Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

O! Dziękuję panowie :)

Liści giąć nie będę bo to tylko test szejdera.

Majszter eSeSeSa nie ma, ale jest transculent i jest bez pszesadyzmu tak jak trzeba reflect również jest tylko z poważnym blurem tak by łapała tylko jegomość iluminacje i choć mniej blurasty był by bardziej bajerancki to jednak nie chciałem przesadzać. Swoją droga nie dążę do fotorealizmu raczej skłaniam się w stronę artyzmu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hi :]

Po godzinah poszukiwan

Tajemnicza sprawa blyszczacyh sie paneli jak psu nie powiem co zostala rozwiazana

 

wszystkie ustawienia materialow byly poprawne ale jak ktos nima w golowie to ma w nogah. Sprawca calego zamieszania bylo male okiengo Glossy effects w zakladce global switches dla V-raya. Niewiem kiedy i jakim cudem udalo mi sie je odkliknac.

 

Sahe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem podłoga jest zajedwabista :)

Krzesła Ci jeszcze trochę lewitują i materiał kanapy nadal jakiś sztuczny :)

 

jak krzesla moga lewitowac jesli podkladki od nich odbijaja sie w refl podlogi ?

 

btw.

podloga wyglada jakby byla polana woda albo olejem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak krzesla moga lewitowac jesli podkladki od nich odbijaja sie w refl podlogi ?

 

btw.

podloga wyglada jakby byla polana woda albo olejem.

 

Po prostu dobrze polakierowana i wypastowana :)

 

Zawsze możę być taki smutas ale mi się nie podoba :(

 

e59fc1fe2defbd85.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób jeszcze mapkę spec do podłogi i disp do ściany (do tex która podał JohnZi)

 

Lamerskie pytanie: gdzie wrzucić mapkę specular w materiale Vray-owym? Bo dla tej podłogi to takie mapki już mam zrobione i wcześniej dawałem je do slotu Reflect i Hilight Glossiness (odbicia fresnelowskie oczywiście) - Refl. Glossiness na 0.85?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi

 

Po rozwiazaniu problemu materialu paneli wrzucam co wyszlo. Narazie tylko budynek reszta dojdzie niedlugo.

 

151ob6.jpg

 

C&C mile widzaine natemat samego renderingu jak i projektu.

patent z wyskoka kolumna jeszcze pewnie sie zmieni poniewaz nie jestem z niej zadowolony

 

EDIT: model popelniony w architecture 2009

 

vray /sun /sky / psych cam, nie szopowane jeszcze

 

Sahe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polshai - dzieki za rade wsprawie tynku i sciany

Nowi - VrayEdgeTexture jest strzalem w dziesiatke. musze skoniczyc majstrowac texture jaka tam ma byc wtedy zostanie zastapiony

 

Jak bede mial upa to go napweno tu wstawie, ale wpierw musze skonczyc teren i zielsko dookola

 

EDIT: pressenter jak sie skonczy liczyc to pewnie nie bedzie problemu z wrzuceniem bump mapy

 

Sahe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter - ja bym sie pozbył tego zywoplotu dookola i zostawil tylko te krzako drzewa. i tak jak JohnyCa plytki out, pozatym ciekawy material szkla dalo by rade zobaczyc bazowe ustawienia ?

 

Sahe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sahe to nie jest nic ciekawego:

 

zrzutnh7.th.jpg

;)

 

Dziękuję za konstruktywnę krytykę.

 

A jeszcze mam takie ciekawe pytanie: można jakoś kolejkować rendery? Chodzi mi o to, że chciałbym zostawiać na noc, i móc w tym czasie rzaeczywiście iść spać, w tym czasie 3ds renderowałby mi obrazy z kazdej kamery po kolei, po wyrenderowaniu kazdej sceny zapisywałby ją do pliku, i przechodził do renderu widoku z kolejnej kamery?

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze mam takie ciekawe pytanie: można jakoś kolejkować rendery? Chodzi mi o to, że chciałbym zostawiać na noc, i móc w tym czasie rzaeczywiście iść spać, w tym czasie 3ds renderowałby mi obrazy z kazdej kamery po kolei, po wyrenderowaniu kazdej sceny zapisywałby ją do pliku, i przechodził do renderu widoku z kolejnej kamery?

Mozna skorzystać z batch render albo tak jak tutaj opisane z videopost: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37499

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie pressenter, 3 zbieg generalnie sie nie prezentuje dobrze w wizualizacjach (klienci tego nie chcą) ale czasem fajnie wygląda ( widzialem gdzies wlasnie tak zrobione zdjęcie jakiegoś drapacza chmur w NY, i powiem szczeze ze wyglądało fajnie, dodawało lekkości - bo akurat góra była "szeroka" a dół się "zwężał" - fotografia z góry była)

 

ten taras nieco za wysoki na niski taraz bez piwnicy, a za niski na taras podpiwniczony chyba jest (takie wrazenie mam)

 

----------------------------

 

a tu moje wypociny i problem, moze mi ktoś powiedziec co sie dzieje ze tak sie dzieje? (to co zaznaczone)

 

VrayDisplacement 2d, z mapką z forum (karpiówka), generalnie na całej połaci jest ok, poza tym zaznaczonym miejscem, wygląda jakby się "obsunęło" mapowanie, ale powinno być w porządku, - planar mapping, osobno dla każdej płaszczyzny ustawiany.

 

Wie ktoś jak temu zaradzić? (z 2 strony tego mansardowego dachu jest ok :/)

 

testdachwn6.jpg

 

a tu siatka

 

testdachsiatkavf2.jpg

 

w sumie sam sobie juz pomoglem :)

 

powywalałem większość z krawędzi wewnątrz, dałem jeszcze raz mapowanie i się poprawiło :)

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki - widzsz jaka zdolniacha jestes :D , ale c fakt to fakt takie syfy czasem ladnie wkurzaja, no i czesto w tych miejscach render lubi sie klinowac, spowalniac.

 

A ja rzucam cos nudnego. nie chce zapychac finished, wiec traktuje to jako test iglakow, ktore mi sie nie podobaja... ale biorac pod uwage, ze te obrazek od drzwi wejsciowych na sampingu Suna 24 robil sie 16h w 3000, to nie wiem czy warto bawic sie w pozadne 3d iglaki :D choc Lc i irr wcale tak dlugo nie szedl sam nie wiem w czym problem byl

domek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gamma i VR standart.

Basenu nie ma wystarczy dobre sloneczko zebysie poopalac ;)

Textura brzozy jakas z netu sciagnieta lekko przystrzyzona, ale nawet nie zapetlona, sciagne se kiedsy lepsza taka dluga na caly pien, ale to niebawem :)

Test byl iglakow, a nikt nie pisze, czy takie sie nadaja, czy nie ma co kombinowac z 3d iglami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morphe sam robiles ludzi czy z jakiegoś dvd ? (jeśli tak to jakiego?)

 

podziel sie materialem dachówek pls :)

 

a tu test dachówki

 

karpiowkatestpj5.jpg

 

dalej walcze (karpiówka tym razem, displace mapka dla zainteresowanych)

 

dachowka5displacementqb0.jpg

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arch515: Kolorystka git - gdzieniegdzie w cieniach zieleń "wypełza", fajne chmurki :)

Morphe: iglaki w porządku (szczególnie ciemniejsze świetnie się prezentują) jedynie na pierwszym obrazku te w zbliżeniu jakieś za duże igły mają

 

Loki: dachówka nie najgorsza ale IMO modelowana zawsze będzie efektowniejsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

airmoss- Hm…przejarane z gradientami nie rozumiem.. Tam nie ma gradientu żadnego ani na niebie ani na dachu wiec nie rozumiem pytania:) a na dachu jest blacha wiec ma prawo odbijać:) tym bardziej ze źródło światła jest nad domami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pressenter wkurzyl sie na mnie tak ja wkurzam sie na archa.... heh musze powiedec to samo majstersztyk - mi sie takie wizki znacznnie bardziej podobaja...

 

ludzie sa jacy sa, nie moja produkcja - umywam lapki :) z netu jakies takie, albo dostalem do kogos - tego juz nie pamietam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności