KoMic Napisano 1 Styczeń 2006 Autor Napisano 1 Styczeń 2006 chveti-->hehe mam slabego kompa, a to co widac, jest malym ulamkiem calosc, wieeeec jest jakis cel w tym chaosie: ], Nie wiem ile jesczze bedzie ludzi, zrobie ich tylu ile bedzie potrzeba ponadto, to ze robie LP to nie oznacza ze rezygnuje z detalu, np przy dziale sa sruby mocujace do burty, a taka sruba jest niewieksza od piesci. ponadto bede musial jeszczze pewnie Zbrushowac sobie Kałamarnice, dosc dokladna wode mnustwo jakis dupereli beczki, skrzynie, łudki, liny, bloczki, bronie i i i i i na koniec niespodzianka o ktorej nienapisze nigdy, ale zobaczycie ja, jesli dostane nominacje. To bedzie taki maly smaczek hehe i moja tajna bron: ], mam nadzieje ze znacznie poprawi to tresc mojej pracy... Leru-->musi isc sprawnie bo duzo roboty i koniec ferji zimowych: \, a za kilka tyg sesja.bleeee: \ pozdrawiam: ]
Simple_man Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 A może pokazał byś nam w ogólnym jakimś szkicu jak będzie wyglądała ta pracka. Wszystko wygląda świtnie, tylko już nie mogę się doczekać całości, a taki concept mógłby to ułatwić.
bojar Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 No no no kawał dobrej roboty :) rewelka modeliki figureczki i statek :) od dziecka lubiłem takie zabawki :) rewelka no i żeczywiście przydałby się jakiś kadr ja tż się teraz za to biore pozdrawiam
hkropinski Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 nono... modelik super, ogólnie praca bardzo mi się podoba, czekam na updaty, pozdrawiam
KoMic Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 witam bardzo dziekuje za wsparcie, moze niedlugo wrzuce zarys konceptu, nie robilem tego poniewaz ogolny uklad sceny caly czas ewoluluje i co dzien wymyslam cos innego, ale powoli zaczyna sie calosc krystalizowac. narazie wrzucam stan krypy z dzisiejszego poranka, moze jesczze cos przed noca zarzuce, pozdrawiam PS z wantami zaczyna wygladac to juz prawie jak statek: ]
arturros Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 fajna lajba szkoda ze taka mala;) ps. nie znam sie za bardzo ale czy to nie jest za waskie?:)
KoMic Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 siema, hmm wydaje mi sie ze nie, Golden byl ogolnie baaardzo małą jednostka, jesczze spr ale raczej mi sie nie wydaje. zrobilem wieksze rendery oraz dorobilem troche smiecia na pokladzie. pozdro
jaras Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 o w morde jeżozwierza - toś poleciał z tym koksem - piękne modele - texturuj to zawczasu bo potem się załamiesz. pozdro
RK Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 Idzie ślicznie- oby tak dalej. Skąd Ty bierzesz czas na te wszystkie detale ?
kubi Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 Naprawde padoba mi się stateczek, oby tak dalej. Pozdro :)
Leru Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 KoMic -> "diabeł tkwi w szczegółach" jak mówi przysłowie ;) nawet jeśli nie będzie tego widać dobrze w ostatecznym renderze to na pewno przyniesie smaczku. Rewelacja :) !
kruger Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 no witam, widzę że oboje lubimy morskie klimaty, tyle że ja będę robić raczej bitwę a teraz waham się jak to piszę czy nie zrobić okrętów pirackich szturmujących bramy jakiegoś miasta nadmorskiego Komic kurcze ile ty czasu rzeźbiłeś ten statek, bo detale to rozwalają, czekam na teksturki PS oglądając to co wyczyniasz, może zawczasu zrezygnuję :)
KoMic Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Napisano 3 Styczeń 2006 jaras-->chyba masz racje jak tylko skoncze kadlub wezme sie za tex, choc niewydaja mi sie one nazbyt zlozone, bo zrobie bardzo proste sample ktore bede wykozystywal na rozne elementy RK-->hehe no czasu mam sporo bo tylko pracuje, studiuje, spedzam sporo czasu z dziweczyna i czasem spie: ] (jak znajd chwile wolnego), reszta to czas na max'ymalizowanie sie hehe wielkie dzieki co do dokladnosci modelu, to musi byc wiekszy niz postacie, ale etraz chyba juz widac dlaczego one sa tak malo szczegolowe, hehe nawet jak sie je w myslach postawi na pokladzie to statek wydaje sie byc baaardzo LP i malo dokladny hehe, pozdro Kruger-->dawaj dawaj, nie ma co sie wsstydzic: ] PS, Leru ma 3k postow Leru ma 3k postow: ] hehe
Pablonardo Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 nie kokietój KoMic, model jest świetny:p tródno się będzie przebić:/. Z tego co widze to ludzie na tym forum to mało co a byli by zombie:p śpią tylko dla zasady, a nie poto żeby się wyspać:p:p też bym tak chciał:) keep workink, świetna pracka!
Simple_man Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 Wszystko jest bardziej niż ok. Całośc trzyma jednakowy styl, poszczególne elementy ładnie się uzupełniają tworząc spójną, konsekwętną w stylach całość. Dociągnij to do końca i będzie git. Jesteś jednym z dwóch faworytów (moim zdaniem).
KoMic Napisano 4 Styczeń 2006 Autor Napisano 4 Styczeń 2006 Pablonardo-->thx : ] Simple_man-->hehe musi byc spujne bo nie ja to wymyslilem, okrecik ten robie na podstawie realnego Brytyjskiego wzoru kapitana Fransisa Drake. troche czytalem o nim i o historji tej lajby, hehe niesle namieszal chlopak i jeszcze lepiej sie oblowil, Dzieki temu ze napadal na hiszpanskich kopcow dostal tytul szlachecki od samej Elizabet one: ] odnosnie modelu, to wczoraj zrobilem przygotowanie do texturowania heeh niewiedzialem ze tyle to zajmuje, a wlasciwie mi zajelo wiecej niz sobie wyliczylem, z 30min zrobily sie 2h: ] pozdro
Badyl Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 no niezle hehe, troche malo detali... zartowalem :D przyczepie sie do zolnierza - jego kapota powinna byc bardziej czerwona, wkoncu mieli przezwisko raki. ;) powodzenia!
Leru Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 KoMic -> no właśnie, co z texturami ? tu już jest wszystko wymapowane ? czy dopiero weźmiesz się za to ? Ech niech bóg w którego wierzysz ma Ciebie w swej opiece bo to nie będzie ani szybkie ani pewnie przyjemnie :/
Hindus Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 o w morde jeżozwierza - toś poleciał z tym koksem - piękne modele - texturuj to zawczasu bo potem się załamiesz. pozdro dokładnie ;) tak trzymaj - i tak jak jaras - texturuj odrazu :> btw jak juz sie bawisz to słoje na drewnie możesz modelowac ;)
KoMic Napisano 5 Styczeń 2006 Autor Napisano 5 Styczeń 2006 witam panowie i piekne panie: ] ostatnimi dniami malo apdejtowalem ze wzgladu na brak czasu, pozatym 2x zmeinialem mapowanie, za pierwszym razem zamapowalem szybko ale z texturami musialem sie poddac, za cholere nie dalo sie tego wydziergac precyzyjnie, za 2 razem tak sie zzylem z unwrapem ze az zal mi bylo go zakanczac: ] hehe 3h zabawy przenoszenia wertexow tip itd. ale za to texturka jest teraz tak prosta ze az mi glupio, tak to narazie wyglada docelowokadlub ma byc nieco ciemniejszy, drewno bardzij suche i mniej zywe. narazie jest jak jest, : ] pozdrawiam PS mrkrzysiek-->...''i jacy ładni piraci''... kto ? heheheeh to jest marynarka Jej krolewskiej mosci tak to sobie zamapowalem.
giorgione Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 wygląda fajno - choć droga teksturki jeszcze daleka :D Oby tak dalej :)
Pionier Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 no fajna zabawka na razie:P , pozdrawiam i powodzenia w bitwie stary dobry odwieczny rywalu ;) Pionier.
misiekhc Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 elegancko, tylko troche jak game art wyglada na razie
KoMic Napisano 5 Styczeń 2006 Autor Napisano 5 Styczeń 2006 Pionier--> noo witam wreszcie dales jakis znak zycia hehe, : ] jesli chodzi o zabawke to pewnie dlatego ze wzoruje sie na takowych hehehehe: ], ale bede walczyl aby dojsc do fotoralu: ] pozdro
Gość User190 Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 tek(s)turki po3bują bumpa - aż błagają o to ;) poza tym miooodzioooooo - ale spiesz się :)
KoMic Napisano 5 Styczeń 2006 Autor Napisano 5 Styczeń 2006 : ] hehe wlasnie dorzucilem, takiego prostego bumpa: ]
Leru Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 Walcz walcz KoMic`u :) Fakt, troszkę zabawkowo ale mam nadzieję, że wyjdzie bardzo dobrze.
jaras Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 brakuje ciągle brudu i troszkę za jasne texturki. Proponowałbym Ci bardzo przygasić te kolorki (biało/zielone i czerwone kwadraciki ) to wtedy będzie bardziej realnie wyglądać
bojar Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 No ładny ten statek :) teksturki też dobra ale jaras ma racje brakuje troche brudu i oznak użytkowania pracuj dalej powodzenia
Hindus Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 moim zdaniem - zmniejsz saturation textur, wieksza rozdziałka - chyba ze to przez ten render.
RK Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 Wszystko zależy od tego jak scenę ustawisz- IMO może byc ok jeśli z odpowiedniego oddalenia. Jedyne co zmieniłbym będąc na Twoim miejscu to za jasne drewno na burtach- w załączniku wrzuciłem Ci zdjęcie "Batavi"- zrobiony tradyjnymi metodami żaglowiec na wzór XVII w. galeonu- chyba jedyna taka rekonstrukcja który obecnie pływa (chociaż budują kolejne).
aneye Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 bardzo ladnie - a przy tej lampie to moze i teksturki wydaja sie za jasne - ale jak zrobi jakas mroczna scenke to przy ciemniejszej tekst. moze nic nie byc widac, a dorzucic brudek i itd to zawsze zdazy jesli bedzie trzeba:)
Ania Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 um niekoniecznie robiłabym różowe trójkąciki, jakoś zmniejszają "powagę" okrętu. te ozdóbki na zewnętrznej stronie są lepsze kolorem, chociaż też by można trochę przyćmić i zredukować ich ilość. na dziobie bym dała głowę jakiegoś potwora morskiego czy coś w tym stylu, jakąś żeźbę drewnianą.
KoMic Napisano 6 Styczeń 2006 Autor Napisano 6 Styczeń 2006 witam Panie i Panow: ] Ania-->hehehehehee, bystre oko hehe, tak na serjo to ten rozowy to pomylka, ktora juz zostala skorygowana, zapomnailem wyciac bialy z pod czerwonego, w efekcie czego robiac z czerwonego warstwe soft light zamist cienmego od drewna zrobilo sie rozowe od bialego: ], jesli chodzi o ilosc, rozdaj i jakosc ozdóbek to ja nie mam za wiele do powiedzenia, trzymam sie historycznej wersji: ] RK-->wielkie dzieki za referke: ], napewno skozystam, hmmm bo moje maja podobna, nie wiem dlaczego tylko spod malowano na bialo skoro dno bylo malowane smolą zmieszcana z czyms tam, ale zmienie na takie jak widac na referce, thx: ] all-->hmmm macie racje, choc wlasnie nie wiem jak to bedzie w finale wygladalo, juz zmniejszalem saturacje, ale widac ze jesczze trzeba zadzialac cos w tym kierunku, co do brudu, To Jaras masz slusznosc, ale nie wiem czy nie bedzie to dop na finalnym obrazku jako post efekt, nie mam za bardzo czasu na takie zabawy: \, niestety konieczne zabawy. pozdrawiam
RK Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 Komic- spakowałem Ci to co miałem - http://www.rkgalery.com/BATAVIA.zip - mam nadzieję że się przyda. Co do białego dna- o ile kojarzę to malowano czasem dna okrętów farbą zawierającą tlenki ołowiu (są białe) ale tak naprawde nie ma to większego znaczenia- co Ci pasuje lepiej wizualnie to zrobisz i będzie ok.
KoMic Napisano 7 Styczeń 2006 Autor Napisano 7 Styczeń 2006 Witam, niestety narazie chcac niechcac, musze przystopowac, mam sporo roboty i sie niewyrabiam z wszytkim, lecz niemoge sie doczekac az usiade do projektu zpowrotem,,,, obiecuje jakis up niebawem, koncowka textor oraz jakies maszty olinowanie, czas o tym pomyslec: ] RK, super wielkie dzieki za materialy, zmewnoscia zkozystam: ]
KoMic Napisano 7 Styczeń 2006 Autor Napisano 7 Styczeń 2006 i troche przysiadlem, hehe paranoja, ja tu sie staram, robie texturki liny, a i tak na finale bedzie to wszytko 1 wielka plamą: ], pozdrawiam
RK Napisano 8 Styczeń 2006 Napisano 8 Styczeń 2006 Nie zginie- zawsze możesz zrobić inne ujęcie (albo sprzedać na Turbosquid- biorąc pod uwagę że to zdaje się Mayflower amerykanie powinni kupować ;) ). Wygląda uroczo.
KoMic Napisano 8 Styczeń 2006 Autor Napisano 8 Styczeń 2006 hehe taki mam zamiar: ], po zakonczeniu biwty, mam zamiar wszytko wystawic po kawalku. Niestety nie jest to Mayflower, rozpatrywalem go ale byl za maly i wogole jakis taki nijaki, to jest Golden Hind tez jeden z bardzij znanych historycznych okrentow jej krolewskiej mosci: ]
jaras Napisano 8 Styczeń 2006 Napisano 8 Styczeń 2006 ja tu sie staram, robie texturki liny, a i tak na finale bedzie to wszytko 1 wielka plamą dlatego też na Twoim miejscu pokusiłbym się o szukanie innych ujęć , przecież możesz sobie zrobić kilka różnych renderów i dać później do Finished Works ;) możesz zrobić ujęcie widziane z pokładu tego małego statku (z hiper mega detalem) jak przerażona załoga spogląda w kierunku mrocznej i wielkiej pirackiej galery. Pomysł ze sprzedażą modelu na Turbosqidzie jest jak najbardziej trafiony. Szkoda żeby Ci zgnił na dysku taki modelik. pozdrawiam p.s. texturki zaczynają wyglądać coraz sympatyczniej - chociaż ciągle za mało brudu :D
hkropinski Napisano 8 Styczeń 2006 Napisano 8 Styczeń 2006 bardzo fajna praca, mnie sie podoba, dobrze ci idzie, pozdrawiam
bojar Napisano 8 Styczeń 2006 Napisano 8 Styczeń 2006 Zajefajny statek :) nawet mi się śnił dzisiaj :D pozdrawiam
ArTooRo Napisano 8 Styczeń 2006 Napisano 8 Styczeń 2006 Podpisuję się pod słowami przedmówców jeśli chodzi o model, natomiast mam małą sugestię co do textur - radzę unikać powtarzalności (np dolna część kadłuba: jasna deska, ciemna, jasna, ciemna...), zwłaszcza, że masz zamiar pokazywać modele z oddalenia (z oddalenia powtarzalność jest jeszcze bardziej widoczna). Polecam tutaj materiały typu blend, dajesz przenikanie się dwóch wariantów jednej tekstury: jaśniejszego i ciemniejszego oraz minimalną różnicę w połysku tych przenikających się materiałów. Jako mapę przenikania warto dać jakąś czarnobiałą mapę brudu, albo odpowiednio dobrane mocno skontrastowane w czerni i bieli zeskanowane stare zdjęcie - efekt brudu murowany. Przy odpowiednim dobraniu tych parametrów powtarzalność zanika, a wysiłku przy tym nie ma żadnego :)
KoMic Napisano 9 Styczeń 2006 Autor Napisano 9 Styczeń 2006 witam ,dzieki za komenty, ArTooRo--> masz racje widac ze jest to powtarzane i napewno wyeliminuje ta przypadlosc, ale wlasnym sposobem, hehe: ] (co kraj to obyczaj) : ] wziolem sie za maszty i olinowanie, roboty jak cholera, ehhh nie idzie to zbyt szybko, aleeeee ale jak skoncze to hehe, moze bedzie ladnie: ] pozdro
Rekomendowane odpowiedzi