Jump to content
  • 0
triget

Przenosiny z 3ds max 2018 na Blender 2.8

Question

Cześć, widziałem nowego Blendera (2.8) i jestem zachwycony. Jestem już prawie pewien, że chce się przenieść z 3ds max 2018. Zastanawiam się jakie początkowe problemy napotkam? Na co powinienem zwrócić uwagę i co będzie mi najbardziej przeszkadzać?

 

Do tej pory używałem takich softów:

- 3ds max 2018

- RizomUV

- Corona Renderer

- 3d Coat

- Substance Live

- Affinity Photo & Designer

 

Duża role odgrywa tutaj też koszt licencji (wszystkie softy mam oryginalne). Z uwagi na brak rozwoju 3ds max (sprawdziłem wersje 2019 i zalałem się śmiechem) po prostu chce zmienić soft na lepszy i jednocześnie oszczędzić na tej licencji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0
Jak idzie przesiadka?

 

Też mam taki plan, żeby wreszcie przysiąść do blendera po ponad 10 latach w 3ds...Zacząłem coś tam sobie modelować i 2.8 to naprawdę dobry moment do zmiany.

 

Bardzo dobry moment, pod warunkiem, że nie zapomnisz, że 2.8 jest ciągle w wersji beta, i nie wszystko jeszcze w nim chodzi jak powinno. Jak Ci się powiesi, to nie wieszaj na nim psów :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Jak idzie przesiadka?

 

Też mam taki plan, żeby wreszcie przysiąść do blendera po ponad 10 latach w 3ds...Zacząłem coś tam sobie modelować i 2.8 to naprawdę dobry moment do zmiany.

 

Śledzę temat cały czas. Sprawdzam codziennie zmiany. Czekam, na wersje finalną i na obiecane poprawione snapowanie (póki co nic w tym temacie się nie dzieje choć uzbierali 30k). W między czasie pracuję na bieżąco w Max 2018.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy