Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,2m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Buty są świetne :) jakoś tak mnie tak pozytywnie nastawiły.

W różowych daj czarny flek i będzie jeszcze lepiej.

Napisano

hej Master zrób wipa do tego Mustanga i przy okazji pokaż siateczkę ;)

Nie daj sie prosić :D

Napisano
  • Autor

Nieźle kozioo :)

 

Hehe to teraz od innej strony trzeba się zabierać.

Uzyskujemy realizm psując zdjęcie... Jak zrobić high quality i mega real? :)

 

master - wreszcie ładnie wyrenderowałeś ten samochód. naprawdę ładnie. [audi]

Napisano

Właśnie chciałem przetestować opcję pod tytułem: rozmyte AA i aberracja na siłę.

Ten sam render z catmull-rom'em zamiast area i bez psucia w PSie wygląda dużo mniej ciekawie. (Nie ma to jak autoantyreklama, hehe)

 

- high quality i mega real? zaczynam powątpiewać czy to jest cel do osiągnięcia w rozsądnym czasie;) W tym wypadku całość zajeła mi jakieś 4.5 godziny - od narysowania prostego szkicu na kartce, do końca postprodukcji. Przy high quality jeszcze bym męczył ustawienia qmc ;)

Napisano

4fun. Zobaczyłem taka lampke w necie i coż było robić.

 

lampzs6.jpg

Napisano

szału nie ma ale sie ucze dopiero :) Blender + Yafray + Gimp :D zna ktos jakies tutki o wizkach z wykorzystaniem Yafray.a - chodzi mi glownie o ustawienia swiatel oraz opcje materialow... z gory thx :)

 

interiorpc1.jpg

Napisano

hmm chlopaki szczerze to nie wiem czemu ale szyby to zwykly rozciagniety box... :p

Napisano

lol

 

w takim razie wyciągnąłes wiecej z materiałów ;) albo to jakis bug.

Napisano

Mental Ray 3.5

Testowałem ustawienia pod interiory, zero psucia, only sharp.

 

mrforfuner2.jpg

Napisano

serwus :)

SWRSC - fajnie to wyglada, ale w taki pokoju bym oszalał chyba. Mi sie to kojarzy z pokojem bez klamek. Nie wiem dlaczego .

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

oświetlenie fajnie wyszło, ale ja bym kolorystykę dał na odwrót ściany czarne, szafka biała, uwielbiam czerń

Napisano

2x mr_areaOmni w 2 oknach (są po prawej). Kolor niebieski, mlt na 0,4, Inverse Square, area na 60cm, około 10000 energy i 300000 photonow na jedno światło.

Za oknami i światłami duży plane z nałożonym materiałem MentalRay i mapką output (wartość na 1.0 i RGB na 3.0)) a w niej gradient nieba, celem niebieskich odbić na obiektach)

GI na photonach + FG (radii in pixels 5/0.5)

Technika przebiegu ustawiania rendera identycznia jak w tutku: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28412

Napisano

SWRSC - aż miło popatrzeć na taki czyściutki i ostry renderek spod Mentala :)

Napisano

pionix vizka dobra ale kompozycja lezy, pusto gora-lewo.

 

a to test zaslonek na szybko, Lis dzieki za tutka z zaslonami mistrzu;>

31b6e78ab4fff284.jpg

Napisano
SWRSC - aż miło popatrzeć na taki czyściutki i ostry renderek spod Mentala :)

 

Wiadomo :) jak już Mental renderuje to czyściutko

 

SWRSC: very nice :) jaki czas renderingu?

 

czas około 1h (FG radii in pixels) na interpolowanym FG poszłoby w około 15min

Napisano

pionix fajnie wyszlo ale drzewo jakies takie nie pasujace za duze jak na jego rodzaj ;]

Napisano

hcpiter zdecydowanie masz rację :p

oo79 mogłem tam dać jakieś drzewa albo coś to fakt ale już za późno ;)

Napisano

Witam, (mam nadzieje że fotka chodzi bo pierwszy raz dodaje na forum) ogólnie scenka mało ciekawa, testowałem kilka materiałów z demo Evermotion ArchShaders i chciałem uzyskać trochę realizmu. Mental Ray 3.5 ad7b17029c708d42.jpg

Napisano

lampka jaka zobaczyłem ostatnio. Projekt studio italia design.

 

blowih3.jpg

Napisano

Krencony calkiem przyjemne:)

Szumno co prawda, ale swiatlo fajne:)

pozdr

Napisano

Dzięki tadzio, szum z Photoshopa, chyba rzeczywiście trochę z nim przesadziłem :)

Gordy - ciekawa lampka, czekam na ostateczny render :)

Napisano

Krencony - całkiem fajny render, myślę, że realizmu uzyskałeś troche więcej niż troche - choć jak dla mnie odrobine za mocny DOF :)

Napisano

Krencony - WOW! Genialne!

Osterman - super podłoga :)

daymon - jakieś takie nie bardzo, a z tą aberracją to przesadziłeś :P

Tak w ogóle spytam - po co aberracja na renderach? W celu zwiększenia realizmu? Jeśli tak, to dziwi mnie to niesamowicie :)

Napisano

W moim przypadku chciałem uzyskać wersję jak z aparatu, dlatego dodałem szumy, aberracje, winietowanie i DOF-a, choć przyznam że trochę przesadziłem, ale to był taki teścik, chciałem zobaczyć jak to będzie wyglądać.

daymon - rzeczywiście przesadziłeś z tą aberracją i to mocno :)

Napisano

aberracja imho do zwiększenia realizmu, ale nie zawsze. Widziałem (chyba w srebrnej galerii) taką łazienkę w której lustro było trochę aberracją potraktowane, tylko lustro i nic więcej, i musze przyznać że to znacznie zwiększyło realizm.

Napisano
  • Autor

Hehe ale teraz się znów zamyka wszystko do jednego - realizm osiągnięty aparatem z '95.

Szum, abberacja? Aparaty z nowych telefonów komórkowych już prawie je wykluczają a co dopiero cyfraki nawet z dolnej półki :)

 

daymon - wygląda jak obrazek anglifowy...nie wiem gdzie dałem okulary 3d tylko :P

Napisano

Aberracje, szumy itp... juz nie raz ktos pytal po co to:)

Faktycznie w kiektorych przypadkach dodaje to "autentycznosci/realizmu" renderowi, ale nie wszedzie to pasuje wg mnie...;)

pozdr

Napisano

Hehe tak se tylko dodalem aberracje a tutaj chca mnie zabic za to :P :)

Napisano

Trochę z tymi aberracjami przesadziłeś chveti, jeszcze w większości cyfrowych aparatów występują, a nawet jak kupisz takiego nikona np d50 z KIT-owym obiektywem to aberracje będą. Co do aparatów w telefonach komórkowych to nawet nie będę się wypowiadał :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.