Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kolejny projekt do którego robię ilustracje dla Lucky Duck Games. To jest tylko mały procent, bo zrobiłam ich kilkadziesiąt 😄 Będę coś wrzucać w miarę jak będą pokazywać nowe w aktualizacjach kampanii 😉 Nie dość, że fantasy, to jeszcze tematy bardzo różnorodne, więc świetnie się bawię przy robieniu tego 🙂

Stop them!

amelia-poltoracka-2.jpg

Let's Rethink That

amelia-poltoracka-4.jpg

Possessed

possessed.jpg

Contraband

amelia-poltoracka-contraban.jpg

Spectacles

amelia-poltoracka-spect.jpg

Broken Shield

amelia-poltoracka-shield.jpg

Edytowane przez jameli

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 859
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Wyszedł duży update aktualnych ilustracji i nareszcie mogę pokazać coś świeżego :D @kengi i tutaj są świeże rzeczy jeśli chcesz zobaczyć postęp :) Wszystkie te ilustracje były już od zera malowane w k

  • Wyszła dzisiaj akurat aktualizacja, to przychodzę ze świeżymi ilustracjami z tego miesiąca 😉 Niewiele wrzucili, ale przynajmniej coś nowego 🙂 Scene - Master of Camouflage (co do kompozycji, to mi

  • Parę nowych artów z projektu 🙂 Playing with Fire i Seeking Whats Lost  Oba zaczęte w Blenderze i malowane w Photoshopie. Nie umiem wrzucić więcej wipów i procesu w wątek, bo mam ten limit 5m

Posted Images

Napisano

Ilustracje bardzo fajne. Postacie trochę widać, że się nad nimi spinasz. Nie ma tego luzu w łapie jak przy prostszych rzeczach, przez to widać kontrast pomiędzy postaciami a resztą, zwłaszcza na tym samym obrazku... wiadomo, że to normalne itd. ale po prostu to widzę, dlatego piszę. Kwestia ilości, a piszesz że jest tego kilkadziesiąt, to też zaznacz pls czy to chronologicznie wrzucasz, bo czuję że może być widać progress na takim samplu. Ale jak nic natrzaskasz tego jeszcze z tysiąc i będzie cacy jak u Mullinsa 😜 

No i zastanawia mnie kondycja runku ilustracji tego typu w dzisiejszym świecie... ciekawym czy dzisiaj można wyżyć z takich ilustracji... a wyżyć mam na myśli, 15-20k na rękę miesięcznie, bez ślęczenia po nocach? Jakby ktoś chciał się podzielić taką wiedzą. To chętnie przyjmę. 😜

Napisano
  • Autor

Co do chronologii to Stop them jest najstarsze, a Possessed nowsze ale niewiele je dzieli, może z dwa miesiące. Te co robię aktualnie, to nie wrzucili ich nigdzie i nie mogę pokazać, ale przy kolejnej wrzucie będę pamiętać żeby o tym wspomnieć 😉 Ogólnie to te trzy górne prace to są prawie sprzed roku, a np nowa wrzuta z projektu Fafnir w innym wątku, to ten smok z łańcuchem jest z ostatniego miesiąca. 

Co do wyżycia i 15-20 k to nie z polskimi firmami z moich doświadczeń. Ja pracuję szybko to mi wychodzi koło dychy na rękę ale siedzę max 8h dziennie i bez weekendów. Jak pracowałam dwa lata temu w gamedevie, to miałam dużo więcej ale wiadomo jak jest teraz w gamedevie. Ogólnie to praca w ilustracji do plansżówek to zawsze było moje marzenie, więc trochę poświęcam stawki na rzecz robienia tego co najbardziej lubię. Zrobię porządne portfolio i będe startować do zagranicy, wtedy szansa jest na te stawki co mówisz. 🙂 

Napisano
  • Autor

Wyszła dzisiaj akurat aktualizacja, to przychodzę ze świeżymi ilustracjami z tego miesiąca 😉 Niewiele wrzucili, ale przynajmniej coś nowego 🙂

Scene - Master of Camouflage (co do kompozycji, to miałam już takie wytyczne)

MasterofCamouflage_finalpopcopy.thumb.jpg.4cd36ecb180022d75ced6b61d3515c0d.jpg

Item: Good Education

GoodEducation_finalpopcopy.thumb.jpg.c1b9281049e9e4d3edf5a121061ce55e.jpg

Akurat pracując przy tych miałam w pamięci te ostatnie uwagi o zmiennych krawędziach, ilości detalu i walorze 🙂 

Do tego drugiego robiłam też prosty render. Tutaj kompozycję sama wymyślałam.

untitledcopyddfsgsg.thumb.jpg.55da72513398987b17f8628135f7e7f9.jpg

ddddd.thumb.jpg.4eebc43abaabbcd57abcdb14a94a7a6d.jpg

Napisano

To ze świeczkami fajnie wyszło.

Przy camouflage wygląda jakby się zakopał pionowo w ziemi, coś z pozycją głowy nie tak.

Napisano
  • Autor
3 minuty temu, Ania napisał(a):

To ze świeczkami fajnie wyszło.

Przy camouflage wygląda jakby się zakopał pionowo w ziemi, coś z pozycją głowy nie tak.

Do camouflage dostałam taką kompozycje odgórnie. Dopiero pod koniec ktoś się zastanowił nad tym o czym mówisz i już było późno ja zmiany 😛 ustaliliśmy że siedzi w krzakach w rowie 😅

Napisano
  • Autor

Parę nowych artów z projektu 🙂

Playing with Fire i Seeking Whats Lost 

Oba zaczęte w Blenderze i malowane w Photoshopie. Nie umiem wrzucić więcej wipów i procesu w wątek, bo mam ten limit 5mb 😜 Jak chcecie zobaczyć to dodam wideo procesy z powstawania jakoś 😜 

Playing with Fire_final.jpg

layout scene sffgdgfgg.jpg

Napisano
  • Autor

Wyszedł duży update aktualnych ilustracji i nareszcie mogę pokazać coś świeżego :D

@kengi i tutaj są świeże rzeczy jeśli chcesz zobaczyć postęp :)

Wszystkie te ilustracje były już od zera malowane w kolorze bez użycia gradient map. Teraz skupiam się przede wszystkim nad podszkoleniem się w kolorze i w osiągnięciu ciekawego brushworku, no i jak zawsze w nie wchodzenie w detale zbyt po całości ;p

Pathfinding

pathfinding.jpg

Glimmer of Hope

glimmer.jpg

Never Doubted - @Kalberos tu miałam Twojego pustynnego egzekutora jako refkę, bo to ten sam pakiet :D

never doubted.jpg

Slip Out Unnoticed

slip out.jpg

Komentarze i krytyka zawsze mile widziane!

Edytowane przez jameli

Napisano

Nie wiem, czy narzuciła to spójność stylistyczna, czy coś innego, ale wszystkie z ostatniej wrzuty mają dosyć wysoko osadzony punkt widzenia. Jakby widz patrzył pod nogi albo siedział na drzewie. Obniżenie horyzontu mogłoby dodać sporo przestrzeni do tych artów. A w ostatniej pracy w ogóle mam wrażenie, że są dwa światy perspektywiczne, jeden z kamieniami i strażnikiem, a drugi odcina się światłem z drzwi.

Można się też przyczepić do dość jednolitego wykończenia całości w detale, ale to sama widzisz i walczysz z tym :)

Napisano
  • Autor

Ten layout jest wymuszony przez układ elementów na karcie. Wszystko co ważne musi się mieścić w górnym kwadracie. Też wolę jednak niski horyzont raczej 😅

Napisano

Świetna robota. Twoje prace mają naprawdę fajny klimat.

10 godzin temu, jameli napisał:

Ten layout jest wymuszony przez układ elementów na karcie. Wszystko co ważne musi się mieścić w górnym kwadracie.

Nie znam się ale podejrzewam, że to jest celowe. Więc jaki jest cel takiej kompozycji?

Napisano
  • Autor
17 minut temu, michalo napisał(a):

Świetna robota. Twoje prace mają naprawdę fajny klimat.

Nie znam się ale podejrzewam, że to jest celowe. Więc jaki jest cel takiej kompozycji?

Ktoś sobie tak wymyślił 😛 tak wygląda układ na karcie tylko nie ta ilustracja akurat:amelia-poltoracka-dealing-with-gods-card-prew.jpg

Dół mogłabym niby skadrować i nie pokazywać ale chcą żeby wszystko było namalowane to maluje a jak już mam namalowane to pokazuje 😄

Napisano
6 hours ago, jameli said:

Ktoś sobie tak wymyślił 😛 tak wygląda układ na karcie tylko nie ta ilustracja akurat:amelia-poltoracka-dealing-with-gods-card-prew.jpg

Dół mogłabym niby skadrować i nie pokazywać ale chcą żeby wszystko było namalowane to maluje a jak już mam namalowane to pokazuje 😄

No, te ramki to zawsze są problematyczne kompozycyjnie...

Komu to wogle poczebne, ludzie powinni nasz art podziwiać, a nie jakieś tam cyferki i zasady czytać i w gierki grać :D

Napisano
23 godziny temu, jameli napisał(a):

Wyszedł duży update aktualnych ilustracji i nareszcie mogę pokazać coś świeżego :D

@kengi i tutaj są świeże rzeczy jeśli chcesz zobaczyć postęp :)

Wszystkie te ilustracje były już od zera malowane w kolorze bez użycia gradient map. Teraz skupiam się przede wszystkim nad podszkoleniem się w kolorze i w osiągnięciu ciekawego brushworku, no i jak zawsze w nie wchodzenie w detale zbyt po całości ;p

Pathfinding

pathfinding.jpg

Glimmer of Hope

glimmer.jpg

Never Doubted - @Kalberos tu miałam Twojego pustynnego egzekutora jako refkę, bo to ten sam pakiet :D

never doubted.jpg

Slip Out Unnoticed

slip out.jpg

Komentarze i krytyka zawsze mile widziane!

O widzisz, wazne ze sie przydal i byl czytelny.

To ten ? https://www.artstation.com/artwork/49R4YW

Edytowane przez Kalberos

Napisano
  • Autor
2 godziny temu, SebastianSz napisał(a):

No, te ramki to zawsze są problematyczne kompozycyjnie...

Komu to wogle poczebne, ludzie powinni nasz art podziwiać, a nie jakieś tam cyferki i zasady czytać i w gierki grać :D

Zgadzam się 😄

15 minut temu, Kalberos napisał(a):

O widzisz, wazne ze sie przydal i byl czytelny.

To ten ? https://www.artstation.com/artwork/49R4YW

Tak ten 😁

Napisano
19 hours ago, SebastianSz said:

No, te ramki to zawsze są problematyczne kompozycyjnie...

Komu to wogle poczebne, ludzie powinni nasz art podziwiać, a nie jakieś tam cyferki i zasady czytać i w gierki grać :D

Tworzenie kart to sztuka sama w sobie łącząca artystyczny warsztat obrazu ze śmiałą kreatywną wizją i wartością użytkową :)

2025-03-23-11-50-26-POV-Dad-found-the-Po

Napisano
40 minutes ago, Destroyer said:

Tworzenie kart to sztuka sama w sobie łącząca artystyczny warsztat obrazu ze śmiałą kreatywną wizją i wartością użytkową :)

2025-03-23-11-50-26-POV-Dad-found-the-Po

grimace-clint-eastwood.gif

Napisano
  • Autor
44 minuty temu, Nezumi napisał(a):

Fantastyczne prace. Tematycznie i technicznie ;)

Dzięki!

Napisano

Piękny styl rycerza, zawsze chciałem grać w grę, która byłaby żywym obrazem. I nie obraź się, ale myślałem jak to zrobić. Gdyby wymodelować kukiełki lowpoly z prostymi elementami do animacji, wrzucić w proste, wymodelowane z kolorowych boxów lokacje, i kazać gpu od nvidii z systemem ai generować na tej podstawie całą grę z nauczonych wcześniej malunków, myślę że mógłbym w to zagrać. Wtedy nawet film spiderverse mógłby stać się interaktywnym przeżyciem. Ale tego nie zrobią :< .

Nie mniej, twoje rysunki to uczta dla moich oczu, po prostu cudnie =) .

Napisano
  • Autor

Gdy czytam AI to od razu mi się jeżą kolce, ale poza tym to bardzo miłe co napisałeś i dziękuję! ❤️

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności