Napisano 6 Grudzie艅 20246 Gru Z koleg膮 z pracy przygotowujemy si臋 na wej艣cie na kikstarter`a, aby zebra膰 pieni膮dze na stworzenie portalu do powi臋kszania wizualizacji. Efekty s膮 obiecuj膮ce. Udaje si臋 nam powi臋kszy膰 obraz do 16000pix. W por贸wnaniu do konkurencji nie psuje nam architektury, za to poprawia ziele艅 ludzi i zwierz臋ta.聽 Kilka przyk艂ad贸w (scroll to zoom): https://imgsli.com/MzIzNzE1聽 - z1600pix na 12800pix https://imgsli.com/MzIyODM0聽 聽-x4 https://imgsli.com/MzI0NTg5聽 -x4 https://imgsli.com/MzI0NTkw聽 -x4 na karcie RTX4080 16G powi臋kszenie 4x z 1600 na 6400 liczy si臋 ok 10min. Trzymajcie za nas kciuki.
Napisano 6 Grudzie艅 20246 Gru Jak zrobicie apk臋 standalone z perpetual license, to macie moje wsparcie :)))))
Napisano 6 Grudzie艅 20246 Gru Faktycznie zwierz膮tka i ludzie wychodz膮 ok. Przynajmniej jak sprawdzi艂em na wrapperze stable diffusion, ten kaleczy troch臋 konia... zgaduj臋, 偶e wrappujecie fluxa. Zaraz ka偶dy agregator AI enhanceruf, b臋dzie to mia艂. Jak tylko podmieni膮 modele na fluxa. Powodzenia nie 偶ycz臋, bo AI 艣mierdzi gufnem, kradnie i fogule jest be. Zapraszamy do dyskusji: 聽
Napisano 6 Grudzie艅 20246 Gru Autor Nie u偶ywamy fluksa. Okaza艂 si臋 zbyt wolny i ma ograniczenia co do rozdzielczo艣膰i.聽
Napisano 6 Grudzie艅 20246 Gru Tak jak "AI" nie jest AI tak upscale'lery nie upscale'uja 馃槃聽Zawsze zachodze w glowe skad sie biora takie kwiatki jak "upscale" bialych spodni na czarne jak na pierwszym przykladzie. Albo Azjaty na bialego. Albo na drugim przykladzie kanapa z poduszkami w pierwszym pomieszczeniu po prawej, za szyba, gubi w ogole poduszki i zamienia kanape w jakies nieistniejace, ostrokatne... cos. O zmianach w anatomii konia nie nie bede sie rozwodzil... Dalej nie chcialo mi sie sprawdzac bo sie tylko denerwuje a to po prostu technologia dla ludzi ktorzy w dupie maja szczegoly.
Napisano 6 Grudzie艅 20246 Gru Autor W 艣rodku sporo si臋 tak naprawd臋 dzieje dzia艂a to prawie jak magia. Zr贸bmy tak je偶eli kto艣 chce to zapraszam prosz臋 podes艂a膰 mi jak膮艣 wizualizacj臋 ch臋tnieprzepusz臋 j膮 dla test贸w i opublikuj臋 w tym w膮tku.聽
Napisano 6 Grudzie艅 20246 Gru Ale na co ten kickstarter? Macie gotowca input>output. Magii nie ma. Zr贸bcie zrzynk臋 z jakiego艣 clipdropa i wsio. Ale czas 10min na jeden upscale to w sumie du偶o. Bo na ten moment, chyba nie mo偶ecie zapu艣ci膰 tego na kilku GPU na raz. Wi臋c nie zapowiada si臋 na 艂atwo skalowalne rozwi膮zanie... chyba 偶e zbieracie na nowe 5090 ;P. Tutaj konkurencja wypluwa takie co艣 w minut臋. Ko艅 gorszy, i zbyt wyra藕ny sharpen, ale kto to zauwa偶y, zw艂aszcza, 偶e raczej target na detale uwagi nie zwraca. Edit: za to mnie pokaleczy艂 kolory i og贸lnie bli偶ej orygina艂u siedzi. Mo偶e dlatego ko艅 "gorszy" wyszed艂, bo 藕r贸d艂o kiepskie. Edytowane 6 Grudzie艅 20246 Gru przez kengi
Napisano 6 Grudzie艅 20246 Gru Jesli slabe wizki tez "upscale'uje" to tak dla jaj - i z ciekawosci - wygrzebalem mega stary render z czasow jak wierzylem w Blendera 馃槃聽Meble sa wazne bo to bylo dla producenta tych mebli wlasnie, wiec zmienianie szczegolow takich jak uchwyty czy geometria mebli i ich kolor jest niedopuszczalne. Mozna dodac cos za oknem i zmienic dywanik czy tam obrazki na scianie - to nie ma znaczenia.
Napisano 6 Grudzie艅 20246 Gru Masz na stable diffusion w minut臋 x8. Edytowane 6 Grudzie艅 20246 Gru przez kengi
Napisano 6 Grudzie艅 20246 Gru Autor W聽 poniedzia艂ek to wrzuc臋. Juz zacz膮艂em weekend. Tichel cierpliwo艣ci聽
Napisano 6 Grudzie艅 20246 Gru 16 minutes ago, kengi said: Masz na stable diffusion w minut臋 x8. Chcialem sie czepic nieco znieksztalconych uchwytow ale material wejsciowy jest tak kiepski ze trudno winic soft ze cos tam plywa troche. Tym niemniej no moglby sie czepic klient bo na malym to nie widac ale na wiekszym juz tak. Jedyna聽 powazniejsza wada jaka widze to to, ze na ramie lustra - ktore bylo czescia tego zestawu - dodalo jakies kreski podobne temu co dodalo na zaslonach. To juz by byl problem. Ale ogolnie, zwlaszcza jak na minute i zwazywszy jakosc oryginalu - calkiem ok. 16 minutes ago, jefim said: W聽 poniedzia艂ek to wrzuc臋. Juz zacz膮艂em weekend. Tichel cierpliwo艣ci聽 Luz. Ot jestem ciekaw co zrobi z malo realistycznym renderem starym.
Napisano 6 Grudzie艅 20246 Gru Wi臋kszo艣膰 tych rozwi膮za艅 opiera si臋 o algorytm, kt贸ry utrzymuje w ryzach te generacje. Najcz臋艣ciej z inputu robi sobie kraw臋dzie (jaki艣 edge detect algorytm), kt贸re s膮 dla niego warstw膮 kontroln膮. Mo偶esz w tych modelach ustawi膰 sobie nawet procentowo na ile ma si臋 tego trzyma膰 a na ile mo偶e sobie co艣 wymy艣li膰. Niekt贸re online rozwi膮zania maj膮 na to suwaki. Poni偶ej ekstremalny przyk艂ad, gdzie szkic zrobiony r臋cznie pe艂ni t臋 rol臋. A taki https://magnific.ai/ poszed艂 nieco w drug膮 stron臋 i postawi艂 na wi臋kszy luz, przez co niekt贸rzy si臋 jaraj膮 wyplutymi tworami, bo dodaje detalu nie zwa偶aj膮c na orygina艂. Tutaj koledzy maj膮 co艣 po艣redniego z jakimi艣 ustawieniami pod k膮tem archvizu po prostu. Na jakim艣 comfyUI mo偶na sobie takie co艣 wyklika膰, 艣miem twierdzi膰. Ale mo偶e kto艣 b臋dzie chcia艂 zap艂aci膰 i kickstarter si臋 uda.馃 聽
Napisano 6 Grudzie艅 20246 Gru Tutaj jeszcze zrobi艂em testy stable diff, gdzie masz trzymanie si臋 edges na 70% reszt臋 sobie wymy艣la. Bez upscale'u. Poni偶ej na 40%. It's a wild ride man haha. i 25%:
Napisano 6 Grudzie艅 20246 Gru Spoko ten ostatni tylko juz ma niewiele wspolnego z oryginalnymi meblami. Ale zielenina za oknem i w domu spoko. Nawet lampki dodal na suficie czego zawsze mi brakowalo tam ale deadline - wicie rozumicie... Ja tak na zachete wrzucilem stary renderek - niech jakis porzadny wizkowiec wrzuci cos fajnego to zobaczymy na co stac e-jaja. Edytowane 6 Grudzie艅 20246 Gru przez Nezumi
Napisano 8 Grudzie艅 20248 Gru Super! Trzymam kciuki. Jedynie wiecie jak to tera wygl膮da.聽 Kickstarter to raczej b艂膮d, w og贸le po co?聽 Je艣li macie taki produkt - albo szukajcie finansowania u inwestowr贸w lub maj膮c co艣 takiego, odpalcie to w chmurze jako sass (tak robi ka偶dy i to najlepsze wyj艣cie).聽 Nawet maj膮c mniejsze moce obliczeniowe, mo偶ecie si臋 targetowa膰 na studia archviz. Ale kickstarter - jak to kto艣 napisa艂 - raczej to nie produkt na tego typu rzecz. Najlepszym inwestorem s膮 klienci. Ten w膮tek pokazuje, 偶e efekty s膮 dobre i macie zadowolone osoby z tego jak to dzia艂a.聽 BTW. Jak potrzebujecie pomocy, napiszcie mi jaka艣 notatke. W og贸le startuj膮c taki projekt - landing page, przyk艂ady, request demo. Wiele nie trzeba, strone wyklikacie i macie co pokaza膰 inwestorom czy klientom.聽 Nie id藕cie w kickstartera bo zanim to tam odpalicie, kto艣 was wyprzedzi lub kto艣 wejdzie z gorszym produktem, ale szybciej,聽 聽
Napisano 9 Grudzie艅 20249 Gru Autor Nezumi: przeskalowa艂em twoj膮 wizualizacj臋:聽https://mega.nz/folder/1VJUHAjA#aKgOm868SBWKh39ce_Z6eg Pr贸bowa艂em wrzuci膰 na por贸wnywark臋, ale nie przyjmuje ju偶 takich rozdzielczo艣ci. Zapomnia艂em doda膰 wcze艣niej, 偶e u nas masz 4 warstwy. 01 - powi臋ksza 02- dodaje detalu, niestety na t膮 chwil臋 psuje troch臋 niebo (pracujemy nad tym). 03 dodaje jeszcze wi臋cej detalu 04 - podkr臋ca ludzi i zwierz臋ta. Jak kt贸ra艣 warstwa co艣 zepsuje mo偶na wybra膰 z innej. 聽Mo偶e kto艣 jeszcze ma ochot臋 wrzuci膰 jak膮艣 wizualizacj臋? Ch臋tnie przetestuj臋. Adek: Dzi臋ki. Odezwiemy si臋.
Napisano 9 Grudzie艅 20249 Gru 2 hours ago, jefim said: Nezumi: przeskalowa艂em twoj膮 wizualizacj臋 Biorac pod uwage marnosc oryginalu to dobra robota 馃檪聽
Napisano 9 Grudzie艅 20249 Gru 10 minutes ago, Nezumi said: Biorac pod uwage marnosc oryginalu to dobra robota 馃檪聽 Czyli Nezumowy seal of approval? 馃檪
Napisano 9 Grudzie艅 20249 Gru Autor Nadal zach臋cam jak kto艣 chce spr贸bowa膰 z w艂asn膮 wizualizacj膮 mo偶e nawet si臋 odezwa膰 do mnie na priv b臋dzie to mi臋dzy nami
Napisano 9 Grudzie艅 20249 Gru Mialem nadzieje ze zachece wrzucajac to moje blenderowe badziewie sprzed lat i posypia sie inne wizki na przyklad z serii "szklany domek w lesie" ale nikt sie nie skusil ..
Napisano 9 Grudzie艅 20249 Gru 37 minutes ago, Nezumi said: Mialem nadzieje ze zachece wrzucajac to moje blenderowe badziewie sprzed lat i posypia sie inne wizki na przyklad z serii "szklany domek w lesie" ale nikt sie nie skusil .. No i przekona艂 馃槈聽
Napisano 9 Grudzie艅 20249 Gru Skoro to taki supera艣ny algorytm to ciekaw jestem co zrobi z trzema wizkami naraz?!?!?!!!1聽 W 2017 planowa艂em zrobi膰 remont pokoju/pracowni i jak to grafik (obviously!) zacz膮艂em od wymierzenia, i wymodelowania pokoju xD Sko艅czy艂o si臋 na tym, 偶e odmalowa艂em pok贸j i na tym poprzesta艂em 馃檪聽 Pracownia do dzisiaj wygl膮da tak jak na renderze po za tym, 偶e nigdy w nim nie by艂o tych plakat贸w SW i i obrazu Jezusa. Po drodze dokupi艂em prze艣cierad艂o i nowe monitory xD Fotel nadal s艂u偶y... obdarty... starty ale nadal 偶yje! xD Wizka by艂a r贸wnie偶 chyba testem V-raya do MODO 10.x kt贸rego entuzjastycznie kupi艂em 艂udz膮c si臋, 偶e zostan臋 krezusem jak b臋d臋 mia艂 v-raya! Spojler... tylko si臋 艂udzi艂em xD Wieczorny render ma okropny sampling... sam ju偶 nie wiem dlaczego... chyba nie chcia艂o mi sie czeka膰 na lepszy rezultat 馃槃聽
Napisano 9 Grudzie艅 20249 Gru @Mortom聽艂adnie, bardzo naturalnie 馃檪聽 Moja wizka te偶 jest ostatni膮 kt贸r膮 zrobi艂em niedawno 馃檪聽 Nawet renderpassy robi艂em zanim jakiekolwiek AOVs by艂y wbudowane w renderer 馃檪 Nawet tego nie sko艅czy艂em bo klient widz膮c progres w pewnym momencie powiedzia艂 "dobra darek, ju偶 si臋 z tym nie szarp" innymi s艂owy powiedzia艂, 偶e ju偶 jest: ;D
Napisano 9 Grudzie艅 20249 Gru 36 minutes ago, Destroyer said: No i przekona艂 馃槈聽 Mam takie cuda tez! 馃槈 Perly z lamusa. Jakies stoiska robilem miliardy lat temu. Nawet ludzie sa! Pewnie by sie posmarkalo AI bo sa napisy ktore byly wazne.
Napisano 9 Grudzie艅 20249 Gru Najlepszy ten ochrania偶 stoj膮cy na bramce przy sekcji dla vip贸w 馃檪聽Ale widz臋, 偶e rozpustne 1080p a nie jak moje rozs膮dne 640x480 馃槃聽i do tego w艂膮czone odibce raytraced, mnie by by艂o nie sta膰, zwyk艂y specular musia艂 wystarczy膰 馃槃聽
Napisano 10 Grudzie艅 202410 Gru 6 hours ago, Destroyer said: do tego w艂膮czone odibce raytraced Stary, odbicia sa najwazniejsze. Kulka bez odbic? Kulka zwykla, nudna, klient nie kupi. Kulka z odbiciami? Zatwierdzone! 聽
Napisano 10 Grudzie艅 202410 Gru @Nezumi聽no i popatrz jaki scam na tych RTXach... a m贸wili, 偶e przed ich er膮 raytrace-ing w RT by艂 nieosi膮galny. A wystarczy艂o kupi膰 Amig臋!聽 聽 Edytowane 10 Grudzie艅 202410 Gru przez Mortom
Napisano 10 Grudzie艅 202410 Gru Autor Dorzuci艂em powi臋kszone tutaj:聽https://mega.nz/folder/1VJUHAjA#aKgOm868SBWKh39ce_Z6eg A tu zmniejszy艂em je do max 12000 podstawy, aby da艂o si臋 por贸wna膰 : https://imgsli.com/MzI1OTIy https://imgsli.com/MzI1OTI0 https://imgsli.com/MzI1OTMy 聽
Napisano 10 Grudzie艅 202410 Gru Ten @Nezumiego nawet dosta艂 levelup i nie popsu艂 napis贸w. Nie藕le. Tylko pan ochroniarz kibelka straci艂 niezwykle wa偶ne w膮sy. 馃ゲ
Napisano 10 Grudzie艅 202410 Gru No Nezumowy obrazek najlepiej poprawi艂o, ale chyba te偶 by艂 najczytelniejszy i zapewne 艂atwiej by艂o okre艣li膰 co jest czym i jak powinno wygl膮da膰
Napisano 10 Grudzie艅 202410 Gru Z tekstyliami sobie nie radzi za bardzo. Co z tego, 偶e po zoomie jest detal jak przy og贸lnym widoku wygl膮da jak rozmydlone myd艂o i w og贸le zgin臋艂a faktura pierwotnego materia艂u, co przy vizkach jednak mo偶e mie膰 znaczenie 馃槢聽Przynajmniej tak wnioskuj臋 po upscalowanych renderach Mortoma. Bo tak to o dziwo nie jest 藕le 馃檪
Napisano 10 Grudzie艅 202410 Gru Autor Pracujemy w 90% nad exteriorami. Wi臋c na tym na razie si臋 skupili艣my. Wn臋trza s膮 do do dopracowania. Tu gdzie pracujemy., to wn臋trza robi nam midjurney. Powi臋kszamy je naszym i magnific. P贸藕niej maskuje w Ps. My艣l臋, 偶e uda si臋 nam dopracowa膰 nasz膮 zabawk臋 pod wn臋trza.聽 Edytowane 10 Grudzie艅 202410 Gru przez jefim
Napisano 11 Grudzie艅 202411 Gru Autor Exterior od Honk Studio聽 projekt 77 Studio: x4 (16K):聽https://mega.nz/folder/1VJUHAjA#aKgOm868SBWKh39ce_Z6eg 10K:聽https://imgsli.com/MzI2NjQ3 Orygina艂 bez postprodukcji. 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 Edytowane 12 Grudzie艅 202412 Gru przez jefim
Napisano 12 Grudzie艅 202412 Gru tak sie zastanawiam czy nie szkoda waszej pracy na tak w膮ski target (wizualizacje architektoniczne), czy nie lepiej by艂oby zrobic co艣 na wz贸r magnific (do wszystkiego) ale konkurencyjne cenowo, chcialbym sie myli膰 i zycze wam powodzenia. z drugiej strony kto nie ryzykuje ten nie pije szampana moze faktycznie wstrzelenie si臋 w tak膮 nisz臋 przyniesie dobre efekty. W dniu 6.12.2024 o 19:04, kengi napisa艂(a): Na jakim艣 comfyUI mo偶na sobie takie co艣 wyklika膰, 艣miem twierdzi膰.聽 聽 zgadza sie ale mysle ze jest sporo os贸b kt贸re wybra艂oby gotowe rozwi膮zanie (jesli cena nie by艂aby przegieta bo np w magnific moim zdaniem jest przegieta), nauczyc sie comfy i wszystko skonfigurowa膰 to nie jest robota na 5 minut (a pozatym ludzie s膮 z natury leniwi) Edytowane 12 Grudzie艅 202412 Gru przez Oldman
Napisano 31 Grudzie艅 202431 Gru Autor Uda艂o si臋 poprawi膰 jako艣膰 modelu: por贸wnanie nowy model/stary model:聽 https://imgsli.com/MzMzNzU1 por贸wnanie nowy model/orygina艂: https://imgsli.com/MzMzNzU3 Edytowane 31 Grudzie艅 202431 Gru przez jefim
Napisano 31 Grudzie艅 202431 Gru upscalerem bym tego nie nazwal, raczej boostem do ludzi i zieleni. osobiscie wole oryginal. zmienil kolorystyke obrazka na gorsza w odbiorze. twarz dziewczyny zmienil na wlosy z warkoczem. polacie trawy sa inne niz w oryginale. sa miejsca gdzie jest lepiej niz oryginal, ale to chyba loteria co bedzie dobrze. moze jakby mial opcje zaznaczenia co ma zmienic tylko , a reszta upscale bez zmiany tresci to ok. a teraz to po prostu jest wiekszy obrazek jako prewka , iteracja zieleni. jesli nie ma okreslonego finalnego wygladu to sie nada jako obrazek. ale jesli jako tworca robie obrazek , ktory wraz z powiekszeniem zmienia mi bez kontroli elementy obrazka i nigdy nie wiem jaki bedzie efekt koncowy, to wolalbym wyrenderowac wiekszy obrazek z warstwami waznymi nie do zmiany a reszte dac do wypelnienia dla upscalera.
Napisano 31 Grudzie艅 202431 Gru No takie czasy ze sie nazywa upscalerem cos co nie upscaluje. Uzywajac nieisteniejacego "AI". Ja nie zycze zle tworcom, ale juz rzygam tym calym ejajem. Zeby to jeszcze dzialalo to bym sie nie dziwil ale caly czas sie powtarzaja te same bledy, te same nonsensy. Nie widze wielkich roznic miedzy wersjami softow ejaj juz teraz. Tu cos poprawisz - tam cos sie spierniczy. Ludzie jakos nie chca przyjac do wiadomosci ze mamy do czynienia z czyms co w tej postaci nigdy nie zadziala 100%. Fajnie, super ze na pierwszym planie sa kwiatki ladne. A w tle tata trzyma placzacego demona w ktorego zmienil sie chlopak: I to taki "upscale" wlasnie jest. I takie wspaniale ejaj. Nie wiem... Podziwiam ze chce wam sie walczyc z tym.
Napisano 28 Stycze艅28 Sty No nie wiem czy taki jest zamysl tego projektu? Ca艂kowita zmiana obrazu w zdj臋cie do tego innych os贸b. Plus nieakceptowalne b艂臋dy w palcach.
Napisano 31 Stycze艅31 Sty Jako stricte upscaler to Topaz te偶 ma takie wbudowane SD oparte na image imput ale przynajmniej jest to opcjonalne a nawet potrafi usun膮膰 dziwne artefakty ze zdj臋cia. Ale u was IMO jest to zbyt agresywna zmiana. No i twarze to nie twarze tych pa艅... ale mo偶e do wizek architektonicznych to mo偶e atut?聽
Napisano 1 Luty1 Lut cze艣膰 jefim, 艣wietne efekty pracy nad w艂asnym narz臋dziem. to wyczyn dostosowa膰 tak, zdaje si臋 nieprzewidywalne 艣rodowisko jako samodzielny krok w produkcji. gratulacje logistyki kt贸ra pozwala wam rozwa偶y膰 najem - powodzenia na kickstarter co oznacza dla was publikacja DeepSeek? o ile dobrze rozumiem, wyr贸偶nia ich licencja open source
Napisano 7 Marzec7 Mar Autor Nadal dopracowujemy model:1: https://imgsli.com/MzU2MzAyzbli偶enie:https://imgsli.com/MzU2MzA22: https://imgsli.com/MzU2MzIyzbli偶enie:https://imgsli.com/MzU2MzI0Inne przyk艂ady: powi臋kszenie x4https://imgsli.com/MzU2MzA5https://imgsli.com/MzU1OTcxChcia艂em bardzo podzi臋kowa膰 wam za wsparcie oraz krytyk臋. Szczeg贸lnie dzi臋kuj臋 Nezumi . Zmusi艂e艣 nas do wielu godzin test贸w i pr贸b. Co poskutkowa艂o tym, 偶e efekt (g艂贸wnie chodzi o ludzi) kt贸ry mogli艣my osi膮gn膮膰 powi臋kszaj膮c obraz 8x teraz udaje si臋 powi臋kszaj膮c 4x.Je艣li chodzi o dyskusj臋 AI w grafice przesy艂am linka z podsumowaniem:https://www.youtube.com/watch?v=sX8NpVvP5_8polka dot: publikacja DeepSeek nic dla nas nie zmienia. Edytowane 7 Marzec7 Mar przez jefim
Napisano 8 Marzec8 Mar Autor https://imgsli.com/MzU2NDk5https://imgsli.com/MzU3NzQ0https://imgsli.com/MzU3NzU3https://imgsli.com/MzU4MTM3https://imgsli.com/MzU4MTQzhttps://imgsli.com/MzU4MTY0https://imgsli.com/MzU4MTY3 Edytowane 12 Marzec12 Mar przez jefim
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto