Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ok. to dam to tutaj bo i tak jest potrzebny lekki opis.

 

podstawą tego materiału jest shellac, rozjaśnia caly materiał tak jak by rozprowadzając światło po tkaninie. uzyty jest tez gloossy w refract z interpolacją.

 

ważne:

 

ustawić refraction evoirment override na conajmniej 4 i kolor biały.

materiał jest raczej przeznaczony do scen w których nie wykozystuje się vray lightów w oknach. moze to troche pokaszanić wszystko.

 

z resztą baze podaje. resztą mozna sie pobawić.

 

w zalączniku materiał i screen z zakładki evoirment.

 

h - szmata zrobiona simclothem.

 

 

Edit - jeśli ktoś bedize mial problem z tym materiałem i efektem to piszcie, nie wiem jak oświetlacie wnetrze a jest milion sposobów i nie wszędzie to musi działać.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja wrzucam test :)) Testowy Model i test shaderów...

 

VR 1.5 RC3

RT: z 5 minut, niepamietam ;P

poprawione photoshopem by było wsyztsko widac, błędy itd... więc nie zależało mi na wygladzie renderingu :)

 

kanapafalcom06alphapsnex1.jpg

 

Jak narazie to na tej "niby" skorze widac ziarno ktore spowodowane jest niezmienionymi opcjami smamplowania :)) mussze jeszcze nad tym porpawcowac

 

A Tu daje jako ciekawostke render z samym materiałem bez niczego, bez zbendnych efektow itp... tak jakby renderowane Scylinem

 

1sh0.jpg

 

P.S. Te wgniecenie to nie Bump, mogelowałem sobie w 3desie :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasów dokładnie nie pamiętam, pierwszy render jakieś kilkanaście minut, drugi ok. minuty. Wrażenia jak na tak krótki czas obcowania z mentalem jak najbardziej pozytywne. Dwie rzeczy które narazie mnie wkurzyły: w dalszym ciągu sampling DoF'a zależy od samplinu całej sceny, w dalszym ciągu trzeba odblokowywać glare w pliku ;]

 

Nie robiłem żadnych poważniejszych testów ale jak narazie najbardziej urzekającą zmianą jest materiał "arch+design", tak tak tweety, wkońcu mamy to o co tak się modliliśmy, czyli rozmyte odbicia z osobną kontrolą sampli ;] no i presety dla FG teżsię przydają, zwłaszcza do takich testów. Więcej napiszę później, jak już zapoznam się bardziej z nowym mentalkiem.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj odpaliłem max`a 9 i z nudow odpaliłem MR`a i powiem szczerze ze naprawde fajnie to wszystko wygląda, wogole max stał sie bardzo stabilny i nie wiem dlaczego ale jest wydajniejszy od 7 na ktorej wczesniej robiłem

A rendery vorka bardzo fajne, pokaz testy car paintu bo fajnie wychodzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piter - proszę bardzo :)

 

Co do prędkości renderu to wydaje mi się że jest sporo szybciej, nie robiłem jeszcze dokładnych porównań, ale takie odnoszę wrażenie. A tak off-topicowo to max9 dostał takiego kopa szybkości pracy w viewportach że hohoho ;]

 

Carpaint z defaultowymi ustawieniami.

 

studio:

carpaint1.jpg

 

hdri:

carpaint2.jpg

 

sun&sky:

carpaint3.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UWAGA! PONIżSZY TEKST ZAWIERA WYJąTKOWO RASISTOWSKIE ODNIESIENIA, WIęC JEżELI MASZ SłABE NERWY, BADź JESTEś JEDNYCH Z ZATWARDNIAłYCH FANóW MENTALA;) NIE RYZYKUJ I NIE CZYTAJ TEGO!

 

no ja sie z wami klocicnie zamierzam oczywiscie, ale swoje zdanie mam:) nadal twierdze ze mental nie jest stworzony do aut, uważam też ze v-ryjkowi autka są wiele bliższe wiec nie ma sensu katować się mentalem:D i nie twierdze tak, ponieważ bzyku swojego fluenca wyrenderowal w vrayu czy marcin robi piekne wizki w nim ale ponieważ mi tak jest najwygodniej. to moja opinia, ale potwierdzają ją tysiące prac i jeżeli ktoś mi pokaze niezłe auta z mentala to przysięgam na swoje 2000postów ze ja mu pokaze dwa inne, lepiej wizualnie wykonane autka z vraya;)

 

Predator -> ja nie patrze co inni robią;) i powiem ci ze jak całe forum i wszystkie cgtalki zaczną renderować autka w mentalu to nie jestem pewien czy ja bym sie przesiadl na niego;) bo z vrayem u mnie to jest tak jak miłość od pierwszego wejrzenia;) pracowalem na wielu innych renderach, jednak zaden mi nie przypadł do gustu wcale a wcale:P

 

Vorek -> to oczywiste ze z mentala idzie wycisnąć o niebo więcej, ale z vraya idzie wycisnąć dwa nieba więcej:P:P:P

 

chveti -> :*

 

kome ->

 

img_01b.jpg

 

img_02b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lol, znowu będzie kłótnie który renderer jest najlepszy?? o_O

Z każdego renderera można wycisnąć to samo, alt w jednym trudniej a w drugim łatwiej i że w mentalu trudniej coś super wycisnąć to nie znaczy, że jest gorszy, tylko trudniejszy.

I jeszcze jedno - nie ma czegośtakiego jak ten renderer jest od razu skazany na renderowanie np. aut lub interiorów !!! W każdym rendererze można wyrenderować co się chce.

No to tyle chciałem powiedzieć ;)

 

EDIT

 

Marcin - te auta do których podałeś linki są słabiej wyrednerowane od tego co pokazał kozioo, więc nie wiem o co chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lol, znowu będzie kłótnie który renderer jest najlepszy?? o_O

Z każdego renderera można wycisnąć to samo, alt w jednym trudniej a w drugim łatwiej i że w mentalu trudniej coś super wycisnąć to nie znaczy, że jest gorszy, tylko trudniejszy.

I jeszcze jedno - nie ma czegośtakiego jak ten renderer jest od razu skazany na renderowanie np. aut lub interiorów !!! W każdym rendererze można wyrenderować co się chce.

No to tyle chciałem powiedzieć ;)

 

EDIT

 

Marcin - te auta do których podałeś linki są słabiej wyrednerowane od tego co pokazał kozioo, więc nie wiem o co chodzi...

 

Zgadzam sie z Toba w zupelnosciw w obu przypadkach. Ograniczeniem w uzyskiwaniu superealizmu nie jest oprogramowanie a tylko wiedza i umiejetnosci uzytkownika !

 

hkropinski

rzeczy o ktorych niemasz pojecia.

To ze

- pare postow wyzej ktos wyrenderowal cos nieudolnie

- ze niewidziales pracek wyrenderowanych za pomoca mentala

- i nikt prawie go na max3d nieuzywa

nieprzekresla tego rendera jesli chodzi o rendering furek. Vray jest prosty i mozna uzyskac za jego pomoca dobre efekty i chwala mu za to.

Koniec off :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przesiadl na inny render, ale nie pisz

rzeczy o ktorych niemasz pojecia.

 

bronisz po prostu swój render. zapewniam cie ze mam pijecie o tym co pisze, zapewniam cię również ze widzialem setki aut renderowanych mentalem, sam probowalem to robić ( czysto testowo ) i jednak widze róznice więc twoje komentarze ze nie wiem co pisze są bezsenswone.

 

pare postow wyzej ktos wyrenderowal cos nieudolnie

 

te rendery wcale nie są nieudolne, wiekszosc mentalowców renderująca auta nie zrobila by nawet w polowie czegos tak dobrego...

 

Vray jest prosty i mozna uzyskac za jego pomoca dobre efekty i chwala mu za to.

 

tutaj akurat ja osmiele sie stwierdzic ze nie wiesz co mowisz, a przynajmniej wygląda na to jakbys nigdy nie uzywał vraya. Render ten wcale nie jest prosty, kazda jego funkcja jest złozona i byc może dla niewymagających prac, efektów moze wydac sie prosty, ale zapewniam cię ze kiedy bedziesz chcial w nim uzyskać efekt ponadprzeciętny, imponujący będziesz musiał posiedzieć nie krócej niz w innych renderach.

 

ps. nie usuwajcie tego posta, dzis postaram sie tu tu dac kilka testowych renderkow zeby nie bylo OT;) pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maaaaaatko... zdecydujcie sie: max3d.pl forum czy offtop3d.pl forum? już nie pierwszy raz sie spotykam z takim offtopem, w dziale o oobe gadali najpierw o oobe, potem dyskusja na temat WTC, potem ateistów, a potem wyłączyłem subskrypcje bo nic sensownego się nie dowiedziałem. Świętą prawdą jest to, że w każdym rendererze można uzyskać ten sam efekt, tyle że z różnym nakładem pracy. A teraz renderujcie w pokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narzędzie nie czyni artysty - prawda jest taka że jak jesteś dobry w tym co robisz to w każdej aplikacji stworzysz coś dobrego.

 

Z tego co widziałem do tej pory najlepsze renderki czesze sub-zeuz

http://www.subzeuz.nl/3d/Evo8/Varis/Evo8Varis-056.jpg

http://www.subzeuz.nl/3d/Evo8/Varis/Evo8Varis-057.jpg

http://www.subzeuz.nl/3d/Evo8/Varis/Evo8Varis-055.jpg

http://www.subzeuz.nl/3d/

Ten gościu poprostu rządzi dla mnie w modelingu i renderingu.

I piszcie co chcecie.

 

koniec oftopa - każdy kto zacznie teraz dostaje nagrode ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hubercie ty sie tak nie gorączkuj wyślij mi tę twoją ferarkę a zrobie na wolnej chwili lepsze rendery od tych które wrzuciłeś w Mentalu i zaryzykuje stwierdzenie ze zrobia sie one szybciej w dodatku.

To że w mentalu (w maxie) nie ma gotowego car shadera o nicztm nie świadczy, Mantal jest bardziej wymagający wymaga wiekszej samodzielności ale też ma mocno nieskrepowany potencjał, nie rozumie powodów dla których atakujesz mentala ?

Wielu na forum nie radzi sobie znim to fakt ale chciałem zauważyć ze są wśród nas tacy co renderują samochody w mentalu i ja do nich należę, owszem nie odnotowałem powalających efektów może ale ucze sie i jest coraz lepiej ba nie czuje powodów do przesiadki bowiem nie czuje sie w jakikolwiek sposób ograniczany to chyba tyle...

 

Oł i może drobny przykład

 

Jag-at-night.jpg

 

Lambo-paint.jpg

 

PS

ato juz stary mental nadciaga całkiem nowy mający zdaje się całkiem nowe pazurki.

 

EDIT:

Hindus wkliknołem to nim pojawił sie twój pos jeszcze - więc nie strzelaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hkropinski - weź przestan, to ze ja jade po tłitim bo jedzie na mentalu to tylko dla tego ze go lubie (tweety'iego) mental jest taki sam jak reszta a jak mówisz ze vray jest trudny to pokaz mi łatwy render, chyab maxwell. Najpierw poznaj rzeczy o których mówisz

 

Vorek - ładnie tylko czemu bez kaustyki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności