Knysha Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 ttaaddeekk - swietnie ci idzie, just great :D!
jaras Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 masz polot i fantazję ! świetnie Ci idzie praca oraz ..... podmianka miniaturek ;) pozdrawiam p.s. czemu zmieniłeś ? fajna byla ;)
Kedzior Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 modelik piekny! jestem ciekaw jak cała scena bedzie wygladac ps. jak Ty sie w tym nie gubisz to ja nie wiem, poprostu:)
ttaaddeekk Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Napisano 25 Lipiec 2005 jaras - swiatem żadzi marketing :] JohnZi- dzieki Leru-dzieki asfalton-dzieki Falcrum-tylko podejzewam ze w puzniejszym czasie nie bede mial tyle czasu co teraz KLICEK-proste Predator-dzieki sartr-dzieki Bad Moon-e znów nie przesadzaj przeciez jestes w czolówce :] Knysha-dzieki jaras-no mi tez sie podobala ale uprzedzilem fakt :] Kedzior-dzieki,scena bedzie mniej wiecej tak wygladac jak na koncepcie, leyery rulez !:] jak juz dokoncze mogel to robic textury na niego czy reszte sceny? Click to enlarge :)
ArTooRo Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 O matko, co ja tu robię... ehhh... kongrabulacje :)
ttaaddeekk Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Napisano 25 Lipiec 2005 dodaje powoli szczegule i mysle nad czescia na plecach do kturej sa przymocowane postanowilem takze zawitac na cgtalku http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=261773
RK Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 Oj dzieje się dzieje. Już mi żal osoby która UV będzie robić do tych wszystkich cudów.
KLICEK Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 Oj dzieje się dzieje. Już mi żal osoby która UV będzie robić do tych wszystkich cudów. no co fakt to fakt, ale model i tak jest ql :)
spinoza Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 powiem tylko wow ... jak uda Ci sie to oteksturować to juz nie musisz robić do tego sceny ;)
asfalton Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 powiem szczerze, ze niesamowite, hellraiser jest przy tym malutki, cool. nie moge sie doczekac scenki...
ttaaddeekk Napisano 26 Lipiec 2005 Autor Napisano 26 Lipiec 2005 e tam do texturek mam zamiar sie przylozyc a uvw to az nie taki problem nabazgralem to w nie wiecej niz 1h wiec takie texturki to minimum, tylko nie wiem czy sie zabrac za tex czy scene dokonczyc, ma ktos zdanie na ten temat ?
KLICEK Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 Ja mam takie zdanie ze staraj sie skompletowac najwazniejsze modele, bo pozniej moze czasu zabraknac na ich zrobienie wiec scenka moze byc niedokocnzona , a texturki mozna zrobic (nawet jakies do dupy) w kilka dni Fajnie to wyglada ale za bardzo jednolicie wedlug mnie
ttaaddeekk Napisano 26 Lipiec 2005 Autor Napisano 26 Lipiec 2005 no to w sumie tylko bump, chcialem tylko pokazec ze uvw to nie problem mam zamiar jescze dodac jakies łączenia kolorki itp tylko musze to dokladnie przemyslec najpierw
KLICEK Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 spoko nikt nie pogania :) jestem ciekaw szczerze mowiac oprawy :)
jaras Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 a ja ze swej strony doradzę Ci żebyś zrobił w miarę dokładny koncept calej sceny - będziesz wtedy widział co masz do zrobienia - w/g mnie to jest najważniejsza sprawa ! wtedy możesz sobie rozplanować zakres prac, zrobić w 1 kolejności najważniejsze modele i 1 plan scenografii a póxniej dodawać do tego pierdółki - ile zdążysz tyle zrobisz ale praca będzie już miała ręce i nogi , a jak sie nie wyrobisz to dasz DOFa do sceny :D
Scibor Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 Wow super model. Na Cgtalk'u napisałeś że to ustrojstwo miało by to przyspieszać bieganie ale jak by oprzeć stope na pięcie tak zeby gąsienica była nad ziemią to przy dużej prędkości całość działałaby jak nóż elektryczny|hardcore...
ArTooRo Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 Witam w klubie teksturujących (czyt. "frustrat zone"). Początek świetny, ja mam tylko jedno pytanko - chce się Wam robić próbne rendery za każdym razem w v-ray?? Ja sie jak na razie zastanawiam czy w ogóle na końcu z niego skorzystam - przeraża mnie myśl o czasie renderingu :D Czekam na więcej!
KLICEK Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 hmm to vray tak dlguo renderuje ? 5 min to nie dlugo mysle wszystko zalezy od ustawien mozna przeciez renderowac 1/4 ArTooRo - nie wyobrazam sobie przedstawienia textur bez renderu w dobrym silniku :)
ArTooRo Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 KLICEK - jadę na scanlinie od zawsze, moja pracka (wiem, że jej na razie bardzo mało) renderuje się teraz jakąś minutę :) Przepraszam za offtopic :)
KLICEK Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 no to spoczko efekty Ci wychodza, ale pewnie troszke nowszy silnik nawet mental dal by duzego kopa texturka i w ogole :) Ale z 2giej strony scanline tez nie jest az taki zly jak go pisza :) 1 min 5 min przy zyskaniu na jakosci renderu to nie duzo :) rowniez przepraszam za oftopa , zeby nie robic calkowitego oftopa powiem tak Tadek bierz sie za concept i pokazuj jak Ty to wszystko widzisz bo jestem ciekaw jak jasna cholera :)
ttaaddeekk Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 jaras tak trzeba bedzie zrobic :] dzieki, wedlug mnie tez to jest najwazniejsze, w sumie zadna z czesci w tym kolesiu nie powstala bez skrupulatnego zaplanowania i tak postaram sie dotrzymac do konca Scibor- no tak to dziala :] zaawansowana elektronika bedzie odpowiadac za prawidlowe dzialanie tego badziewia :] ArTooRo- w sumie to za kazdym razem staram sie dopracowac oswietlenie i takie bajery juz z mysla o koncowej scenie, tez do niedawna twierdzilem ze gi jest bezsensu i wszystko da sie zrobic swiatlami ale powoli wracam do gi jednak daje to wieksze mozliwosci... klicek- w sumie to na koncepcie co juz pokazywalem jest to w miare wymyslne dzis bede mial troche czasu wiec porysuje i postaram sie wymyslic jakis orginalny kadr bo ten jest bezsensu, taki malo przestrzenny w sumie to dorobie jescze szczeguly i zabieram sie za pieska jakbyscie mieli propozycje , referencje jakigos fajnego kadru to walcie smialo :p
RA Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Tyle tu szczegolow, ze az sie wstydze cos zamieszczac w moim watku. :|
_michal Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Nieźle tego, podoba się :) Jedna rzecz mnie zastanawia, dlaczego on ma silniki od pralki frani i rurki od odkurzacza?
ttaaddeekk Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 RA- znów nie przesadzaj twój watek ma u mnie 10/10 :] empeck- BO TO JEST CYBORG Z PRLU !!!!!
ttaaddeekk Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 piesek leszek cala masa głupich szkicuf
hkropinski Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 przepieknie wygląda Twoja praca, szczerze to piszę, pozdrawiam i zyczę powodzenia
Leleń Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 heh 10min na ta spogladalem bez przerwy i nie widze bledow:) Chyba ze: kciuk jest troche za gruby, i miesien na rece za bardzo wypiety (on ma wyprostowana reke) i za nisko troszke, ale to tylko moje przypuszczenia, wiec sie pewnie myle... Pracka naprawde wymiata, tego leszka tez modelujesz (nie czytalem poczatku)? pozdr
Tattoo Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Dla mnie czysta rewelacja ! Detale powalają itd.. Jednym słowem uwielbiam taki klimat. CyberPunk RULEZ! Powodzenia & szczerze trzymam kciuki(ale według mnie to przy twoim skillu-czynność zbyteczna)
Georgas Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 o stary NIESAMOWITY model , życze powodzenia w dalszej pracy ttaaddeekk na jakim sprzęcie pracujesz??
Cruzh3r Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 wsumie niewiem czemu by sie tu przyglądać 10 min, wsumie łapy są dziwne. Ta szelka(?!?) Jedna jakoś dziwnie na dole zakręca. Widze że na plerach ma amortyzowany wywietrznik ścienny - orginalny pomysł. Wsumie fajnie, tyle że narazie dużo niemożna powiedzieć o całości ponieważ model nieba nieczyni, jeżeli teksturka klaty będzie nieodpowiednia to szczegóły chomonta będą się gryzły z "kiepską" klatą. Wiesz pokaż że pod szelkami się mniej opalił:D.
ttaaddeekk Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 hkropinski- dzieki Leleń- leszka jescze nie zaczolem Tattoo-CyberPunk RULEZ! co do stilla to masz racje ale wykozystam ten model jescze w swoim demoreal'u Georgas-dzieki po prawej assus k7c333 athlon 2500 1024 ddr 333 maxtor 120gb 720obr monitor nokia 447xpro myszka,tablet,skaner Cruzh3r-w sumie... nie mialem dzis czasu niestety, a tu koncept kadru bez tła narazie, jestem ciekaw wszelkich propozycji
V_wASkI_V Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 super model !!! zapowiada się ciekawa pracka . Życze powodzenia
Kedzior Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 widze wszyscy sie tu zachwycaja, i ja też, ale miał bym propozycja.... moze by tak bardziej wyrzezbic cialo , glownie dlonie ,rece, jakies zyly zgięcia itd , byc moze tesktury załatwią sprawe ale mimo to...pisze bo z początku jak sie patrzy to bomba!:) ,ale po ktoryms tam razie zaczyna wydawac mi sie ze cialo jest jednak troche zlane zbyt oble i nie takie wyraziste jak realne. Czy jakos tak:) pozdrawiam i powodzenia!
ttaaddeekk Napisano 28 Lipiec 2005 Autor Napisano 28 Lipiec 2005 V_wASkI_V-dzieki Kedzior- dokladnie ale to załatwi sprawe zbrush to jest narazie forma, dzieki pierwsza próba poworka, dłonie i nuzki bedzie mial mechaniczne
KLICEK Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 Jest bardzo fajnie :) ale , reka bez zbrusha podoba mi sie bardziej niz ta gdzie on jest, moze pierw miesnie, a pozniej jakies wygibasy ? :D
ttaaddeekk Napisano 28 Lipiec 2005 Autor Napisano 28 Lipiec 2005 KLICEK- no wiem, tutaj przejechalem tylko pedzlem i wyszlo jak kupa, wogule ten model to zrobilem zeby potem mnie nic nie zaskoczylo, pozdro JAK ZROBIC DISPLEMENT W VRAY'U MAPĄ Z ZBRUSHA?? ROBIL TO KTOS I MOZE SIE PODZIELI. plecki pozdro.
Falcrum Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 O kurcze...Niezłe :D Mi się tam podobają te"wygibasy" :D Pozdr
SCORPI Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 wo ten ostatni render super :) bardoz mi się podoba
tHE_3nasty Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 fajny model już gdzies widziałem..troche wszytko na tym gościu lata mało spoojne to ale to w końcu fantastyka niee..
hkropinski Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 wspaniałe ujęcia, bardzo dobrze wymyśliłeś z tym gościem na drzewie, mógłbyś sobie pooglądać "z archiwum x" i dać takie klimaty, a będzie super, super, super, pozdrawiam
bartonfink Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 JEśli chodzi o te częsci mechaniczne - tojestes KROLEM :) - gratulacje - musiałes napewno ostro to rozkminiac - nigdy nie umiałem robic (i pewnie nie bede umial) takich modeli - a ludzi ktorzy robia cos takiego mam za zbokow :D no ale jestes zbokiem ktoremu naprawde dobrze to wychodzi Moim zdaniem model postaci - calkowicie odstaje od reszty - jest poprawnie - ok - ale bez rewelki JEsli chodzi o klimat - yto zupelnie nie czuje -ale ja ogolnie nielubie takich laczen organiki z mechanika :) gratulacje i pozdro (mam nadzieje ze bedzie jakies wieksze piffko w krakowie -czeba zebrac 3d zbokow :D)
drukara1 Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 tadek ja też potrafię taką pracę zrobić ale muszę dać innym sznsę... ale Bóg kazał się dzielić więc piszę... praca do niczego...
ttaaddeekk Napisano 26 Wrzesień 2005 Autor Napisano 26 Wrzesień 2005 czy dobra jest pozycja kolesia ?
polka dot Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 rece super ale nogi cos nie tak chyba.. :)
jaras Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 może powinien potworkowi patrzeć w oczy ? teraz patrzy gdzieś do góry. Poza tym szkoda że mu nie widać w ogóle pleców i całej tej maszynerii którą tak misternie wymodelowałeś. pozdrawiam
ttaaddeekk Napisano 26 Wrzesień 2005 Autor Napisano 26 Wrzesień 2005 @kome-nogi chyba zostana @jaras-no mial patrzec w oczy tylko potforka na dol przesunolem. z maszyneria to zeczywiscie szkoda ale nie da sie go ulozyc tak zeby wszystko bylo widac(troche moja mizerna maszynownie bedzie)... pozdro stwierdzam ze bedzie on jakies 10cm nad ziemia, jedna gasienic bedzie zblurowana i kuz za nią(Lewa)a prawa reka bedzie bral zamach wzelkiie propozycje mile widziane :]
asfalton Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 ojoj ladne i dynamiczne dalej dalej powodzenia :D
Rekomendowane odpowiedzi