Skocz do zawartości

Teczka 3d: arn


Rekomendowane odpowiedzi

No ale jak to tak? imię zobowiązuje do używania tego konkretnego renderera 😛 Już sobie wyobrażałem, że jak renderujesz w arnoldzie to jesteś zawsze szczęśliwy 😛 Ja ostatnio go ruszyłem znowu, niby mam te 32 rdzenie ale kurła jakie to jest wolne i chłodzenie zaczyna wyć jak betoniarka a już noce zimne i rosa rano się zbiera to kompa z balkonu musiałem zabrać 😛

Marmoset ładnie sobie radzi, zgaduję że to ta ostatnia wersja 4 czy tam coś takiego? 😛

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz w marmosecie idzie zrobić przyzwoity render w 5 minut (Od importu przez ustawianie sceny, render. ), jak ktoś ma chociaż troche pojęcia na temat światła to już wogóle można cuda robić. 

Wszystko działa fajnie płynnie, nawet z hipoly modelami. Do tego w 4 wrzucili texturowanie które zamierzam sobie przetestowac w najbliższym czasie, podobno daje rade.

 

A co do Arnolda to nie mam cierpliwości, zazwyczaj mi się coś wywalało, zacinało i różne tego typu historie 😄 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie mamy co tydzien meetingi 3-4 h, gdzie feedbackuje kazdemu progress, pokazuje co dalej robić itd, pozatym luźne gadki na temat zycia, pracy, wynagrodzeń, itd. Takze mi sie bardzo to podoba. Przy okazji jest nas bodajże 7-dmiu więc nie jest ciasno, na każdego ma czas.

A w ciągu tygodnia podsyła nam filmiki każdego elementu zbroji po kolei i pokazuje w jaki sposób je robi.

No i zawsze można mu na pw spamować i odpisuje więc też spoko, polecam. 

Na kod arnoldszczesliwy macie znizke xD 

 

btw. jak ma ktoś książke "zbroja japońska - Czesław Zabiegło"  to z chęcią odkupie, płace złotem. 

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dejum dzieje sie mordo 😄 troche mozesz miejscami uspokoic faldy 🙂 ja robie tak ze nie zmieniam wielkosc garmentow, a po prostu zmieniam preset i exportuje model jeszcze raz jako morph i na lejerku sobie wymazuje rzeczy ktore wygladaja zle 🙂  (jezeli ruszysz garment, zmieni sie numeracja vertow)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja się przyczepię 😉 

Wszystko spoko, ale te symulacje z marvelusa.. - materiał wygląda bardzo nienaturalnie. Myśle, że w MD da się osiągnąć coś więcej.  Zerknij na refki bo u ciebie rękawy i nogawki wiszą jakby materiał był cienki i ciężki i nie miał żadnej sztywności.  

Ja odszedłem od marv bo nie potrafiłem tego ogarnąć. 

Np;

https://c8.alamy.com/comp/TYHJ36/wax-figure-of-johnny-depp-as-captain-jack-sparrow-from-pirates-of-the-caribbean-unveiled-at-madame-tussauds-in-new-york-on-july-5-2006-upi-photolaura-cavanaugh-TYHJ36.jpg

 

https://i.pinimg.com/564x/4a/4d/9e/4a4d9e2ed2fcd610428bd6842a76a2d0.jpg

 

https://wallpapercave.com/wp/wp1954350.jpg

 

Pewnie da się to trochę zatuszować teksturą ale teraz wygląda średnio.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo co mowi @michalo - czuje ze wisi to na nim jakos tak nienaturalnie. Ilosc fald i zmarszczek sugeruje cienki, delikatny material  a ich ksztalt sugeruje cos ciezkiego. Faldki spoko ale brakuje mi tej lekkosci - rekawy i nogawki nieco bardziej bufiaste - teraz mi sie to kojarzy z mokrym, lekkim materialem ktory sie lepi i jst ciezki od wody. Moze taki jest zamysl, nie wiem. Ogolnie pracka ogien, ale zawsze mozna sie powymadrzac 😉

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam MD miał presety - różnego typu materiały i ich właściwości.

Do tego też dodawałem drugą warstwę wewnętrzną żeby te fałdy trochę usztywnić

 

I jak jeszcze pokładam nadzieje w tym programie natknąłem się na ten fajny tutorial

https://3dgladiator.com/tutorials/marvelousdesigner/

 

Po tych wszystkich przygodach uznałem, że md nie jest dla mnie 😉 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

A to w blenderze zwykłe plany na curvach poustawiane.

Z tego co pamietam to robilem curva, snapowalem go do kulki i robilem takie zawijasy po powierzchni tejze kulki. Poźniej alt+s sobie zwężałem mesha  a prawym + tilt ustawiałeś kąt obrotu mesha. I tyle w sumie. Później rozkładanie uvki, nakladanie tilowanego patternu, później w zetce mask by intensity bodajze z nałożoną teksturką. I inflatem sobie robiłem te wypukłości. Może kiedys nagram jakiegoś tutka do tego bo duzo osób mnie o to pyta 😄 

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, chyba juz o tym pisalem cos nie tak z tymi ustami. Barkhad Abdi
Wypchnij mu zeby do przodu. Bo gorna warga opiera sie o zeby. Sa pod lekkim skosem i do przdu. Mozesz to w LP poprawiac. Obczaj jeszce dolna warge.
Duzo traci prez te usta


THE PIRATES OF SOMALIA (2017): New Trailer Starring Evan Peters, Al Pacino, Barkhad  Abdi… | The Movie My Life

http://cdn29.us1.fansshare.com/pictures/barkhadabdi/barkhad-abdi-house-893755870.jpg
 

150223130547-spc-inside-africa-somalia-b

Barkhad Abdi – Movies, Bio and Lists on MUBI

Tu dobrze widac zeby:
http://cdn29.us1.fansshare.com/pictures/barkhadabdi/barkhad-abdi-house-893755870.jpg

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uchu tez bym sie przyjzal w srodku jak juz tak dlubiesz. Chyba ze ss mo zmiekczy ale watpie. 

Obczaj nos nie wiem czy on ruszyl  nozdrzami ale zmarszcek mimicznych nie widze.wiec dziurki sa bardzie pionowe chyba.
Pomyslalbym nad plaszczyznami na czole  bo  troche za ostro.

image.png.033f81706065ce4df6b6969a02771b8f.png

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio tłuke anatomie, i właśnie chyba wczoraj ogądałem jak koleś mówił, o kanciatym łuku brwiowym, że to jeden z częstszych błędów. Paczam tu, i nie zwróciłem uwagi a seba ofc tak lol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku trzeba umiec  przerysowywac. To tez jest wazne by sie nauczyc co gdzie jest. Przy ogromie skanów chyba lepiej jest umieć robic postacie stylizowane. Potem mozna robic mniej przerysowane a w koncu nie uszukujmy sie jak obróci się co drugi model specow od liknesów od charakterystycznego kata kamery lub mimiki to likness ucieeeeka ;). Skanu nie przeskoczysz ,ale dobry skan to trzeba miec gruby sprzet. Wtedy wszyskie textury. i potem tylko nie zj... tego shadingiem groomem i wlosami., a rigiem xD i swiatlem xD.

P.S. ludzie o podobnych wzoracach budowy twarzy często mają podobne wzorce zachowań przynajmnie podobne sposob zachowań nie wiem czemu ,ale obserwujac ludzi na ulicy mialem porownywalem ich wyglada sposob mowienia(tempo i gestykulacje) do znajomych mi ludzi i geny jednak mają tu cos do powiedzenia xD.

Edytowane przez Sebazx6r
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezłe cacka. Z drewienkiem jeszcze powalcz, bo wygląda jakby jakiś subsurface scattering za mocno działał, spróbuj z inna teksturą może. Metal i szabelka zajebioza. W czym rendzisz te pukawki?

Edytowane przez alex3d
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności