Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

bywa, jest to moje pierwsze auto, taki miałem koncept, trochę go ucywilizuje, ale nie zamierzam wprowadzać radykalnych zmian. ino będzie wiejski tuning choć Master widze że też masz doświadczenie jako takie z tym, wiec będę liczył na doradztwo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo się zastanawiałem, gdzie to wrzucić, ale wybrałem testy. Scenke robiłem jakieś 2-3 dni i później kombinacje i postprodukcja. Taki stateczek, który mi się o wakacje zaczepił. Wrzucam 3 wersje, bo każda z nich mi się podoba na swój sposób.:

 

 

(1).wersjarenderan0.jpg

 

 

 

(2).wersja render2nx3.th.jpg (3).wersjarender3xx2.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może to łudź podwodna i właśnie sie zanurza xD

 

A tu powiedzmy takie spotkanie po latach. Przy czyszczeniu dysku znalazłem sobie stara scenę, jest jeszcze z czasów gdzie pojecie GI było mi zupełnie obce :> a o internecie mogłem sobie tylko przeczytać w CHIPie ;) Postanowiłem skonfrontować swoje umiejętności z dawnych czasów i z obecnych. Oto rezultat.

 

Stary render (scanline) :D

vizfinalmz3.jpg

Nowy (Vray) :>

wizvraytr1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj pierwszy raz zainstalowalem vraya, mozna powiedziec, ze to moja pierwsza "wizka" :D Calosc raczej do siebie nie pasuje bo otwieralem katalog ikei i wybieralem losowe elementy ;p

pokojbw3.jpg

Tak wiec mam pare pytan, pomozecie ?

1.Wiecie jak mozna rozmyc te cienie od zyrandola na scianie po lewej ?

2.Znacie jakies tutki na realistycznie wygladajace lampy/zyrandole, bo wyszla mi jedna biala plama po nadaniu VRayLightMtl

3.Jest jakies top 3 stron, z ktorych najczesciej korzystacie przy teksturowaniu [kafelki, panele podlogowe etc]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hcpiter3d: ten vray light material sam emituje swiatlo, czy jest tam jeszcze cos innego?

Cruzh3r: zrobilem tak jak mowiles i chyba jest lepiej ;p Co do GI to czemu myslisz, ze go nie ma? To jest chyba podstawa, niezaleznie o jaki renderer chodzi.

Wyszlo cos takiego i chyba jest to wszystko na co mnie narazie stac jesli chodzi o rendering, denerwuje mnie tylko jedna rzecz- czemu przestrzen do okola zaslon jest zielona? Od zewnatrz pokoj jest oswietlony dosyc ciemnym niebieskim environmentem vraya , tlo rendera tez jest podobnego koloru ;/

 

pokoj27sk2.jpg

Aha i ponawiam jeszcze pytanie

Jest jakies top 3 stron, z ktorych najczesciej korzystacie przy teksturowaniu [kafelki, panele podlogowe etc]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test FRYRender'a. Szum nieziemski a czas renderu to TYLKO 4h :|

W tym czasie vray robi cuda. Nie wiem jak by wyszło w porównaniu jakościowym ale bardzo podoba mi się intuicyjność i prostota. Zarówno ustawień rendera jak i materiałów (porównuje z maxwellem).

pokoik_002c.jpg

Strach pomyśleć co by się działo gdyby były shadery :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test FRYRender'a. Szum nieziemski a czas renderu to TYLKO 4h :|

W tym czasie vray robi cuda. Nie wiem jak by wyszło w porównaniu jakościowym ale bardzo podoba mi się intuicyjność i prostota. Zarówno ustawień rendera jak i materiałów (porównuje z maxwellem).

 

Strach pomyśleć co by się działo gdyby były shadery :|

 

4h to hehe przegiecie ;)

jaki masz sprzet ?

co do vraya to przeciez demon szybkosci i nikt mu nie dorowna ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności