Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

dareg-->hehe jesczze bes sie zdziwil jaki to silnik, postanowilem zrobic kanibalizm czesciowy i z roznych scen poskladalem ten model, silnik przerobilem od Me109 "Daimler-Benz DB 605D" : ].

 

tak mniej wiecej beda wygladaly tex: ]

  • Odpowiedzi 173
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

:D:D:D:D:D:D

takiego silnika w samochodzie jeszcze nie widzialem:)

wazne ze wyglada jak nalezy.

coraz lepiej, tylko na ramkach szyb w drzwiach zrob ten sam material co na zderzaku.

 

powodzenia!

Napisano

Samochodzik moze byc ale nad texturka moglbys troszke popracowac :) bo w chwili obecnej wyglada jak bluzeczka babci stasi. Pozatym bardzo fajnie wszystko sie prezentuje. Pozdrawiam

Napisano

hehe racja tex jezst troche tak na szybko: ], z gotowych materialow: ], popracuje nad tym bo aluzja bardzo przemowila mi do wyobrazni: ] cu

PS ehh ogolnie zauwazylem ze tex nie jest moja najsilniejsza strona: \, pozdro

Napisano

hmm.. nie no.. po co ja mam sie meczyc ze swoim crashtestem jak tu inni maja pewna wygrana .. :D swietne maszyny bojowe.. ciekawe jaki bedzie efekt koncowy.. Pozdro. :)

Napisano

Simple_man--> hehe nieprzesadzal bym rzeczy raczej przesadzonej, ale milo mi ze tak sobie pomyslales: ]

 

maly up, czas sie wziasc za inne elementy pozdro

Napisano

Modele rzeczywiscie super. Przyczepilbym sie jednak sposobu pokazania sceny. Z boku to wyglada jak figurki warhamera. Moze kamera calkiem nisko, przy ziemi albo poziom czlowieka, wtedy pokazesz ogrom tych maszyn i scena nabierze dynamiki. Ale to twoj koncept oczywiscie :)

Gratuluje "warsztatu" :)

Napisano

Pinki--> heheheheheehhheheheheheeheheh, mozesz wiezyc czy nie, ale nieuwiezysz. to jest Mustang, a przynajmniej byl robony na podstawie refeki mustanga: ]

Napisano

co do ustawienia tej sceny to morze obejrzyj sobie intro do warchammera 40,000 Down of War na stronie blur.com morzna tam wylapac fajne kadry walki morze ci pomoga.

 

dobrze ci idzie tak dalej

 

pozdr....

Napisano

Witam, w srodku na skraju budynku bedzie Behemoth, z prawej strony beda kurczaki, planuje jednego wysadzic. oprcz tego planuje jesczze zrobic strzaly odpryski i dymy, ogolnie bedzie duzo sie dzialo. prawdopodobnie z powody braku mocy, wszystkie dymy i rozbryzgi zrobie w oddzielnej scenie wyrenderuje i dopiero wkleje w PS, wiem ze moze dac to marny efekt ale nie mam wyboru. niestac mnie na umieszczenie 100 emiterow czastek, pozdro

Napisano

wielkie dzieki, za takie komenty,, az chce sie siedziec kolejne godziny przed kompem, niestety jestem ograniczony czasem i aby skonczyc musze ostro przysiac, od kilku dni spie po 5h a w maxie siedzie z 10 i reszta u dziewczyny i zakuwam analize do egzaminow poprawkoych, hadrcore...

Napisano

a mi sie nie podoba to ze... moj odwieczny rywal rosnie w sile i robi juz texturki :D ;) hehe

 

a tak powaznie to jest ok, chociaz tu i tam bym poprawil texture...

 

pozdro!

Gość _Kreska_
Napisano

pieknie, po prostu pieknie wyglada ten ostatnie render! no i pasuje do tego baldego na 4 nogach. :D

Napisano

Fajnie wyglada, jak narazie ALE:

Podobaja mi sie: poniszczone murki, autko po wielu przezyciach tez, robia niezly klimat

Nie podba mi sie: Ogr (a raczej ten szalik ktory mu zalozyles na szyje, bez tego wygladal ZDECYDOWANIE lepiej), ta droga zbyt blyszczy, no i patrzac na zniszczeniach budynkow nie powinna wygladac tak swiezo... (podejrzewam ze sie to jeszcze zmieni)

 

Jeszcze nie wiem czy bedzie pasowal ten robocik do tego swiniaka.

 

Wyglada ze bedzie dobra pracka

Napisano

ooooo jaaaaaa KoMic co za rewelacyjny pomysł :) mówię serio...

Moja koncepcja na już finał jest taka:

behemota troche wysunąć (do połowy) spod tego daszku, podniesiona "głowa" do góry, spogląda jakby przez prawe "ramię", niech nadal pada na niego intensywne światło, specular bloom na nim, ew dla równowagi kadru dodać jednego w tle pochylonego do przodu,kamera bliżej na ulicy i wsio ;)

 

pamiętaj o zbliżających się nominacjach!

Napisano

Witam ...

Fajnie sie zaczyna ... ale sie troche przyczepie:

1. Jak robisz konstrukcje slupowo-plytowa to nie dawaj kratownicy bo to dziwnie wyglada ... chyba ze to sa korytka na instalacje :)

2. Slup sie przezbraja nie tak jak sie wklada kwiaty do wazonu :) tylko zalozmy 3cm od lica np 4 prety w narozach do tego strzemiona co `25-30 cm i masz zbrojenie i normalnie to wyglada.

Dzialaj dalej ... ja jakos sie zacialem i na razie nie mam czasu zeby przysiasc ... Sorry za slowa krytyki, ale chodzi o to zeby sie rozwijac.

Powodzenia

Napisano

ehh witam dzieki za komenty, ostatnio troche przychamowalem z roznych powodow, ale mam zamiar wziasc sie do roboty, a wszelka krytyke i uwagi biore sobie do serca i zwroce na te elementy szczegolna uwage thx, maly up, ehhh juz nie moge z tym kompem, to jest teraz jedna wielka masakra, najchetniej rzucil bym maxa w cholere i domalowal reszte w PS, i tak pewnie weikszosc dymu kurzu i detalu bedzie niestety w PS.

pozdro

Napisano

ten uszczerbiony beton bym zrobiła troche bardziej poszarpany, bardziej detaliczny i w inniejszym odcieniu niż gładki zewnętrzny beton, bo teraz troche jak dziury w serze.

zazwyczaj aut nie lubie, ale tu to mi się bardzo podoba.

głowa maszyny mogłaby być mniej boxowata.

Napisano

hehe masz Anno racje bedzie bardziej poszarpany i wykozystam do tego podpowiedz Leru, to moze sie sprawdzic, hehe. Co do samej kolorystyki to sporo sie zastanawialem i w konsekwencji postanowilem dac mala roznice, to sa 2 oddzielne materialy tylko ze maja niewielka roznice odcieniowa, bo tak naprawde chyba bye byla by to zbyt wielka roznica beton na zwenatrz i wewnatrz jest tym samym betonem, jedynie zewnetrzny mogl by sie troche ubrudzic, przz to mala roznica w kolorystyce, pozdrawiam i bardzo dziekuje za komenty, co do duzej wersji, to chyyyyba trzeba bedzie poczekac na final bo ten obrazek renderuje mi sie okolo 5h: \, 2x wiekszy czyli 4x wieksza powierzchnia (ten 600x300) bedzie sie pewnie renderowal 4x dluzej: \ ehhh pozdrawiam cu

Napisano

cala noc renderu i jesczze wiecej tak to wyglada, wylaczylem swiatla zeby bylo szybciej, pozatym jak widac niewiedziec czeu wycielo mi texture z sufitu: \, i troche tnie trujkatami, ale po chwili w ps moze da sie co z tego zrobic, pozdro

 

218nf.jpg

Napisano

No no juz mówiłem że mi sie podoba i powtórze jeszcze raz :) tylko ten sufit i trujkąciki ale to już kosmetyczne zmiany ;) powodzenia i zapraszam do luknięcia na moją pracke ;)

Napisano

jestem za tym również :) tylko te światełka zapal :) szczególnie to słoneczne - niech mu oświetli łepetynę (a może by ją miał podniesioną wysoko ? a nie przy ulicy ? ) taka luźna myśl tylko ;)

Napisano

bojar-->thx: ] sufit jak pisalem, nie wiem czemu zniknela mi textura, wczesniej byla hehe a co do trujkatow to musze dac wiekszy motion blur i bedzie spoko,

Falcrum--> tak bedzie strzelal ten duzy dlatego w poprzednich renderach tak mocno mial oswietlona glowe bo to jest swiatlo od minigunow: ], dzieki za referke te drobne iskierki to wlasnie mialo symulowac rozbijajace sie pociski na kadlubie ale narazie wyszlo to marnie hehe bede musial mocnoej nad tym posiedziec w PS nad textura.

KLICEK-->good idea tak wlasnie zrobie, tylko ze na koncu

 

thx, i pozdro

Gość _Kreska_
Napisano

fajnie, fajnie, tylko ten mniejszy jakos mi nie pasi, no jakos go tam nie widze, wyglada na wepchnietego na sile w miejscowke. Ten zwisajacy blok tez jakis taki gladki, wyglada jak pianka. Ale ogolnie caly czas zajebiscie. klimat jest.

Napisano

witam staramsie zblizac do konca, niedlugo, teraz wlasciwie juz zostal cas na tapete, troche dymu, jakies smugi, postarzenie dorobienie tego i owego i raczej dam sobei spokuj z tym,,,pozdro

0317wa.jpg

Napisano

całkiem przyjemnie - ale drażnią mnie troszkę te równiutkie jak od żyletki krawędzie (na krawężniku szczególnie ) daj może jakiegoś chamfera i powyginaj troszku ? pozdro p.s. acha dasz do tych odprysków jakiegoś mblura ?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności