Mario Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Witam Dawno już nie umieszczałem nowych wizek, tak więc nadrabiam zaległości. Oto 3 rendery pochodzą z małego mieszkania 2 sypialnie 1 łazienka i kuchnia połączona z salonem. Czas wykonania projektu ponad 2 dni plus 1 dzień na renderowanie stilów i 1 dzień na renderowanie animacji. Mile widziane Wasze opinie na temat zamieszczonej pracy
himek Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 ja jestem poczatkujacy ale powiem tak - ta praca jest efektem do jakiego zmierzam:) bardzo mi sie podoba - zamieszczaj wiecej prac - aby bylo na czym sie wzorowac:)
maras Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Rewelacyjnie, tylko widok za oknem nie pasuje troszkę, wydaje mi sie ze powinien być jaśniejszy.
Marcin Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 ładnie , jest wszystko to co klient chciał by zobaczyc ;] gratuluje udanej pracy zeby nie bylo ze mi sie projekt podoba ;] oceniam wykonanie ;] ps. wiem ze to takie pobąkiwanie ale np. dobierając zdjęcia za oknami staraj sie zdobyc takie gdzie robione jest na wysokosci oka , to lekko mi nie odpowiada , wyglada jak bylo by robione z jakiejs skarpy (chodzi o render #2)
Hindus Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 No to ja sie poczepiam - jest ładnei ale zawsze może byc lepiej - - jajowate pomarancze po lewej lub - zbyt żółte jajka :) - shader kafelek nad kuchnią z dziwnym imo odbiciem ( nie wiem czy to przez tego bumpa czy co ale :/) - liście na słonecznikach dziwnie wyszły - i to co Marcin napisał z tym widokiem za oknem :p Reszta bardzo fajna poza designem który mi nie podchodzi ale to juz kwestia gustu. pozdro. 3m sie.
RA Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 - jajowate pomarancze po lewej lub - zbyt żółte jajka :) Dla mnie to sa cytryny. ;) Ladnie wyszlo. Podoba mi sie bardzo.
nielot007 Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 RA--> w takim razie za jajowate te cytryny :D bardzo ladnie
Salvator Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 postacie za oknem są za dużo i za ostre. render nr 2 troszkę zbyt przepalony jak na mój gust. poza tym nie ma się czego czepić, aż do przesady poprawne ;] czas wykonania też mnie pozytywnie zaskoczył :)
DraB Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Hmm wszystko sam modelowales od nowa czy juz mialeś jakies modele wcześniej. Jak na 2 dni to Bomba. Bardzo fajnie
Krystian Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 I to jest właśnie typowe na tym FORUM, czepianie się jakiś "cytrynek" czy "jajek" albo liści słonecznika(być może są sztuczne,dlatego tak wyglądają). Ale to tak na marginesie. Więcej takich prac, bo jest z czego czerpać wzorce. I moje "trzy grosze": perspektywa na renderze 1 i 2 trochę się rozjeżdża ale przy fotografi z obiektywem szerokokątnym(a jest to małe pomieszczenie) też się to zdarza. Świetne! pozdr
RA Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Nie wiem o co ci chodzi Krystian, motyw z cytrynko/jajko/pomaranczami byl zartobliwy i mial rozluznic atmosfere. :) A hindus czepia sie wszystkiego i to jest wiadome od dawna. ;)
Por@szek Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Moja opinie znasz jeszcze za wip'a. Gratuluje frontpage'a ;) Tak trzymaj man !!
mkk3a Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Krystian - chyba trochę przesadzasz... wg mnie krytyka na tym forum jest naprawdę dobra i konstruktywna, nie ma czegos takiego jak kolko wzajemnej adoracji itp. czasami jak przeglądam np. cgtalk to mam wrażenie że miarą jakości pracy zazwyczaj jest ilość komentów a nie ich treść bo te zazwyczaj są takie: wow, amazing, really cool etc. no dobra, coś o samych renderach, żeby nie było OT. - postacie za oknem faktycznie nienaturalnie wyglądają. może te widoki powinny być bardziej przepalone, albo coś w tym stylu... sam nie wiem - na trzecim renderze drzwi mi się nie podobają. ten niebieskawy specular to jest przeliczany czy już jest w teksturce diffuse? bo mi wygląda na to drugie. podobnie żłobienia w drzwiach - poza tym fałdy na pościeli. ale to już naprawdę szczegół. z techniczego punktu widzenia wspaniałe
JunioR Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 piękne renderki, super wyszło, jedynie do czego bym sie doczepił to tło za oknami, wydaje mi sie, iż jest za wysoko ustawione.
Terminator3D Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Wizka super, gratulacje czasu wykonania. Wszystkie modele w 2 dni zrobione czy jakaś biblioteka? Drobne błędy zostały wytknięte wcześniej ;-) Pozdro
MaGuu Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Kanapa wydaje mi się z Everów.... :) ale moge się mylić:) Wizka jak zwykle na poziomie:D Masz juz swój rozpoznawalny styl -a to very good. Shadery bardzo ładne (ktos tam się czepiał drzwi-e tam ładne ładne :D) Jednym slowem śliczności :]
JohnZi Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 no dla mnie zaczepiste :], hehe widze ze drzwi sa takie same jak te twojego zioma, co dawal tu ostatnio tez wizke, chyba jakiegos hotelu :>
..:: WIKTOR ::.. Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Wow... Jestem pod wrazeniem!! Super scenki! daje 11 pktow na 10 mozliwych ;) A cytrynki sa cool ;P
Mario Napisano 15 Listopad 2005 Autor Napisano 15 Listopad 2005 himek:: powiem to co już kiedyś mówiłem z czasem nabiera sie wprawy i do wszystkiego można dojść – trzeba tylko troszkę potrenować. No jak będę miał kolejne jakieś ciekawe projekty toumieszcze maras:: jak składałem tło z renderem to dałem jaśniejsze ale jakoś mi to nie odpowiadało i został to co jest Marcin:: wszystkie wizki są robione pod klienta :p A co do ujęcia za oknem to klient i tak nie zwraca na to uwagi chyba że się jakiś bardzo wymagający trafi hindus:: to po lewej to cytrynki. Leżą na talerzu ale jakoś go słabo widać – ale tam jest RA:: zgadza sie to są cytryny nielot007:: to taka odmiana tych cytrynek :P Salvator:: Postacie są na pewno w dobrej skali. (za murkiem jest chodnik i tam sobie na nim stoją ) Przepalenie taki wyszło z czystego rendera w PS dodałem jedynie lekkiego glowa DraB: to co się da to wstawiam ze starszych projektów, ale staram się coś nowego modelować albo szukać po necie. W scenie jest kilka modeli moich kolegów z pracy Krystian:: po to są fora żeby pokazywać i słuchać co maja ludzie do powiedzenie a że się czepiają takich szczegółów to i nawet dobrze bo w końcu można by było zrobić pracę idealna – ale to raczej niemożliwe. Masz racje co do perspektywy celowo rozjechałem żeby było widać więcej Por@szek:: Dzięki Master :) mkk3a:: co do niebieskawego spekulara to jest przeliczony bo w oknach są niebieskie światła JunioR:: będę musiał więcej potrenować z tymi tłami. Nikt nie jest doskonały Terminator3D:: O mebelkach juz prędzej wspominałem, część jest wykorzystywana z poprzednich projektów a część jest robiona na bieżąco MaGuu:: kanapa to moje dzieło Dzięki JohnZi:: drzwi są te same zgadza się ..:: Wiktor ::.. dzięki za te 11 punktów. Mi też się cytrynki podobają heheh cartman:: Dzięki Jeszcze raz chciałem podziękować za wszystkie opinie. Nie spodziewałem się że aż tak to zostanie odebrane
Taras Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 Pozatym scena wyglEda co nie co bajkowa (lodOwka z klamkami). Target camery warto trzymacz na poziome camery. DzEnki za kompozycije na stole, Wan Gogowi to sie spodobalos.
Hindus Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 Target camery warto trzymacz na poziome camery kto tak powiedział ? :) co do cytryn to niechciałem tu jakiejs dyskusji urządzac poprostu do dzisiaj nie wiedziałem co to sa cytryny ;)
Taras Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 Hiba nie widacz ze jest efekt zawalu SCian.
asfalton Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 Nie znam sie az tak dobrze na wizualizowaniu(od strony techniicznej) wiec powiem ze robia na mnie pozytywne wraznie, i co najwazniejsze pozatym ze robisz swietne rendery to trn ludek w lewej strony mnie denerwuje, chyba ze ma dlaciebie bardzo sentymentalne znaczenie, jednak jak dla mnie psuje i odrywa uwage od renderow(to uwaga nie tylko moja ale i innych ludzi ktorym pokazywalem te rendery). poprostu tak pozdrawiam :)
Marcin Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 Taras - tak masz racje , ale mozna to zrobic za pomoca modyfikatora camera correct :> i faktycznie go w tej pracy brakuje
ReflectVision Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 proporcjeeeeeee zobacz jaka ta sofka jest ... kolana mialbys pod szyją ale tak to super :)
RA Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 Heh, takie skargi, to raczej do producenta mebla. :]
BLUKA Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 mi tez vizualka pasi tylko foty za oknem jak juz bylo wspomniane troszke draznia
AGmakonts Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 powiem tam mnię powaliły drzwi na ostatnim renderze, idealne, ogółem wsztystko bardzo pięknie;]
BLADE Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 ja mam takie jedno małe pytanie.... na jakim sprzęcie to robiłeś? jaki soft itp.. poza tym pracka bardzo fajna :)
gregorjan Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 Jak dla mnie suuper...też mogę się przyczepić światła, ale nie będę ;P Drzwi mam podobne więc się nie zgodzę z opinia, że pasują do hotelu...aha i 1-szy render(trochę ciasno tam gdzie stoi krzesło-kolumna-i półka wisi na ścianie;), ale przy tego typu pracach nie patrz na to.. powodzenia przy następnych renderach.
chveti Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 hymmm pięknie , wszystkie niedociągnięcia wymienili wyżej. pozdr ;]
Mario Napisano 17 Listopad 2005 Autor Napisano 17 Listopad 2005 Taras & Marcin:: Faktycznie nigdy nie stosowałem modyfikatora camera correcton – następnym razem będę go stosował i zobaczymy co z tego wyjdzie. Tak mi się zdaje że w zamieszczonych renderach ściany nie rozjeżdżają się aż tak bardzo, natomiast mam jeszcze 2 rendery których nie pokazywałem ze względu na właśnie rozjeżdżające się ściany (wyglądały troszkę źle :P ) BLADE : komp na którym robie projekty to P4 3,2 GHz 2 GB Ram GF 6600GT o taka sobie maszynka, do małych projektów jest spoko ale jak się czasami wykonuje coś większego to juz jest problem. Soft Max8 + Vrey + PS = Vizka Kuciel hindus .:qba:. RA BLUKA AGmakonts gregorjan chveti Jeszcze raz dzięki
adriansan Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 wszystko z*********!!!! jeden szczegol, na 1 obrazku - ta szafka nad lodówką, ****** pomysł ale to juz kwestia wystroju wnetrza:) Mod Edit : bez przekleństw prosze
Gość Savoy Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 No twoje pracki są zawsze ładne. Poziom radiacji super. Ładnie rozproszone światło. Oczywiscie "czuć" V-raya - zbyt mocne cienie charakterystyczne dla tego rendera (np. nad szafą). Daję 5/5 bo mało takich dobrych prac na forum. P.S. Musze sie bardziej przyłożyć w Krayu na Lightwave.... no ale czekam na update tego beta rendera....
Lukasz_D Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 SUPER - to o 1000 % za mało powiedziane .... pozdrawiam
Conrad Napisano 18 Listopad 2005 Napisano 18 Listopad 2005 Kant tej bialej szafki lekko dziwny..glosnik jest taki sobie, tlo drugiego obrazka (ta panienka sie odcina) tzn w ogole mi te ludziki nie pasują. Wiem wiem , ze to czepianie sie, spoko.
powelt Napisano 21 Listopad 2005 Napisano 21 Listopad 2005 No fajne, detale spox. Dózó fajnych textur. Jak już napisano, wszystko to co klijent chciał by zobaczyć. Ale co do zdjęć z za okna, no to troche kicha. Za ostre i jak by nie z tej bajki. Już lepiej dać jasne rozmyte tła.
Kulki Napisano 21 Listopad 2005 Napisano 21 Listopad 2005 Trzecia praca najslabsza, dwie pierwsze mozna sie nabrac. Pozdro
Simple_man Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 mi się nie podobają tylko jajkocytryny ;P w kuchni i postacie za oknem, a w łaśnie tego typu postaci nie mogę znieść kompletnie zawsze gdy ktoś ich używa to wyglądają ja by były wyrwane z kontekstu i wklejone w scenę na siłę przy pomocy taśmy klejącej (błee...)
Mario Napisano 22 Listopad 2005 Autor Napisano 22 Listopad 2005 Simple_man: dobre to z tą taśmą :P Ja tutaj nie chce się usprawiedliwiać ale jeśli do zrobienia jest kilkanaście projektów w miesiącu to naprawdę jest mało czasu na takie szczegóły jak ludzie czy jajkowate cytrynki. Takie szczegóły można wychwycić ze stilów ale jak klient ogląda animacje to nie patrzy co tam jest za oknem, bardziej uwagę zwraca na wnętrze. Potencjalny odbiorca raczej nie ma za dużo styczności z grafiką 3D tak więc można zejść z „dokładności” na rzecz „czasu”. Wiadomo że czasami jest klient któremu nie pasuje np. kolor szafki czy kanapy ale to raczej indywidualne przypadki. Dzięki
Gość mateusz93 Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 No nieźle jak na mnie to super. Tylko sie wzorowac na czyms takim.
Frankot Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 Świetna pracka, w/g mnie najlepiej wypada pierwszy render. Mario masz racje co do klientów, jak ktoś się nie zna to nie zwraca uwagi na drobne niedociągnięcia, gdyż ich nie wychwyci.
Gość Jurii Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 tak jak reszta forumowiczów bede czepial sie o szczegóły a mianowicie porównalem cien ktory rzuca okno na renderze 2 i cien okna na szafie w renderze 3;w renderze 3 cien jest jakis dziwny tak jakby tam odbijala sie jakas lampa a nie prostokatne okno,a poze tym ta doniczka w renderze 3 jest taka zbyt jasna :\ moze moznaby ja troszke przyciemnic...hmmm ?? Poza tym to rewela !! :)
Rekomendowane odpowiedzi