Jump to content

Moment krytyczny: "Awaryjne ladowanie"


Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

laduje tam spory statek kosmiczny czy cos takiego...mozna by uznac, ze w zalozeniu jest to zwiazane z "Sin thrower", niech bedzie, ze to ten statek, ktory w tamtej pracy zestrzeliwuje dzialo, pech chcial, ze statek dolecial az do miasta, ktore na tamtej pracy widac na horyzoncie;)

Link to comment
Share on other sites

Pierwsze kolory, wiem, ze narazie straszy ale ja tak wlasnie dziwnie dzialam, ze najpierw ostre kolory nakladam dopiero pozniej nad tym pracuje. Najchetniej bym tego wogule nie pokazywal w tym stanie no ale coz;) postaram sie jak najszybciej wrzucic juz wypracowana kolorystyke.

Link to comment
Share on other sites

update: narazie troszke ciemno, to dlatego, ze chce przedstawic pogode taka, jak po silnej buzy, ciemne chmury ostro oswietlone przez slonce itp. wiec ciemno, bo swiatla jeszcze nie ma (teczy nie bedzie;P)...uprzedzam ewentualne pytanie: statek strasznie wolno spadal, dlatego zanim z pracy "Sin thrower" dolecial do tej pogoda zdazyla sie diametralnie zmienic^^

Jak to mi troszke zbrzydnie znow na chwile wroce do tematu maszyny bojowej i sfinalizuje poprzedni projekt.

PS. juz czuje, ze na w miare sensowne przedstawienie tej eksplozji strace duzo wiecej energii niz mam:D

Link to comment
Share on other sites

Bardzo dobry, dynamiczny kadr - dodatkowo "przekręcenie kamery" podkreśla dynamike. Praca fajnie się zmienia ze szkicu w digital painting - jeżeli jakaś sugestia to może ta, by mniej się teraz trzymać szkicu ołówkowego a bardziej "odważniej" tworzyć na nim i będzie niezły digital art

Link to comment
Share on other sites

maly update..popszedni jest zbyt monotonny i mdły kolorystycznie, ten znow za ostry troche. Bede chyba szukal czegos pomiedzy tymi dwoma ostatnimi. Za niebo i statek wogule sie jeszcze nie zabralem bo morduje sie z wybuchem..i nie moge konca dojsc, bo jak posiedze nad nim chwile, to i tak zaraz do punktu wyjscia wracam;)

Link to comment
Share on other sites

Świetnie się dzieje w tym projekcie, zastanowił bym się nad ludkiem na pierwszym planie. Chodzi mi o to żeby go dokładnie określić czy jest olbrzymem w stosumku do innych ludzi czy też jest to spowodowane perspektywą. ale generalnie pracka bardzo fajna - przedewszystkim mega dynamiczna

Link to comment
Share on other sites

Fajnie, dynamicznie, kolorowo... tylko ten przerośnięty masaj nie teges :) Lepiej dodać troche takich ludzików jak te z tyłu, albo jakąś ulicę, parking czy jakiś obiekt małej architektury i będzie dobrze.

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za komentarze:) do uwag oczywiscie sie zastosuje. Ludzmi (i wieksza ich iloscia) zajme sie na samym koncu. BeLiAL: masaj juz lepiej chyba wyglada(?) Simple_man: no jak ma na twoim pulpicie wyladowac, to obiecuje, ze bede sie staral najlepiej jak potrafie:D

Nie mialem czasu przez ost. 2 dni za bardzo ale to juz przeszlosc wiec wracam do pracy:

Link to comment
Share on other sites

hola, maly update, wszystkie kierunki wczesniej szly w prawo, chcialem, zeby byl tez jakis element zwrocony w lewo i dodalem taki most, jest tylko zaszkicowany bo nie wiem czy to dobry pomysl, zeby on tam byl. Licze na to, ze mi powiecie, czy dobry;D jeszcze niebo nieco zmienilem (zeby troche odejsc od tej monotonii kolorystyki), jesli z tym wszystkim w zlym kierunku poszedlem to mowcie!

 

pozdrawiam:)

Link to comment
Share on other sites

praca naprawde dobra,jedyny minus,oczywiście w moim mniemańu.To brak konkretnego pierwszego planu,niewiem?Może gdyby dać z przodu wyrażną postać uciekającą przed katastrofą.Bo oglądając prace w obecnym stanie, myśle sobie-Wybuch ekstra,ale to drugi

plan(przynajmniej ja to tak odbieram)a gdzie pierwszy plan.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy