Napisano 6 Luty 200718 l Autor no i jednak padlo na ciemna fele;] lakier bedzie jasny i chcialem kontrast uzyskac. Juz lakier jest raczej gotowy, robilem mase testow ale nie uzyskalem jeszcze dobrego studia, jak znajde jakies rozwiazanie to zapodam cos;] a tu fela, troche sie liczylo i nie chcialem juz miazdzyc kompa jakims bumpem na tarczy, dlatego zwykly glossy chrome tam jest, na troche dalsza odleglosc powinno styknac;] jeszcze pytanie, wie ktos jak uzyskac takie miekkie odbicia jak na zdjeciu tutaj http://img405.imageshack.us/img405/8916/mbglbrabus7801024x768rt8.jpg watpie zeby lakier byl tak zblurowany, pewnie caly szkopul tkwi w studiu;]
Napisano 6 Luty 200718 l Swego czasu próbowałem zrobić taki efekt w studiu i tak to się prezentowało: PS: Model wypas. :)
Napisano 6 Luty 200718 l Autor ra i wlasnie taki efekt bylby dla mnie zadowalajacy, fajnie ci to wyszlo. Heh chyba odezwe sie niedlugo na gg:P ;] dzieki wszystkim za mile komentarze, ciesze sie ze wam sie podoba, kola juz nie ruszam;]
Napisano 6 Luty 200718 l To jest tuba z vraylightmtl. Równie dobrze może to być spline (okrąg) z zaznaczoną funkcją renderable i jakąś małą średnicą.
Napisano 6 Luty 200718 l Autor w sumie ja myslalem wczesniej tak, chcialem skierowac swiatlo na jakiegos plane'a i z tego plane'a odbicia powodowaly by miekkie refleksy na karoserii;] podobnie myslimy czy cos zmyslam?xD
Napisano 6 Luty 200718 l Nieźle się wyrobiłeś w polymodelingu, kółko naprawdę świetne, z resztą renderek również niczego sobie :] Pozdrawiam.
Napisano 7 Luty 200718 l pracka super, nic tylko czekac na kolejne update'y, nie przekonuje mnie shader opony ale moze to dlatego ze render studyjny. OT xyrion nie wiem czy jest cos na ten temat w regulaminie ale to jest forum o tematyce grafiki 3d i nie jest ono "over 18 only" wiec prosze zmien avatara na takiego ktory miesci sie w granicach dobrego smaku ;)
Napisano 7 Luty 200718 l Autor heh nie spodziewalem sie tylu pozytywnych komentow;] dzieki wszystkim;] wlasnie sobie testuje studio, moze uda mi sie cos dzisiaj rzucic, cos wstepnego;]
Napisano 7 Luty 200718 l ...czekam...czekam- tik tak tik tak jak cos bedzie to daj znak :) opona zapowiada ostra jakosc :) reszty...wiec czekam...
Napisano 8 Luty 200718 l Autor no to tak, bawilem sie studiem i na razie cos takiego wyszlo. Nie jestem pewien co do kolorow:/ dzisi mi sie monitor rozregulowal i nie wiem czy u was tak samo bedzie widac. W zalozeniu mialo to podchodzic po kolor bialy;] Czekam na jakies sugestie i propozycje;] Zamierzam pociagnac jeszcze to glowne odbicie do konca auta i dodac jeszcze jedno lekkie na przodzie auto po jego prawej stronie;] Jeszcze odbicie chromu na grillu troche powieksze. Patrzylem jak to bedzie wygladac z ciemnymi felami i jak dla mnie dobrze sie prezentowalo. Na razie to tyle...
Napisano 8 Luty 200718 l ładnie. zrób tak jak mówisz z tymi światłami i będzie OK modej zajebisty i tyle!
Napisano 8 Luty 200718 l hmm ten lakie średni znaczy lakier chyba dobry, ale powinno się w nim więcej odbijać tak mi sie wydaje ale sie nieznam:)
Napisano 8 Luty 200718 l jak na moje daltonistyczne oko to model ma kolor szary ;) musisz coś zrobić z tym refleksem nad tylną klamką bo niezbyt ładnie to wygląda
Napisano 8 Luty 200718 l Autor chcialem uzyskac taki efekt ze gladkie przejscia sa na karoserii, czesto tak jest na zdjeciach studyjnych, co bedzie musial odbic to odbije, bo stopien odbicia ma dosyc duzy;] nad refleksami jeszcze pracuje i nad kolorem;] thx
Napisano 8 Luty 200718 l Kurde, no super!! :) Ale jeśli piszesz, że stopień odbicia jest duży to dlaczego lakier wyszedł biały skoro wszędzie jest czerń?? Fake?? I poka jak wygląda studio i jeśli możesz, ustawienia materiału lakieru, plissss :)
Napisano 8 Luty 200718 l Spróbowałbym jeszcze na większych refleksach polegać , trochę ściemnić studio i lekko rozjaśnić refleks. Spróbować odbiciami podkreślić sylwetkę samochodu :) Model zaiście wypas :)
Napisano 8 Luty 200718 l Tak, fake, pewnie. na 100%. Moja pierwsza wypowiedz w tym watku, wszczesniej tylko ogladalem, by teraz napisac- ZARABISTE! Mam nadzieje ze ostateczny renderek bedzie duzy, aby wpasowac sie na tapetke. Jedyny blad jaki dostrzeglem na ostatnim renderze, to to, ze grill jest po jednej polowie niedoswietlony, ale jesli powiekszysz odbicie to powinno byc git.
Napisano 8 Luty 200718 l Nonono zapowiada sie konkretny final - studio sie mi podoba a lakier tez jest ok - tylko nie kombinuj za duzo ;p
Napisano 8 Luty 200718 l Autor patry- z tym studiem to tak, najlepsze jset to czego nie widac, na gorze wykorzystalem cos takiego jak RA zapodal wczesniej, polkole na ktorej sie swiatlo odklada, to glownie nadaje jasnosci, no i rozmieszczenie reszty vray lightow. Jak skonczy sie renderowac to ci zapodam screena;] chveti- z tymi refleksami to jeszcze kombinuje caly czas Kr3tz, extreme - dzieki panowie;]
Napisano 8 Luty 200718 l Autor spoko loko,na render z felami jeszcze przyjdzie czas:D wiecie jak mozna uzyskac odrebne odbicia dla poszczegolnego elementu? dalem np mapke hdri do slotu enviroment danego materialu i to nic nie daje, bo i tak sie odbija realne otoczenie/studio (zaslania cale niebo) help;]
Napisano 9 Luty 200718 l robi wrażenie, model kapitalny a wstępne studio wygląda smakowicie powodzonka i czekam na więcej renderów :)
Napisano 9 Luty 200718 l co do tych odbić możesz wyrenderować osobno dany element i podmienić w ps (i tak fake i tak ;) ja tak robie czasami z lampami
Napisano 9 Luty 200718 l właśnie ja nigdy nie umiałem podmieniać części w ps zróbcie ktoś jakiś minitutek na ten temat wiem ze jakoś z maskami trzeba sie bawić ale niemam pojęcia jak to zrobić
Napisano 9 Luty 200718 l Autor jak mi sie nie uda nic innego wymyslec to zostaje PS, no ale chcialbym tego uniknac. Wiem ze w nowym vrayu jest taki material, nazywa sie overide cos tam, no ale nie wiem czy on nadaje osobne refleksy bezwzgledu na realne otoczenie. Ja tego materialu jakos nie moge znalesc, mimo tego ze mam wersje 1.50:/
Napisano 9 Luty 200718 l JohnZi - plisss pokaż wkońcu jak wygląda to studio i ust. lakieru bo nie mogę się doczekać :D Wszystko moim zdaniem idelanie perfect !!! :)
Napisano 9 Luty 200718 l Autor patry calkiem o tym zapomnialem, rendering mnie pochlonal;] tutaj masz studio, nic specjlanego, praktycznie same vraylighty i jeden direct http://img159.imageshack.us/img159/4922/studio1fz8.jpg ;] a tutaj lakier, zwykly shellac, gdzie w base material masz to---> http://img255.imageshack.us/img255/8734/basetq5.jpg diffuse ustawiaasz w falloffie kolorki jakie cie tam interesuja, no i specular to samo w shelalc material mam to http://img181.imageshack.us/img181/4412/shellacsy0.jpg blend mam ustawiony mniejwiecej na 50;] ogolnie to nie trzymalbym sie sztywno tych ustawien, sa to ustawienia akurat pod te studio;] pozdro
Napisano 9 Luty 200718 l JohnZi - plisss pokaż wkońcu jak wygląda to studio i ust. lakieru bo nie mogę się doczekać :D patry -> i tak korzystasz z mentala:P JohnZi -> kawał naprawdę wspaniałej roboty! jak reszta elementów bedzie trzymac poziom to...
Napisano 9 Luty 200718 l Autor lol patry, to po co ci to?:D ja tu sie produkuje na marne:P teraz czas to pieniadz:p hehe dzieki hk;]
Napisano 18 Marzec 200717 l madafaka i tyle ;] tez dzialam z wnetrzem zobaczymy co z tego wyjdzie pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto