mrkrzysiek Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 master ładny model dawaj go do WIP'a i modeluj
Ex3 Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 Buty są świetne :) jakoś tak mnie tak pozytywnie nastawiły. W różowych daj czarny flek i będzie jeszcze lepiej.
Ex3 Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 hej Master zrób wipa do tego Mustanga i przy okazji pokaż siateczkę ;) Nie daj sie prosić :D
kozioo Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 Dzisiejszy for fun ;) model maczka darmowy
chveti Napisano 10 Wrzesień 2007 Autor Napisano 10 Wrzesień 2007 Nieźle kozioo :) Hehe to teraz od innej strony trzeba się zabierać. Uzyskujemy realizm psując zdjęcie... Jak zrobić high quality i mega real? :) master - wreszcie ładnie wyrenderowałeś ten samochód. naprawdę ładnie. [audi]
mrkrzysiek Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 Lis super model buta ładny render szczególnie ten różowy, kozioo super render fajny klimat
kozioo Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 Właśnie chciałem przetestować opcję pod tytułem: rozmyte AA i aberracja na siłę. Ten sam render z catmull-rom'em zamiast area i bez psucia w PSie wygląda dużo mniej ciekawie. (Nie ma to jak autoantyreklama, hehe) - high quality i mega real? zaczynam powątpiewać czy to jest cel do osiągnięcia w rozsądnym czasie;) W tym wypadku całość zajeła mi jakieś 4.5 godziny - od narysowania prostego szkicu na kartce, do końca postprodukcji. Przy high quality jeszcze bym męczył ustawienia qmc ;)
polka dot Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 piątka za kartell. szkoda że apple nigdy nie postawi tych lampek w salonie;)
Gordy Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 4fun. Zobaczyłem taka lampke w necie i coż było robić.
oo79 Napisano 12 Wrzesień 2007 Napisano 12 Wrzesień 2007 a dalej mecze ta scene... przenosze sie z tym do vipa: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=42280
Fidiasz Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 szału nie ma ale sie ucze dopiero :) Blender + Yafray + Gimp :D zna ktos jakies tutki o wizkach z wykorzystaniem Yafray.a - chodzi mi glownie o ustawienia swiatel oraz opcje materialow... z gory thx :)
chudy Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 dlaczego w szybach są takie zniekształcone odbicia? ;|
Fidiasz Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 hmm chlopaki szczerze to nie wiem czemu ale szyby to zwykly rozciagniety box... :p
Hindus Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 lol w takim razie wyciągnąłes wiecej z materiałów ;) albo to jakis bug.
SWRSC Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 Mental Ray 3.5 Testowałem ustawienia pod interiory, zero psucia, only sharp.
kannu Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 serwus :) SWRSC - fajnie to wyglada, ale w taki pokoju bym oszalał chyba. Mi sie to kojarzy z pokojem bez klamek. Nie wiem dlaczego . pozdrawiam i zycze powodzenia :)
mrkrzysiek Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 oświetlenie fajnie wyszło, ale ja bym kolorystykę dał na odwrót ściany czarne, szafka biała, uwielbiam czerń
ttaaddeekk Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 podziel sie ustawieniami,i polozeniem swiatelek ;)
SWRSC Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 2x mr_areaOmni w 2 oknach (są po prawej). Kolor niebieski, mlt na 0,4, Inverse Square, area na 60cm, około 10000 energy i 300000 photonow na jedno światło. Za oknami i światłami duży plane z nałożonym materiałem MentalRay i mapką output (wartość na 1.0 i RGB na 3.0)) a w niej gradient nieba, celem niebieskich odbić na obiektach) GI na photonach + FG (radii in pixels 5/0.5) Technika przebiegu ustawiania rendera identycznia jak w tutku: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28412
tadzio Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 Swierszczu bardzo ladnie:) cacy cacy swiatelo:*
pionix Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 SWRSC - aż miło popatrzeć na taki czyściutki i ostry renderek spod Mentala :)
Temporal Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 nie ma to jak mental a nie jakis vray od ktorego zaczyna kazdy noob :D
pionix Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 taka wizka - "komercha";) wielkość renderu 7000x5833px
oo79 Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 pionix vizka dobra ale kompozycja lezy, pusto gora-lewo. a to test zaslonek na szybko, Lis dzieki za tutka z zaslonami mistrzu;>
SWRSC Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 SWRSC - aż miło popatrzeć na taki czyściutki i ostry renderek spod Mentala :) Wiadomo :) jak już Mental renderuje to czyściutko SWRSC: very nice :) jaki czas renderingu? czas około 1h (FG radii in pixels) na interpolowanym FG poszłoby w około 15min
hcpiter Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 pionix fajnie wyszlo ale drzewo jakies takie nie pasujace za duze jak na jego rodzaj ;]
pionix Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 hcpiter zdecydowanie masz rację :p oo79 mogłem tam dać jakieś drzewa albo coś to fakt ale już za późno ;)
Krencony Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 Witam, (mam nadzieje że fotka chodzi bo pierwszy raz dodaje na forum) ogólnie scenka mało ciekawa, testowałem kilka materiałów z demo Evermotion ArchShaders i chciałem uzyskać trochę realizmu. Mental Ray 3.5
Gordy Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 lampka jaka zobaczyłem ostatnio. Projekt studio italia design.
AGmakonts Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 fajnie ale szkoda ze takie nieciekawe studio
tadzio Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 Krencony calkiem przyjemne:) Szumno co prawda, ale swiatlo fajne:) pozdr
Krencony Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 Dzięki tadzio, szum z Photoshopa, chyba rzeczywiście trochę z nim przesadziłem :) Gordy - ciekawa lampka, czekam na ostateczny render :)
pionix Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 Krencony - całkiem fajny render, myślę, że realizmu uzyskałeś troche więcej niż troche - choć jak dla mnie odrobine za mocny DOF :)
patry Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 Krencony - WOW! Genialne! Osterman - super podłoga :) daymon - jakieś takie nie bardzo, a z tą aberracją to przesadziłeś :P Tak w ogóle spytam - po co aberracja na renderach? W celu zwiększenia realizmu? Jeśli tak, to dziwi mnie to niesamowicie :)
Krencony Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 W moim przypadku chciałem uzyskać wersję jak z aparatu, dlatego dodałem szumy, aberracje, winietowanie i DOF-a, choć przyznam że trochę przesadziłem, ale to był taki teścik, chciałem zobaczyć jak to będzie wyglądać. daymon - rzeczywiście przesadziłeś z tą aberracją i to mocno :)
maczuga Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 aberracja imho do zwiększenia realizmu, ale nie zawsze. Widziałem (chyba w srebrnej galerii) taką łazienkę w której lustro było trochę aberracją potraktowane, tylko lustro i nic więcej, i musze przyznać że to znacznie zwiększyło realizm.
chveti Napisano 15 Wrzesień 2007 Autor Napisano 15 Wrzesień 2007 Hehe ale teraz się znów zamyka wszystko do jednego - realizm osiągnięty aparatem z '95. Szum, abberacja? Aparaty z nowych telefonów komórkowych już prawie je wykluczają a co dopiero cyfraki nawet z dolnej półki :) daymon - wygląda jak obrazek anglifowy...nie wiem gdzie dałem okulary 3d tylko :P
tadzio Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 Aberracje, szumy itp... juz nie raz ktos pytal po co to:) Faktycznie w kiektorych przypadkach dodaje to "autentycznosci/realizmu" renderowi, ale nie wszedzie to pasuje wg mnie...;) pozdr
daymon Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 Hehe tak se tylko dodalem aberracje a tutaj chca mnie zabic za to :P :)
Krencony Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 Trochę z tymi aberracjami przesadziłeś chveti, jeszcze w większości cyfrowych aparatów występują, a nawet jak kupisz takiego nikona np d50 z KIT-owym obiektywem to aberracje będą. Co do aparatów w telefonach komórkowych to nawet nie będę się wypowiadał :)
Rekomendowane odpowiedzi