KoMic Napisano 27 Sierpień 2005 Autor Napisano 27 Sierpień 2005 dareg-->hehe jesczze bes sie zdziwil jaki to silnik, postanowilem zrobic kanibalizm czesciowy i z roznych scen poskladalem ten model, silnik przerobilem od Me109 "Daimler-Benz DB 605D" : ]. tak mniej wiecej beda wygladaly tex: ]
dariusz Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 :D:D:D:D:D:D takiego silnika w samochodzie jeszcze nie widzialem:) wazne ze wyglada jak nalezy. coraz lepiej, tylko na ramkach szyb w drzwiach zrob ten sam material co na zderzaku. powodzenia!
Predator Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 Samochodzik moze byc ale nad texturka moglbys troszke popracowac :) bo w chwili obecnej wyglada jak bluzeczka babci stasi. Pozatym bardzo fajnie wszystko sie prezentuje. Pozdrawiam
KoMic Napisano 27 Sierpień 2005 Autor Napisano 27 Sierpień 2005 hehe racja tex jezst troche tak na szybko: ], z gotowych materialow: ], popracuje nad tym bo aluzja bardzo przemowila mi do wyobrazni: ] cu PS ehh ogolnie zauwazylem ze tex nie jest moja najsilniejsza strona: \, pozdro
Pinki Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 hmm.. nie no.. po co ja mam sie meczyc ze swoim crashtestem jak tu inni maja pewna wygrana .. :D swietne maszyny bojowe.. ciekawe jaki bedzie efekt koncowy.. Pozdro. :)
Simple_man Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 To ja powiem tylko tyle, że wydaje i się że mamy tutaj zwycięsce. Zajechana pracka tak dalej i będzie bardzo dobrze.
hkropinski Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 teksturkę bym trochę poprawił i tą klamkę. ogólnie fajnie, pozdr
KoMic Napisano 28 Sierpień 2005 Autor Napisano 28 Sierpień 2005 Simple_man--> hehe nieprzesadzal bym rzeczy raczej przesadzonej, ale milo mi ze tak sobie pomyslales: ] maly up, czas sie wziasc za inne elementy pozdro
nermal Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 O jaki fajny ? na sprzedaz ? a ile ma przebiegu:) ?? fajowy :)
KoMic Napisano 28 Sierpień 2005 Autor Napisano 28 Sierpień 2005 nermal-->malo, ale jak dla Ciebie i naszej starej znajomosci to za pol ceny, 200zl i jest twoj :]
araneus Napisano 30 Sierpień 2005 Napisano 30 Sierpień 2005 Modele rzeczywiscie super. Przyczepilbym sie jednak sposobu pokazania sceny. Z boku to wyglada jak figurki warhamera. Moze kamera calkiem nisko, przy ziemi albo poziom czlowieka, wtedy pokazesz ogrom tych maszyn i scena nabierze dynamiki. Ale to twoj koncept oczywiscie :) Gratuluje "warsztatu" :)
Pinki Napisano 30 Sierpień 2005 Napisano 30 Sierpień 2005 Komic.. to ja przebijam.. daje 250 za to autko.. :D gdyby to byl jeszcze jakis Forg Mustang to by bylo miodzio.. :D
KoMic Napisano 30 Sierpień 2005 Autor Napisano 30 Sierpień 2005 Pinki--> heheheheheehhheheheheheeheheh, mozesz wiezyc czy nie, ale nieuwiezysz. to jest Mustang, a przynajmniej byl robony na podstawie refeki mustanga: ]
abstract Napisano 30 Sierpień 2005 Napisano 30 Sierpień 2005 co do ustawienia tej sceny to morze obejrzyj sobie intro do warchammera 40,000 Down of War na stronie blur.com morzna tam wylapac fajne kadry walki morze ci pomoga. dobrze ci idzie tak dalej pozdr....
KoMic Napisano 31 Sierpień 2005 Autor Napisano 31 Sierpień 2005 Witam, w srodku na skraju budynku bedzie Behemoth, z prawej strony beda kurczaki, planuje jednego wysadzic. oprcz tego planuje jesczze zrobic strzaly odpryski i dymy, ogolnie bedzie duzo sie dzialo. prawdopodobnie z powody braku mocy, wszystkie dymy i rozbryzgi zrobie w oddzielnej scenie wyrenderuje i dopiero wkleje w PS, wiem ze moze dac to marny efekt ale nie mam wyboru. niestac mnie na umieszczenie 100 emiterow czastek, pozdro
Archangel Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 zaczyna robic wrazenie :) Ciekaw jestem jak wygladac bedzie finalna kompozycja scenki. Pozdrawiam
RA Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 Cudowny efekt. Jeset pod ogromnym wrazeniem. pozdrawiam
KoMic Napisano 31 Sierpień 2005 Autor Napisano 31 Sierpień 2005 wielkie dzieki, za takie komenty,, az chce sie siedziec kolejne godziny przed kompem, niestety jestem ograniczony czasem i aby skonczyc musze ostro przysiac, od kilku dni spie po 5h a w maxie siedzie z 10 i reszta u dziewczyny i zakuwam analize do egzaminow poprawkoych, hadrcore...
jaras Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 bardzo fajnie !! klimat ostatniego renderka jest cool - qrde ;)
DraB Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 Super, strasznie kojarzy mi sie z pierwszymi scenami COnstantina :)
Pionier Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 a mi sie nie podoba to ze... moj odwieczny rywal rosnie w sile i robi juz texturki :D ;) hehe a tak powaznie to jest ok, chociaz tu i tam bym poprawil texture... pozdro!
Gość _Kreska_ Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 pieknie, po prostu pieknie wyglada ten ostatnie render! no i pasuje do tego baldego na 4 nogach. :D
KoMic Napisano 3 Wrzesień 2005 Autor Napisano 3 Wrzesień 2005 ehhh nie mam konceptu na swiatlo, i wogole wnerwia mnie komp ktory co kilka min sie wykszacza, grrr
andrzejp Napisano 3 Wrzesień 2005 Napisano 3 Wrzesień 2005 Fajnie wyglada, jak narazie ALE: Podobaja mi sie: poniszczone murki, autko po wielu przezyciach tez, robia niezly klimat Nie podba mi sie: Ogr (a raczej ten szalik ktory mu zalozyles na szyje, bez tego wygladal ZDECYDOWANIE lepiej), ta droga zbyt blyszczy, no i patrzac na zniszczeniach budynkow nie powinna wygladac tak swiezo... (podejrzewam ze sie to jeszcze zmieni) Jeszcze nie wiem czy bedzie pasowal ten robocik do tego swiniaka. Wyglada ze bedzie dobra pracka
Leru Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 ooooo jaaaaaa KoMic co za rewelacyjny pomysł :) mówię serio... Moja koncepcja na już finał jest taka: behemota troche wysunąć (do połowy) spod tego daszku, podniesiona "głowa" do góry, spogląda jakby przez prawe "ramię", niech nadal pada na niego intensywne światło, specular bloom na nim, ew dla równowagi kadru dodać jednego w tle pochylonego do przodu,kamera bliżej na ulicy i wsio ;) pamiętaj o zbliżających się nominacjach!
bojar Napisano 12 Wrzesień 2005 Napisano 12 Wrzesień 2005 Zgadzam się z Leru dobry pomysł a co do pracki to nice póki co ;) pozdrawiam uwielbiam takie klimaciki wojenne :)
lengel Napisano 12 Wrzesień 2005 Napisano 12 Wrzesień 2005 Witam ... Fajnie sie zaczyna ... ale sie troche przyczepie: 1. Jak robisz konstrukcje slupowo-plytowa to nie dawaj kratownicy bo to dziwnie wyglada ... chyba ze to sa korytka na instalacje :) 2. Slup sie przezbraja nie tak jak sie wklada kwiaty do wazonu :) tylko zalozmy 3cm od lica np 4 prety w narozach do tego strzemiona co `25-30 cm i masz zbrojenie i normalnie to wyglada. Dzialaj dalej ... ja jakos sie zacialem i na razie nie mam czasu zeby przysiasc ... Sorry za slowa krytyki, ale chodzi o to zeby sie rozwijac. Powodzenia
Hindus Napisano 12 Wrzesień 2005 Napisano 12 Wrzesień 2005 leru dobrze prawi - polejcie mu :] fajowy koncept i niegorsze wykonanie ;)
KoMic Napisano 14 Wrzesień 2005 Autor Napisano 14 Wrzesień 2005 ehh witam dzieki za komenty, ostatnio troche przychamowalem z roznych powodow, ale mam zamiar wziasc sie do roboty, a wszelka krytyke i uwagi biore sobie do serca i zwroce na te elementy szczegolna uwage thx, maly up, ehhh juz nie moge z tym kompem, to jest teraz jedna wielka masakra, najchetniej rzucil bym maxa w cholere i domalowal reszte w PS, i tak pewnie weikszosc dymu kurzu i detalu bedzie niestety w PS. pozdro
KLICEK Napisano 14 Wrzesień 2005 Napisano 14 Wrzesień 2005 bardzo fajnie ale troche malo widac, ale wiem ze to sie zmieni wraz z wiekszym renderem :)
RA Napisano 14 Wrzesień 2005 Napisano 14 Wrzesień 2005 Super panie! Super! Mam nadzieje, ze w wersji large bedzie rownie dobrze wygladalo. pozdrawiam
Ania Napisano 14 Wrzesień 2005 Napisano 14 Wrzesień 2005 ten uszczerbiony beton bym zrobiła troche bardziej poszarpany, bardziej detaliczny i w inniejszym odcieniu niż gładki zewnętrzny beton, bo teraz troche jak dziury w serze. zazwyczaj aut nie lubie, ale tu to mi się bardzo podoba. głowa maszyny mogłaby być mniej boxowata.
Leru Napisano 14 Wrzesień 2005 Napisano 14 Wrzesień 2005 o jak milusio się robi :) beton można wspomóc bumpem cellularowym
KoMic Napisano 14 Wrzesień 2005 Autor Napisano 14 Wrzesień 2005 hehe masz Anno racje bedzie bardziej poszarpany i wykozystam do tego podpowiedz Leru, to moze sie sprawdzic, hehe. Co do samej kolorystyki to sporo sie zastanawialem i w konsekwencji postanowilem dac mala roznice, to sa 2 oddzielne materialy tylko ze maja niewielka roznice odcieniowa, bo tak naprawde chyba bye byla by to zbyt wielka roznica beton na zwenatrz i wewnatrz jest tym samym betonem, jedynie zewnetrzny mogl by sie troche ubrudzic, przz to mala roznica w kolorystyce, pozdrawiam i bardzo dziekuje za komenty, co do duzej wersji, to chyyyyba trzeba bedzie poczekac na final bo ten obrazek renderuje mi sie okolo 5h: \, 2x wiekszy czyli 4x wieksza powierzchnia (ten 600x300) bedzie sie pewnie renderowal 4x dluzej: \ ehhh pozdrawiam cu
KoMic Napisano 15 Wrzesień 2005 Autor Napisano 15 Wrzesień 2005 cala noc renderu i jesczze wiecej tak to wyglada, wylaczylem swiatla zeby bylo szybciej, pozatym jak widac niewiedziec czeu wycielo mi texture z sufitu: \, i troche tnie trujkatami, ale po chwili w ps moze da sie co z tego zrobic, pozdro
bojar Napisano 15 Wrzesień 2005 Napisano 15 Wrzesień 2005 No no juz mówiłem że mi sie podoba i powtórze jeszcze raz :) tylko ten sufit i trujkąciki ale to już kosmetyczne zmiany ;) powodzenia i zapraszam do luknięcia na moją pracke ;)
Falcrum Napisano 15 Wrzesień 2005 Napisano 15 Wrzesień 2005 KoMic, świetnie to wygląda. Dobrze byłoby gdyby któraś z tych maszynek odpowiadało agniem..:D Dobrze byłoby gdyby rownież widać było ślady pocisków :) Mam taką referke z kótórej tez conieco sie wzoruje :P ale ze mamy dość podobne klimaty moze sie przydać i Tobie :) http://img201.imageshack.us/img201/6718/img0164ia.jpg
KLICEK Napisano 15 Wrzesień 2005 Napisano 15 Wrzesień 2005 Komic bardzo ladnie sie wszystko prezentuje teraz postarzaj to i owo :D
jaras Napisano 15 Wrzesień 2005 Napisano 15 Wrzesień 2005 jestem za tym również :) tylko te światełka zapal :) szczególnie to słoneczne - niech mu oświetli łepetynę (a może by ją miał podniesioną wysoko ? a nie przy ulicy ? ) taka luźna myśl tylko ;)
KoMic Napisano 15 Wrzesień 2005 Autor Napisano 15 Wrzesień 2005 bojar-->thx: ] sufit jak pisalem, nie wiem czemu zniknela mi textura, wczesniej byla hehe a co do trujkatow to musze dac wiekszy motion blur i bedzie spoko, Falcrum--> tak bedzie strzelal ten duzy dlatego w poprzednich renderach tak mocno mial oswietlona glowe bo to jest swiatlo od minigunow: ], dzieki za referke te drobne iskierki to wlasnie mialo symulowac rozbijajace sie pociski na kadlubie ale narazie wyszlo to marnie hehe bede musial mocnoej nad tym posiedziec w PS nad textura. KLICEK-->good idea tak wlasnie zrobie, tylko ze na koncu thx, i pozdro
RA Napisano 15 Wrzesień 2005 Napisano 15 Wrzesień 2005 Ta dynamika! Gratuluje naprawde dobrej roboty. pozdrawiam
KoMic Napisano 16 Wrzesień 2005 Autor Napisano 16 Wrzesień 2005 oto siatka wieczorem albo jutro rano wrzuce jakis renderek: ], bo zrobilem ogien strzeloecki z behemotha: ] i kilka innych bajerow: ]
KLICEK Napisano 16 Wrzesień 2005 Napisano 16 Wrzesień 2005 no ogien jest prawie prawie genialny moze jeszcze mniejsze czasteczki z boczku ? :D
Gość _Kreska_ Napisano 16 Wrzesień 2005 Napisano 16 Wrzesień 2005 fajnie, fajnie, tylko ten mniejszy jakos mi nie pasi, no jakos go tam nie widze, wyglada na wepchnietego na sile w miejscowke. Ten zwisajacy blok tez jakis taki gladki, wyglada jak pianka. Ale ogolnie caly czas zajebiscie. klimat jest.
KoMic Napisano 18 Wrzesień 2005 Autor Napisano 18 Wrzesień 2005 witam staramsie zblizac do konca, niedlugo, teraz wlasciwie juz zostal cas na tapete, troche dymu, jakies smugi, postarzenie dorobienie tego i owego i raczej dam sobei spokuj z tym,,,pozdro
jaras Napisano 18 Wrzesień 2005 Napisano 18 Wrzesień 2005 całkiem przyjemnie - ale drażnią mnie troszkę te równiutkie jak od żyletki krawędzie (na krawężniku szczególnie ) daj może jakiegoś chamfera i powyginaj troszku ? pozdro p.s. acha dasz do tych odprysków jakiegoś mblura ?
Rekomendowane odpowiedzi