Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

grigoriob: VRaySun

 

A co myślicie o światełku tego poniżej. Wciąż nie mogę dojść do satysfakcjonujących mnie rezultatów ze światłem przy takich exteriorach.

 

e410a5d556d7110e.jpg

  • Like 1
Napisano

JohnyCa- mnie sie podoba moze troche kontrast moglby byc wiekszy, a tak to jest bardzo dobrze.

 

ps. pokazalbyc ustawienia w tamtej scenie przekrojowej? bo nie moge dojsc do takiego swiatla jak ty masz

Napisano

Czemu nazwałeś scene ram killer..nie używałeś proxy?;) Jak dla mnie super wyszło choć inaczej bym to oświetlał. Inna pogoda by pasowała;D dips na scanie troche nie teges.

Napisano

pionix zielen super, ale ta wiklina w rogu totalnie leży

 

kome rewela :) ładne materiały i super pies

 

oo79 fajny efekt makiety. pierwszy render już mniej mi się podoba

Napisano

nudziło mi się i zainspirowała mnie pracka JohnyCA niedługo ją skoncze bo znow trza do roboty wracać. ciagle mam problem z małymi przepaleniami. oswietlam Vraysun bez kamery fizycznej do tego hvs exp. no i problem z szybami bo nie chca mi przepuszczac za bardzo światła:/ kurde nigdy nie mialem tego problemu i nie wiem co jest grane. materiałki testowe ofkors

 

d2vg7.jpg

Napisano

Też miałem ostatnio problem z szybami nie przepuszczającymi światła. Dorzuciłem je do exclude w vraysun. Ewentualnie możesz odznaczyć w object properties "recieve shadow" i "visible to reflection...", jakoś tak, ale już samo exclude da Ci porządany efekt.

Napisano

Kurcez strasznie mnie to cieszy :) ze sie wam podoba. ogolnie od strony projektowej budynek nie jest nadzwyczajny, i tak dla siebie zrobilem takie ujecie.. no i wyszlo :). pewnie jutro bedize mozna zobaczyc , co to jest w calosci.

Napisano

ok, napiszem, tylko ze teraz renderuje jakas tam poprawke do calosci i mi wszystko zamula, a do tego ujecia robilem osobny setup jakis taki "przesadzony", wiec msuze odpalic ta scenke i srpawdzic bo nie pamietam :).

Napisano

AGmakonts -dzieki ustosunkuje się:) chyba zrobie tak jak u ciebie

pressenter - dzieki :D nigdy tak nie robilem a zawsze mi światło przechodzilo:P

Morphe - bardzo ładnie:)

Napisano

Polka dot- Hehehe ciekawą fazę masz z tymi psami to już chyba 3ci..Jaki widziałem, a renderek jak zawsze? Rządzi!!!,textura sofki niesamowita.

 

oo79 – te kolorowe rendery nie przemawiają jakoś do mnie, ale ta makietowa jest superrrrr …tego bym się trzymał w takim wypadku, v-rey? Możesz pokazać jak wygląda studio.. Albo coś uchylić, ciekaw jestem.

 

Pionix – jeleń wyszła rewelacyjnie

 

Morphe – nieźle to ci wyszło:) aczkolwiek trochę mało detalu..Mm.. po pracuj na tym, bo ma potencjał, i wygeneruj nowy bluszcz a nie copy:) może ten od prawej bardziej z finezja pociągnij po barierce, jest naprawdę fajnie.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Nic więcej nie mam. Tzn. mam jeszcze inna wannę tej firmy, ale ona jest mało ciekawa, taka beczkowata biała plama by była.

JunioR - Co jest nie tak? Wskazówki co się nie podoba mile widziane. :)

Napisano

Glob: Jak dla mnie troszkę kontrastów brakuje, za bardzo się to wszystko zlewa, szczególnie ten głośnik z podłogą i ścianą, ale ja tam się nie znam. ;)

 

Kub@: Ała, świetne. Szczególnie disp trawy robi wrażenie... bo to disp tak? Swoją drogą czym oświetlałeś?

Napisano

sun+sky a we wnętrzu vray plany gdzieniedzie. trawa to disp 2d mapping,

zastanawiam się jeszcze czy na 1 planie nie podrasowac jeszcze odrobinę scatterem.

Napisano

-dzięki :)

 

tak, to na przyszłe exteriory pójdzie zapewne.

troche taki dziwny szeroki kąt, ale inaczej nie szło pokazać fajnie 3 ścian.

Finalnie będzie 1400 pix na szerokosc.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności