Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

To chyba musisz poczekac jeszcze troszke :) W firmie gdzie pracuje szef jest beta testerem vraya i moze dlatego jest juz chodziaz na chaosach bylo o tym nowym sp3 sporo wiec raczej to kwestia czasu :)

Wlasnie widze ze ogolnej informacji nie ma o tym wiec trzeba czekac tak jak bylo w przypadku sp2 :) Ale o nowosciach mozna sobie poczytac na forum chaosow.

Tutaj jest o tym conieco o tym LWF :) http://www.chaosgroup.com/forums/vbulletin/showthread.php?t=42858&highlight=service+pack

Edytowane przez hcpiter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przyjemne, świetnie się prezentuje. A ja mam takie pytanie co do tła; macie jakieś darmowe miejsca gdzie cś takiego pobieracie czy to kupne są? Możecie zarzucić jakimiś linkami (tak do darmowych, jak i kupnych)?

 

jest jedno świetne miejsce skąd można pobierać tła i do tego darmowe ale to trzeba by wstać od komputera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morphe - w helpie vraya chaosi mówią, że w nowych wersjach zoptymalizowali 3d mapping i teraz dział szybciej i dokładniej niż 2d mapping

 

Which method to use? In previous V-Ray versions, there was a great difference between the performance of the two methods, with the 2D mapping being faster in many cases. With the introduction of dynamic geometry handling in V-Ray 1.45.xx, 3d displacement has become a lot faster for similar or better quality compared to the 2d mapping. Still, for large displaced surfaces like oceans or mountains, the 2d mapping method might work better.

 

 

 

Also the 2D mapping method keeps the displacement map in a precompiled state in memory. Large displacement maps can take a lot of RAM. It may be more efficient to use 3D mapping in that case, since it can recycle the memory used for the displaced geometry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj dać Smooth z parametrem większym niż 90 przed Displacementem.

 

Aha, mój obrazek: ocp01smallzf0.jpg

 

Nie jestem pewien czy nie cropnąć go tak żeby usunąć to połacie trawy z pierwszego planu...

 

@edit: jeszcze poprawiona kuchnia:

interior08smalltl1.jpg

Edytowane przez arev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trosiek: no przytwierdzone do sufitu gwoździami są. ;)

 

morphe: na prawdę genialne rendery.

 

arev: no wnętrze dużo lepiej, chociaż z tą białą, przepaloną plamą okna się średnio prezentuje. Zewnętrze bardzo mi się nie podoba, jakiś krzak może, trawa lepsza, jakieś troszkę cieplejsze światło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności