Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nieźle kozioo :)

 

Hehe to teraz od innej strony trzeba się zabierać.

Uzyskujemy realizm psując zdjęcie... Jak zrobić high quality i mega real? :)

 

master - wreszcie ładnie wyrenderowałeś ten samochód. naprawdę ładnie. [audi]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chciałem przetestować opcję pod tytułem: rozmyte AA i aberracja na siłę.

Ten sam render z catmull-rom'em zamiast area i bez psucia w PSie wygląda dużo mniej ciekawie. (Nie ma to jak autoantyreklama, hehe)

 

- high quality i mega real? zaczynam powątpiewać czy to jest cel do osiągnięcia w rozsądnym czasie;) W tym wypadku całość zajeła mi jakieś 4.5 godziny - od narysowania prostego szkicu na kartce, do końca postprodukcji. Przy high quality jeszcze bym męczył ustawienia qmc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2x mr_areaOmni w 2 oknach (są po prawej). Kolor niebieski, mlt na 0,4, Inverse Square, area na 60cm, około 10000 energy i 300000 photonow na jedno światło.

Za oknami i światłami duży plane z nałożonym materiałem MentalRay i mapką output (wartość na 1.0 i RGB na 3.0)) a w niej gradient nieba, celem niebieskich odbić na obiektach)

GI na photonach + FG (radii in pixels 5/0.5)

Technika przebiegu ustawiania rendera identycznia jak w tutku: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28412

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC - aż miło popatrzeć na taki czyściutki i ostry renderek spod Mentala :)

 

Wiadomo :) jak już Mental renderuje to czyściutko

 

SWRSC: very nice :) jaki czas renderingu?

 

czas około 1h (FG radii in pixels) na interpolowanym FG poszłoby w około 15min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krencony - WOW! Genialne!

Osterman - super podłoga :)

daymon - jakieś takie nie bardzo, a z tą aberracją to przesadziłeś :P

Tak w ogóle spytam - po co aberracja na renderach? W celu zwiększenia realizmu? Jeśli tak, to dziwi mnie to niesamowicie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku chciałem uzyskać wersję jak z aparatu, dlatego dodałem szumy, aberracje, winietowanie i DOF-a, choć przyznam że trochę przesadziłem, ale to był taki teścik, chciałem zobaczyć jak to będzie wyglądać.

daymon - rzeczywiście przesadziłeś z tą aberracją i to mocno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aberracja imho do zwiększenia realizmu, ale nie zawsze. Widziałem (chyba w srebrnej galerii) taką łazienkę w której lustro było trochę aberracją potraktowane, tylko lustro i nic więcej, i musze przyznać że to znacznie zwiększyło realizm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe ale teraz się znów zamyka wszystko do jednego - realizm osiągnięty aparatem z '95.

Szum, abberacja? Aparaty z nowych telefonów komórkowych już prawie je wykluczają a co dopiero cyfraki nawet z dolnej półki :)

 

daymon - wygląda jak obrazek anglifowy...nie wiem gdzie dałem okulary 3d tylko :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę z tymi aberracjami przesadziłeś chveti, jeszcze w większości cyfrowych aparatów występują, a nawet jak kupisz takiego nikona np d50 z KIT-owym obiektywem to aberracje będą. Co do aparatów w telefonach komórkowych to nawet nie będę się wypowiadał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności