Skocz do zawartości

POJAZD 3D: StarWars


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

arturo1980 -> pierwszy render (z przodu) jest zupełnie do bani. Nie mówię o walorach technicznych tylko sposobie ukazania tego SD. Jest mały i przyjazny, zupełnie odwrotnie niż powinno się go przyjmować.

Drugi render lepszy ale i tak odnoszę wrażenie, że jest ciut za krótki i za niski na końcu; nie wiem, może to kwestia perspektywy.

Wygląda bardzo greeble`owato, jeśli tak jest to nie napracowałeś się zbytnio :/

 

Nad tym Endor`em (?) też można było posiedzieć trochę dłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm.... wiesz co arturo Leru ma troche racji. takie ogromne modele powino sie renderowac z kamera o bardzo krotkiej ogniskowej tak jak zrobiono by to w realu wtedy bylo by genialnie. nie wiem czy duzo dzialales w 2D i moze Ci sie nie chcie ale ja bym to jeszcze raz przerenderzyl z szerokim katem (krotka ogniskowa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich i dzieki za komentarze..na szczescie (dla mnie) sa raczej pozytywne:P...jesli chodzi o tło to nie wiem czy pasuje czy nie..miała to byc palneta z SW (Yawin) i taki byl zamysl autora:)natomiast sluszne ktos zauwazył ze wyglad pracki w duzej mierze zawdzieczam greeble'ow:) jednak uwazam ze nie jest to blad ..w koncu po to wychodza kolejne wersje 3ds i pluginow dostarczajac tym samym kolejne narzedzia ułatwiajace nam zycie wiec i ja nie omieszkalem z takiego udogodnienia skorzystac:P:D..na kadrowaniu sie nie znam:/ wiec moze cos pokombinuje z tych waszych wskazowek..dzieki za wpisy i prosze o jeszcze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wam z ta siatka to chodzi o widok z viewporta?..bo jka zrobilem render "Force Wireframe" to jest tyle tych linii ze nic nie widac ..to jutro zapodam ta siate z poligonami zeby nie bylo widac tego co jest pod spodem..wtedy to bedzie czytelne..wasza cierpliwosc zostanie wynagrodzona jutro:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wy sie możecie tego czepiać????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arturo1980 -> zgodze się, kolejne wersje greebli wychodzą po to żeby ich używać, ale, jak pisałem, nie napracowałeś śię bo SD ma o wiele bardziej gęste wszelkie wypukłości. Zapytaj google ;)

I nalegam, abyś pokazał go z boku bo mi nadal się nie podoba to jak go zaprezentowałeś :/

Acha i zmień temat na pojazd 3d:(ew scena 3d) Star Destroyer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam..zamieszczam tak wyczekiwana siatke:P miala byc w 1600X1200 zeby bylo cos widac ale miala 160 kb a z tego co widze to limit jest 78:/ wiec potrzebne przeskalowanie wiec jakosc nie ta..po czesci jest to takze odp na to ze SD ma wiecej wypuklosci..w sumie to by mozna zapodac wieksze "density" w greeblu ale i tak po "resiz'ie" nie bedzie widac tych szczegolow bo ta moja pracka stracila jzu na jakosci po tej operacji:/ ale jka sie myle to wyprowadzcie mnie z bledu..bo wydaje mi sie ze inni nie maja problemow z rozdzialka, jakoscia i wielkoscia plikow..jak zamiescic orginalny plik po zapisaniu z 3ds bez zadnych dodatkowych kompresji i resize? a nazwe specjalnie dalem SW bo SD malo moze mowic "niewtajemniczonemu":)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mi się literki ni pomyiły, to jest to modyfikator, który sprawia wrażenie, że "czegoś" jest więcej. Np: nie musisz robić wieżowca który niuby ma 500 metrów wysokości tylko robisz 100 a reszt kończy jakny program. To co innego ale mnij wiecej na tym polega. Chyb , żę ktoś umie lepiej wytłumaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no coz... dla mnie ten obrazek jest bez sensu. szczegolnie oswietlenie.

 

1. skad taki duzy ambient ?

2. dlaczego renderowales z gi ?

 

niech ktos mi powie skad sie wzielo swiatlo odbite ktore oswietla tyl statku. no bo ja zachodze w glowe skad tam swiatlo.... skad ? od czego sie odbilo ? jaki gaz spowodowal ze sie rozproszlylo ?

 

wiem. zaraz powie mi ktos ze sie czepam wszystki ktorzy uzwaja gi i bedzie mial racje.czepaim sie bo uzywacie tego bez glowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie daję za wygraną

http://www.olsztyn.mm.pl/~leru/sd.jpg

widać jak na dłoni, że ma różnych szczegółów od groma albo i więcej (w tym wypukłości)

Mimo wszystko spróbuj dać większy density. Ty wiesz jak to wyglądało przed resize`m ale my nie więc czemu nie pokazać tego ? Poza tym, diabeł tkwi w szczegółach.

Oficjalnie przepraszam pana w sweterku za ucięcie mu głowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P. no planeta jest z tylu i to calkiem nie mala, a jak wszystkie dzieci wiedziec powinny planeta, to ciało niebieskie świecące światłem odbitym, wiec jeżeli destroyerek jest niedaleko planet to ma prawo być oświetlony od tyłu i może na nim nawet być conieco dżi-aj. Imho of coz :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co widze to ona jest z drugiej strony. a propos tej niebieskiej kulki w tle (rozumiem ze to mapka) to moglbys choc ja obrocic by to jak ona jest oswietlana zgadzalo sie z tym jak oswietliles stateczek. mozna sie jeszcze kupy rzeczy przyczepic....

 

no ale genralnie swiatlo mi sie nie podoba bo jest bez sensu

i jesli juz to w tym wypadku nie gi a fg.

 

to oczywiscie moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby nie wyszlo na to ze jestem przeciwko gi czy cos... gi czy inne wynalazki sa kul.

tyle ze w tym konkretnym wypadku oswietlenie jest do dupy. ja bym po pierwsze bardziej skontrastowal, cienie ostrzejsze, w kosmosie przecie nie ma atmosfery... swiatlo sie nie rozprasza... jesli sie odpbija do tylko od innych powierzchni stad fg.

 

czepiac sie mozna jasne.

 

dla mnie to swiatlo moze jest i fajne, model sie fajnie prezentuje ale wyglada niewiarygodnie, nienaturalnie biorac pod uwage srodowisko. tyle z mojej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P. ma racje. Przy kosmicznych renderach nie ma mozwy o uzywaniu GI, bo zamiast poprawic realizm sceny, to sprai tylko wrazenie, ze 'cos tu jest nie tak'. Duzy kontrast, praktycznie punktowe przejscie ze swiatla do cienia. W przestrzeni kosmicznej jak cos nie jest oswietlone bezposrenio, to jest praktycznie czarne. No i wyzszy specular, na moje oko by sie przydal.

Ale pracka bardzo dobra, nawet jak na plug-in. Gratz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P. strasznie sie czepiasz. facet robil model z gwiezdnych wojen wiec i oswietlenie robil podobne. ogladnij GW i sam zobaczysz ze w tym filmie modele tez sa oswietlane nie realnie (praktycznie nie ma czarnych cieni). tylko pytanie co z tego ???

przy zastosowaniu GI obiekty poprostu wygladaja lepiej i dlatego sie je stosuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wierzę jakto punkowe światło ;] niby tylko i wyłącznie nasze Słoneczko świeci ;] myślałem, że Kopernik coś już kiedyś o tym mówił :)

no oczywiście, że GI jesy tu w pewnym skrócie bez sensu. oczywiście jakieś radiosity musi być.

agena04.jpg

jak coś ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pozwolę sobie przyczepić się nie do rodzaju oświetlenia, światłocienia czy innych takich, ale do samego modelu. Po kolei:

1) Iluminatory są jakoś tak dziwnie porozkładane. Tak jakby losowo. Ten okręt ma pokłady, poziomy i sekcje a nie przyspawane na chybił-trafił okienka z podświetleniem.

2) Greeble jest kapitalnym pomysłem, ale nie można z nim przesadzać. W tym wypadku całość prezentuje się jakby ułożona z LEGO.

3) Jako fan SW powinieneś zamontować kilka szczegółów, np. zsyp zaraz za mostkiem (i może Millenium Falcon w śmieciach :)).

4) Niektóre płyty pancerne wydają się być... zardzewiałe. Inne znowu wykonane są z różnych metali. Imperialna Marynarka zwykle maluje swoje okręty na jakże malowniczą monotonną szarość.

5) Wrócę jeszcze do okienek. Może to tylko moje wrażenie, ale całość wygląda jakby niszczyciel płonął gdzieś w środku i lada chwila miał się rozpaść w dość spektakularnej eksplozji.

 

Ktoś pewnie zaraz powie, że nadmiernie się czepiam, ale sam pracuję nad konstrukcją takiego niszczyciela i, co za tym idzie, mam pewne pojęcie jak modele w filmie wyglądały. Poza tym muszę przyznać, że konstrukcja jako taka robi niezłe wrażenie. Chciałbym jednak zobaczyć, jak zrobiłeś hangar główny. Acha, i daj jeszcze zbliżenie na baterie turbolaserowe. Niespecjalnie mam koncept na ich wykonanie i chciałbym zobaczyć, jak sobie z nimi poradziłeś.

 

Niech Moc będzie z Tobą (strona - do wyboru)

 

Pozdrawiam.

 

Cyrek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na goraco chcialbym ustosunkowac sie do "zarzutu" ze swaitla nie sa regularne itp.. powiem szczerze ze nawet ine satralem sie oswzorowac idealnie chodzby daltego ze taki obiekt nie istnieje w rzeczywistosci i nie mozna sie wzorowac..a sam nie posiadalem zadnych szczegolowych materialow z LucasFilm a nawet jak bym mial jakies materialy to watpie czy chcialo by sie komukolwiek dokladnie odzorowac kazde okienko tam gdzie jest..mysle ze tak jak jest nie jest zle i mozna taki rezultat szybko osiagnac a jak by sie mial by kto bawic w takie dokladnosci to uwazam ze nie ma sensu..bo i tak nikt nie wie jak jest naprawde (chodzby dlatego ze taki obiekt nie istnieje) i nikomu mysle ze to nie przeszkadza..po prostu mi by sie nie chcailo:) po czesci pewnie odpoweidzia jest tez fakt ze nie mialem zamiaru wogle tego wrzucac na forum..miala to byc pracka dal mine i mi sie podobalo..nawet tak bardzo mi sie podobalo ze ja wrzucilem na forum:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps: CYREK- chodzi Ci o ten hangar na spodzie rozumiem..i niestety nie jestem w stanie pokazac jak wyglada hangar z prostego wzgledu,ograniczylem sie do minium przy jego modelowaniu a to dlatego ze tego nie widac..i nie zamiezalem robic ujecia z dolu dlatego tez, aby nie przyspozyc sobie pracy ktora i tak nie bedzie miala odwierciedlenia (bo w koncu nikt by tego nie zobaczyl) nie bawilem sie w cos czego nie widac:) przyznasz ze to logiczne?..wiadomo ze jesli ktos robi model to po zeby byl idealnym odzwierciedleniem czegos to modleuje wszystko..nawet mostek na ktorym Vader dusil swoich admiralow:P ja jednak skupilem sie na scenie jako takiej i konkretnym ujeciu..BTW: sam jestem ciekaw jka wyjdzie Tobie ten model..pracuj tam ladnie i zamiesc jak najszybciej..no i zobaczymy jak rozwiazesz sprawe swiatel:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Co do hangaru to szkoda, ale rozumiem. Rozumiem również kwestię świateł. Jedno, czego żałuję, to brak tego mostka i duszącego Vadera :). Muszę jednak się sprzeciwić, jakoby to takich rzeczy nie było. Przypominam, że było to dawno, dawno temu i archeologowie jeszcze tego nie odkopali :)

Co do mojego projektu, to jestem z nim jeszcze w polu, więc przynajmniej miesiąc będzie trzeba poczekać. Nie razdzę jednak oczekiwać modelu zbyt fantastycznego, gdyż po pierwsze, nie jestem jakimś tam mistrzem Max'a, a po drugie sprzęt na jakim pracuję nie pozwala na zbyt szczegółową pracę (Celeron 375, 96 Mb RAM, zero dopalania graficznego).

Tak, czy inaczej pozdrawiam i życzę równie udanych modeli na przyszłość.

Niech Moc będzie z Wami.

 

Cyrek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy raz zamieszczam cos na forum wiec za ewentualne błedy sorry:) jako że jestem fanem Gwiezdnych Wojen przedstawie cos z tego gatunku..tak z ciekawosci zobacze "co ludzie powiedzą":P

przyjemne dla oka, po glebszym obejrzeniu, fakt, sa pewne niedoskonalosci, ale generalnie jest fajnie :)

 

pozdrawiam,

Kalais

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey arturo wspaniala robota...

Model az serce staje, kompozycja nie jest najlepsza ale ten model to bije wszystko,

co do krytyki to nic nie mam bo nigdy nie zrobilem nawet polowe takiego modelu,

zaloze sie ze wzielo to duzo pracy konstruowania.

Gratulacje i jak ktos tam powiedzial niech moc bedzie z toba LOL

"Let the force be with you" hehe.

 

Narka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za dotychczasowe komentarze..a tak przy okazji mam pytanko z innej beczki..kto wie skad sciagnac v-ray'a? bo ze strony http://www.vrayrender.com/ sciaga niby wersja demo ale nie ma w tym archiwum wszystkich plikow..w readme pisza jeszcze o innych plikach ktorym tam nie ma..no i ostatecznie nie ma zadnych materialow a jak wlanczam render to stoi i nic:( tak wiec jka ktos wie skad sciagnac wer instalacyjna albo demo ale ze wszystkimi plikami to bede baaardzo wdzieczny:D a moze nawet ktos kto go uzywa bedzie tak mily i wysle mi ma mejla..jako prezent swiateczny:P wiec moze podam mejla ([email protected])

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności