Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć, od czasu do czasu odświeżam texturki do swoich starszych modeli, pomyślałem, że może coś wrzucę 🙂

Najpierw fiacik

Pozdrawiam, Jakub

screenshot040.jpg

 

screenshot041.jpg

Edytowane przez jakubziom
usuwanie spacji w poście
  • Like 9
  • Mega! 1
Napisano

Fajne modele, uzi takie proste ale czyste i nieprzesadzone ale Anthony to skok na głęboką wodę, jest podobieństwo to plus ale jeszcze dużo brakuje żeby było naprawdę dobrze, a przy podobiznach to od razu widać gdy coś nawet minimalnie nie gra 

Napisano

Dzięki! Ja to rzeźbiłem jakiś rok temu i od tego czasu nie tknąłem już twarzy 😓 Na codzień robię enviro i zdecydowałem się iść w stronę dizajnowania jeśli chodzi o rozwój 😄 Za dużo frustracji z tymi likenessami, a i tak się skanuje najczęsciej buzie : (

Napisano (edytowane)

Co znaczy "rzeczywiscie"? Nie ma jakiegos konsensusu jesli o to chodzi. Zeby dobrze rysowac musisz znac anatomie i zeby dobrze rzezbic musisz znac anatomie. Albo ja znasz albo nie. To czy to jest w 2D czy 3D to jeden kij. Jesli dobrze rysujesz to i tak myslisz w 3D. Mysle ze samo juz nastawienie klienta i to co lubi moze zawazyc. Znaczy jesli lubi 2D a na sile sie stara pracowac w 3D mimo ze mu to nie lezy to wtedy moze byc klopot.

Edytowane przez Nezumi
  • Like 2
Napisano

Chyba nie ma czegoś takiego jak przeskakująca klapka, jakiś moment po którym idzie jak po maśle. Ja to widzę jako ciągłe stopniowe rozwijanie wiedzy i umiejętności. Niezależnie od tego jaki poziom się osiągnęło, musi być trochę trudno jeżeli ma być mowa o jakimś rozwoju. Jeśli idzie jak po maśle to znaczy że jest zastój, albo nawet regres. Na pewno jest tak jak pisze Nezumi, wiedza anatomiczna nabyta przy rysowaniu i malarstwie jest wykorzystywana i bardzo pomaga przy rzeźbieniu i odwrotnie. 2D i 3D to w dużym stopniu pokrewne metody, mimo oczywistych różnic wymagają wielu tych samych umiejętności.

  • Like 4
Napisano

Tak, tak, rozumiem, że to nigdy nie jest że z pamięci się leci i wszystko jest dobrze 😄 Bardziej mnie interesowało, czy może ktoś miał takie doświadczenie, że robił tylko 2d, a potem wszedł w 3d i zrobił jakieś 2-3 pracki (character) na zadowalającym poziomie (mam na myśli hireable :D) i ile mniej więcej czasu na to potrzebował. Np. 3-4 miesiące full-time, czy to jest realny termin . Od strony technicznej to raczej ogarnięty 🤤 jestem, bo już trochę assetów poczyniłem 🙂 A wiadomo, że do każdego zadania trzeba podejść indywidualnie i myśleć all the time 🙂 

Napisano
3 minuty temu, jakubziom napisał:

ardziej mnie interesowało, czy może ktoś miał takie doświadczenie, że robił tylko 2d, a potem wszedł w 3d i zrobił jakieś 2-3 pracki (character) na zadowalającym poziomie (mam na myśli hireable :D)

Widziałem wiele takich osób. Ich nauka w zasadzie polatała na ogarnięciu zbrusha i od pierwszej pracki widać było, że nie wzięli się z nikąd. To co się nauczysz  w 2d łatwo przerzucić na zbrusha bo to takie rysowanie też ale w 3d. Gorzej zrobić odwrotnie - z zb do 2d 😉 

Sam zobaczysz, tylko poznaj interface i funkcje. 

  • Like 2
Napisano

Ajjj kozak.
Co się nagrałem w gierkę to moje, świetny koncept, szkoda, że jak zwykle chińskie zergi wszystko popsuły. Coś tam się dalej z nią dzieje? Czy już przy niej nie pracujesz?

  • Haha 1
Napisano

Fajnie to wygląda! Jest bardzo duży potencja w takim podejściu. Coraz więcej osób zagląda w ai i widać, że w najbliższych latach krajobraz prac cyfrowych najróżniejszych dziedzin mocno się zmieni i albo będzie się na samym ostrzu tych zmian albo zostanie z ręką w nocniku 🙂 

< note to self, dodać do listy: naumić się ai czegoś tam> 🙂 

Napisano (edytowane)

Hej, dzięki 🙂 cały problem z korzystania z tej metody, moim zdaniem polega na wpisaniu dobrych tagów i wybierania odpowiednich obrazków do dalszego przetwarzania. Dlatego samo generowanie może zająć sporo czasu 🙂 Ale nie sądze, że zastąpi to skilla, przynajmniej na razie.

Edytowane przez jakubziom
  • Like 1
Napisano

Ostatnie chyba najlepsze - ale trochę przepaliłeś 😐 

Najlepiej kolory wyszły chyba tu (naturalne): 
dfffffxxxxxxxzzzzzz.jpg.e650b27a910b8b5992ac65f80fc09f9b.jpg

Ale buzia potrzebuje dobrego chirurga plastycznego 🙂 Na ostatnim buzia już lepsza choć chyba trochę okrąglutka wyszła, ale lepiej jak się fachmany 2D wypowiedzą 🙂 

  • Like 2
Napisano (edytowane)

Hej, dzięki 🙂 Tym razem nie specjalnie te niebiesko-żółte kolory, po prostu takie mi podpasowały. Jeśli chodzi o twarz to chciałem zrobić jak na starych obrazach, ale może lepiej było zrobić jakaś bardziej nowoczesną 🙂 

Na codzień nie robię też ilustracji, a szczególnie postaci, więc pewnie tam jest trochę niuansów, które się widzi, kiedy się więcej tego robi.

Ale midjourney mi się spodobał i pewnie jeszcze coś zaspamuję niedługo 😄

Natomiast jeśli ktoś chciałby udawać malarstwo to polecam zakupić filtr Akvis do Photoshopa. Tutaj kilka razy z różnymi ustawieniami na różnych layerach 🙂 

Edytowane przez jakubziom
Napisano
18 godzin temu, jakubziom napisał:

taka próbka w ramach żartu, że niedługo najlepsi ilustratorzy stracą pracę 😬

 

IMO to będzie wręcz przeciwnie, to ci najlepsi zostaną, a te mniejsze płotki zginą marnie lub co najwyżej zostaną operatorami SI dla jakiegoś korpo 😉 No ale mogę się mylić 🙂 

Napisano

A ja myślę, że z tego mogą korzystać nie-artyści żeby stworzyć brief dla artysty-koncepciarza.  Jakieś szybkie sprawy etc. Wątpię, że zrobią na tym koncepty pod grę/film.  No ale za parę lat kto wie.. 

Napisano
W dniu 21.06.2022 o 00:37, jakubziom napisał:

nowa pracka, zaczęłem myśleć trochę więcej o formie i świetle

 

616858603_fin_maybecopy.thumb.jpg.6c289e53cf11c5624a2f8d4066ea03f8.jpg

 

 

baza z ai

aibase1.jpg

A jak to jest z Tym AI? Jej lewa część twarzy  i usta są wycięte z jakiegoś obrazka, który podsunąłeś? 

  • Like 1
Napisano
Cytat

A jak to jest z Tym AI? Jej lewa część twarzy  i usta są wycięte z jakiegoś obrazka, który podsunąłeś? 

Nie do końca. To jest po prostu to samo oko, co prawe tylko mirrora robiłem; a bardziej poprawny owal twarzy domalowałem 😉

Napisano
Godzinę temu, jakubziom napisał:

Nie do końca. To jest po prostu to samo oko, co prawe tylko mirrora robiłem; a bardziej poprawny owal twarzy domalowałem 😉

Ale mi chodzi o ten obrazek wygenerowany, nie twoją podmalówkę. 

Napisano
Cytat

Ale mi chodzi o ten obrazek wygenerowany, nie twoją podmalówkę. 

To jest 7 iteracja wybrana jako upscaling. Korzysta się tylko z tagów. Zrobiło mi z 32 wersje, każda z trochę inną twarzą. Nie sadze tez, ze jest to kopiuj wklej czyjejs pracy, lub z jakiegos obrazu. Chyba ze ktos znajdzie 🙂

image.thumb.png.1d9e2e2dd5f8fad706a9441de9873916.png

Napisano
22 minuty temu, jakubziom napisał:

To jest 7 iteracja wybrana jako upscaling. Korzysta się tylko z tagów. Zrobiło mi z 32 wersje, każda z trochę inną twarzą. Nie sadze tez, ze jest to kopiuj wklej czyjejs pracy, lub z jakiegos obrazu. Chyba ze ktos znajdzie 🙂

image.thumb.png.1d9e2e2dd5f8fad706a9441de9873916.png

aaa dobra. Myślałem, że mieli jakieś obrazki, które podajesz. OK

Napisano (edytowane)

Nowy obrazek zaczęty od mijourneya, około 4 godziny - fan art do Star Wars. Zrobiłem też timelapsa na youtube 🙂

 

coruscant3333232323xxxxxxxxxz.thumb.png.8ed161a937816dcde594e506bd1fec32.png

 

 

Edytowane przez jakubziom
  • Like 3
Napisano

Fajne, widac, że jeszcze nie jesteśmy na etapie w którym AI zrobi skończoną prace ale jako baza bardzo spoko.

BTW, długo czekałeś od momentu rejestracji, żeby się dostac do bety midjourney? Kiedyś się zapisałem bo chciałem spróbowac, ale nie dostałem zadnego maila, pewnie dlatego, że nie mam aktywności na twitterze 😄 

Napisano (edytowane)

Ja miałem to szczęście, że dostałem invite od przyjaciela. Fajne w tym ai jest wg mnie to, że ustawia tą bazę tak, że światło raczej pasuje, więc nie trzeba aż tak się nad tym zastanawiać 🙂 I robi fajne kompozycje, tylko potem jeśli to ma mieć jakiś sens, często i tak trzeba połowę zmienić 🙂

Dla mnie jednak główną zaletą jest to, że nie zaczyna się od pustej kartki i robi tą pierwszą fazę roboty, czyli wyszukiwanie i robienie szkiców.

Edytowane przez jakubziom
Napisano
5 hours ago, bigworm said:

ale nie dostałem zadnego maila, pewnie dlatego, że nie mam aktywności na twitterze

Watpie zeby to bylo powodem. Ja dostalem zaproszenie po jakichs 2 tygodniach mniej wiecej a w polu Twitter mialem wpisane zgodnie z prawda ze nie mam konta na Twitterze w ogole. Trzeba poczekac. Jakos nie robi na mnie wrazenia - fajna zabaweczka jak sie nudzi komus. Moze tez przypadkowo wygenerowac fajny pomysl w razie jakiegos kryzysu kreatywnosci.
BTW uwazajcie jak dostaniecie dostep bo ta beta to jest wylacznie kilka obrazkow tak ze zastanowcie sie dobrze co chcecie wyprobowac, bo po kilku obrazkach wam podziekuje i zaprosi do dania im kaski za dalsze uzytkowanie 😄.
Chialem wrzucic to co mi wyprodukowalo ale skasowalem efekty bo to co uzyskalem nie bylo ciekawe a ich wspanialomyslnosc w darmowym uzywaniu skonczyla sie szybciej niz myslalem - zadnej zapowiedzi ot "dzieki za wyprobowanie darmowej czesci bety a teraz dawaj zloto i diamenty!". Oh well.

Napisano
22 godziny temu, jakubziom napisał:

Fajne w tym ai jest wg mnie to, że ustawia tą bazę tak, że światło raczej pasuje, więc nie trzeba aż tak się nad tym zastanawiać 🙂 I robi fajne kompozycje, tylko potem jeśli to ma mieć jakiś sens, często i tak trzeba połowę zmienić 🙂

To jest chyba najlepsze zastosowanie na ta chwile

@Nezumi O, nawet nie wiedziałem, że tam są takie limity w tej becie. Nie ma nic za darmo na świecie (oprocz blendera 🙂 ). No nic, jak mi kiedys przyjdzie mail to wypróbuje. 

  • Like 1
Napisano
2 hours ago, bigworm said:

O, nawet nie wiedziałem, że tam są takie limity w tej becie.

Ja tez nie i dlatego zuzylem swoje kilka szans na nieprzemyslane duperele 😄 Ale nie bede im placil za to.

Napisano (edytowane)
Cytat

Głupie pytanie - takie googlowanie zgiętej nogi , wycinanie tła, wklejanie, cięcie itd jest naprawdę szybsz niż namalowanie jej?

Pewnie nie, ale dawno nie malowałem aktów więc nie byłem pewien czy to "siedzi", więc użyłem fotki żeby na szybko zobaczyć wrażeniowo, czy przynajmniej jest jakaś iluzja poprawności 😄

Poza tym chciałem znaleźć identyczną refkę, ale nie znalazłem 🙂

Edytowane przez jakubziom
  • Like 1
Napisano

Jako ze fascynacja AI trwa to tak wrzuce bo znalazlem co mi tam wygenerowalo. Mial byc bialy szczurolak z czerwonymi oczami trzymajacy sztylet no i jest cos takiego jak na zalaczonej grafie. I teraz tak - mozna powiedziec ze niezle ale to nie jest nawet w ulamku podobne do tego co chcialem osiagnac. Probowalem antropomorficznego szczura - za trudne slowo, AI nie rozumiec (tak wiem, NA RAZIE 😄 ). Koniec koncow nie zdarzylem wyprobowac innych opcji bo sie skonczyla darmowka i mam otylego szczura z branzoletka i sztyletem czerwonym. Chcialem zeby byly slady krwi na nim ale slowo "blood" jest na cenzurowanym i go nie mozna uzywac... Swietnie pokazuje to jak AI moze kontrolowac co w nim robimy. Nowa wersja kontrolowanej "wolnosci" tworczej..

progress_image_90_1379c990-7d66-4435-948a-4e8d093b6513.jpg

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Nie mam jeszcze dużego doświadczenia w AI, ale zawsze jakimś sposobem jest wpisywanie imion artystów, których styl jest podobny do tego co chcesz osiągnąć, bądź precyzowanie poprzez dodanie np. wyrażeń "standing, contrapose, czy bust" lub "concept art, dungeons and dragons" czy jakoś tak. Dzisiaj natknąłem się na taką prackę (nie moje) i zdziwiłem się, jak mało jest do poprawiania.

Ale bez płacenia nie da się z tego korzystać, bo zwykle trzeba mielić znacznie więcej wersji.

Moje podejście jest takie, że staram się oszacować, czego może być dużo w bazie (bo jest popularne) i w ten sposób wpisywać tagi 😄 

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba

Edytowane przez jakubziom
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności