arev Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 Błąd, czas renderu jest proporcjonalny do kwadratu przyrostu jakości :D Poza tym Adaptive Subdivision zabiera więcej pamięci podczas liczenia.
routee Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 zrób coś człowieku raz do końca ! wip z wnętrzem leży i kwiczy. Tak do niczego nie dojdziesz trochę cierpliwości, jak brakuje pomysłów, technik pytaj pytaj i jeszcze raz pytaj ale inteligentnie i przede wszystkim słuchaj podpowiedzi bo z tym masz największy problem trzymam kciuki
cfaniak Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 Na początku myślałem Arti, że specjalnie walisz takie 'prowokacje', coś jak komentarze na onecie, ale chyba się myliłem. No pracuj człowieku, pracuj i tak jak bardziej doświadczeni tutaj mówili, dobij z jednym tematem do końca. Powodzenia.
_Arti_ Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 Ok, Egipt zostawię sobie na później, pomęczę ten pokoik ;
ciasteq Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 (edytowane) Szybka łazienka ode mnie: camera correct jest tylko tak jak napisał maciegG ogniskowa duża, ponieważ kibelek jest maleńki i trzeba to było wszystko jakoś upchać w pole widzenia :) Edytowane 3 Lipiec 2008 przez ciasteq
maciekG Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 tu chyba juz jest camera correction...tylko jakaś masakryczna ogniskowa jest użyta :) test dyplomu....bardzo speed :]
t0m3k Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 ciasteq mijescami troche za ciemno i za kwadratowo, zbyt ostre krawedzie, szczegolnie klop :)
pressenter Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 Arti skup się narazie na jednej scenie, poczytaj troszkę tutków, pytaj tutaj ludzi, ale zrób jeden porządny test. Polecam zajrzeć na http://www.aversis.be/extras/index.htm A, i nie powiem żebym był jakimś guru w temacie, ba, nawet nie śmiałbym powiedzieć, że się znam na tym, ale proporcje to też tak troszkę leżą na moje oko. :|
arev Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 (edytowane) Trochę ceramiki i plastiku: Klyckając na obrazek możecie sobie pobrać modele. Do końca tygodnia ;) p.s. Tekstura jest Lisowa ;) edit dół: Nie zostawiłem, żeby nie-vrayowcy mogli łatwiej otworzyć. Ale możesz sobie zrobić taki, oto przepis: Diffuse(255,253,250); Reflection(255,255,255); Fresnel, Fresnel IOR 1,4; Highlight Gloss 0,85; Reflect Gloss 0,95; wszystko wrzucić do garnka i podgrzewać na dobrym procesorze do uzyskania zadowalających rezultatów ;) Edytowane 3 Lipiec 2008 przez arev 2 1
pressenter Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 A sobie zassałem, bo fajne, fajne, szczególnie umywaleczka mi się podoba. Mam nadzieję, że zostawiłeś ten materiał porcelany na modelach? :P
routee Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 lampek ^^ kliknięcie w obrazek będzie możliwe lada dzień 1
arev Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 Wydaje mi się, że kulka, której fragment robi za zwierciadło, powinna być obrócona o 90 stopni. I może bardziej wypukła, chociaż to już zależy od tego jak bardzo rozproszone/skupione ma być światło ;)
arch515 Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 routee -i lampka i wykonanie zaje....fajne pozdrawiam.
pionix Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 routee - bardzo ładny ten lampek :) arev - co to jest to w prawym górnym rogu? Kanapa w użyciu: edit: kurcze to wanna a myslałem, że jakiś pojemnik plastikowy - to chyba przez skalę rys. na podłodze ;)
viz.k Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 kanapa jak zywa:) dywan ten fajowy tylko lampka troche w niego wchodzi dziwnie
pionix Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 Black Mamba - tło jest tylko że akurat jest mgła :P
sand Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 pionix - calosc git. tylko stolik cos za lekko na dywanie stoi.
pressenter Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 (edytowane) pionix: akurat robię też taką kuchnie z połyskiem, podzieliłbyś się może info i ewentualnie mapą na bumpa na szafkach? Edit:/ Już nie ważne, poćwiczyłem troszkę z noisem w bumpie, i zdało test. Pozdrawiam. Edit2:/ Tak się dopiero przyjżałem... o dywanie byś mógł coś powiedzieć, o materiale szczególnie, jak takie fajne "smugi" uzyskałeś? Edytowane 3 Lipiec 2008 przez pressenter
cfaniak Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 Próba zrobienia półmroku ale chyba dosyć mizerna...
chudy Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 Próba zrobienia półmroku ale chyba dosyć mizerna... dlaczego? nie jest tak źle. wystarczy troche w PSie zciemnić i jest conajmniej dobrze ;] edit: tak na szybko.
demigod Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 Pionix jaki apratem robione fotka dywan ladny rend jeszcze ladniejszy ....kurde z toba pracuje chyba jaki (Szatan Lub Boss z gory) az kopara opada fajnneeeee i tyle Modelik MacRA super sie prezentuje :]
pionix Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 cfaniak - wyrzuć światło z zewnątrz i wszelkie światło dodatkowe jeśli takowe jest. Zostaw tylko "wąskie" IESy w wiszących lampach. demigod - dzieki :) Podziekowania też dla RA za tego wypaśnego Mac'a
chudy Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 takie coś ostatnio wyplułem ;] pierwszy i ostatni raz zgodziłem się robić wizualizacje bez projektu. Architekt siedzący za plecami przez 2 dni. Troche Go znienawidziłem :P
chudy Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 ehhh wiem wiem. cegła była jeszcze na samym końcu zmieniana...wszystko było gotowe, a Pan architekt się zorientował, że ta cagłe wygląda inaczej (no bo budynek istnieje) i trzeba ją zmienić :P
mlodAs Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 taki tescik :0 2 klatki z animacji nad ktora pracuje i ktora mam nadzieje kiedys skonczyc:)calosc bedzie miala cos ok 1min narazie wyszlo 10 min na klatke;/ i chyba nizej juz nie dam rady zejsc
arch515 Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 Takiej jakości będzie animacja..? csem mocno zalatuje.. ale wygląda MEGA ZAJE…coś o świetle może napisać..pozdrawiam.
hcpiter Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 masakra ! bardzi lubie takie klimaty ! masz moze render przed postprodukcja i chcialbys pokazac ;) Gratki czekam na final !
mlodAs Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 swiatlo to vraysky + direct pozatym im+Lc i gamma2.2 na to ambient i volumetrik dodane w after effect gdzie ostro podkrecilem calosc.W finale dojdzie jeszcze dof w niekturych ujeciach i chyba motion blur tez pojdzie z aftera bo vrayowy( nawet kijowej jakosci) czasowo mnie zabija;/
arch515 Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 Dofik Richarda rosenman , świetnie by tu się spisa ł..a vryowy owszem czas zabija :D możesz właśnie pokazać przed post-produkcja. Naprawdę super wyszło.
mlodAs Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 czysty render:) ma ktos pomysl jak sie pozbyc przepalen na scianie po lewo pod bialymi slupkami? a to postace do tej samej animki. niemowle wyglada jak alien ale jeszcze go pomecze:) kolejnych 2 kolesi stoi tylem bo z takiej perspektywy bedzie ich widac w finale. dzieki pozdro
hcpiter Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 ma ktos pomysl jak sie pozbyc przepalen na scianie po lewo pod bialymi slupkami? Jezeli to jest blad i poprostu swiatlo przechodzi przes sciane albo slup i jak liczysz irr to mozesz wlaczyc detail enhancement pozdro !
arch515 Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 Super….Postacie,jakie to smutne ze taki nasz los:) przepalenie,ja bym powalczył z exposure /gamą i nasileniem..Wymieszać z warstwa..Jeżeli chodzi o Cs.. Bo w animce nie pomogę.. linearem robiłeś ??jeżeli tak to morze podkręć w kamerze f-number mi pomaga przy linear.. super naprawdę super czekam na finto.
mlodAs Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 hcpiter-sciana jest ok nic nieprzechodzi sprawdzalem a detail enhancement to mi da z tydzien renderingu wiecej ;/ arch515-tak linear , potestuje, thx
tweety Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 Kanapa w użyciu: a tło za oknem? jesli patrzeć pod kątem fotorealizmu to na żaluzjach powinny być jeszcze większe przepalenia a jakiekolwiek smaczki i widoczki za oknem to już naciągana historia. rozumiem krytykę ale bez przesady panie BM, nie doszukuj się dziury w całym...
zgred Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 (edytowane) Jako ze dawno juz nic nie robilem w 3d, z nudy zaczelem modelowac sobie taka mazdzine. Model ma kilka niedociagniec, bede je poprawial, ale jest to test lakieru: I jeszce cos takiego: wyglada to jakos? Edytowane 5 Lipiec 2008 przez zgred
trosiek Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 oto mój najnowszy render. troszkę pustawo, ale dodaję co tam trzeba :)
pressenter Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 file: blat_recover. max? ;) Coś się sypnęło. ;) Ale sam render bardzo przyjemny. A ja takie tam zabawy... Mapowanie płytek troszkę leży, ale to później poprawię.
Master Kiełbaster Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 Gdyby się naprawdę sypnęło to by było blat_recover_recover_recover_recover.max
arturprx2 Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 hehe takie nazewnictwo na porządku dziennym ;)
trosiek Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 Master - mówisz masz ;) jak widać coś się sypało nie raz: a oto kolejne ujęcie, troszkę wzbogacone. Myślicie że ten sufit pasuje? Bo mi się całkiem podoba. (wszystko bez detal ench)
Rekomendowane odpowiedzi