jak dotąd nie było czego pokazać. Na razie nie będę opisywał co dokładnie robię, ale point jest taki, że potrzebuję do tego postaci. Więc robię postać. Poniżej aktualny postęp prac.

Mascot.jpg

obraz.pngobraz.pngobraz.pngobraz.png

Oczywiście jak zawsze krytyka mile widziana 🙂

Napisano

Wygląda bardzo fajnie ,nie ma co krytykować :)

nooo może palce, na koncepcie wydają się drobniejsze i bardziej dziewczęce niż w modelu ale to już może był taki zamysł, model wygląda bardzo dobre :)

Napisano

Mi nie siedzi tam grubość goleni. Albo bym je odchudził albo chodziaz zaznaczył jakieś zwężenie na kostkę.

Napisano

Te nogi mnie odpychają kompletnie, przede wszystkim przez ich grubość od kolana w dół. Bardziej przypominają kopyta wsadzone w but, ale też jakieś nienaturalne, niewspółgrające z resztą.

Napisano
  • Autor

Hmm, to teraz mam zagwozdkę. Nie wiem czy nogi są faktycznie, obiektywnie do poprawy, czy po prostu kwestia subiektywnej opinii. Gdyby ktoś więcej się wypowiedział, to bardzo by mi to pomogło. Bo z jednej strony zrobiłem te nogi celowo, a z drugiej nie chcę ignorować feedbacku. Ktoś coś?

Napisano

Koncept nie jest zbyt precyzyjny. Bo na jednej wersji nogi płynnie przechodzą w but, na drugiej już but jest oddzielony, przynajmniej na jednej nodze. When in doubt... zrób drugą wersję a może i ze 3 albo nawet jeszcze ze 6 zupełnie innych. Nikt nie będzie wiedział do momentu aż nie zobaczy. W zgadywanki nie ma co się bawić.

Napisano
35 minut temu, Destroyer napisał:

No mi też tak trochę średnio ale widziałem podobne nogi w jakimś atroboju czy innym megamanie więc też akceptuję taki wybór stylistyczny :)

ale tam chyba mieli jakieś wielkie buciory i zbroję?

Napisano
42 minutes ago, michalo said:

ale tam chyba mieli jakieś wielkie buciory i zbroję?

no niekoniecznie :)

2025-08-29-14-07-32-Adobe-After-Effects-

megaman tak bo jego nie pamiętam żeby boso biegał :) ale podobne racice gdzieś widywałem ale nie w czymś tak znanym więc sobie nie przypomnę gdzie :)

2025-08-29-14-12-45-Adobe-After-Effects-

Edytowane przez Destroyer

Napisano

Ale tam wszędzie jest stała szerokość nóg i jakoś to wtedy płynie w połączeniu ze skąpym detalem, a u kolegi powyżej to zgrubienie tak się rzuca w oczy i jest tak przesadzone że aż prędzej bym widział taką postać w Tekkenie albo Street Fighterze, koniecznie kopiącą.

Napisano
  • Autor

Dobra, czyli praktycznie wszyscy mają uwagi do tych nóg, co chyba znaczy, że trzeba to przerobić. Naprawdę wielkie dzięki za tyle komentarzy, bardzo mi to pomaga w zrozumieniu co jest, a co nie jest problemem.

@Destroyer No, mniej więcej w coś w tym kierunku celowałem. Megaman, Coco z Crasha bandicoota, atomówki w bardziej "realistycznej" wersji itd. Ale nie będę się bronił przed krytyką - jakby wyglądało dobrze, to by wyglądało dobrze i nikt by nie wytykał.

Badam teren. Jakieś zredukowanie tego zgrubienia by wystarczyło, czy muszę przeprojektować te nogi bardziej na serio? Taka modyfikacja na szybko:

Bonnie.jpg

@dm_ Teraz grubość jest bardziej jednolita. Nie jest stała na całej nodze, ale na pewno mniej odstaje niż wcześniej. Co uważasz?

Jak ta nowa wersja dalej nie rozwiązuje problemu, to znaczy że muszę usiąść i przemyśleć te nogi od nowa. Proszę śmiało jechać po designie 👀

Napisano

Jest lepiej, nie drażnią teraz te nogi tak jak poprzednio. Dalej czuć dodatkową grubość w okolicach łydek, ale teraz jest ona bardziej spójna z resztą postaci.

Jakby co to dalej mam wrażenie, że można z niej wycisnąć więcej, ale nie jestem w stanie powiedzieć co zrobić by to osiągnąć. Może jakaś mądra głowa od designu postaci w stylu cartoon by podała jakieś konkrety, ja jedynie mogę dawać sygnały tak/nie okiem zwykłego użytkownika. Zapewne to kwestia leżąca u samych fundamentów, czyli podstawowe kształty, bryły, ich połączenie itd., innymi słowy najprostsza, i zarazem najtrudniejsza część całego procesu projektowania.

Edytowane przez dm_

Napisano

W refkach które dałeś nogi miały równą grubość od góry do doły, i za to buty małe. U ciebie na dole najgrubiej. I poza spodniami grubiej niż w spodniach, co sprawia wrażenie wylewającej się tuszy. Mi się nie podoba.

Może gdyby były jednolicie grube, a nie grubsze z dołu? Dół węższy niż teraz i tylko buty grube?

Reszta postaci fajna.

Edytowane przez Ania

Napisano

Mi takie "słoniowe nogi" kojarzą się jeszcze z np W40k ale tam zwykle było to zbalansowane większą górą. Tu chyba cały ciężar postaci spada na nogi a najbardziej przeszkadza to, ze to skóra, jakby to były spodnie to nie byłoby takiego negatywnego wrażenia

c7db06ed4de8bf411bb79401120005a2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.