maciekG Napisano 9 Luty 2007 Napisano 9 Luty 2007 hehe spoko..chcialem zrobic taki mocno komercyjny render :) do folio raczej.. ale jak masz jakies uwagi co skopane konkretnie to chetnie.. edit: jeszcze szybka proba nocki..
Shalivan Napisano 9 Luty 2007 Napisano 9 Luty 2007 play with light. - ale kompresją jpg dowaliłem :] Widze chveti ze sie bawisz w CGsphere ;)
JunioR Napisano 9 Luty 2007 Napisano 9 Luty 2007 witka! kolejny test displacea, a w sumie zachodzącego slonca i trawy za pomocą scattera: pozdrawiam!
nielot007 Napisano 9 Luty 2007 Napisano 9 Luty 2007 Klasa Junior, wyszło tak..hmm...everowo :D hehe jakbym pioniera widzial :) swietnie junior klasa oj klasa :)
siwy Napisano 9 Luty 2007 Napisano 9 Luty 2007 mam kilka renderów wnętrza które kiedyś robiłem, nie nadaje się na nowy temat więc dam tu. te światła disco robiłem volume lightami, renderowane vrayem 1.5, ustawienia jakieś kiepskie bo miało się szybko liczyć.
JunioR Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 dzieki chlopaki, ciesze sie, że się podoba bo w sumie to tylko okł 30 minutowy tescik :)
pionix Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 siwy - sala balowa w stylu "późne rokokoko" :D ubawiłem się po pachy, jak dla mnie super, chcę więcej:)
siwy Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 he, kicz zabija z tej sceny nie da się ukryć ale to było takie zleconko. nie mój projekt
pionix Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 rozumiem to doskonale, tez mie sie zdarzają takie czasami :)
siwy Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 zlecenia jakie są takie są, dla równowa gi wrzucam starą wizualkę według projektu FIK'a
pionix Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 siwy - całkiem ciekawe, fajny ten obraz/mozajka? nad kibelkiem To ja wrzucę jako ciekawostkę coś takiego. A ciekawe jest to że renderowane scanlinem + radiosity + materiały finalrender'a stage-0 a rozmiar renderu wynosił 10000x5263px - drukowane miało to być jako fototapeta kusi mnie żeby przerobić to na Mentala
buczer Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 nie ma to jak klimt w kiblu :) ale wizka fajna, edit: kibelek tez jakby wywalić dekory i czerwone akcenty
Touch Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 pionix --> haha, scanline?!;D Zacne, naprawdę. Świetni to wygląda. A jak z czasem renderingu? Chodzi mi o porównanie w stosunku do VRay'a na przykład. Pozdr! siwy --> świetne wizki, szczególnie ostatni kibelek;)
pionix Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 Touch - już dokładnie nie pamiętam bo to bardzo dawno temu robiłem (jakieś dwa lata temu), ale sam rendering to bardzo szybko - problem to obliczenie radiosity. Całość w tej wielkości zajeła mi z tego co pamiętam ~24 godziny może troche więcej na Athlonie 2400. edit: w tej wielkości tzn.: 10000x5263px
patry Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 Witka :) Taki sobie teścik (sorka za AA i rozdz. ale nie chciało mi się czekać :P)
buczer Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 w myśl kontynuacji wizek do projektów wątpliwej urody taki o to domek :) ma ktoś przepis na dobrą trawę?
Lis Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 scatter daje radę. da się tyle wyrenderować tylko długo to potrwa.
buczer Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 no wiem, ale tym sposobem wychodzi zbyt "uczesana"
tadzio Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 No dobra.Miala byc wizka kuchni ale z braku pomyslow na wykonczenie chyba walne to na bok.Nie pakuje tego do WIPa bo mam teraz do zrobienia cos innego. Wiec wrzucam tu. Czy moze macie jakies pomysly? Moze kiedys sie znow za to wezme...Warto konczyc? pozdrawiam.
Matti Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 tadzio- calkiem fajnie tylko troche ciemno. i tex. blatu jakas low-resowa i chyba sie troche rozciagnela przy kuchence.
JohnZi Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 ma ktoś przepis na dobrą trawę? nie pale, wiec nie wiem:P ladny domek
etyr11 Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 Taki maly tescik trawki. I przy okazj moze bysmy zrobili jakis mini watek poswiecony realistycznej trawie, albo innej zieleninie na poczatek powiedzmy w exteriorach. Moznabyloby porownac rozne metody pod wzgledem efektow, czasu renderingu etc. Moznaby wykozystac scene od everow z tego tutoriala (mam nadzieje, ze nie beda mieli nic przeciwko:) http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=141&unfold=exclusive
Pavulon 13 Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 etyr jetsem za utowrzeniem takiego "malago watka".....fajny pomysl, pomoze napewno no i moze uda sie zebrac wszystko w kupe... ps.niezle wyszle te "trawiaste pluszaki" pozdro...zielono mi :D
Vorek Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 mental 3.5, GI+FG, 4x16 lanczos, nie pamiętam czasu, napewno do godziny ;)
chudy Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 mr 3.5 GI+FG, czas nie pamietam ale nie za długo edit: Vorek do tego kibla to chyba skakać trzeba :P tak wysoko!!! edit2: popieram pomysł etyra w sprawie założenia wątku o zieleni :D
etyr11 Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Siwy- Bo to nie kibel tylko chrzcielnica:P Mi sie podoba, ale faktycznie troche za wysoko:)
Vorek Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 hehe, faktycznie, chodziło gł. o render, nie zwróciłem na to uwagi ;) dzięki
tweety Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Vorek: w sumie to fajnie, ale definitywnie za ciemno. małe okno to nie problem, gorzej z materiałami i ogólnym rozświetleniem łazienki. rozjaśnij kafelki na ścianach i bardziej je zróżnicuj (jaśniejsze na ścianach i ciemniejsze na podłodze). zrezygnuj z ogradzania murkami części wannowej i umywalkowej a zastąp je czymś lżejszym (płyta gipsowa lub mleczna szyba. możesz też przenieść umywalki na drugą stronę a kibelek zamknąć murkiem lub balustradą. możesz też zmienić położenie kibelków. zmień o 90 stopni w lewo (bokiem do ściany z oknem a nie tyłem), i umieść je tam gdzie wanna. zamiast wanny możesz wstawić kabinę prysznicową (w rogu tam gdzie teraz są kibelki) a wannę umieścić centralnie pod oknem. umywalka wtedy by odgraniczała strefę kąpielową od strefy defekacyjnej. kibelki możesz zamknąć szkłem piaskowym (nigdy nie byłem entuzjastą załatwiania się na widoku). na przeciwległej ścianie umieść spore lustro albo zagospodaruj tam przestrzeń do wypoczywania i aromaterapii :) Pozdrawiam
patry Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Vorek - o lala, super render :) Pochwal się światełkami i ich ustawieniami :] A ja zrobiłem taki test oświetlenia pt. "kolorki bez bleedingu" :D Rendertime: 37min 39sek + ok. 5min AO Standardowo AA 1/4 box bo czekać mi się nie chce :P
Touch Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 tadzio ---> jeśli to nie kłopot możesz pchnąć na [email protected] Dzięki;)
Lis Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 patry przesadziłeś z AO z deka ;] Z deka skończyło się 60% opacity temu. :)
patry Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 chudy - fakt, przesadziłem :) Następny test już ze słabszym AO i bez kontroli color bleedingu (hehe, doszedłem do wniosku, że gdy nie kontroluję color bleed'u to wychodzą kolorki jak przy zachodzie słońca, chociaż jest ok. 14 po południu :D) AA oczywiście tak jak zwykle (:
Vorek Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 patry - AO dalej za mocne, efekt cartoon. Mój kolejny teścik, jeszcze bez poprawek projektowych ;)
Vorek Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Dzięki, tak, mental 3.5. Znowu zapomniałem sprawdzić czas renderka, następnym razem sprawdzę, obiecuję :)
Rekomendowane odpowiedzi