Skocz do zawartości

Mity i legendy: Zmierzch Bogów


Vorek

Rekomendowane odpowiedzi

" Wzburzona woda tryska ponad brzeg, nadpływa statek, ster dzierży Loki, a wszystkie olbrzymy są z nim. Oto Naglfari, pojazd z paznokci trupów, których ludzie bez czci przestali przycinać. Wilk Fenris, którego ziejąca gardziel dotyka nieba i ziemi, połyka słońce i księżyc, ciemność rozciąga się nad światem.

 

Ragnarök, dzień rozstrzygnięcia, zaczyna się. Wali się niebo, w nieskończonych chmarach nadjeżdżają synowie Muspelheim. Surtur, praolbrzym, pędzi na czele, a wokół niego płoną pochodnie. Wściekle pewni wyruszają na pole Wigrid, pole walki, zbierają się wojska i wszelkie potęgi ciemności w swym pochodzie do walki.

 

Nad Asgardem rozbrzmiewa róg Giallar, którym Heimdall wzywa bogów do walki. Rozbrzmiewa tak głośno, że jego dźwięk słychać na świecie całym. Gdy dzieje się to trzeci raz, otwierają się bramy Walhalli na oścież, wyjeżdża mrowie wojsk bogów i bohaterów. Na czele jedzie boski ojciec w lśniącej zbroi, złotym hełmie na głowie, Gungnir, oszczep który nigdy nie chybia, jest w jego ręku.

 

Na Wigrid, polu walki światów, zaczyna się straszliwa bitwa. Broń Odyna wściekle bije w napierających olbrzymów, a młot Thora równy huczącemu piorunowi uderza w zastępy potworów. Przeciw szeregom Asów wściekle walczy budząc trwogę syn Lokiego, zajadły wilk Fenris, niewrażliwy na ciosy wszelkiej broni bogów. Loki i Heimdall zabijają się wzajemnie. Thor miażdży Mjölnirem, młotem, głowę węża Midgardu, lecz jest to jego ostatni bój, trujące tchnienie padającego smoka porywa potężnego Asa w krainę śmierci."

 

fragment tekstu ze strony http://www.wiking.of.pl

 

No cóż, postanowiłem postawić przed sobą spore wyzwanie i zrobić małą masówkę :) Zamierzam się skupić na dwóch czy trzech walczących postaciach na pierwszym planie, sporo efektów ogniowo-atmosferycznych, dużo roboty w poście, modele, rigi, tekstury, światła, particle. CHciałbym sobie potrenować jakiś konkretny workflow przy robieniu tego typu rzeczy, skupiając się na FX'ach, uzyskaniu głębi i filmowego klimatu.

 

Czy skończę na czas ? nie wiem, będę się starał, ale jeżeli nie zdążę to zamierzam to skończyć i sporo się nauczyć :)

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim bitewnikom, niech zacznie się Ragnarok ! ;]

 

 

Progress (29.10.2006)

 

final1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 90
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Powodzenia.

Klmacik super (zreszta sam w tych klimatach chce cos wydlubac ;))

Jezeli uda cie sie przedstawic naprawde ogrom tej bitwy...to wielkie respect!

Licze na ciebie, kreca mnie te klimaty wiec jak narazie jestes moim faworytem :D

 

Niewiem czy to pomoze ale...

 

Ragnarok.jpg

 

 

Ragnarok21,.jpg

 

Ragnarok1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki opor Właśnie jestem w trakcie przekopywania sieci w poszukiwaniu inspiracji, tych nie znalazłem, świetne. Pierwszy rysunke odpowiada kompozycyjnie wizji która zaczyna się tworzyć w mojej głowie a drugi obraz, kolorystycznie :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak łatwo się mnie nie pozbędziecie ;)

 

Niewiele czasu juz zostało ale tyle ile zostało tyle wykorzystam. Trzeba wkońcu coś zacząć robić. Jeżeli nie skończe w terminie to skończe później. Trzymajcie kciuki, jedziemy :)

 

Vorek is back ;]

 

koncepcik

test1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czak1 - wąż Midgardu (wersja Loft :) )

 

Finalna wesja konceptu. Nie chciało mi się już robić ognia, dymu itp. w finale będą. Faza konceptu skończona (chyba że ktoś będzie miał jakieś uwagi)

Pora zabrać się za modele.

 

test4.jpg

 

i jeszcze refki które robiłem żeby lepiej uchwycić pozę Thora (nawet podobny huehue :) )

 

refki.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe. zabierasz się do tego jak panowie z PI do FA koncepciki, pozy hehe? :D

i tak trzymaj :)

 

zastanawiam się tylko nad kadrem. czy nie lepiej by było pokazać głowę węża w całości? i czy nie lepiej pokazać sam moment miażdżenia głowy? napięte mięśnie Thora, pokaz siły i FXów płynących z centrum uderzenia?

 

tak tylko marudzę :]

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahaha swietne referki tylko co masz taka powazna

 

wczuwam się w rolę :]

 

zastanawiam się tylko nad kadrem. czy nie lepiej by było pokazać głowę węża w całości? i czy nie lepiej pokazać sam moment miażdżenia głowy? napięte mięśnie Thora, pokaz siły i FXów płynących z centrum uderzenia?

 

Głowa węża będzie mniej-więcej w całości, tym loftem nie ma co się sugerować za bardzo. Co do drugiego pomysłu to wolę jednak motyw "na moment przed..." chyba bardziej pokazuje dramatyzm sytuacji, zwłaszcza że Thor też ginie w tym pojedynku.

 

Pozdrawiam, dzięki wszystkim za komentarze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj bo przedobrzysz :] tył i owszem może być w ruchu ale pierwszy plan winien być zamrożony niczym neo w bullet time ;)

 

otóż nie będzie, będą delikatne rozmycia i nieostrości, wszystko żeby dodać reazlizmu :)

 

_Kreska_ - dzięki, właśnie o zdynamizowanie mi chodziło :)

 

cośtam dłubię, czasu mało a spać trzeba bo potem w pracy jest masakra :/

ale w weekend nadrobię :]

 

thor1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki nielot :)

 

z-brush ewentualnie do zdobień na zbroi i detali twarzy, nie mam zamiaru się zabardzo wgłębiać w anatomię bo nie ma na to czasu.

 

Co do referek to mam jakieś fotki Arnolda S. ;] i "Anatomię dla Artystów" w łapie. Zbroję po części z głowy po części z rysunków które znalazłem na google. Moją największą inspiracją jest rysunek poniżej. Nie ja rysowałem a autora nie znam, jakby ktoś znał to będę wdzięczny za info.

 

odin.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chcesz dobre referki muskulatury to ewentualnie mogę ci wysłac jakieś moje fotki :D :D

ale na serio: super zbroja! mam nadzieję że pierwszoplanowa bo jak teraz tak idziesz w detal z postaciami drugoplanowymi to współczuję przy składaniu i finale :]

 

btw: realizm to cyba nie to o co chodzi w tego typu pracy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw: realizm to cyba nie to o co chodzi w tego typu pracy ;)

 

Oczywiście ale ubzdurałem sobie że robię to w konwencji kadru z filmu, więc poprawność optyczna (a raczej niedoskonałości optyczne) jak najbardziej wchodzą w grę :)

 

jeśli chcesz dobre referki muskulatury to ewentualnie mogę ci wysłac jakieś moje fotki

 

Dzięki, mam swoje :D

 

mam nadzieję że pierwszoplanowa bo jak teraz tak idziesz w detal z postaciami drugoplanowymi to współczuję przy składaniu i finale :]

 

Pierwszolanowa, drugoplanowe postaci będą robione pewnie na bazie tej, żeby zaoszczędzić na czasie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ale ubzdurałem sobie że robię to w konwencji kadru z filmu, więc poprawność optyczna (a raczej niedoskonałości optyczne) jak najbardziej wchodzą w grę :)

 

hehe. aberracja chromatyczna też będzie? :D

 

jeszcze coś: masz już jakiś pomysł na węża? jakiś koncept?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak narazie zapowiada sie na bardzo fajna dynamiczna scenka, mozna by sporo detalu zrobic w z brushu ;), no i mam nadzieje ze mlot Thora bedzie bogato zdobiony...

 

Vorek nie zapominaj ze on tym mlotem rzucal;), wiec moze warto by bylo zamiast tego dwurecznego mlota dac mu troszke mniejszy... bardziej poreczny, no ale to juz jak wolisz

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaras - dzięki

 

nie zapominaj ze on tym mlotem rzucal;), wiec moze warto by bylo zamiast tego dwurecznego mlota dac mu troszke mniejszy... bardziej poreczny, no ale to juz jak wolisz

 

Bardzo silny z niego gościu, potrafi rzucać też dwuręcznym, poza ytm chwilowo zmienił taktykę ;)

 

Robię sobię małą przerwę więc wrzucam to co mam, wolno idzie ale jak skończe pierwszy plan to już pójdzie "z górki"

 

thor2.jpg

 

thor2_wire.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności