hcpiter Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 tak i jest sporo ciekawych fjuczersow wiec fajny update :)
trosiek Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 a dajcie linka do sp3 bo nie mogę znaleźć. na stronie chaos group nie ma a też bym się pobawił :(
Kubaswielgus Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 Mhm.... Wlaśnie wpisałem login i hasło na stronie Chaos Group, ale mam dostęp tylko do wersji SP2. Czy to znaczy, że wykupiona przez firmę licencja nie obejmuje upgradeu
hcpiter Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 (edytowane) To chyba musisz poczekac jeszcze troszke :) W firmie gdzie pracuje szef jest beta testerem vraya i moze dlatego jest juz chodziaz na chaosach bylo o tym nowym sp3 sporo wiec raczej to kwestia czasu :) Wlasnie widze ze ogolnej informacji nie ma o tym wiec trzeba czekac tak jak bylo w przypadku sp2 :) Ale o nowosciach mozna sobie poczytac na forum chaosow. Tutaj jest o tym conieco o tym LWF :) http://www.chaosgroup.com/forums/vbulletin/showthread.php?t=42858&highlight=service+pack Edytowane 23 Październik 2008 przez hcpiter
polka dot Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 Bardzo przyjemne, świetnie się prezentuje. A ja mam takie pytanie co do tła; macie jakieś darmowe miejsca gdzie cś takiego pobieracie czy to kupne są? Możecie zarzucić jakimiś linkami (tak do darmowych, jak i kupnych)? jest jedno świetne miejsce skąd można pobierać tła i do tego darmowe ale to trzeba by wstać od komputera
pressenter Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 jest jedno świetne miejsce skąd można pobierać tła i do tego darmowe ale to trzeba by wstać od komputera ... i mieć dobry aparat, ale dzięki za sugestię.
polka dot Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 do rozdzielczości mieszczących się w zdrowym rozsądku wystarczy pożyczona zwykła cyfrówka z jak najmniejszym iso :-)
Kubaswielgus Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 Po co robić rendery Polka Dot. Przecież wystarczy ołówek i kartka papieru ;)
Morphe Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 Taki test displacementu kamieni, i desek :) i zblizenie, to nie jest jeszcze "to" ale chyba odpuszcze bo nie mam jzu sily a trzeba finalizowac, ale napewno jeszcze go dopracuje :) problem laczenia na krawedziach niestety pozostaje :(
arev Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 Holy shit! Chciałem tu wstawić jakiś obrazek, ale poczekam aż wszystkim skapnie już ślina na widok tego :D Po prostu boskie! Przybliżysz w czym tkwi problem z łączeniem?
pecet Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 Na pierwszy rzut oka extra, ale po dłuższym przyjrzeniu wygląda jak dwa przecinające się plane (pisze o tym murku, na które dałeś zbliżenie). Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.
Bacry Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 morphe wyedytuj uv w unwrapie i połącz te krawędzie pomiędzy ściankami i będzie good. Drzewka wpasowane idalnie nie pasuje mi tylko ta niebieska choinka (kolorystycznie).
Morphe Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 unwarp nic nie da - to poprostu 2d disp mapping ;) moglbym ewentualnie sprobowac z 3d,ale nie wiem czy nie zamuli mi kompa i czy wogole wyrenderzy, ale sprawdze. co do polaczenia sie textur - wystarczy zmapowac boxem na samej krawedzi idealnie i bedzie.:)
chudy Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 holy shit :O no no naprawde super, robi wrażenie
voyager Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 Morphe - w helpie vraya chaosi mówią, że w nowych wersjach zoptymalizowali 3d mapping i teraz dział szybciej i dokładniej niż 2d mapping Which method to use? In previous V-Ray versions, there was a great difference between the performance of the two methods, with the 2D mapping being faster in many cases. With the introduction of dynamic geometry handling in V-Ray 1.45.xx, 3d displacement has become a lot faster for similar or better quality compared to the 2d mapping. Still, for large displaced surfaces like oceans or mountains, the 2d mapping method might work better. Also the 2D mapping method keeps the displacement map in a precompiled state in memory. Large displacement maps can take a lot of RAM. It may be more efficient to use 3D mapping in that case, since it can recycle the memory used for the displaced geometry.
arev Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 (edytowane) Spróbuj dać Smooth z parametrem większym niż 90 przed Displacementem. Aha, mój obrazek: Nie jestem pewien czy nie cropnąć go tak żeby usunąć to połacie trawy z pierwszego planu... @edit: jeszcze poprawiona kuchnia: Edytowane 24 Październik 2008 przez arev
chudy Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 ja bym wogole kamere przesunal całą do góry. Tak żeby więcej nieba było widać. A na trawnik wstaw jakiegoś krzaczora ;] Droga niefajnie wygląda. Widać strasznie tyling tekstury
trosiek Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 morphe a na czym trzymają się zasłony w oknach? :)
pressenter Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 trosiek: no przytwierdzone do sufitu gwoździami są. ;) morphe: na prawdę genialne rendery. arev: no wnętrze dużo lepiej, chociaż z tą białą, przepaloną plamą okna się średnio prezentuje. Zewnętrze bardzo mi się nie podoba, jakiś krzak może, trawa lepsza, jakieś troszkę cieplejsze światło?
Loki Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 a tu testing do kolejnego obrazka do portfolio - tym razem Cury House - a raczej wariacja na ten temat (pod względem materiałów) - dużo dopracowywania jeszcze przedemną, co myślicie o wodzie ?
trosiek Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 całkiem fajnie. Ale ja bym widział to tak: Moje pierwsze zapostowanie postpro także nie bijcie za mocno :) Jct. mogę wywalić oczywiście
Loki Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 hehe, dzieki za postpro, fajnie wygląda, zapomniałem napisać ze to moje jest bez postpro (tzn prosto z rendera)
Morphe Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 no tak ale przeciez to nie byl test zaslon, tlyko kamienia :P
!Ewert Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 fajne drzewo. sam robiłeś czy z jakiejś kolekcji?
JunioR Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 pionix- bardzo ciekawie to wyglada :)
biglebowsky Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 sss physical material | mental Nigy nie potrafiłem tego ustawić.
!Ewert Napisano 26 Październik 2008 Napisano 26 Październik 2008 Miło tu Ciebie zobaczyć, ale co to jest? :D
pressenter Napisano 26 Październik 2008 Napisano 26 Październik 2008 Przeca widać, że to jakaś abstrakcyjno- bajkowa krowa. ;)
biglebowsky Napisano 26 Październik 2008 Napisano 26 Październik 2008 Dokładnie, jak kolega powiedział : )
pressenter Napisano 26 Październik 2008 Napisano 26 Październik 2008 biglebowsky: a! Zapomniałem dodać, że bardzo mi się podoba. Będziesz to może teksturował czy to tylko sss-testy?
biglebowsky Napisano 26 Październik 2008 Napisano 26 Październik 2008 thx, krowka juz w jakijs oshadownej, pseudoteksturowj wersji gdzies na dysku zalega. A sluzy wylacznie do testow wlasnie.
Touch Napisano 26 Październik 2008 Napisano 26 Październik 2008 pressenter, nie podluzuj się, to tylko cow;p Swoją drogą przypomina mi, popularne kiedyś, małe szklane figurki;) Ładnie Kub@, trawa trochę płasko i przesaturowana, ale sam budynek ładnie podkreślony. Podoba mi się;)
Morphe Napisano 26 Październik 2008 Napisano 26 Październik 2008 kuba@ mi sie wydaje ze obrazek z lekka przejarany - czyli z a jasno troche i w cieniu i w sloncu... ale mzoe by i obeszlo , ale texture piaskowca skopales :D no i ta trawa.
Kub@ Napisano 26 Październik 2008 Napisano 26 Październik 2008 budynek nie jest zmapowany z tej strony jeszcze a trawa to nie trawa tylko zielony objekt ;) spoko wszystko sie zrobi pokolei :)
Loki Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 pionix - bardzo fajnie to wygląda - jedyne co bym zmienił - a w zasadzie zrezygnował, to te "prześwietlone miejsca" (brązowe 2 plamy) - poza tym "zacnie" :) Kub@ - imo za ostro i zbyt jaskrawo
hcpiter Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 Czesc dawno nic tutaj nie dodawalem ! Wiec taki chillout room... Lampa moooi paper junior`a. Pozdrawiam !
!Ewert Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 Wszystko fajnie oprócz lampy i poduszek.
Lis Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 hcpiter-> kanapka "prawie" jak prawdziwa :D
mirach Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 hcpiter: bardzo dziwnie swiatlo wyszlo, miekko i fajnie, ale jakos mi sie to nie zgrywa z tym punktowym oswietleniem na suficie. A poduszki mi sie podobaja ;)
Touch Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 Faktycznie, tą lampę, to chyba jakby ktoś przypadkiem powiesił;) I kanapy wyglądają jakby były z jakiejś pianki, strasznie miękkie i zblurowane, co się gryzie trochę z ostrą górą obrazka. Pozdr;)
Loki Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 dalsze boje z Cury House - spodobał mi się widok na taras i testuje różne ustawienia kamery. Bez postprodukcji - prosto z Vraya
ReflectVision Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 podoba mi sie to cieple wnetrze :)
hcpiter Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 dzieki za komenty panowie ! Z ta Lampa to pojechalem trzeba przyznac :D ale spoko to tylko testy :) Pozdro !
grzegerz Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 bardzo ladnie Loki, powiesz cos wiecej o materiale wody i o jej oswietleniu? Bo bardzo fajnie wyszlo:)
Rekomendowane odpowiedzi