Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc wam, tu h4sh aka bananapunk na anglojezycznych forach.

Niedlugo koncze prace w the orphanage, wiec czas rozejrzec sie za kolejna praca. Na dniach skonczylem swoje demo, zapraszam do ogladania.

 

http://bananapunk.com - demo i portfolio

 

http://blip.tv/scripts/flash/blipplayer.swf?autoStart=false&file=http://blip.tv/file/get/Bananapunk-michalKriukowDemoReel2006682.flv%3Fsource%3D3

http://blip.tv/file/get/Bananapunk-3dModelingDemoreel302.mov

  • Like 1
  • Odpowiedzi 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

indianeczka powala, naprawde robi wrażenie. czy mógłbyś zdradzić szczegóły z tworzenia? jaką techniką tworzyłeś te postać? czy modelowałeś już w takiej pozie czy może rigowałes postać. jeszcze raz gratulacje prac, naprawde świetny poziom... i ostatnie pytanie.. w jakim sofcie tworzysz?

pozdrawiam

Napisano

haha! PIEKNE DEMKO! Z dzika przyjemnoscia obejrzalem :) Zycze Ci powodzenia w szukaniu nowej pracy (jestem pewien ze znajdziesz cos ciekawego!) no i wielu sukcesow Michal :) Pozdrawiam

Napisano

dzieki ze sie podoba.

 

proces tworzenia indianki:

 

dzien 1

1. najpierw biore jakis swoj stary model (nawet pozer ujdzie), czyszcze go ze szczegolow, zeby siatka byla rozlozona prosto i rownomiernie- czyli po prostu zbrush-friendly :)

 

2. zrobilem prosty rig, posadzilem ja w kleczacej pozycji , tyle ze symetrycznie.

 

 

dzien 2

3. zbrushowanie i mudboxowanie dopuki mi sie nie podoba "mniej wiecej"

 

dzien 3

4. robie nowy pseudorig i zmieniam poze na ostateczna.

5. resurfacing, czyli np za pomoca silo, czy maxa, tworze nowa siatke snapujac do starej. Zwykle robie to polautomatycznie za uzyciem skryptow. topologie robie bardzo lekka, potem 1 smooth i znow dopasowuje do oryginalu. powtarzam to puki siatka jest wystarczajaco gesta i model wyglada jak oryginal.

 

dzien 4,5,6

6. koncze model.

 

dzien 7

7. dodaje wlosy, detale, ubranie itp

 

dzien 8

8. ustawiam swiatlo i shadery, wrzucam na renderfarme

 

dzien 9

9. oczywiscie cos sie zjeb*** i trzeba renderowac od nowa. no i potem tylko compositing i gotowe.

 

Do tworzenia podstawowej siatki uzywam czego sie da, Maya, Max, Modo, Silo , nie ma znaczenia. Najwazniejsza czesc to zmbrush i mudbox. Resurfacing robie w silo, cyslice i maya, ale w maxie da sie rownie dobrze. kwestia przyzwyczajenia.

 

No i jeszcze dodam ze to nie caly dzien siedze a raczej po godzinach. Na ogol caly model powinien byc skonczony w 5 dni. Nie spieszylo mi sie.

Napisano

serwus :)

Jakiegoś wielkiego zaskoczenia nie odczuwam :)- poziom jak zwykle świetny,

chciałoby sie jeszcze i jeszcze .

Szkoda tylko , że animacji tak mało. Świetne prace ( jak zwykle). Poziom jak najbardziej PRO.

Gratulacje :)

Napisano

ale wszyscy slodza ;) fakt modele robia ogromne wrazenie ale demoreel w ogole mi sie nie podoba:) jak dla mnie to jest za spokojne, za mało prac i przydaloby sie wiecej animacji

 

ja bym to zrobil tak ;), ze najpierw jest ta super-duper-mega-wypas indianeczka z ta pasujaca muzyczka, a pozniej jakies przejscie w szybsza muzyczke i wiecej animacji

 

imo twoje reel jest za nudny, za to pracki na najwyzszym poziomie:)

 

zycze sukcesow!

Gość _Kreska_
Napisano

ja sie podczepiam pod pytanie Z-Brusha, czemu uzywasz zbrusha i mudboxa, jeden z tych programow nie wystracza?

Modele robisz naprawde ladne, mozna na nie patrzec i patrzec, ale mam zazdroche, tez tak chce!

Napisano

1 - ladne prace (nie wszystkie), widac talent

2 - rozumiem ze chcesz zarobic, ale przesadzasz z cenami, chyba że już Ci na czasie w jakim to sprzedaz nie zależy. Wiadomo predzej czy pozniej ktos kupi...

 

Pytania do Ciebie:

-jesteś po ASP?

-jaki masz sprzet? ( albo czy to demo w domu renderowales )

 

edit: nie mozna sciagnac MOV demoreala - 404 error

Napisano

Ogólnie bardzo się mi podoba :) ale…

-modele kręcą się troszkę za szybko, na szczęście są jeszcze stile żeby bardziej oko nacieszyć :)

-imo troll jest za bardzo zacieniowany co w połączeniu z czarnym tłem powoduje utratę sporej ilości detalu w miejscach mniej doświetlonych

-rozumiem, że w pewnym sensie chciałeś pokazać „ewolucję”, czyli od prac w shaded aż po oteksturowane prace ale wstawanie starszych prac (chodzi mi o tego generała) na koniec mija się trochę z celem (moim zdaniem najlepsze powinno iść na koniec żeby zostawić jak najlepsze wrażenie)

-na muzyce się nie znam ale powiem, że taka stonowana i spokojna świetnie mi pasuje do klimatu (tylko mogła by „zmierzać” do lepszego punktu kulminacyjnego)

Reasumując: prace mogłyby być troszkę dłużej pokazywane oraz mniej ukryte w cieniu gdyż patrzenie na tak ładnie wykonane modele jak dla mnie nie jest ani troszkę nudne :)

Napisano

Michal myslalem ze demo bedzie o wiele dluzsze tu sie wlasnie najbardziej zawiodlem :) (chyba ze scianalem to co nie trzeba :) )nie wiem czemu nie wrzuciles swoich innych modeli przeciez masz ich na peczki ale rozumiem pewnie przez umowy itp no nic szkoda .

 

Te modele ktore pokazal sie bardzo bardzo fajnie i trzymaja wysoki poziom wiec jest dobrze :) Milego szukania pracy mysle ze dlugo nie zostaniesz bez dobrego studia ;]

 

Nie wiem czy widzialem reela Alex'a Huguet'a jezeli nie to polecam.

Napisano

r2d2- no to gdzie sa te bledy , dawaj :)

 

dashu- wcale nie przesadzam z cenami. ja raczej nie chce tego sprzedawac ale jak juz to napewno za normalna cene. pamietaj ze nie siedze w Polsce.

jestem po ASP. Sprzet standard, staroc, amd 1.7, 2gb ram, nvidia. A rendery robie w pracy, mamy 150 dual xeonow :P

 

andy_a- predkosc obrotu modelu to 120 klatek (4 sekundy)- to standard. Mozna od tego odbiegac, ale za bardzo nie ma po co. Co do zacieniowania...moze go troche rozjasnie. Generala moze i wywale....

 

klicek- reel nie powinien byc dluzszy niz 2 minuty. Nie powinno byc w nim tez wiecej niz 5 prac. Reel Alexa widzialem.

Napisano

przesadzasz imo przy duzej ilosci dobrych modeli odszedl bym od 2ch minut :) jakies ciekawsze najazdy slajdy by sie przydaly bo obrot 360 troche traca oldskulem :D

Napisano

gdybym byłpracodawcą i szukał modelera to nie miał bym wątpliwości :) Jak dla mnie reel spełnia swoją funkcję, obrót 360 jest może i oldschoolowy ale świetnie się nadaje do prezentacji pracek. Jedyne co bym zmienił to dodał nieco kolorków do oświetlenia.

 

Pozdrawiam

Napisano

thx za uwagi

klicek: ale reszta moich modeli jest do dupy, wiec tylko te mam :P

 

w sumie wisi mi jak to wyglada itp, niektorzy daja screeny z viewporta i dostaja robote :P. to nie showcase na internet, a typowo do pracodawcy, na net wrzucilem na wszelki wypadek. Tez zrobilbym wolniej, ale jak trzeba to se stopklatke wcisna.

Napisano

Rzeźba z króliczkiem rewelacyjna, z CG Indianka miluśka, szkoda że Satyr taki koncepcyjnie ugładzony bo warsztat masz naprawdę konkretny.

 

Bardzo miło że wrzuciłeś tutaj reelka, to chyba raptem drugi taki tutaj prezentowany, szkoda tylko że podzieliłeś prace na tyle threadów- pytania itd. się dublują i dużo trudniej to ogarnąć.

 

BTW. Opisując metody czemu po prostu nie dasz linku do dvd Zacka Petroca? Metoda jest dosyć stara i przez niego pięknie przedstawiona: http://www.thegnomonworkshop.com/dvds/zpe01.html

Napisano

dokladnie, trzeba bylo dac w 1 threadzie- bo o zacku petrocku juz pisalem :P

 

Ogolnie metoda jest stara jak swiat, bo uzywali ja jeszcze kolesie obrabiajac skany modeli na NURBS. Tym sie rozni moja metoda od zacka, ze on robi siatke recznie extrudujac poly a ja rysuje ja w CySlice. Najlepiej sie to chyba teraz robi w maxie, po tym co widzialem na "creature modeling for production" szczena mi opadla.

Napisano

Hash - to ty jestes jakas wazną personą? :) 150 xeonow

Ceny - juz rozumeim dlaczego tyle, przeczytalem krotka biografie.

Wczoraj poniosla mnie zazdrosc ;(

 

pff, az mi szkoda isc na geografie z takimi zainteresowaniami.

 

ponadto chcialem powiedziec ze opis tworzenia modelu nico mnie zszokowal. Moze jestem leniwy ale ukladac cala siatke na nowo przy uzyciu snapu na poprzedni model... az tak duzo bledów powstaje przy jego modelowaniu??

Napisano

t asiatka na nowo to super niska siatka, moze z 1000 poly czy jakos tak- wiec dopasowac jest latwo. potem dajesz smooth i juz dopasowujesz za pomaca skryptu, nie recznie, potem znow smoooth itp.

Napisano

Mi sie wydaje ze robisz lepsze rzezby niz modele cg, modele sa w porzadku ale czapki nie zrywaja, natomiast wspomniana juz przez Gothama rzezba z kroliczkiem to naprawde zajebista rzecz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności