routee Napisano 1 Grudzień 2006 Share Napisano 1 Grudzień 2006 Pinero chodź noise przyprawia mnie o bół głowy tu jednak daje czadu (ale wersja bez imo lepsza by była) takie pytanko czym świeciłeś (iesy + 'coś'? czy jakiś inny fyrtel) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 1 Grudzień 2006 Share Napisano 1 Grudzień 2006 proba uzyskania brushed metal w Modo, wg mnie nawet udana, a wy co na to ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 1 Grudzień 2006 Share Napisano 1 Grudzień 2006 lekko przepalone w hotspotach ale całkiem nieźle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 1 Grudzień 2006 Share Napisano 1 Grudzień 2006 mirach--> model ma bledy :D:D:D metal mi sie podoba :) choc to samo co tweety :) fanie sobie tu renderzycie choineczka super :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 2 Grudzień 2006 Share Napisano 2 Grudzień 2006 Dzieki za opinie, model to był typowy speed jak zobaczylem podobny pierscionek na zdieciu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 2 Grudzień 2006 Share Napisano 2 Grudzień 2006 EDIT: vray 1.5 rc2 render time ~30 min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 2 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2006 plastikowo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 2 Grudzień 2006 Share Napisano 2 Grudzień 2006 hehe ;], jakieś propozycje jak zrobić nieplastikowe drewno ;p ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 2 Grudzień 2006 Share Napisano 2 Grudzień 2006 Biały reflect, zaznaczony frasnel reflection, glossines na 0,72 :) Ale tutaj to chyba głównie od studia zależy jak będzie wyglądało drewno :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 2 Grudzień 2006 Share Napisano 2 Grudzień 2006 tescik tekstury - wyszły jakieś bugi od IMapy, ale tutaj są nieistotne akurat;) detal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 2 Grudzień 2006 Share Napisano 2 Grudzień 2006 To ja też się dołożę :)) to raczej render for fun, tak sobie dzis wydłubałem :)) niestety nie wsyztsko wyszlo tak jak chcialem no ale... hehe, podskillowalem troszke to teraz moge odpoczywac xD :Pozdro P.S. Może jutro wyrenderuje z lepszymi ustawieniami bo i kompozycje i niektore sprawki chce poprawic... ;] Czas Renderingu to 40 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 3 Grudzień 2006 Share Napisano 3 Grudzień 2006 Fajne tylko dywan jak uschnieta trawa ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deviator Napisano 4 Grudzień 2006 Share Napisano 4 Grudzień 2006 Lampa stojąca wydaje się być zbyt niska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 4 Grudzień 2006 Share Napisano 4 Grudzień 2006 FAlcon brzydki shader kanapy, wyglada mi na plasteline taką starą ;] nieciekawy stół, ale dywan ładny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 4 Grudzień 2006 Share Napisano 4 Grudzień 2006 hehe lol ;] wiem ze nic w tej scenie nie wyszło, taka kapa nie na poziomie :)) no ale da tego dałem do renderow for fun... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 5 Grudzień 2006 Share Napisano 5 Grudzień 2006 ale mnie sie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfaniak Napisano 6 Grudzień 2006 Share Napisano 6 Grudzień 2006 za oknem slonce... wiec w kompie bedzie snieg, walka z materialem ciag dalszy, 3 wersje, ktora najlepsza? ja na dzis mam tego dosyc i ide na piwo. pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość obo Napisano 6 Grudzień 2006 Share Napisano 6 Grudzień 2006 Wszystkie dobre. Różnią się tak jakby tym czy śnieg jest ubity mniej czy bardziej czy wogóle ;) Jednak według mnie najfajnie wygląda numer 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 6 Grudzień 2006 Share Napisano 6 Grudzień 2006 cfaniak bardzo fajny snieg, dlugo nad tym shaderem siedziales?(chodzi o 3render) bo 2 kijowo wyszla ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 6 Grudzień 2006 Share Napisano 6 Grudzień 2006 ...Podziel się;D Świetnie wyszło;) Napisz coś więcej, Pozdr!;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 6 Grudzień 2006 Share Napisano 6 Grudzień 2006 chyba 2 najlepsza tylko kształt zły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 6 Grudzień 2006 Share Napisano 6 Grudzień 2006 ostatni renderek najlepszy, przybliżysz trochę ustawienia materiału? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfaniak Napisano 6 Grudzień 2006 Share Napisano 6 Grudzień 2006 junior: no ogólnie to z pół dnia zeszło nad ustawieniami... master: sry ale wiekszość ma rację... więc... ustawienie i takie tam... http://rapidshare.com/files/6385084/cfaniak.rar.html] to pierwsza próba na rapidshare więc jakby coś nie grało to dajcie znać... pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 6 Grudzień 2006 Share Napisano 6 Grudzień 2006 cool snieg!! pierwsza the best pozniej trzecia i na koncu druga :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfaniak Napisano 7 Grudzień 2006 Share Napisano 7 Grudzień 2006 heh nielot 1 wersja to bez vraysky i z wylaczonym sss... matsy chyba lepiej mi wychodza niz wizki :D przypomnialo mi sie jedno... czy jestv jakis szybki i dobry sposob aby pokryc obiekty 'sniegiem' jak w dobrej prawdziwej zimie, czapy z dachow i tak dalej czy trzeba recznie modelowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 7 Grudzień 2006 Share Napisano 7 Grudzień 2006 zrób emiter cząsteczek, daj na niego blob mesh z innych obiektów zrób deflectory i masz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 7 Grudzień 2006 Share Napisano 7 Grudzień 2006 he, fajny śnieg ale pierwszy chyba najlepszy bo najbardziej szczegółowy, 2 mym zdaniem najgorszy, dziwne zaspy które są zbytnio kształtne i zero szczegółów... pozdro xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 8 Grudzień 2006 Share Napisano 8 Grudzień 2006 test, tylko nie wiem czego ;]. vray 1.5 .rc2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 8 Grudzień 2006 Share Napisano 8 Grudzień 2006 uuu... fajna texturka :] podzieliłbyś się co? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 8 Grudzień 2006 Share Napisano 8 Grudzień 2006 hehe... też bym poprosił ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 9 Grudzień 2006 Share Napisano 9 Grudzień 2006 http://cgtextures.com/getfile.php/2835/l/concrete0099_L.jpg?PHPSESSID=3084c4e0a4a214ed1a134e98e0ab2eb0 ;]. na dodatek darmowa :P 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 9 Grudzień 2006 Share Napisano 9 Grudzień 2006 dalej z koksem... (click to enlarge) ----- i bez ps'a... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 9 Grudzień 2006 Share Napisano 9 Grudzień 2006 hi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 9 Grudzień 2006 Share Napisano 9 Grudzień 2006 poruszone ci to zdjecie wyszlo :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 9 Grudzień 2006 Share Napisano 9 Grudzień 2006 prawda jest bolesna :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 9 Grudzień 2006 Share Napisano 9 Grudzień 2006 kome fotograf z ciebie kiepski ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 9 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 9 Grudzień 2006 Hehe bynajmniej kiepski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 9 Grudzień 2006 Share Napisano 9 Grudzień 2006 do ***** :) pozdrawiam gliwice i tychy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 10 Grudzień 2006 Share Napisano 10 Grudzień 2006 joł joł maxweljo renderejro :*** 7min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 10 Grudzień 2006 Share Napisano 10 Grudzień 2006 Super klimacik master :* Pliss powiedz jak zrobiłeś wode (nie modeling) :) Jakie oświetlenie użyłeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 10 Grudzień 2006 Share Napisano 10 Grudzień 2006 futro test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 10 Grudzień 2006 Share Napisano 10 Grudzień 2006 fainy shader wody :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 10 Grudzień 2006 Share Napisano 10 Grudzień 2006 Marcin: nic nie chcę mówić ale... taki jakby piasek ci wyszedł :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 10 Grudzień 2006 Share Napisano 10 Grudzień 2006 Taki tam teścik oświetlenia (mental ray of course :)) I takie tam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 10 Grudzień 2006 Share Napisano 10 Grudzień 2006 Marcin: nic nie chcę mówić ale... taki jakby piasek ci wyszedł :] Mi to wygląda na gigantyczną oskalpowanąm świerzo obciętą owcę. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 10 Grudzień 2006 Share Napisano 10 Grudzień 2006 nie znacie się :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 10 Grudzień 2006 Share Napisano 10 Grudzień 2006 patry: którego mentala używasz? tzn. jakiego masz maxa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 10 Grudzień 2006 Share Napisano 10 Grudzień 2006 3dsmax 9... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 11 Grudzień 2006 Share Napisano 11 Grudzień 2006 oświetlenie to zwykłe słońce o poranku, materiał wody odbija wszystko na 100% i jest nałożony na plane'a z noisem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyhhh Napisano 11 Grudzień 2006 Share Napisano 11 Grudzień 2006 to co że odbija na 100% :] i tak piękny szader xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi