JohnyCa Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 grigoriob: VRaySun A co myślicie o światełku tego poniżej. Wciąż nie mogę dojść do satysfakcjonujących mnie rezultatów ze światłem przy takich exteriorach. 1
grzegerz Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 JohnyCa- mnie sie podoba moze troche kontrast moglby byc wiekszy, a tak to jest bardzo dobrze. ps. pokazalbyc ustawienia w tamtej scenie przekrojowej? bo nie moge dojsc do takiego swiatla jak ty masz
maczuga Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Glob - ps3 nie jest matowe i jest bardziej czarne :P
Glob Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 O sorry panowie referki wprowadziły mnie w błąd;P tutaj wyglada jak matowe jak i na wiekszosci referek...
pionix Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 RAM KILLER - test wszystkiego (nie czepiać się mapowania na belkach;)
!Ewert Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Czemu nazwałeś scene ram killer..nie używałeś proxy?;) Jak dla mnie super wyszło choć inaczej bym to oświetlał. Inna pogoda by pasowała;D dips na scanie troche nie teges.
chveti Napisano 10 Luty 2008 Autor Napisano 10 Luty 2008 bardzo fajny pies. no i jeszcze tekstura kanapy.
grzegerz Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 ładnie oo79 ale kolor trawy mi nie podchodzi, wyglada sztucznie. na drugim efekt makietki:) nice
kamil.ochel Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 pionix zielen super, ale ta wiklina w rogu totalnie leży kome rewela :) ładne materiały i super pies oo79 fajny efekt makiety. pierwszy render już mniej mi się podoba
!Ewert Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Poka- Czy to jest legowisko? Fajnie wyszedł mateiał kanapy. Pies ciekawy. Reszta..na lepsze Ciebie stać.
grzegerz Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 nudziło mi się i zainspirowała mnie pracka JohnyCA niedługo ją skoncze bo znow trza do roboty wracać. ciagle mam problem z małymi przepaleniami. oswietlam Vraysun bez kamery fizycznej do tego hvs exp. no i problem z szybami bo nie chca mi przepuszczac za bardzo światła:/ kurde nigdy nie mialem tego problemu i nie wiem co jest grane. materiałki testowe ofkors
pressenter Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Też miałem ostatnio problem z szybami nie przepuszczającymi światła. Dorzuciłem je do exclude w vraysun. Ewentualnie możesz odznaczyć w object properties "recieve shadow" i "visible to reflection...", jakoś tak, ale już samo exclude da Ci porządany efekt.
Morphe Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Tez dorzuce moze cos ciekawego.. jak skoncze calosc to wrzuce do finished.. narazie takie smieszne jedno ujecie.
pressenter Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 To, szczególnie dla mnie, bardzo istotne pytanie... widział ktoś mą dolną część uzębienia?! Morphe coś niesamowitego! Myślałem, że to zdjęcie.
Morphe Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Kurcez strasznie mnie to cieszy :) ze sie wam podoba. ogolnie od strony projektowej budynek nie jest nadzwyczajny, i tak dla siebie zrobilem takie ujecie.. no i wyszlo :). pewnie jutro bedize mozna zobaczyc , co to jest w calosci.
Destroyer Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Morphe zagiąłeś! wyczes na maxa! też tak chce:D napiszesz coś o setupie? ;)
Morphe Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 ok, napiszem, tylko ze teraz renderuje jakas tam poprawke do calosci i mi wszystko zamula, a do tego ujecia robilem osobny setup jakis taki "przesadzony", wiec msuze odpalic ta scenke i srpawdzic bo nie pamietam :).
AGmakonts Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 grigoriob z ukrytym dachem ładniej by to wyglądało tu masz przykład mój:
siwy Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 morphe, rewelacyjna wizka. szkoda ze dales do tego dzialu a nie do finished.
Morphe Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Spoko, dam ale ze wszystkimi skonczonymi ujeciami.. :)
grzegerz Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 AGmakonts -dzieki ustosunkuje się:) chyba zrobie tak jak u ciebie pressenter - dzieki :D nigdy tak nie robilem a zawsze mi światło przechodzilo:P Morphe - bardzo ładnie:)
arch515 Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Polka dot- Hehehe ciekawą fazę masz z tymi psami to już chyba 3ci..Jaki widziałem, a renderek jak zawsze? Rządzi!!!,textura sofki niesamowita. oo79 – te kolorowe rendery nie przemawiają jakoś do mnie, ale ta makietowa jest superrrrr …tego bym się trzymał w takim wypadku, v-rey? Możesz pokazać jak wygląda studio.. Albo coś uchylić, ciekaw jestem. Pionix – jeleń wyszła rewelacyjnie Morphe – nieźle to ci wyszło:) aczkolwiek trochę mało detalu..Mm.. po pracuj na tym, bo ma potencjał, i wygeneruj nowy bluszcz a nie copy:) może ten od prawej bardziej z finezja pociągnij po barierce, jest naprawdę fajnie. Pozdrawiam.
Notre Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 cień nie teges, wanna jak wanna ale nóżki i ich materiał są śliczne :)
arch515 Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 RA - jak ładna wannaaaaaa......a nogi i tak bendą czarneeee heheehehehe pozdro ziom.
RA Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Ej nie no, zostaw takie złote. Tyle czasu to złoto dopieszczałem. hehehe :)
grzegerz Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 RA ładna ta wanna, poka jescze coś z tej kolekcji:)
RA Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Nic więcej nie mam. Tzn. mam jeszcze inna wannę tej firmy, ale ona jest mało ciekawa, taka beczkowata biała plama by była. JunioR - Co jest nie tak? Wskazówki co się nie podoba mile widziane. :)
Kub@ Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 niedługo chyba do finished będzie, jeszcze lewa ściana i kamyczki do poprawy + kilka drobnostek zostało
pressenter Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Glob: Jak dla mnie troszkę kontrastów brakuje, za bardzo się to wszystko zlewa, szczególnie ten głośnik z podłogą i ścianą, ale ja tam się nie znam. ;) Kub@: Ała, świetne. Szczególnie disp trawy robi wrażenie... bo to disp tak? Swoją drogą czym oświetlałeś?
Kub@ Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 sun+sky a we wnętrzu vray plany gdzieniedzie. trawa to disp 2d mapping, zastanawiam się jeszcze czy na 1 planie nie podrasowac jeszcze odrobinę scatterem.
arch515 Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Kub@- naprawdę ładne....to dla everów..?naprawdę spoko..agresywne.:)pozdro.
Kub@ Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 -dzięki :) tak, to na przyszłe exteriory pójdzie zapewne. troche taki dziwny szeroki kąt, ale inaczej nie szło pokazać fajnie 3 ścian. Finalnie będzie 1400 pix na szerokosc.
arch515 Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 jest GIT naprawde :) własnie dzieki chyba temu szerokiemu kątowi..materiał drewna super.
pressenter Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Też właśnie to drewienko bardzo mi się spodobało. Swoją drogą to jest tekstura czy belki modelowane?
Rekomendowane odpowiedzi