Napisano 20 Listopad 202420 Lis Kolejny projekt do którego robię ilustracje dla Lucky Duck Games. To jest tylko mały procent, bo zrobiłam ich kilkadziesiąt 😄 Będę coś wrzucać w miarę jak będą pokazywać nowe w aktualizacjach kampanii 😉 Nie dość, że fantasy, to jeszcze tematy bardzo różnorodne, więc świetnie się bawię przy robieniu tego 🙂 Stop them! Let's Rethink That Possessed Contraband Spectacles Broken Shield Edytowane 20 Listopad 202420 Lis przez jameli
Napisano 20 Listopad 202420 Lis Ilustracje bardzo fajne. Postacie trochę widać, że się nad nimi spinasz. Nie ma tego luzu w łapie jak przy prostszych rzeczach, przez to widać kontrast pomiędzy postaciami a resztą, zwłaszcza na tym samym obrazku... wiadomo, że to normalne itd. ale po prostu to widzę, dlatego piszę. Kwestia ilości, a piszesz że jest tego kilkadziesiąt, to też zaznacz pls czy to chronologicznie wrzucasz, bo czuję że może być widać progress na takim samplu. Ale jak nic natrzaskasz tego jeszcze z tysiąc i będzie cacy jak u Mullinsa 😜 No i zastanawia mnie kondycja runku ilustracji tego typu w dzisiejszym świecie... ciekawym czy dzisiaj można wyżyć z takich ilustracji... a wyżyć mam na myśli, 15-20k na rękę miesięcznie, bez ślęczenia po nocach? Jakby ktoś chciał się podzielić taką wiedzą. To chętnie przyjmę. 😜
Napisano 20 Listopad 202420 Lis Autor Co do chronologii to Stop them jest najstarsze, a Possessed nowsze ale niewiele je dzieli, może z dwa miesiące. Te co robię aktualnie, to nie wrzucili ich nigdzie i nie mogę pokazać, ale przy kolejnej wrzucie będę pamiętać żeby o tym wspomnieć 😉 Ogólnie to te trzy górne prace to są prawie sprzed roku, a np nowa wrzuta z projektu Fafnir w innym wątku, to ten smok z łańcuchem jest z ostatniego miesiąca. Co do wyżycia i 15-20 k to nie z polskimi firmami z moich doświadczeń. Ja pracuję szybko to mi wychodzi koło dychy na rękę ale siedzę max 8h dziennie i bez weekendów. Jak pracowałam dwa lata temu w gamedevie, to miałam dużo więcej ale wiadomo jak jest teraz w gamedevie. Ogólnie to praca w ilustracji do plansżówek to zawsze było moje marzenie, więc trochę poświęcam stawki na rzecz robienia tego co najbardziej lubię. Zrobię porządne portfolio i będe startować do zagranicy, wtedy szansa jest na te stawki co mówisz. 🙂
Napisano 25 Listopad 202425 Lis Autor Wyszła dzisiaj akurat aktualizacja, to przychodzę ze świeżymi ilustracjami z tego miesiąca 😉 Niewiele wrzucili, ale przynajmniej coś nowego 🙂 Scene - Master of Camouflage (co do kompozycji, to miałam już takie wytyczne) Item: Good Education Akurat pracując przy tych miałam w pamięci te ostatnie uwagi o zmiennych krawędziach, ilości detalu i walorze 🙂 Do tego drugiego robiłam też prosty render. Tutaj kompozycję sama wymyślałam.
Napisano 3 Grudzień 20243 Gru To ze świeczkami fajnie wyszło. Przy camouflage wygląda jakby się zakopał pionowo w ziemi, coś z pozycją głowy nie tak.
Napisano 3 Grudzień 20243 Gru Autor 3 minuty temu, Ania napisał(a): To ze świeczkami fajnie wyszło. Przy camouflage wygląda jakby się zakopał pionowo w ziemi, coś z pozycją głowy nie tak. Do camouflage dostałam taką kompozycje odgórnie. Dopiero pod koniec ktoś się zastanowił nad tym o czym mówisz i już było późno ja zmiany 😛 ustaliliśmy że siedzi w krzakach w rowie 😅
Napisano 24 Styczeń24 Sty Autor Parę nowych artów z projektu 🙂 Playing with Fire i Seeking Whats Lost Oba zaczęte w Blenderze i malowane w Photoshopie. Nie umiem wrzucić więcej wipów i procesu w wątek, bo mam ten limit 5mb 😜 Jak chcecie zobaczyć to dodam wideo procesy z powstawania jakoś 😜
Napisano Piątek o 17:274 dn Autor Wyszedł duży update aktualnych ilustracji i nareszcie mogę pokazać coś świeżego :D@kengi i tutaj są świeże rzeczy jeśli chcesz zobaczyć postęp :)Wszystkie te ilustracje były już od zera malowane w kolorze bez użycia gradient map. Teraz skupiam się przede wszystkim nad podszkoleniem się w kolorze i w osiągnięciu ciekawego brushworku, no i jak zawsze w nie wchodzenie w detale zbyt po całości ;pPathfindingGlimmer of HopeNever Doubted - @Kalberos tu miałam Twojego pustynnego egzekutora jako refkę, bo to ten sam pakiet :DSlip Out UnnoticedKomentarze i krytyka zawsze mile widziane! Edytowane Piątek o 17:514 dn przez jameli
Napisano Piątek o 21:113 dn Nie wiem, czy narzuciła to spójność stylistyczna, czy coś innego, ale wszystkie z ostatniej wrzuty mają dosyć wysoko osadzony punkt widzenia. Jakby widz patrzył pod nogi albo siedział na drzewie. Obniżenie horyzontu mogłoby dodać sporo przestrzeni do tych artów. A w ostatniej pracy w ogóle mam wrażenie, że są dwa światy perspektywiczne, jeden z kamieniami i strażnikiem, a drugi odcina się światłem z drzwi.Można się też przyczepić do dość jednolitego wykończenia całości w detale, ale to sama widzisz i walczysz z tym :)
Napisano Piątek o 21:233 dn Autor Ten layout jest wymuszony przez układ elementów na karcie. Wszystko co ważne musi się mieścić w górnym kwadracie. Też wolę jednak niski horyzont raczej 😅
Napisano Sobota o 08:083 dn Świetna robota. Twoje prace mają naprawdę fajny klimat. 10 godzin temu, jameli napisał:Ten layout jest wymuszony przez układ elementów na karcie. Wszystko co ważne musi się mieścić w górnym kwadracie.Nie znam się ale podejrzewam, że to jest celowe. Więc jaki jest cel takiej kompozycji?
Napisano Sobota o 08:293 dn Autor 17 minut temu, michalo napisał(a):Świetna robota. Twoje prace mają naprawdę fajny klimat.Nie znam się ale podejrzewam, że to jest celowe. Więc jaki jest cel takiej kompozycji?Ktoś sobie tak wymyślił 😛 tak wygląda układ na karcie tylko nie ta ilustracja akurat:Dół mogłabym niby skadrować i nie pokazywać ale chcą żeby wszystko było namalowane to maluje a jak już mam namalowane to pokazuje 😄
Napisano Sobota o 15:173 dn 6 hours ago, jameli said:Ktoś sobie tak wymyślił 😛 tak wygląda układ na karcie tylko nie ta ilustracja akurat:Dół mogłabym niby skadrować i nie pokazywać ale chcą żeby wszystko było namalowane to maluje a jak już mam namalowane to pokazuje 😄No, te ramki to zawsze są problematyczne kompozycyjnie... Komu to wogle poczebne, ludzie powinni nasz art podziwiać, a nie jakieś tam cyferki i zasady czytać i w gierki grać :D
Napisano Sobota o 17:113 dn 23 godziny temu, jameli napisał(a):Wyszedł duży update aktualnych ilustracji i nareszcie mogę pokazać coś świeżego :D@kengi i tutaj są świeże rzeczy jeśli chcesz zobaczyć postęp :)Wszystkie te ilustracje były już od zera malowane w kolorze bez użycia gradient map. Teraz skupiam się przede wszystkim nad podszkoleniem się w kolorze i w osiągnięciu ciekawego brushworku, no i jak zawsze w nie wchodzenie w detale zbyt po całości ;pPathfindingGlimmer of HopeNever Doubted - @Kalberos tu miałam Twojego pustynnego egzekutora jako refkę, bo to ten sam pakiet :DSlip Out UnnoticedKomentarze i krytyka zawsze mile widziane!O widzisz, wazne ze sie przydal i byl czytelny.To ten ? https://www.artstation.com/artwork/49R4YW Edytowane Sobota o 17:133 dn przez Kalberos
Napisano Sobota o 17:263 dn Autor 2 godziny temu, SebastianSz napisał(a):No, te ramki to zawsze są problematyczne kompozycyjnie...Komu to wogle poczebne, ludzie powinni nasz art podziwiać, a nie jakieś tam cyferki i zasady czytać i w gierki grać :DZgadzam się 😄15 minut temu, Kalberos napisał(a):O widzisz, wazne ze sie przydal i byl czytelny.To ten ? https://www.artstation.com/artwork/49R4YWTak ten 😁
Napisano Niedziela o 11:032 dn 19 hours ago, SebastianSz said:No, te ramki to zawsze są problematyczne kompozycyjnie...Komu to wogle poczebne, ludzie powinni nasz art podziwiać, a nie jakieś tam cyferki i zasady czytać i w gierki grać :DTworzenie kart to sztuka sama w sobie łącząca artystyczny warsztat obrazu ze śmiałą kreatywną wizją i wartością użytkową :)
Napisano Niedziela o 11:462 dn 40 minutes ago, Destroyer said:Tworzenie kart to sztuka sama w sobie łącząca artystyczny warsztat obrazu ze śmiałą kreatywną wizją i wartością użytkową :)
Napisano Niedziela o 17:512 dn Autor 44 minuty temu, Nezumi napisał(a):Fantastyczne prace. Tematycznie i technicznie ;)Dzięki!
Napisano 21 godzin temu21 godz Piękny styl rycerza, zawsze chciałem grać w grę, która byłaby żywym obrazem. I nie obraź się, ale myślałem jak to zrobić. Gdyby wymodelować kukiełki lowpoly z prostymi elementami do animacji, wrzucić w proste, wymodelowane z kolorowych boxów lokacje, i kazać gpu od nvidii z systemem ai generować na tej podstawie całą grę z nauczonych wcześniej malunków, myślę że mógłbym w to zagrać. Wtedy nawet film spiderverse mógłby stać się interaktywnym przeżyciem. Ale tego nie zrobią :< .Nie mniej, twoje rysunki to uczta dla moich oczu, po prostu cudnie =) .
Napisano 21 godzin temu21 godz Autor Gdy czytam AI to od razu mi się jeżą kolce, ale poza tym to bardzo miłe co napisałeś i dziękuję! ❤️
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto