La R Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 O! Dziękuję panowie :) Liści giąć nie będę bo to tylko test szejdera. Majszter eSeSeSa nie ma, ale jest transculent i jest bez pszesadyzmu tak jak trzeba reflect również jest tylko z poważnym blurem tak by łapała tylko jegomość iluminacje i choć mniej blurasty był by bardziej bajerancki to jednak nie chciałem przesadzać. Swoją droga nie dążę do fotorealizmu raczej skłaniam się w stronę artyzmu :D
JohnyCa Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 masz texture w slocie bumpa, kliknij i tak w opcjach znajdziesz blur. daj 1. a wartość w ogolę bumpa daj na 5 lub 10 z 30. Blur w bumpie był na 1. Zmniejszyłem bumpa z 10 na 5. No i inne ujęcie.
patry Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 Moim zdaniem podłoga jest zajedwabista :) Krzesła Ci jeszcze trochę lewitują i materiał kanapy nadal jakiś sztuczny :)
JohnyCa Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 Moim zdaniem podłoga jest zajedwabista :) Krzesła Ci jeszcze trochę lewitują i materiał kanapy nadal jakiś sztuczny :) THX patry. Walczę dalej :)
JohnZi Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 Ja bym dal taka surowa cegle: http://www.cgtextures.com/texview.php?id=14580&s=L&PHPSESSID=ad8de8635713da3094330bf4757e9681 latwo ja zseamlesujesz, zrobisz dispa w crazy bump, troszke polysku (lakier) i bedzie wypas:)
Gość Sahe Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 Hi :] Po godzinah poszukiwan Tajemnicza sprawa blyszczacyh sie paneli jak psu nie powiem co zostala rozwiazana wszystkie ustawienia materialow byly poprawne ale jak ktos nima w golowie to ma w nogah. Sprawca calego zamieszania bylo male okiengo Glossy effects w zakladce global switches dla V-raya. Niewiem kiedy i jakim cudem udalo mi sie je odkliknac. Sahe
JohnyCa Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 Ja bym dal taka surowa cegle: http://www.cgtextures.com/texview.php?id=14580&s=L&PHPSESSID=ad8de8635713da3094330bf4757e9681 latwo ja zseamlesujesz, zrobisz dispa w crazy bump, troszke polysku (lakier) i bedzie wypas:) Ale że na ścianę?
JunioR Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 Moim zdaniem podłoga jest zajedwabista :) Krzesła Ci jeszcze trochę lewitują i materiał kanapy nadal jakiś sztuczny :) jak krzesla moga lewitowac jesli podkladki od nich odbijaja sie w refl podlogi ? btw. podloga wyglada jakby byla polana woda albo olejem.
JohnyCa Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 jak krzesla moga lewitowac jesli podkladki od nich odbijaja sie w refl podlogi ? btw. podloga wyglada jakby byla polana woda albo olejem. Po prostu dobrze polakierowana i wypastowana :) Zawsze możę być taki smutas ale mi się nie podoba :(
Fargate Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 zrób jeszcze mapkę spec do podłogi i disp do ściany (do tex która podał JohnZi)
JohnyCa Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 zrób jeszcze mapkę spec do podłogi i disp do ściany (do tex która podał JohnZi) Lamerskie pytanie: gdzie wrzucić mapkę specular w materiale Vray-owym? Bo dla tej podłogi to takie mapki już mam zrobione i wcześniej dawałem je do slotu Reflect i Hilight Glossiness (odbicia fresnelowskie oczywiście) - Refl. Glossiness na 0.85?
pressenter Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 Mam takie pytanie do onyxowców: czy jest jakaś specyficzna opcja do zapisywania korony drzewa i pnia jako jakby osobne obiekty, bo czasem całe drzewo mam razem, czasem osobno liście, osobno gałęzie, osobno pień, i nie wiem od czego to zależy?
Fargate Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 Ja daje do Reflect reszta zależnie od potrzeb w scenie. I blur na 0.01.
arturprx2 Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 pressenter: zawsze rozgrupowane są ID'kami poly.
JohnyCa Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 Ja daje do Reflect reszta zależnie od potrzeb w scenie. I blur na 0.01. THX! Potestuje
Loki Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 pressenter - kolor mi sie nie podoba jakoś (osobiście wolę bardziej w żółty wpadającą trawę) :P
JunioR Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 pressenter wieeeeeecej swiatla, bo nie wyglada ta trawa za fajnie, moze texture diff tez przydalo by sie zmienic na inna, bardziej nasycona kolorem ? http://www.cgtextures.com/texview.php?id=24568&s=S&PHPSESSID=b8bf6f137c433dfadca81af65c813de5
Gość Sahe Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 Hi Po rozwiazaniu problemu materialu paneli wrzucam co wyszlo. Narazie tylko budynek reszta dojdzie niedlugo. C&C mile widzaine natemat samego renderingu jak i projektu. patent z wyskoka kolumna jeszcze pewnie sie zmieni poniewaz nie jestem z niej zadowolony EDIT: model popelniony w architecture 2009 vray /sun /sky / psych cam, nie szopowane jeszcze Sahe
viz.k Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 Very nice Bialy tynk (o ile to ma byc tynk) ma chyba za duzy reflect, jest troche jakby metaliczny feel przy zetknieciu prostopadlych scianek I na tej balustradzie przy schodach za malo intepolation ksztaltu:)
Nowi Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 Sahe -> nieźle, wygląda mi jak by niektóre elementy miały VrayToon albo VrayEdgeTexture w jakimś slocie ;)
pressenter Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 Mają, też to zauważyłem. Ale podoba mi się bump na tynku białym bardzo. Jakaś teksturka do podzielenia się czy nie za bardzo?
Gość Sahe Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 polshai - dzieki za rade wsprawie tynku i sciany Nowi - VrayEdgeTexture jest strzalem w dziesiatke. musze skoniczyc majstrowac texture jaka tam ma byc wtedy zostanie zastapiony Jak bede mial upa to go napweno tu wstawie, ale wpierw musze skonczyc teren i zielsko dookola EDIT: pressenter jak sie skonczy liczyc to pewnie nie bedzie problemu z wrzuceniem bump mapy Sahe
JohnyCa Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 Sahe: buda fajna, na temat arch się nie wypowiem fachowo bo się nie znam :) Co do renderu - będzie scenka to będzie można oceniać. Póki co działaj dalej.
pressenter Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 Jeszcze takie exterior study, i tak, wiem że wam się taka trawa nie podoba. A reszta... konstruktywne komentarze mile widziane.
JohnyCa Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 pressenter: Trzeci zbieg - mam nadzieję że zadbasz o poprawną perspektywę :) Mi tam się taka trawa podoba. Cegła na dole jakaś taka mała. Chmurkę może na niebie jakąś dasz :) No i płytki przed domem do wymiany.
Gość Sahe Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 pressenter - ja bym sie pozbył tego zywoplotu dookola i zostawil tylko te krzako drzewa. i tak jak JohnyCa plytki out, pozatym ciekawy material szkla dalo by rade zobaczyc bazowe ustawienia ? Sahe
Bobby_digital Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 nie to nie to jeszcze, kombinuj dalej
pressenter Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 (edytowane) Sahe to nie jest nic ciekawego: ;) Dziękuję za konstruktywnę krytykę. A jeszcze mam takie ciekawe pytanie: można jakoś kolejkować rendery? Chodzi mi o to, że chciałbym zostawiać na noc, i móc w tym czasie rzaeczywiście iść spać, w tym czasie 3ds renderowałby mi obrazy z kazdej kamery po kolei, po wyrenderowaniu kazdej sceny zapisywałby ją do pliku, i przechodził do renderu widoku z kolejnej kamery? Edytowane 25 Czerwiec 2008 przez pressenter
hawrok Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 A jeszcze mam takie ciekawe pytanie: można jakoś kolejkować rendery? Chodzi mi o to, że chciałbym zostawiać na noc, i móc w tym czasie rzaeczywiście iść spać, w tym czasie 3ds renderowałby mi obrazy z kazdej kamery po kolei, po wyrenderowaniu kazdej sceny zapisywałby ją do pliku, i przechodził do renderu widoku z kolejnej kamery? Mozna skorzystać z batch render albo tak jak tutaj opisane z videopost: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37499
Loki Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 (edytowane) fajnie pressenter, 3 zbieg generalnie sie nie prezentuje dobrze w wizualizacjach (klienci tego nie chcą) ale czasem fajnie wygląda ( widzialem gdzies wlasnie tak zrobione zdjęcie jakiegoś drapacza chmur w NY, i powiem szczeze ze wyglądało fajnie, dodawało lekkości - bo akurat góra była "szeroka" a dół się "zwężał" - fotografia z góry była) ten taras nieco za wysoki na niski taraz bez piwnicy, a za niski na taras podpiwniczony chyba jest (takie wrazenie mam) ---------------------------- a tu moje wypociny i problem, moze mi ktoś powiedziec co sie dzieje ze tak sie dzieje? (to co zaznaczone) VrayDisplacement 2d, z mapką z forum (karpiówka), generalnie na całej połaci jest ok, poza tym zaznaczonym miejscem, wygląda jakby się "obsunęło" mapowanie, ale powinno być w porządku, - planar mapping, osobno dla każdej płaszczyzny ustawiany. Wie ktoś jak temu zaradzić? (z 2 strony tego mansardowego dachu jest ok :/) a tu siatka w sumie sam sobie juz pomoglem :) powywalałem większość z krawędzi wewnątrz, dałem jeszcze raz mapowanie i się poprawiło :) Edytowane 25 Czerwiec 2008 przez Loki
Morphe Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 Loki - widzsz jaka zdolniacha jestes :D , ale c fakt to fakt takie syfy czasem ladnie wkurzaja, no i czesto w tych miejscach render lubi sie klinowac, spowalniac. A ja rzucam cos nudnego. nie chce zapychac finished, wiec traktuje to jako test iglakow, ktore mi sie nie podobaja... ale biorac pod uwage, ze te obrazek od drzwi wejsciowych na sampingu Suna 24 robil sie 16h w 3000, to nie wiem czy warto bawic sie w pozadne 3d iglaki :D choc Lc i irr wcale tak dlugo nie szedl sam nie wiem w czym problem byl
patry Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 Morphe - baaaardzo super, że tak powiem :D Trawa na ostatnim renderku jakaś niemrawa tylko :P
pressenter Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 Morphe: a idź... :| Dopiero co sam dałem exterior, liczyłem że przyszpanuję, a tutaj... ech. :/ P.S. Pięknie. Diablo mi się brzozy podobają. ;)
Morphe Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 Patry - bo ja trawy robic nie umiem... na to jeszcze musze jakis patent znalezc ;)
JohnyCa Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 Morphe: a texturka na pniu brzozy Twojej produkcji czy może jakąś gotowa miałeś? Pytam bo sam czegoś podobnego szukam.
Mario Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 ::Morphe To co tu pokazujesz to masakra. Widzę że dużą uwagę przykładasz na detal szczególnie zieleń. Jaką masz Gamme w VR i w MAXie? P.s. Tym laseczkom brakuje chyba basenu???
Morphe Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 Gamma i VR standart. Basenu nie ma wystarczy dobre sloneczko zebysie poopalac ;) Textura brzozy jakas z netu sciagnieta lekko przystrzyzona, ale nawet nie zapetlona, sciagne se kiedsy lepsza taka dluga na caly pien, ale to niebawem :) Test byl iglakow, a nikt nie pisze, czy takie sie nadaja, czy nie ma co kombinowac z 3d iglami?
arch515 Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 (edytowane) takie tam..:) dłubanie..vrysan i sky. sp2. i lajtowe wychowanie fizycznie.. morphe - 4obrazek po lewej iglak super..laski..bleeee.. Edytowane 25 Czerwiec 2008 przez arch515
airmoss Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 arch, wypas ;) jak Ty takie przejarane dachy z gradientami robisz?
Loki Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 (edytowane) Morphe sam robiles ludzi czy z jakiegoś dvd ? (jeśli tak to jakiego?) podziel sie materialem dachówek pls :) a tu test dachówki dalej walcze (karpiówka tym razem, displace mapka dla zainteresowanych) Edytowane 25 Czerwiec 2008 przez Loki
JohnyCa Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 arch515: Kolorystka git - gdzieniegdzie w cieniach zieleń "wypełza", fajne chmurki :) Morphe: iglaki w porządku (szczególnie ciemniejsze świetnie się prezentują) jedynie na pierwszym obrazku te w zbliżeniu jakieś za duże igły mają Loki: dachówka nie najgorsza ale IMO modelowana zawsze będzie efektowniejsza :)
arch515 Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 airmoss- Hm…przejarane z gradientami nie rozumiem.. Tam nie ma gradientu żadnego ani na niebie ani na dachu wiec nie rozumiem pytania:) a na dachu jest blacha wiec ma prawo odbijać:) tym bardziej ze źródło światła jest nad domami
La R Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 Kub@ - elegancja francja Morphe - "kolor" tych ludzi jest paskudny i odstają poziomem Arch - jak zwykle elegancko, a "wyłażąca zieleń" dodaje klimatu :)
JunioR Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 arch ticz mi masta ! wspanialosci smacznosci!
arch515 Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 Dziękować…;) Junior - ziom to ma pomysł , po edukujemy się razem :) nawzajem :)
Morphe Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 Jak pressenter wkurzyl sie na mnie tak ja wkurzam sie na archa.... heh musze powiedec to samo majstersztyk - mi sie takie wizki znacznnie bardziej podobaja... ludzie sa jacy sa, nie moja produkcja - umywam lapki :) z netu jakies takie, albo dostalem do kogos - tego juz nie pamietam.
stormwind Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 arch515, ładne, przejarania są fajne, ale tej kostce to nie słuzy i IMO jest za za duza. Gdzie mają rury spustowe te rynny?
Rekomendowane odpowiedzi