Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

konferencyjnafinal6smaluf4.jpg

konferencyjnafinal6smaluf4.619dba456c.jpg - final praktycznie - dzieki Kub@ za wskazówki co do PProdukcji :)

 

Touch fajne, ale cos przy podłodze układają się dziwnie te puffy (nie wiem mam wrażenie ze powinny byc bardziej pofalowane tam - tzn deformacja z powodu ciężaru własnego itp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

porcelana raczej tak nie wyglada ;) a co do podlogi to roz z fioletem jest sexy ;]

Jakby ja przyciemnic, dodac kilka iesow z odcieniem fioletu to mozna by bylo ciekawy klimat uzyskac.

A exterior bardzo ladny ! :)

Edytowane przez hcpiter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybki test, niskie ustawienia.

 

gotoniby1tl1.jpg

 

- 3 kolory drewna (przesada) kazde na mikropowierzchni [nie podoba mi się] - mapowanie lezy chyba na tej ciemnej półce -

 

- różowo / fioletowy był by ok na podłodze ale pod 2 warunkami (jak dla mnie)

 

1) albo dużo mniej nasycony (generalnie im większa powierzchnia tym moim zdaniem kolor powinien być mniej oczojebnie nasycony)

lub

2) duuuuużo ciemniejsze całe wnętrze (co przy takich oknach raczej cięzko było by Ci osiągnąć) - polecam zajżeć do portfolio SansSerifa - ma tam taką salkę "kinową" - bardzo fajnie tam nasycony kolor wygląda, ale ogólnie jest dużo ciemniej w pomieszczeniu.

 

- perspektywa się nie klei (budynek się przewraca do tyłu!!!) między 3d a zdjęciem w oknie

 

- misz-masz ogólny - nie widze jakiegoś pomysłu na to wnętrze - może to tylko moje wrażenie

 

- popieram ceramika raczej tak nie wygląda - fajnie (po drobnych modyfikacjach) wygląda ten

materiał na ceramice http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=286

 

 

co do samego renderu - nie ma się jak wypowiadać skoro ustawienia "podglądowe" - mnie takie przepalenia się jakoś nie podobają - jeśli to VrayPhisicalCamera - zwiększ prędkość przesłony - i pobaw sie krzywymi w Virtual Frame Bufferze.

 

Dużo pracy jeszcze IMO, ale jakiś cel został już osiągnięty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za komentarze, liczne. Pracuje nad tym tematem nadal. Wezmę pod uwagę rady, oczywiście. Podłoga będzie nieco ciemniejsza, ale fiolet zdecydowanie zostaje. Popracuję nad nasyceniem. Ceramika tez do dopieszczenia.

Nie ma tutaj trzech rodzajów drewna a dwa: ciemne na meblach, jasne na dodatkach.

Narazie widok za oknem byle jaki. No i dopiero zestawienie całego wnętrza (innych renderów) rzeczywiście daje spójny obraz.

 

Zacniście towarzysze ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to mój test dzisiejszy. Sufit widziałem podobny nie pamiętam u kogo ale mi się spodobał taki qbikowy.

03.jpg

oczywiście muszę podkręcić ustawienia i dodać jakieś elementy.

Wiem ze trochę mi kołdra chce odlecieć :) ale się naprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter-> Zewnętrze już jest. ale nie przezemnie. ja robię tylko dwa wnętrza.

demigod -> To co zawsze w enviremencie plus swiecacy material tam gdzie widać i kilka ies'ów.

chudy-> no właśnie widzę. ale tak chyba powinno być. taka podłoga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fargate strasznie spalone, i troche jakieś niedopracowane, nudne.

 

Abell pomysł niezły, zamysł ciekawy ale wykonanie narazie leży. Dywan rośnie jak pleśń jaka, kołderki jak paski filcu, mdło, bez kontrastu i mapowanie siada.

 

ale się nawymądrzałam o_O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności