Jump to content
KoMic

Moment Krytyczny: Art of war

Recommended Posts

ART OF WAR

 

witam

Pragne przedstawic moja wizje momoentu krytycznego.

uklad sceny:uklad kadru i znajdujacych sie w nim elementow sa wytworem mojej wyobrazni, przedstawione roboty byly wzorowane na istniejacych juz tworach czyjejs bujniejszej wyobrazni, miedzy innymi na Behemoth'u z falloutow i ten drogi z Warchamera 40k. reszte wymyslilem sam. Textury w przewazajacej czesci z pod wlasnej myszki, reszta z netu.

Scena przedstawia walke maszyn (co widac), moim celem bylo uchwycenie dynamizmu jaki moglby w tym momencie krytycznym wystepowac, dlatego mamy tu odlamki, gruz i pyl latajacy w powietrzu, oraz Behemotha w trakcie prowadzenia ognia. Czysta rozwalka zadnych konajacych tropow ani nic, maszyny nieczuja, niepanikuja, ani sie nieboja. Jest tylko zniszczenie dla zniszczenia. czysta sztuka walki, smar strzepy rozrywanego metalu i odlamki betonu. jednym slowem nic tylko podziwiac i cieszyc oko mnogoscia wydazen

 

pozdrawiam

 

 

artofwar0bc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, niedziekuje moj najsilniejszy odwieczny rywalu, mam nadzieje ze bede mogl dostapic zaszczytu rewanzy na tej ubitej ziemi, Pionier wystartuj: ], pozdrawiam: ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

KoMic -> Wojna! :D Mało powiedziane, dużo wyobrażeń (moich oczywiście) ;)

orgazm :D hehe miło nam :]

witam w Bitwie, życzę powodzenia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cześć Komic konkurencja mocna, ale znam Ciebie, dasz radę :) jak zwykle widzę gotujesz makabraskę,

PS myślałem że mój mech nada się na bitwę no ale on na pewno nie jest bojowy :), mam pecha a nie będę się brał po prędce za prackę bo nie ma sensu, no i komp nie ten :), muszę poczekać i pouczyć się jeszcze

POWODZENIA I ŻYCZĘ WYGRANEJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam no i dzis wystartowalem, jest to tłow potwora, bedzie to masywna i gruboskurna swinia, hehe znaczy sie Trol, postaram sie w najblizszym czasie jak najwiecej go zrobic, pozdrawiam: ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fałdki fajne. Wydaje mi się że, brzuszek troche za mało wypukły jak do tych fałdek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, sesja juz sie prawie konczy,, naczy sie jest w polowie i mialem czas troche ruszyc z miejsca, najpierw robie ogolny model pozniej bede sie staral zrobic muskulature itp itd: ], pozdzdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh ano z sesją to jak u mnie - strasznie blokuje proces twóczego myślenia, ale widzę że mimo to radzisz sobie świetnie - tak trzymać!

P.S. Sexy ma te stringi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam dorobilem glowe,,, mam pyt zna ktos moze jakis dobry podstawowy tutek do zbrusha?

 

jescze troche marametrow technicznych,,, kolo narazie ma 2570poly bez smootha i ponad 15'000 z smoothem, bo 2 iteracje na raz robie,,pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

jest jakiś bug w kąciku ust, i w uchu chyba też

ale stworek fajny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ania C--> to przez Vraya za maly samlp w GI: ]

dorobilem rece, jeszcze tylko troche porobie elementow a reszta idzie do Zbrusha mam nadzieje ze uda mi sie cos wydziergac bo nigdy nie robilem jesczze w ZB,,, noo ale znalazlem juz swojego goru i mam go zamiar ciezko maltretowac: ] hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komic: Dobrze że dajesz to do ZB.

Bo troszkę się bałem że tak będziesz chciał to zostawić z taką małą ilością poly:)

Pomysł mi się podoba więc jak mamy tyle czasu na skończenie to pokojnie będziesz mógł w ZB posiedzieć i nauczyć się nowych rzeczy :) (Bo chyba o to chodzi w tych bitwach - o naukę i zabawę)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nawet nie jest podobne do cave trola, to jest cave troll. BArdzo podoba mi się twoje podejście do tematu ZB. Chcesz tego użyć jako narzędzia pomocniczego, a nie głównego programu do modelingu. i bardzo dobrze. Strach się bać ajk to, to będzie wyglądało po ZB. A jeszcze jak to zrigujesz. Ta, widzę że bitwa nabiera rozpędu i starzy wyjadacze zaczynają pokazywać pazurki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

und3r-->hehe celowo jest low, abym mial latwiejsza kontrole nad bryla no i ring bedzie latwo na czym takim zdziergac, co do nauki to prawde gadasz jest to wymarzona sytuacja na wprowadzenie nowych technologij wojennych, hehe ta bitwa jest jak wyscig zbrojen im wiecej wiesz tym latwiej wygrac wojne: ]

Simple_man--> hehe no moze jeszczze nie jest to cave troll ale mam nadzieje ze bedzie, ring to juz niedlugo moge tszepnac, bo plan jest taki postacie sa w miare low poly,(moj sprzet nie jest przygotowany nawet na 300K poly wiec musze ostroznie: )i takie zringuje, nastepnie caly stworek idzie do pieca ZB i tam dostaje displace nastepnie idzie do lakierni PS i gotowe, : ]

 

a tak pozatym mam zamiar kilka tych stworkow zrobic, znaczy sie potwory beda jednego gatunku, no i ludzie, zastanawiam sie jaka przyjac scenerje, czy zrobic ubita ziemie, czyli jakac polane czy calosc wrzucic do lasu, ja narazie mysle o lesie: ]

 

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ostatnio niewiele zrobilem bo swe sily zainwestowalem do walki z ZB, ehh sam bym sobie nie poradzil. dlatego specjalne podziekowania dla AGmakontsa oraz dla Pioniera ktory wlozyl kupe pracy i swojego czasu aby mi pomoc,, wielkie dzieki chlopaki, dla takich ludzi jak wy oplaca sie brnac w to wszytko niezwazajac na trodnosci, jesczze raz thx: ]

oto moje dokonania, moze nie jest to jesczze to co chcial bym miec ale na poczatek musi wystarczyc: ]

zmienilem troche geomerje bo wczesniejsza mi sie nie podobala, teraz moze troche bardziej wyglada jak malpa: ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może tak opgłębić te bruzdy. Nie szystkie ale przynajmniej, te które wyglądają jak blizny. No i mapa na szyji ma chyba za dużą ostorść. Można by ją wygładzić w jakimś Photoshopie. A co do modelu to poprostu no crits.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy