Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

To chyba musisz poczekac jeszcze troszke :) W firmie gdzie pracuje szef jest beta testerem vraya i moze dlatego jest juz chodziaz na chaosach bylo o tym nowym sp3 sporo wiec raczej to kwestia czasu :)

Wlasnie widze ze ogolnej informacji nie ma o tym wiec trzeba czekac tak jak bylo w przypadku sp2 :) Ale o nowosciach mozna sobie poczytac na forum chaosow.

Tutaj jest o tym conieco o tym LWF :) http://www.chaosgroup.com/forums/vbulletin/showthread.php?t=42858&highlight=service+pack

Edytowane przez hcpiter
Napisano
Bardzo przyjemne, świetnie się prezentuje. A ja mam takie pytanie co do tła; macie jakieś darmowe miejsca gdzie cś takiego pobieracie czy to kupne są? Możecie zarzucić jakimiś linkami (tak do darmowych, jak i kupnych)?

 

jest jedno świetne miejsce skąd można pobierać tła i do tego darmowe ale to trzeba by wstać od komputera

Napisano

Taki test displacementu kamieni, i desek :) i zblizenie, to nie jest jeszcze "to" ale chyba odpuszcze bo nie mam jzu sily a trzeba finalizowac, ale napewno jeszcze go dopracuje :) problem laczenia na krawedziach niestety pozostaje :(

 

zoom.jpg

 

 

 

deta.jpg

Napisano

Holy shit! Chciałem tu wstawić jakiś obrazek, ale poczekam aż wszystkim skapnie już ślina na widok tego :D Po prostu boskie! Przybliżysz w czym tkwi problem z łączeniem?

Napisano

Na pierwszy rzut oka extra, ale po dłuższym przyjrzeniu wygląda jak dwa przecinające się plane (pisze o tym murku, na które dałeś zbliżenie). Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.

Napisano

morphe wyedytuj uv w unwrapie i połącz te krawędzie pomiędzy ściankami i będzie good. Drzewka wpasowane idalnie nie pasuje mi tylko ta niebieska choinka (kolorystycznie).

Napisano

unwarp nic nie da - to poprostu 2d disp mapping ;) moglbym ewentualnie sprobowac z 3d,ale nie wiem czy nie zamuli mi kompa i czy wogole wyrenderzy, ale sprawdze. co do polaczenia sie textur - wystarczy zmapowac boxem na samej krawedzi idealnie i bedzie.:)

Napisano

Morphe - w helpie vraya chaosi mówią, że w nowych wersjach zoptymalizowali 3d mapping i teraz dział szybciej i dokładniej niż 2d mapping

 

Which method to use? In previous V-Ray versions, there was a great difference between the performance of the two methods, with the 2D mapping being faster in many cases. With the introduction of dynamic geometry handling in V-Ray 1.45.xx, 3d displacement has become a lot faster for similar or better quality compared to the 2d mapping. Still, for large displaced surfaces like oceans or mountains, the 2d mapping method might work better.

 

 

 

Also the 2D mapping method keeps the displacement map in a precompiled state in memory. Large displacement maps can take a lot of RAM. It may be more efficient to use 3D mapping in that case, since it can recycle the memory used for the displaced geometry.

Napisano (edytowane)

Spróbuj dać Smooth z parametrem większym niż 90 przed Displacementem.

 

Aha, mój obrazek: ocp01smallzf0.jpg

 

Nie jestem pewien czy nie cropnąć go tak żeby usunąć to połacie trawy z pierwszego planu...

 

@edit: jeszcze poprawiona kuchnia:

interior08smalltl1.jpg

Edytowane przez arev
Napisano

ja bym wogole kamere przesunal całą do góry. Tak żeby więcej nieba było widać. A na trawnik wstaw jakiegoś krzaczora ;]

Droga niefajnie wygląda. Widać strasznie tyling tekstury

Napisano

trosiek: no przytwierdzone do sufitu gwoździami są. ;)

 

morphe: na prawdę genialne rendery.

 

arev: no wnętrze dużo lepiej, chociaż z tą białą, przepaloną plamą okna się średnio prezentuje. Zewnętrze bardzo mi się nie podoba, jakiś krzak może, trawa lepsza, jakieś troszkę cieplejsze światło?

Napisano

a tu testing do kolejnego obrazka do portfolio - tym razem Cury House - a raczej wariacja na ten temat (pod względem materiałów) - dużo dopracowywania jeszcze przedemną, co myślicie o wodzie ?

 

testcuryhousepu6.jpg

Napisano

pressenter, nie podluzuj się, to tylko cow;p Swoją drogą przypomina mi, popularne kiedyś, małe szklane figurki;)

 

Ładnie Kub@, trawa trochę płasko i przesaturowana, ale sam budynek ładnie podkreślony. Podoba mi się;)

Napisano

kuba@ mi sie wydaje ze obrazek z lekka przejarany - czyli z a jasno troche i w cieniu i w sloncu... ale mzoe by i obeszlo , ale texture piaskowca skopales :D

no i ta trawa.

Napisano

pionix - bardzo fajnie to wygląda - jedyne co bym zmienił - a w zasadzie zrezygnował, to te "prześwietlone miejsca" (brązowe 2 plamy) - poza tym "zacnie" :)

 

Kub@ - imo za ostro i zbyt jaskrawo

Napisano

Faktycznie, tą lampę, to chyba jakby ktoś przypadkiem powiesił;) I kanapy wyglądają jakby były z jakiejś pianki, strasznie miękkie i zblurowane, co się gryzie trochę z ostrą górą obrazka.

 

Pozdr;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności