Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 136
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jaras - swiatem żadzi marketing :]

JohnZi- dzieki

Leru-dzieki

asfalton-dzieki

Falcrum-tylko podejzewam ze w puzniejszym czasie nie bede mial tyle czasu co teraz

KLICEK-proste

Predator-dzieki

sartr-dzieki

Bad Moon-e znów nie przesadzaj przeciez jestes w czolówce :]

Knysha-dzieki

jaras-no mi tez sie podobala ale uprzedzilem fakt :]

Kedzior-dzieki,scena bedzie mniej wiecej tak wygladac jak na koncepcie, leyery rulez !:]

 

jak juz dokoncze mogel to robic textury na niego czy reszte sceny?

 

bigone1mini7uo.jpg

 

bigonebmini9dj.jpg

 

Click to enlarge :)

Napisano
Oj dzieje się dzieje. Już mi żal osoby która UV będzie robić do tych wszystkich cudów.

 

no co fakt to fakt, ale model i tak jest ql :)

Napisano

e tam do texturek mam zamiar sie przylozyc a uvw to az nie taki problem

nabazgralem to w nie wiecej niz 1h wiec takie texturki to minimum, tylko nie wiem czy sie zabrac za tex czy scene dokonczyc, ma ktos zdanie na ten temat ?

textest29ya.jpg

Napisano

Ja mam takie zdanie ze staraj sie skompletowac najwazniejsze modele, bo pozniej moze czasu zabraknac na ich zrobienie wiec scenka moze byc niedokocnzona , a texturki mozna zrobic (nawet jakies do dupy) w kilka dni

 

Fajnie to wyglada ale za bardzo jednolicie wedlug mnie

Napisano

no to w sumie tylko bump, chcialem tylko pokazec ze uvw to nie problem

mam zamiar jescze dodac jakies łączenia kolorki itp tylko musze to dokladnie przemyslec najpierw

Napisano

a ja ze swej strony doradzę Ci żebyś zrobił w miarę dokładny koncept calej sceny - będziesz wtedy widział co masz do zrobienia - w/g mnie to jest najważniejsza sprawa ! wtedy możesz sobie rozplanować zakres prac, zrobić w 1 kolejności najważniejsze modele i 1 plan scenografii a póxniej dodawać do tego pierdółki - ile zdążysz tyle zrobisz ale praca będzie już miała ręce i nogi , a jak sie nie wyrobisz to dasz DOFa do sceny :D

Napisano

Wow super model.

Na Cgtalk'u napisałeś że to ustrojstwo miało by to przyspieszać bieganie ale jak by oprzeć stope na pięcie tak zeby gąsienica była nad ziemią to przy dużej prędkości całość działałaby jak nóż elektryczny|hardcore...

Napisano

Witam w klubie teksturujących (czyt. "frustrat zone"). Początek świetny, ja mam tylko jedno pytanko - chce się Wam robić próbne rendery za każdym razem w v-ray?? Ja sie jak na razie zastanawiam czy w ogóle na końcu z niego skorzystam - przeraża mnie myśl o czasie renderingu :D

 

Czekam na więcej!

Napisano

hmm to vray tak dlguo renderuje ? 5 min to nie dlugo mysle wszystko zalezy od ustawien mozna przeciez renderowac 1/4

 

ArTooRo - nie wyobrazam sobie przedstawienia textur bez renderu w dobrym silniku :)

Napisano

KLICEK - jadę na scanlinie od zawsze, moja pracka (wiem, że jej na razie bardzo mało) renderuje się teraz jakąś minutę :)

Przepraszam za offtopic :)

Napisano

no to spoczko efekty Ci wychodza, ale pewnie troszke nowszy silnik nawet mental dal by duzego kopa texturka i w ogole :)

 

Ale z 2giej strony scanline tez nie jest az taki zly jak go pisza :)

 

1 min 5 min przy zyskaniu na jakosci renderu to nie duzo :)

 

rowniez przepraszam za oftopa , zeby nie robic calkowitego oftopa powiem tak

 

 

Tadek bierz sie za concept i pokazuj jak Ty to wszystko widzisz bo jestem ciekaw jak jasna cholera :)

Napisano

jaras tak trzeba bedzie zrobic :] dzieki, wedlug mnie tez to jest najwazniejsze, w sumie zadna z czesci w tym kolesiu nie powstala bez skrupulatnego zaplanowania i tak postaram sie dotrzymac do konca

Scibor- no tak to dziala :] zaawansowana elektronika bedzie odpowiadac za prawidlowe dzialanie tego badziewia :]

ArTooRo- w sumie to za kazdym razem staram sie dopracowac oswietlenie i takie bajery juz z mysla o koncowej scenie, tez do niedawna twierdzilem ze gi jest bezsensu i wszystko da sie zrobic swiatlami ale powoli wracam do gi jednak daje to wieksze mozliwosci...

klicek- w sumie to na koncepcie co juz pokazywalem jest to w miare wymyslne

dzis bede mial troche czasu wiec porysuje i postaram sie wymyslic jakis orginalny kadr bo ten jest bezsensu, taki malo przestrzenny

 

w sumie to dorobie jescze szczeguly i zabieram sie za pieska

 

jakbyscie mieli propozycje , referencje jakigos fajnego kadru to walcie smialo :p

 

 

 

r12pw.jpg

Napisano

heh 10min na ta spogladalem bez przerwy i nie widze bledow:) Chyba ze: kciuk jest troche za gruby, i miesien na rece za bardzo wypiety (on ma wyprostowana reke) i za nisko troszke, ale to tylko moje przypuszczenia, wiec sie pewnie myle... Pracka naprawde wymiata, tego leszka tez modelujesz (nie czytalem poczatku)? pozdr

Napisano

Dla mnie czysta rewelacja ! Detale powalają itd..

Jednym słowem uwielbiam taki klimat.

 

CyberPunk RULEZ!

 

Powodzenia & szczerze trzymam kciuki(ale według mnie to przy twoim skillu-czynność zbyteczna)

Napisano

wsumie niewiem czemu by sie tu przyglądać 10 min, wsumie łapy są dziwne. Ta szelka(?!?) Jedna jakoś dziwnie na dole zakręca. Widze że na plerach ma amortyzowany wywietrznik ścienny - orginalny pomysł.

 

Wsumie fajnie, tyle że narazie dużo niemożna powiedzieć o całości ponieważ model nieba nieczyni, jeżeli teksturka klaty będzie nieodpowiednia to szczegóły chomonta będą się gryzły z "kiepską" klatą. Wiesz pokaż że pod szelkami się mniej opalił:D.

Napisano

hkropinski- dzieki

Leleń- leszka jescze nie zaczolem

Tattoo-CyberPunk RULEZ!

co do stilla to masz racje ale wykozystam ten model jescze w swoim demoreal'u

Georgas-dzieki

po prawej

assus k7c333

athlon 2500

1024 ddr 333

maxtor 120gb 720obr

monitor nokia 447xpro

myszka,tablet,skaner

stykufka3sr.th.jpg

 

Cruzh3r-w sumie...

 

nie mialem dzis czasu niestety, a tu koncept kadru bez tła narazie, jestem ciekaw wszelkich propozycji

concept15uu.jpg

Napisano

widze wszyscy sie tu zachwycaja, i ja też, ale miał bym propozycja....

moze by tak bardziej wyrzezbic cialo , glownie dlonie ,rece, jakies zyly zgięcia itd , byc moze tesktury załatwią sprawe ale mimo to...pisze bo z początku jak sie patrzy to bomba!:) ,ale po ktoryms tam razie zaczyna wydawac mi sie ze cialo jest jednak troche zlane zbyt oble i nie takie wyraziste jak realne. Czy jakos tak:) pozdrawiam i powodzenia!

Napisano

Jest bardzo fajnie :) ale , reka bez zbrusha podoba mi sie bardziej niz ta gdzie on jest, moze pierw miesnie, a pozniej jakies wygibasy ? :D

Napisano

KLICEK- no wiem, tutaj przejechalem tylko pedzlem i wyszlo jak kupa, wogule ten model to zrobilem zeby potem mnie nic nie zaskoczylo, pozdro

 

JAK ZROBIC DISPLEMENT W VRAY'U MAPĄ Z ZBRUSHA?? ROBIL TO KTOS I MOZE SIE PODZIELI.

 

plecki

u11su.jpg

pozdro.

Napisano

wspaniałe ujęcia, bardzo dobrze wymyśliłeś z tym gościem na drzewie, mógłbyś sobie pooglądać "z archiwum x" i dać takie klimaty, a będzie super, super, super, pozdrawiam

Napisano

JEśli chodzi o te częsci mechaniczne - tojestes KROLEM :) - gratulacje - musiałes napewno ostro to rozkminiac - nigdy nie umiałem robic (i pewnie nie bede umial) takich modeli - a ludzi ktorzy robia cos takiego mam za zbokow :D

 

no ale jestes zbokiem ktoremu naprawde dobrze to wychodzi

 

Moim zdaniem model postaci - calkowicie odstaje od reszty - jest poprawnie - ok - ale bez rewelki

 

JEsli chodzi o klimat - yto zupelnie nie czuje -ale ja ogolnie nielubie takich laczen organiki z mechanika :)

 

gratulacje i pozdro

 

(mam nadzieje ze bedzie jakies wieksze piffko w krakowie -czeba zebrac 3d zbokow :D)

Napisano

może powinien potworkowi patrzeć w oczy ? teraz patrzy gdzieś do góry. Poza tym szkoda że mu nie widać w ogóle pleców i całej tej maszynerii którą tak misternie wymodelowałeś. pozdrawiam

Napisano

@kome-nogi chyba zostana

@jaras-no mial patrzec w oczy tylko potforka na dol przesunolem. z maszyneria to zeczywiscie szkoda ale nie da sie go ulozyc tak zeby wszystko bylo widac(troche moja mizerna maszynownie bedzie)... pozdro

 

stwierdzam ze bedzie on jakies 10cm nad ziemia, jedna gasienic bedzie zblurowana i kuz za nią(Lewa)a prawa reka bedzie bral zamach

 

 

wzelkiie propozycje mile widziane :]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności