Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Kolejny projekt do którego robię ilustracje dla Lucky Duck Games. To jest tylko mały procent, bo zrobiłam ich kilkadziesiąt 😄 Będę coś wrzucać w miarę jak będą pokazywać nowe w aktualizacjach kampanii 😉 Nie dość, że fantasy, to jeszcze tematy bardzo różnorodne, więc świetnie się bawię przy robieniu tego 🙂

Stop them!

amelia-poltoracka-2.jpg

Let's Rethink That

amelia-poltoracka-4.jpg

Possessed

possessed.jpg

Contraband

amelia-poltoracka-contraban.jpg

Spectacles

amelia-poltoracka-spect.jpg

Broken Shield

amelia-poltoracka-shield.jpg

Edytowane przez jameli

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Wyszedł duży update aktualnych ilustracji i nareszcie mogę pokazać coś świeżego :D @kengi i tutaj są świeże rzeczy jeśli chcesz zobaczyć postęp :) Wszystkie te ilustracje były już od zera malowane w k

  • Wyszła dzisiaj akurat aktualizacja, to przychodzę ze świeżymi ilustracjami z tego miesiąca 😉 Niewiele wrzucili, ale przynajmniej coś nowego 🙂 Scene - Master of Camouflage (co do kompozycji, to mi

  • Moje zlecenie na tą grę już prawie zakończone - 2 lata życia z przerwami XD więc po kolei powrzucam co jest opublikowane i co mogę pokazać :) Poniżej najtrudniejsza scenka akcji z tej gry do której zr

Posted Images

Napisano

Ilustracje bardzo fajne. Postacie trochę widać, że się nad nimi spinasz. Nie ma tego luzu w łapie jak przy prostszych rzeczach, przez to widać kontrast pomiędzy postaciami a resztą, zwłaszcza na tym samym obrazku... wiadomo, że to normalne itd. ale po prostu to widzę, dlatego piszę. Kwestia ilości, a piszesz że jest tego kilkadziesiąt, to też zaznacz pls czy to chronologicznie wrzucasz, bo czuję że może być widać progress na takim samplu. Ale jak nic natrzaskasz tego jeszcze z tysiąc i będzie cacy jak u Mullinsa 😜 

No i zastanawia mnie kondycja runku ilustracji tego typu w dzisiejszym świecie... ciekawym czy dzisiaj można wyżyć z takich ilustracji... a wyżyć mam na myśli, 15-20k na rękę miesięcznie, bez ślęczenia po nocach? Jakby ktoś chciał się podzielić taką wiedzą. To chętnie przyjmę. 😜

Napisano
  • Autor

Co do chronologii to Stop them jest najstarsze, a Possessed nowsze ale niewiele je dzieli, może z dwa miesiące. Te co robię aktualnie, to nie wrzucili ich nigdzie i nie mogę pokazać, ale przy kolejnej wrzucie będę pamiętać żeby o tym wspomnieć 😉 Ogólnie to te trzy górne prace to są prawie sprzed roku, a np nowa wrzuta z projektu Fafnir w innym wątku, to ten smok z łańcuchem jest z ostatniego miesiąca. 

Co do wyżycia i 15-20 k to nie z polskimi firmami z moich doświadczeń. Ja pracuję szybko to mi wychodzi koło dychy na rękę ale siedzę max 8h dziennie i bez weekendów. Jak pracowałam dwa lata temu w gamedevie, to miałam dużo więcej ale wiadomo jak jest teraz w gamedevie. Ogólnie to praca w ilustracji do plansżówek to zawsze było moje marzenie, więc trochę poświęcam stawki na rzecz robienia tego co najbardziej lubię. Zrobię porządne portfolio i będe startować do zagranicy, wtedy szansa jest na te stawki co mówisz. 🙂 

Napisano
  • Autor

Wyszła dzisiaj akurat aktualizacja, to przychodzę ze świeżymi ilustracjami z tego miesiąca 😉 Niewiele wrzucili, ale przynajmniej coś nowego 🙂

Scene - Master of Camouflage (co do kompozycji, to miałam już takie wytyczne)

MasterofCamouflage_finalpopcopy.thumb.jpg.4cd36ecb180022d75ced6b61d3515c0d.jpg

Item: Good Education

GoodEducation_finalpopcopy.thumb.jpg.c1b9281049e9e4d3edf5a121061ce55e.jpg

Akurat pracując przy tych miałam w pamięci te ostatnie uwagi o zmiennych krawędziach, ilości detalu i walorze 🙂 

Do tego drugiego robiłam też prosty render. Tutaj kompozycję sama wymyślałam.

untitledcopyddfsgsg.thumb.jpg.55da72513398987b17f8628135f7e7f9.jpg

ddddd.thumb.jpg.4eebc43abaabbcd57abcdb14a94a7a6d.jpg

Napisano

To ze świeczkami fajnie wyszło.

Przy camouflage wygląda jakby się zakopał pionowo w ziemi, coś z pozycją głowy nie tak.

Napisano
  • Autor
3 minuty temu, Ania napisał(a):

To ze świeczkami fajnie wyszło.

Przy camouflage wygląda jakby się zakopał pionowo w ziemi, coś z pozycją głowy nie tak.

Do camouflage dostałam taką kompozycje odgórnie. Dopiero pod koniec ktoś się zastanowił nad tym o czym mówisz i już było późno ja zmiany 😛 ustaliliśmy że siedzi w krzakach w rowie 😅

Napisano
  • Autor

Parę nowych artów z projektu 🙂

Playing with Fire i Seeking Whats Lost 

Oba zaczęte w Blenderze i malowane w Photoshopie. Nie umiem wrzucić więcej wipów i procesu w wątek, bo mam ten limit 5mb 😜 Jak chcecie zobaczyć to dodam wideo procesy z powstawania jakoś 😜 

Playing with Fire_final.jpg

layout scene sffgdgfgg.jpg

Napisano
  • Autor

Wyszedł duży update aktualnych ilustracji i nareszcie mogę pokazać coś świeżego :D

@kengi i tutaj są świeże rzeczy jeśli chcesz zobaczyć postęp :)

Wszystkie te ilustracje były już od zera malowane w kolorze bez użycia gradient map. Teraz skupiam się przede wszystkim nad podszkoleniem się w kolorze i w osiągnięciu ciekawego brushworku, no i jak zawsze w nie wchodzenie w detale zbyt po całości ;p

Pathfinding

pathfinding.jpg

Glimmer of Hope

glimmer.jpg

Never Doubted - @Kalberos tu miałam Twojego pustynnego egzekutora jako refkę, bo to ten sam pakiet :D

never doubted.jpg

Slip Out Unnoticed

slip out.jpg

Komentarze i krytyka zawsze mile widziane!

Edytowane przez jameli

Napisano

Nie wiem, czy narzuciła to spójność stylistyczna, czy coś innego, ale wszystkie z ostatniej wrzuty mają dosyć wysoko osadzony punkt widzenia. Jakby widz patrzył pod nogi albo siedział na drzewie. Obniżenie horyzontu mogłoby dodać sporo przestrzeni do tych artów. A w ostatniej pracy w ogóle mam wrażenie, że są dwa światy perspektywiczne, jeden z kamieniami i strażnikiem, a drugi odcina się światłem z drzwi.

Można się też przyczepić do dość jednolitego wykończenia całości w detale, ale to sama widzisz i walczysz z tym :)

Napisano
  • Autor

Ten layout jest wymuszony przez układ elementów na karcie. Wszystko co ważne musi się mieścić w górnym kwadracie. Też wolę jednak niski horyzont raczej 😅

Napisano

Świetna robota. Twoje prace mają naprawdę fajny klimat.

10 godzin temu, jameli napisał:

Ten layout jest wymuszony przez układ elementów na karcie. Wszystko co ważne musi się mieścić w górnym kwadracie.

Nie znam się ale podejrzewam, że to jest celowe. Więc jaki jest cel takiej kompozycji?

Napisano
  • Autor
17 minut temu, michalo napisał(a):

Świetna robota. Twoje prace mają naprawdę fajny klimat.

Nie znam się ale podejrzewam, że to jest celowe. Więc jaki jest cel takiej kompozycji?

Ktoś sobie tak wymyślił 😛 tak wygląda układ na karcie tylko nie ta ilustracja akurat:amelia-poltoracka-dealing-with-gods-card-prew.jpg

Dół mogłabym niby skadrować i nie pokazywać ale chcą żeby wszystko było namalowane to maluje a jak już mam namalowane to pokazuje 😄

Napisano
6 hours ago, jameli said:

Ktoś sobie tak wymyślił 😛 tak wygląda układ na karcie tylko nie ta ilustracja akurat:amelia-poltoracka-dealing-with-gods-card-prew.jpg

Dół mogłabym niby skadrować i nie pokazywać ale chcą żeby wszystko było namalowane to maluje a jak już mam namalowane to pokazuje 😄

No, te ramki to zawsze są problematyczne kompozycyjnie...

Komu to wogle poczebne, ludzie powinni nasz art podziwiać, a nie jakieś tam cyferki i zasady czytać i w gierki grać :D

Napisano
23 godziny temu, jameli napisał(a):

Wyszedł duży update aktualnych ilustracji i nareszcie mogę pokazać coś świeżego :D

@kengi i tutaj są świeże rzeczy jeśli chcesz zobaczyć postęp :)

Wszystkie te ilustracje były już od zera malowane w kolorze bez użycia gradient map. Teraz skupiam się przede wszystkim nad podszkoleniem się w kolorze i w osiągnięciu ciekawego brushworku, no i jak zawsze w nie wchodzenie w detale zbyt po całości ;p

Pathfinding

pathfinding.jpg

Glimmer of Hope

glimmer.jpg

Never Doubted - @Kalberos tu miałam Twojego pustynnego egzekutora jako refkę, bo to ten sam pakiet :D

never doubted.jpg

Slip Out Unnoticed

slip out.jpg

Komentarze i krytyka zawsze mile widziane!

O widzisz, wazne ze sie przydal i byl czytelny.

To ten ? https://www.artstation.com/artwork/49R4YW

Edytowane przez Kalberos

Napisano
  • Autor
2 godziny temu, SebastianSz napisał(a):

No, te ramki to zawsze są problematyczne kompozycyjnie...

Komu to wogle poczebne, ludzie powinni nasz art podziwiać, a nie jakieś tam cyferki i zasady czytać i w gierki grać :D

Zgadzam się 😄

15 minut temu, Kalberos napisał(a):

O widzisz, wazne ze sie przydal i byl czytelny.

To ten ? https://www.artstation.com/artwork/49R4YW

Tak ten 😁

Napisano
19 hours ago, SebastianSz said:

No, te ramki to zawsze są problematyczne kompozycyjnie...

Komu to wogle poczebne, ludzie powinni nasz art podziwiać, a nie jakieś tam cyferki i zasady czytać i w gierki grać :D

Tworzenie kart to sztuka sama w sobie łącząca artystyczny warsztat obrazu ze śmiałą kreatywną wizją i wartością użytkową :)

2025-03-23-11-50-26-POV-Dad-found-the-Po

Napisano
40 minutes ago, Destroyer said:

Tworzenie kart to sztuka sama w sobie łącząca artystyczny warsztat obrazu ze śmiałą kreatywną wizją i wartością użytkową :)

2025-03-23-11-50-26-POV-Dad-found-the-Po

grimace-clint-eastwood.gif

Napisano
  • Autor
44 minuty temu, Nezumi napisał(a):

Fantastyczne prace. Tematycznie i technicznie ;)

Dzięki!

Napisano

Piękny styl rycerza, zawsze chciałem grać w grę, która byłaby żywym obrazem. I nie obraź się, ale myślałem jak to zrobić. Gdyby wymodelować kukiełki lowpoly z prostymi elementami do animacji, wrzucić w proste, wymodelowane z kolorowych boxów lokacje, i kazać gpu od nvidii z systemem ai generować na tej podstawie całą grę z nauczonych wcześniej malunków, myślę że mógłbym w to zagrać. Wtedy nawet film spiderverse mógłby stać się interaktywnym przeżyciem. Ale tego nie zrobią :< .

Nie mniej, twoje rysunki to uczta dla moich oczu, po prostu cudnie =) .

Napisano
  • Autor

Gdy czytam AI to od razu mi się jeżą kolce, ale poza tym to bardzo miłe co napisałeś i dziękuję! ❤️

Napisano
  • Autor

Moje zlecenie na tą grę już prawie zakończone - 2 lata życia z przerwami XD więc po kolei powrzucam co jest opublikowane i co mogę pokazać :) Poniżej najtrudniejsza scenka akcji z tej gry do której zrobiłam sobie prawie wszystko w 3d dla ułatwienia i parę zwierzaków które się świetnie robiło całe od ręki :D Jak ktoś jest zainteresowany to wrzucam procesy na Instagram @jameliart :)

Unwavering Courage.jpgKaviathan_final copy.jpgBlack Parrot_final 2.jpgDog_final copy.jpg

Napisano
  • Autor
40 minut temu, EthicallyChallenged napisał(a):

No super prace. A wrzuć tu też te 3D i proces, nie każdy ma wstęp na instagrama, wiesz? :(

A co dostałeś bana na Instagramie za krytykowanie sprzączek? 😛 Spoko wrzucę później w wątku wip 😄 Kiedyś pytałam w wątku czy ktoś jest zainteresowany procesami, nie było entuzjazmu, to nie wrzucałam 😉

Napisano
31 minutes ago, jameli said:

Kiedyś pytałam w wątku czy ktoś jest zainteresowany procesami, nie było entuzjazmu, to nie wrzucałam

Nie zauważyłem. Czasem coś się na forum przeoczy. Też chętnie zobaczę.

A pracki zdecydowanie progresują, widać postęp. Bardzo fajne.

I przy okazji; zapraszam do wątku speedpaintingowego.

Napisano
42 minuty temu, jameli napisał:

A co dostałeś bana na Instagramie za krytykowanie sprzączek?

właśnie nie wiem za co, przy założeniu konta mi banowali z automatu, potem za spamowanie gdy dałem kilka komentów i lajków znajomemu i dałem sobie spokój z instagramem :P

Napisano
  • Autor
54 minuty temu, kengi napisał(a):

Nie zauważyłem. Czasem coś się na forum przeoczy. Też chętnie zobaczę.

A pracki zdecydowanie progresują, widać postęp. Bardzo fajne.

I przy okazji; zapraszam do wątku speedpaintingowego.

Dzięki! Widziałam wątek speedpaintingowy, w końcu coś tam wrzucę. Teraz raczej w wolnych chwilach ucze się malować akrylami i to nie jest nijak speed :p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.