Napisano 24 Kwiecień 200816 l nie mowcie ze nikt nie szuka dobrze platnej pracy (z umowa o prace z % z zysku gry) w bardzo kreatywnej, zdeterminowanej i co najwazniejsze: mlodej z ogromna sila ekipa ? -- ciezko to zrozumiec :D serio :D //co do grafikow: nie wiem czy ktos nie poczuje sie zle jak napisze tu jego ksywke, wiec nic nie pisze, jak ktos chce napisac ze bedzie robil przy AF - moze smialo pisac :)
Napisano 24 Kwiecień 200816 l Myślę że kluczowe były - Umiejętność tworzenia efektów cząsteczkowych - Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu teorii kolorów Brzmią przerażająco, hehe :)
Napisano 24 Kwiecień 200816 l heh, flame na Shaliego!! :P Tak na serio: Mysle ze ja bym wyslal swoje folio nawet jak bym tego nie potrafil, badz nie wiedzial o co chodzi ;)
Napisano 10 Maj 200816 l Łatwiej było by wam kogoś znaleść na zlecenie niż do pracy na miejcu... takie moje przemyślenia :)
Napisano 5 Wrzesień 200816 l http://www.afterfall.pl http://www.whatwillbeafter.com Niestety nie moglismy pokazac zadnych screenow i konkretow ;/ No, ale wazne jest chyba to, ze idziemy dosc szybko i wytrwale do przodu :) Na naszym community odpalimy cos w rodzaju devbloga - gdzie wszyscy beda informowani o postepach w produkcji Afterfalla na bierzaco (liczac nawet spotkania przy piwku i innych rzeczach dla ludzi ;) ) Tu przy okazji chcialbym podziekowac wszystkim ktorzy nas wspierali, pomagali, imprezowali :) jak rowniez dla tych ktorzy teraz nas wspieraja, pomagaja i imprezuja :) nie wiem kiedy bedzie nastepna okazja by Wam wszystkim serdecznie podziekowac. Cheers! i w koncu nasi PRowcy zaczynaja prace :P ps. Ja bym chętnie się przyłączył, ale do najblizszej sesji jeszcze studiuje :) hehe ;D dobry wybor ;)
Napisano 6 Wrzesień 200816 l Czy jest możliwość pracy zdalnej? :) bo ode mnie do dąbrowy trochę daleko :D
Napisano 6 Wrzesień 200816 l Czy jest możliwość pracy zdalnej? :) bo ode mnie do dąbrowy trochę daleko :D
Napisano 6 Wrzesień 200816 l gut fajnie ze idzecie do przoda, ale jakims skrinikiem alob paroma nie pogardziłbym bym :o)
Napisano 8 Wrzesień 200816 l Wszystko robicie w 3dmax ? To chyba trochę archaiczne podejście do tematu* ale z drugiej strony jest pewność ze każdy zrobiony model będzie wyglądał ok po eksporcie do silnika. * Zbrush , mudbox ? Nie używacie tego? Edytowane 8 Wrzesień 200816 l przez Muminek
Napisano 8 Wrzesień 200816 l Wszystko robicie w 3dmax ? To chyba trochę archaiczne podejście do tematu* ale z drugiej strony jest pewność ze każdy zrobiony model będzie wyglądał ok po eksporcie do silnika. * Zbrush , mudbox ? Nie używacie tego? ja nie wiem w czym tam robią, ale co ma piernik do wiatraka? chyba nie do końca wiesz o czym mówisz :)
Napisano 11 Wrzesień 200816 l Wszystko robicie w 3dmax ? To chyba trochę archaiczne podejście do tematu* ale z drugiej strony jest pewność ze każdy zrobiony model będzie wyglądał ok po eksporcie do silnika. * Zbrush , mudbox ? Nie używacie tego? - Co za różnica? - Co to ma do rzeczy? - Dziwne pytania..... Teoretycznie do składania trójkącików można użyć notatnika ;) Pozdr ;)
Napisano 12 Wrzesień 200816 l W ogłoszeniu pisze że trzeba znać 3Dmax , dlaczego nie inny ? Kogo to obchodzi.. Tak jakbyś dostał samochód służbowy i pytał dlaczego taki a nie inny, powodów jest wiele i każdy powodujący ma swoje uzasadnienia. Anyway, dawać screeny, coś musicie już mieć łobuzy.
Napisano 12 Wrzesień 200816 l Niestety chłopaki na screeny nie macie co narazie liczyć. Tak to jest gdy projekt zmienia swoją formułę... Wichur >> Praca tylko na miejscu. W ogłoszeniu pisze że trzeba znać 3Dmax , dlaczego nie inny ? obsługa wings3d też jest mile widziana XD.
Napisano 3 Październik 200816 l w nowym CDA sa jakies-tam informacje nt Afterfalla + 2 screeny z bardzo wczesnego etapu produkcji (4 tygodnie pracy) jak by kogos interesowalo. Za tydzien odpalamy devbloga juz konkretnie - graficy beda zapodawac swoje WIPy do komentarzy, mam nadzieje, ze nam pomozecie w miare mozliwosci:) btw. szukamy jeszcze jednego grafika do pracy na miejscu - wiecej w dziale Praca. Edytowane 3 Październik 200816 l przez intoxicate
Napisano 3 Październik 200816 l szkoda ze na miejscu. wielu chetnie by wzieło udział w projekcie, ale w domu, bo do bydgoszczy daleko! Moze jakas filia w łodzi?:D
Napisano 3 Październik 200816 l zarzuccie skan'a z cda, nie bede kupował gazety za 2 dychy czy ile tam kosztuje zeby DWA skriny zobaczyc ;) pzdr
Napisano 3 Październik 200816 l Bydgoszcz - piękne miasto :) gdzie konkretnie macie siedzibe ?? pozdro
Napisano 3 Październik 200816 l ale namieszałem.... Miejsce pracy: - Dąbrowa Górnicza (blisko Katowic, Sosnowca, Gliwic)
Napisano 3 Październik 200816 l szkoda ze na miejscu. wielu chetnie by wzieło udział w projekcie, ale w domu, bo do bydgoszczy daleko! Moze jakas filia w łodzi?:D bedzie tez praca zdalna - ale narazie nie zbieramy zgloszen i nie tworzymy bazy. Bedzie rowniez mozna 'pomoc', ale to za pare tygodni wytlumacze. zarzuccie skan'a z cda, nie bede kupował gazety za 2 dychy czy ile tam kosztuje zeby DWA skriny zobaczyc ;) pzdr w poniedzialek to zrobie :) edit: widze, ze jeszcze Moderatorzy nie dodali ogloszenia tutaj - pewnie chleja, w koncu piatek ;) http://community.afterfall.pl/index.php?showtopic=5760 tutaj mozna zobaczyc ogloszenie
Napisano 3 Październik 200816 l CDA nie kupuję, ale na devbloga z chęcią poczekam :) Bydgoszcz - piękne miasto :) Poważnie? ;) [joke]
Napisano 4 Październik 200816 l ale namieszałem.... Miejsce pracy: - Dąbrowa Górnicza (blisko Katowic, Sosnowca, Gliwic) i blisko Jaworzna :D może was odwiedze :)
Napisano 5 Październik 200816 l zarzuccie skan'a z cda, nie bede kupował gazety za 2 dychy czy ile tam kosztuje zeby DWA skriny zobaczyc ;) pzdr Miłego czytania:
Napisano 5 Październik 200816 l Fajnie że się Wam układa. W artykule jest napisane, że "w grze zmieniło się właściwie wszystko", i że prace "rozpoczęły się na nowo". Pracowaliście nad tym już dosyć długo, spodziewałem się że tera to będzie tylko kwestia dopięcia wszystkiego na ostatni guzik, a tu niespodzianka :)? Pozdrawiam.
Napisano 5 Październik 200816 l Pracowaliście nad tym już dosyć długo, spodziewałem się że tera to będzie tylko kwestia dopięcia wszystkiego na ostatni guzik, a tu niespodzianka :)? to wiaze sie z : - rozproszonymi po calym swiecie prawami majatkowymi - swiecie gry ktory pozwala na stworzenie 3 gier - polishowanie gry zalezne od terminu wykonania produktu zycie no .. :)
Napisano 6 Październik 200816 l 3X wiekszy niz w wiedzminie i bez opoznien?...sprytnie? ... ale liczycie te pare lat wstecz czy wszystko zaczynacie od nowa? :) ....no zobaczymy :) powodzenia w kazdym razie.
Napisano 6 Październik 200816 l Stworzenie takiej gry to w dużej mierze powstawanie GDD (300 stron samego scenariusza to już co najmniej pół roku do przodu) i z tego co mi się wydaje to w trakcie prac "amatorskich" to powstało. Teraz chyba powinni zacząć pracować nad samą grą, dopieścić silnik i stukać assety na masę :)
Napisano 6 Październik 200816 l Kseronarogu - w tej branzy chyba nie istnieje cos takiego jak 'bez opoznien' :D ale oby oby
Napisano 6 Październik 200816 l 3X wiekszy niz w wiedzminie i bez opoznien?...sprytnie? ... ale liczycie te pare lat wstecz czy wszystko zaczynacie od nowa? :) ....no zobaczymy :) powodzenia w kazdym razie. hehe racja, w sumie liczymy od Lipca :P Stworzenie takiej gry to w dużej mierze powstawanie GDD (300 stron samego scenariusza to już co najmniej pół roku do przodu) i z tego co mi się wydaje to w trakcie prac "amatorskich" to powstało nie do konca. Zapotrzebowanie na dokumentacje jest caly czas - przez calosc produkcji. Nie chcesz wiedziec ile stron ma DD AF - bo to poprostu ZAL :D eraz chyba powinni zacząć pracować nad samą grą, dopieścić silnik i stukać assety na masę :) pracujemy dynamicznie. Jesli chodzi o same assety - od Lipca. Jesli chodzi o engine - to znacznie wczesniej zaczely sie konkretne pracy nad nim. Kseronarogu - w tej branzy chyba nie istnieje cos takiego jak 'bez opoznien' :D ale oby oby nom. Pamietajcie ze to nie my piszemy takie zapowiedzi - tylko prasa, ktora czasami pisze rozne dziwne rzeczy... Mysle ze za miesiac powinnismy juz pokazac cos czego nie bedziemy sie wstydzic :)
Napisano 6 Październik 200816 l serwus :) ja sie nie znam na grach . - ale bardzo Wam kibicuje :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 17 Październik 200816 l Taka informacja, moze kogos zainteresuje. Przez 2 dni siedział u nas dość... doświadczony producent gier komputerowych (doświadczenie od początku w ogóle tworzenia gier na świecie, nie będę wymieniał firm w których pracował przez te lata). Udało się tą wizytę wykorzystać w 99%. Chciałbym poinformować Was ze zbieramy informacje o doświadczonych grafikach (branża gamedev), którzy pracują na zlecenie. Jeśli jesteś taką osobą i chciałbyś byśmy wiedzieli o Twoim istnieniu - proszę napisać maila na a.koloska[at]nicolasgames.pl z tematem "grafik zlecenie" dołączając swoje portfolio.
Napisano 22 Październik 200816 l dostalem polecenie by poinformowac Was o starcie naszego devloga: http://www.nicolas-intoxicate.com/ wszystkich zainteresowanych zapraszam do zapoznania sie z 'materialem' ;)
Napisano 28 Październik 200816 l "Przez 2 dni siedział u nas dość... doświadczony producent gier komputerowych " eee, mam lepszy PR. pamietam pilem kiedys tydzien z legendarnym dekoratorem wnetrz, hmm wlasciwie czemu by nie napisac co robil: 2 pomieszczenia bialego domu, imprezy studio 54, przybijal piatke z warholem i takie tam... spotkanie wykorzystalem niemal w pelni - znam ok 99% knajp i hotelowych barow w w wielkim jablku, w ktorych warto zostawic pieniadze. egészségére...
Napisano 29 Październik 200816 l Moze i zaraz wszyscy naskocza na witkowskiego no ale troche racji w tym co pisze jest.
Napisano 29 Październik 200816 l Witkowski - luzik, nie jest to zaden PR. Widzisz, chodzi o to, ze my tworzylismy ta gre po pracy, po studiach - pracujac w polsce. Tworzenie gier (AAA) na zachodzie wyglada bardzo inaczej. Poinformowanie o tym, ze taki ktos u nas byl = informacja dla osob ktorzy interesuja sie projektem i znaja jego historie. Nie mam nic do tego, ze ktos moze to odbierac w taki sposob w jaki Ty to odebrales. Glownie chodzi o to, ze nie chcemy byc 'zamknieci' dla innych. Moze to blad, moze nie - moze kazdy mysli ze jestesmy amatorami, moze kazdy mysli ze nie wiemy co robimy.. ale wybralismy pewna droge informowania Was o naszych poczynaniach, ktorej bedziemy sie trzymac, bo wg nas jest 'fer'. Widzisz, byłbyś amatorem alkoholikiem moze chcialbys komus napisac o tym, ze piles z profesionalnym alkusem i sporo sie przy tym nauczyles. btw. Watek na forum = spolecznosc. Moze i zaraz wszyscy naskocza na witkowskiego czemu ktokolwiek mialby cos takiego zrobic? :| nie kminie Mam nadzieje, ze nie wywolam tu zadnej dyskusji typu: moja racja jest mojsza... Jeszcze trzeba miec na uwadze to, ze nie dorastamy do piet takim firma jak CDP, Techland, Metro, City - ktore maja znacznie wieksze doswiadczenie od nas. Tylko musialbys zauważyć, że ludzie z tych firm nie wypowiadaja sie 'od tak' na forach - my chcemy byc inni, w koncu jestesmy inni. Dano nam bardzo trudne zadanie do wykonania i robimy wszystko by je jak najlepiej wykonac. Edytowane 29 Październik 200816 l przez intoxicate
Napisano 29 Październik 200816 l Coś się u Was jednak dzieje. Miło :D Fajna stronka, ale nie lubię, gdy trzeba przewijać jeszcze w bok, pewnie nie liczyliście, że ktoś może mieć mały monitor :P Skoro chcecie tak informować ludzi 'co tam u was' to pokażcie więcej modeli, skrinszotów z gry, conceptów :d Nakręćcie ludzi :D
Napisano 29 Październik 200816 l intoxicate: Wybacz, pijany zarcik jest jedynie moja reakcja na rozprzestrzenianie szumu medialnego. Brakuje konkretow, jasnych informacji i jak wyzej napisal prr upowszechniania contentu graficznego. I tak wam kibicuje. fingers crossed...
Napisano 29 Październik 200816 l no spoko :) pokażemy coś na pewno na devlogu - ale beda to WIPy, wiec nic konkretnego tak naprawdę.
Napisano 29 Październik 200816 l Byle nie zbliżenie na wiatrak:p Może coś ciekawszego tym razem?:D powodzonka, dajecie!
Napisano 29 Październik 200816 l Lewy masz coś do wiatraka? :P A tak na powaznie, to jak zapewnie czesc zaglądających tu ludzi wie, tworzenie gry komputerowej wbrew pozorom to bardzo skomplikowany proces, i na tak wczesnym etapie produkcji ciężko jest pokazywać konkretne konkrety , bo z każdym dniem wiele się zmienia (na lepsze oczywiście :)). pozdrawiam Edytowane 29 Październik 200816 l przez SoAd
Napisano 29 Październik 200816 l Yeah, konkretnych konkretów nie ma jeszcze, poczekamy - zobaczymy co z tego wyjdzie :) Tzn jak zrobimy - tak będzie, ale żeby nie było: staramy się :) edit:// do Levego - słyszalem ze w Krk przesiadujesz ostatnio ;) jestem tam dosć często, będzie trzeba się ustawić. :P Edytowane 29 Październik 200816 l przez Ardeni
Napisano 29 Październik 200816 l Lewy masz coś do wiatraka? :P Oprócz tego że był z bardzo bliska, to najpiękniejszy wiatrak jaki w życiu widziałem! do Levego - słyszalem ze w Krk przesiadujesz ostatnio ;) jestem tam dosć często, będzie trzeba się ustawić. :P Zgadza się. Minimiting nie zaszkodzi:D Ale jeśli weekend to dopiero ten koło 15 listopada bo w ten mi się nic nie chce a w przyszły zmykam na roztocze pochasać po lasach jak sarna na wietrze w ciepły jesienny... ee, zresztą nieważne.. no;) pzdr! Edytowane 29 Październik 200816 l przez Levus
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto