Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Gordy: hmmm... troche lewitująco ale za to fajny color bleeding z tej kulki :]

 

 

test_final_small.jpg

(high res po klinięciu)

 

4x mrAreaOmni

FG + Logarythmic Exposure Controle

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
chveti: cudowne nawrócenie? :D :D

czas jest nieważny :]

 

Gdyby nie druga linijka to może bym się nawrócił. :)

Napisano

tiłti, nie podoba mi się AO na materiale scian - przeciez w rogach nigdy nie ma takich zaciemnien

Napisano

to nie jest wina AO bo... wogóle tu nie ma AO :] wyszło tak bo dałem za duży kontrast w Log Exp Contr.

 

a ciemne rogi się zdarzają zwłaszcza w wilgotnych i dawno niemalowanych pomieszczeniach. to tam się zbiera brud powodując ściemnienie stykających się powierzchni. coś jak naturalne Ambient Occlusion ;]

 

Pozdrawiam

Napisano

kuchnia cd. jeszcze troche roboty zostało... chciałbym zdążyć przed sylwestrem zapuścić jakiegoś rendera na 1600x1600 :p.

Po 6 godzinkach otrzymuje takie coś. Dodany kontrast i odrobinka szumu.

 

brazil6h3on0.jpg

Napisano

RA jeśli do mnie to było, to tak:) ale dzisiaj nie chce mi sie już modelować, to sobie teścik dirtmapy zrobiłem

[+]

a tu z przodu:

untitled2kw1.jpg

Napisano

To może WiP, bo naprawdę fajnie się zapowiada. :)

Napisano

testuje pewien "myk" w maxie przy renderowaniu, niestety ten render to niewypał, ale niedlugo osiągne to co chiałem, możliwe że będzie tutek.

 

01dfgdfggml8.jpg

Napisano

osobiście wole troche bardziej render nr 2, niezły realizm.

Napisano

właściwie taki efekt chciałem uzyskac:

blue002032wk8.jpg

 

To odnośnie Linear workflow, chyba zrobie tutka przedstaiwającego różniece między zwykłym renderem a Linear workflow i ogólnej zasadzie działania na jakiejs bardziej rozbudowanej scenie.

Napisano
czy ja dobrze widze? 27 godzin?

tak! 27h 34 min i 66s. :P

 

Maały teścik. Trzecia w moim życiu główka, drugi shader skóry i pierwsza własnoręcznie robiona textura. Wszystko, co związane z owłosieniem dopiero dojdzie.

 

615fae965db65ac0.jpg

Napisano

SWRSC: świetne! czekam na tutorial albo chociaż, na kilka wskazówek :)

Napisano

Uwaga, Touch się bawi;) Jeszcze niedoświetlone, może to jeszcze poprawię. Rano pewnie wyda się jeszcze bardziej ciemne;) Zapomniałem luknąć ile się renderowało, ustawienia raczej standardowe (dla mnie;p)

 

2004932635799099455_rs.jpg

 

Edit: Na życzenie i dobranoc;) Bez ziarna, przynajmniej tego z PS;)

 

2002534809040111717_rs.jpg

Napisano

ja bym nie doswietlal tylo wywalil szum, czysciejszy render. Podoba mi sie, dobre na tapetke :)

Napisano

Touch: yup, swietny klimat. Ja bym wyposrodkowal z tym szumem, z jednej strony bardzo mi sie podoba szum w okolicach swiatel, ale na dloniach jest zbyt wyrazny i za kolorowy jakis takis :)

Napisano

sorry chłopy nie mam fotoshopa żeby kręcić kontrasty no i jakosc z painta :) - mam więcej testów ale nie mam narazie kabla żeby zrzucic z drugiego pc :/ pozdro.

 

wallmj7.jpg

 

Klicus extra jak bombka :D !!!!

Napisano

tia mw :) tylko jak pisze - testy, za bata nie nadaja sie do portfolio i walone na laptopie - większe scenki zapodam jak tylko dostane swój kabelek :) bo były łupane na kilku maszynach.

 

tutaj jeszcze jakies gnioty :) 4giveNoisss

 

 

 

 

pionekdz4.jpg

 

ppexceptjd0.jpg

 

ppexcept2zn2.jpg

 

ppexcept3uw3.jpg

 

dopadne kabel to wrzuce coś większego...

rendery walone na szybko - pomijac noise.

Napisano

Te pionki mordują. Tam jest jakas tekstura ze taki ladny efekt ala brush metal wyszedl? PSP tez niczego sobie :)

Napisano

pionek to czyjs model znaleziony na tym forum, z domodelowanym łączeniem wzdłuż.. shader ma max reflection i łapie hdrii z otoczenia.

 

Pokaze wsio bez noisu jak będe miał jak zrzucic pliki + nowe rendery.

Napisano

hindus bardzo fainie, ten pierwszy dla mnie najlepszy :) nie wiem co to jest ale jest ******* :D

pozdrawiam

Napisano

Ty nie nazywaj moich wypasionych pionków gniotami. :D

Napisano

nieźle to wygląda o.O myślałem że vrayowy toon to coś w stylu maxowego ink'n'paint.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności