Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Dawno już nie umieszczałem nowych wizek, tak więc nadrabiam zaległości. Oto 3 rendery pochodzą z małego mieszkania 2 sypialnie 1 łazienka i kuchnia połączona z salonem. Czas wykonania projektu ponad 2 dni plus 1 dzień na renderowanie stilów i 1 dzień na renderowanie animacji. Mile widziane Wasze opinie na temat zamieszczonej pracy

 

 

 

house06hf.jpg

 

house13tx.jpg

 

house20jo.jpg

  • Odpowiedzi 44
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja jestem poczatkujacy ale powiem tak - ta praca jest efektem do jakiego zmierzam:) bardzo mi sie podoba - zamieszczaj wiecej prac - aby bylo na czym sie wzorowac:)

Napisano

ładnie , jest wszystko to co klient chciał by zobaczyc ;]

 

gratuluje udanej pracy

 

zeby nie bylo ze mi sie projekt podoba ;] oceniam wykonanie ;]

 

ps. wiem ze to takie pobąkiwanie ale np. dobierając zdjęcia za oknami staraj sie zdobyc takie gdzie robione jest na wysokosci oka , to lekko mi nie odpowiada , wyglada jak bylo by robione z jakiejs skarpy (chodzi o render #2)

Napisano

No to ja sie poczepiam - jest ładnei ale zawsze może byc lepiej -

 

- jajowate pomarancze po lewej

 

lub

 

- zbyt żółte jajka :)

 

- shader kafelek nad kuchnią z dziwnym imo odbiciem ( nie wiem czy to przez tego bumpa czy co ale :/)

 

- liście na słonecznikach dziwnie wyszły

- i to co Marcin napisał z tym widokiem za oknem :p

 

Reszta bardzo fajna poza designem który mi nie podchodzi ale to juz kwestia gustu.

 

pozdro. 3m sie.

Napisano
- jajowate pomarancze po lewej

 

lub

 

- zbyt żółte jajka :)

Dla mnie to sa cytryny. ;)

 

Ladnie wyszlo. Podoba mi sie bardzo.

Napisano

postacie za oknem są za dużo i za ostre.

render nr 2 troszkę zbyt przepalony jak na mój gust.

poza tym nie ma się czego czepić, aż do przesady poprawne ;]

czas wykonania też mnie pozytywnie zaskoczył :)

Napisano

I to jest właśnie typowe na tym FORUM, czepianie się jakiś "cytrynek" czy "jajek"

albo liści słonecznika(być może są sztuczne,dlatego tak wyglądają). Ale to tak na marginesie. Więcej takich prac, bo jest z czego czerpać wzorce.

I moje "trzy grosze": perspektywa na renderze 1 i 2 trochę się rozjeżdża ale przy fotografi z obiektywem szerokokątnym(a jest to małe pomieszczenie) też się to zdarza. Świetne!

pozdr

Napisano

Nie wiem o co ci chodzi Krystian, motyw z cytrynko/jajko/pomaranczami byl zartobliwy i mial rozluznic atmosfere. :)

A hindus czepia sie wszystkiego i to jest wiadome od dawna. ;)

Napisano

Krystian - chyba trochę przesadzasz... wg mnie krytyka na tym forum jest naprawdę dobra i konstruktywna, nie ma czegos takiego jak kolko wzajemnej adoracji itp.

czasami jak przeglądam np. cgtalk to mam wrażenie że miarą jakości pracy zazwyczaj jest ilość komentów a nie ich treść bo te zazwyczaj są takie: wow, amazing, really cool etc.

 

no dobra, coś o samych renderach, żeby nie było OT.

- postacie za oknem faktycznie nienaturalnie wyglądają. może te widoki powinny być bardziej przepalone, albo coś w tym stylu... sam nie wiem

- na trzecim renderze drzwi mi się nie podobają. ten niebieskawy specular to jest przeliczany czy już jest w teksturce diffuse? bo mi wygląda na to drugie. podobnie żłobienia w drzwiach

- poza tym fałdy na pościeli. ale to już naprawdę szczegół.

z techniczego punktu widzenia wspaniałe

Napisano

Kanapa wydaje mi się z Everów.... :) ale moge się mylić:)

 

Wizka jak zwykle na poziomie:D Masz juz swój rozpoznawalny styl -a to very good. Shadery bardzo ładne (ktos tam się czepiał drzwi-e tam ładne ładne :D) Jednym slowem śliczności :]

Napisano

himek::

powiem to co już kiedyś mówiłem z czasem nabiera sie wprawy i do wszystkiego można dojść – trzeba tylko troszkę potrenować. No jak będę miał kolejne jakieś ciekawe projekty toumieszcze

 

maras::

jak składałem tło z renderem to dałem jaśniejsze ale jakoś mi to nie odpowiadało i został to co jest

 

Marcin::

wszystkie wizki są robione pod klienta :p

A co do ujęcia za oknem to klient i tak nie zwraca na to uwagi chyba że się jakiś bardzo wymagający trafi

 

hindus::

to po lewej to cytrynki. Leżą na talerzu ale jakoś go słabo widać – ale tam jest

 

RA::

zgadza sie to są cytryny

 

nielot007::

to taka odmiana tych cytrynek :P

 

Salvator::

Postacie są na pewno w dobrej skali. (za murkiem jest chodnik i tam sobie na nim stoją )

Przepalenie taki wyszło z czystego rendera w PS dodałem jedynie lekkiego glowa

 

DraB:

to co się da to wstawiam ze starszych projektów, ale staram się coś nowego modelować albo szukać po necie. W scenie jest kilka modeli moich kolegów z pracy

 

Krystian::

po to są fora żeby pokazywać i słuchać co maja ludzie do powiedzenie a że się czepiają takich szczegółów to i nawet dobrze bo w końcu można by było zrobić pracę idealna – ale to raczej niemożliwe. Masz racje co do perspektywy celowo rozjechałem żeby było widać więcej

 

Por@szek::

Dzięki Master :)

 

mkk3a::

co do niebieskawego spekulara to jest przeliczony bo w oknach są niebieskie światła

 

JunioR::

będę musiał więcej potrenować z tymi tłami. Nikt nie jest doskonały

 

Terminator3D::

O mebelkach juz prędzej wspominałem, część jest wykorzystywana z poprzednich projektów a część jest robiona na bieżąco

 

MaGuu::

kanapa to moje dzieło

Dzięki

 

JohnZi::

drzwi są te same zgadza się

 

..:: Wiktor ::..

dzięki za te 11 punktów. Mi też się cytrynki podobają heheh

 

cartman::

Dzięki

 

Jeszcze raz chciałem podziękować za wszystkie opinie. Nie spodziewałem się że aż tak to zostanie odebrane

Napisano

Pozatym scena wyglEda co nie co bajkowa (lodOwka z klamkami).

Target camery warto trzymacz na poziome camery.

DzEnki za kompozycije na stole, Wan Gogowi to sie spodobalos.

Napisano
Target camery warto trzymacz na poziome camery
kto tak powiedział ? :) co do cytryn to niechciałem tu jakiejs dyskusji urządzac poprostu do dzisiaj nie wiedziałem co to sa cytryny ;)
Napisano

Nie znam sie az tak dobrze na wizualizowaniu(od strony techniicznej) wiec powiem ze robia na mnie pozytywne wraznie, i co najwazniejsze pozatym ze robisz swietne rendery to trn ludek w lewej strony mnie denerwuje, chyba ze ma dlaciebie bardzo sentymentalne znaczenie, jednak jak dla mnie psuje i odrywa uwage od renderow(to uwaga nie tylko moja ale i innych ludzi ktorym pokazywalem te rendery). poprostu tak

 

pozdrawiam :)

Napisano

Jak dla mnie suuper...też mogę się przyczepić światła, ale nie będę ;P

Drzwi mam podobne więc się nie zgodzę z opinia, że pasują do hotelu...aha i 1-szy render(trochę ciasno tam gdzie stoi krzesło-kolumna-i półka wisi na ścianie;), ale przy tego typu pracach nie patrz na to..

powodzenia przy następnych renderach.

Napisano

Taras & Marcin::

Faktycznie nigdy nie stosowałem modyfikatora camera correcton – następnym razem będę go stosował i zobaczymy co z tego wyjdzie. Tak mi się zdaje że w zamieszczonych renderach ściany nie rozjeżdżają się aż tak bardzo, natomiast mam jeszcze 2 rendery których nie pokazywałem ze względu na właśnie rozjeżdżające się ściany (wyglądały troszkę źle :P )

 

BLADE :

komp na którym robie projekty to P4 3,2 GHz 2 GB Ram GF 6600GT o taka sobie maszynka, do małych projektów jest spoko ale jak się czasami wykonuje coś większego to juz jest problem.

Soft Max8 + Vrey + PS = Vizka

 

Kuciel hindus .:qba:. RA BLUKA AGmakonts gregorjan chveti

Jeszcze raz dzięki

Napisano

wszystko z*********!!!! jeden szczegol, na 1 obrazku - ta szafka nad lodówką, ****** pomysł ale to juz kwestia wystroju wnetrza:)

 

Mod Edit : bez przekleństw prosze

Napisano

No twoje pracki są zawsze ładne. Poziom radiacji super.

Ładnie rozproszone światło.

Oczywiscie "czuć" V-raya - zbyt mocne cienie charakterystyczne dla tego rendera (np. nad szafą).

Daję 5/5 bo mało takich dobrych prac na forum.

P.S.

Musze sie bardziej przyłożyć w Krayu na Lightwave.... no ale czekam na update tego beta rendera....

Napisano

Kant tej bialej szafki lekko dziwny..glosnik jest taki sobie, tlo drugiego obrazka (ta panienka sie odcina) tzn w ogole mi te ludziki nie pasują. Wiem wiem , ze to czepianie sie, spoko.

Napisano

No fajne, detale spox. Dózó fajnych textur. Jak już napisano, wszystko to co klijent chciał by zobaczyć. Ale co do zdjęć z za okna, no to troche kicha. Za ostre i jak by nie z tej bajki. Już lepiej dać jasne rozmyte tła.

Napisano

mi się nie podobają tylko jajkocytryny ;P w kuchni i postacie za oknem, a w łaśnie tego typu postaci nie mogę znieść kompletnie zawsze gdy ktoś ich używa to wyglądają ja by były wyrwane z kontekstu i wklejone w scenę na siłę przy pomocy taśmy klejącej (błee...)

Napisano

Simple_man:

dobre to z tą taśmą :P

 

Ja tutaj nie chce się usprawiedliwiać ale jeśli do zrobienia jest kilkanaście projektów w miesiącu to naprawdę jest mało czasu na takie szczegóły jak ludzie czy jajkowate cytrynki. Takie szczegóły można wychwycić ze stilów ale jak klient ogląda animacje to nie patrzy co tam jest za oknem, bardziej uwagę zwraca na wnętrze. Potencjalny odbiorca raczej nie ma za dużo styczności z grafiką 3D tak więc można zejść z „dokładności” na rzecz „czasu”. Wiadomo że czasami jest klient któremu nie pasuje np. kolor szafki czy kanapy ale to raczej indywidualne przypadki.

Dzięki

Gość mateusz93
Napisano

No nieźle jak na mnie to super. Tylko sie wzorowac na czyms takim.

Napisano

Świetna pracka, w/g mnie najlepiej wypada pierwszy render.

 

Mario masz racje co do klientów, jak ktoś się nie zna to nie zwraca uwagi na drobne niedociągnięcia, gdyż ich nie wychwyci.

Napisano

tak jak reszta forumowiczów bede czepial sie o szczegóły a mianowicie porównalem cien ktory rzuca okno na renderze 2 i cien okna na szafie w renderze 3;w renderze 3 cien jest jakis dziwny tak jakby tam odbijala sie jakas lampa a nie prostokatne okno,a poze tym ta doniczka w renderze 3 jest taka zbyt jasna :\ moze moznaby ja troszke przyciemnic...hmmm ??

Poza tym to rewela !! :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności