Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

serio się to renderowało 13 godzin ? czy to poprostu błąd przy zapisie taga jakis ?

 

jakis refleks na tym fornirze by się przydał.

 

ogólnie monochrom mi się podoba, ale nie tak oczojebnie pomarańczowy :)

Napisano

A ja taki speed all (z jakieś 3,4h) sobie zrobiłem, czyli modeling, unwarp map, rendering i postprodukcja:

 

59322012.jpg

 

Mam jeszcze wymodelowany blat, jednak nie zdążyłem jeszcze namalować zniszczeń.

 

Pozdr.

Napisano (edytowane)

Oto sety, na mniejszych rozmywało paskudnie GI

 

a co do przebarwień to tak naprawdę nie ma ich za wiele bo jedyne białe elementy to sufit, lodówka i atrapa kuchenki reszta jest w odcieniach żółci

 

przechwytywaniewtrybiep.th.png

przechwytywaniewtrybiep.th.png

przechwytywaniewtrybieph.th.png

Edytowane przez styczeń
Napisano

A ja sobie strzelilem taki szybki teścik. Chciałem sprawdzić jak się krzesełko prezentuje oraz studio i oświetlenie. Krzesło dośc łatwe i porste ale mnie się podoba (wykozystam go w wizce).

 

krzeso.jpg

 

i troche fotoszopa :P

 

krzeso1edited1.jpg

 

PS: No to jeszcze stara pracka pseudomakiety kiedy nudy były :) Tutaj był test drewna, oświetlenia i studia.

Pozdrawiam :)

 

222htp.jpg

Napisano

styczeń - nie rozumiem w ogole co ci tam moglo rozmywac się i jak?!

 

ustaw sobie Irr map na medium wzglednie high jak potrzebujesz - im wiecej int.samples w IRR tym dłuższy render - u mnie nigdy nie wyszedlem ponad hmm 40 o ile sie nie myle (a większosc renderów robie na presetowych ustawieniach - bo jest szybciej, czasem trzeba tylko podkecic nieco zeby poprawic to i owo)

 

zmienil bym Adaptive Subdivision (niby w któryms Gnomonie gosc mowil ze to domyslny vrayowy sposob) na Adaptive DMC - poszukaj opisu SWRSC na temat odszumiania renderów, naprawde bardzo dobrze dziala i mozna ustawiac male samplowanie na materialach bo i tak AA wszystko ladnie wtedy wygladzi / wyczysci)

 

zmniejsz sobie rozmiar bucketów do 32x32 - moze nieco przyspieszy (przynajmniej u mnie na moim sprzecie to taki "optymalny" rozmiar do ramu i procesora jaki mam (quad +4gb ramu)

 

co do samego czasu renderu będę strzelal winne jest albo samplowanie w IRR map (int.samples) albo masz za duzo sampli na materialach jakichs i zarzyna kompa to.

 

Ustaw wszedzie 8 tak jak w standardzie jest i potestuj.

 

Milej nocy zycze :)

  • Confused 1
Napisano

Loki - dzięki wielkie, GI zawsze było moją najwiekszą zmorą :D

 

Z rozmywaniem mówiłem o tym że na medium standardowym np za szafką wiszącą była paskudna plama a nie cień.

Napisano

serwus :)

Swierszczu - a czy moglbys zobaczyc - nawet na samej kulce, czy ten nowy SP do fałraja

robi juz motiob blur ? (przy kamerz phys.)

Poprzedni nie dzialal, co uwazam za jakis skandal.

Fog fajny :)

Junior - fajny render :)

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

MotionBlur dziala od zawsze z kamera fizyczna - w czym problem?

 

Wcześniej nie działał na proxy, ale poprawili to w którymś RC. Obecny SP3 ma jedynie ograniczenie stosowania MB dla vrayLighta w trybie mesh.

Napisano (edytowane)

junior bomba człowieku renesansu

a to takie tam .test AA, które siadło jak widać po prawej stronie no i samego SP3, a obrazek to niekończący się projekt, 5 czyli granie na mojej cierpliwości..Pozdrawiam.

c7dc710df905a2d0.jpg

e4183428cc35353f.jpg

Edytowane przez arch515
Napisano (edytowane)

wlasnie ten bialy to kozacko wychodzi Tym masterom

ktorys chyba mowil ze jakiego tuta zrobi i objasnie co i jak jak wolna chwile bedzie mial :]

chyba Pan HcPiter, Junior ,Arch515, Swierszcz :]

pewnie jeden z tych maskratorow ale reki nie daje :]

 

 

to bardzo zacnie Panie HcPiter dziekowac dziekowac :]

i czekam :]

Edytowane przez demigod
Napisano

Dziękować,właśnie ta podłoga:) się poprawi:), co do totka też coś kiedyś deklarowałem w wątku LWF m, ale czasu brak i albo chęci.. Pozdrawiam.

Napisano

Dziekuje za komentarze :)

Blat niebawem pokaze, jednak narazie brak czasu na texturki :/

 

A szanowny kolega Arch515 niech pokazuje wiecej takich testow, bo sie ostatnio cos rozleniwil ;)

 

Pozdr.

Napisano

Junior a ja się czepię :)

Biała gumka jest czysta jak nówka a trucki widać że używane, nakrętka na kingpinie też idealnie czyściutka.

Kółka na części która ma kontakt z podłożem zawsze się brudzą, czernieją i robią się dziurki/pęknięcia na powierzchni.

Na białej części trucka mógł byś dać jakieś wyraźne rysy i głębokie rowy :) bo to się jednak najbardziej zużywa.

A na czarnej części na krawędziach daj przetarcia.

Nie zrozum mnie źle, jest BARDZO blisko ideału i jak skończysz to zrób jakiś ładny renderek na tapetkę fullHD ;) bo chcę to na pulpicie.

 

A i jeszcze kółka przy ośce od środka się brudzą mocno ;)

Napisano
Junior a ja się czepię :)

Biała gumka jest czysta jak nówka a trucki widać że używane, nakrętka na kingpinie też idealnie czyściutka.

Kółka na części która ma kontakt z podłożem zawsze się brudzą, czernieją i robią się dziurki/pęknięcia na powierzchni.

Na białej części trucka mógł byś dać jakieś wyraźne rysy i głębokie rowy :) bo to się jednak najbardziej zużywa.

A na czarnej części na krawędziach daj przetarcia.

Nie zrozum mnie źle, jest BARDZO blisko ideału i jak skończysz to zrób jakiś ładny renderek na tapetkę fullHD ;) bo chcę to na pulpicie.

 

A i jeszcze kółka przy ośce od środka się brudzą mocno ;)

 

Dzieki za komentarz, trafne uwagi, jednak nie chcialem za bardzo niszczyc i ryzac tych truckow, chodziac jak bede mial troche wiecej wolnego czasu to chetnie sie nimi pobawie, zwlaszcza texturami :)

pozdr.

Napisano

ożesz w parapet. ale ładne drzwi.

 

styczeń - możesz coś powiedzieć o spoinach w podłodze, ładnie wyszło?

arch515 - jak zrobiłeś taką ładną, gładką, czarną powierzchnię?

Napisano

brzozy troche zalatuja placzacymi wierzbami, gdyby nie kolor kory ;) ale spooooooooooko, sa rozne gatunki brzozy, i prawda jet taka ze brzoza mzoe byc baaardo duzym drzewem :) ogolnie fajnie.

Napisano

za to ja od siebie wrzucam takie cos.. nie wyszlo tak jak chcialem wiec pewnie calosc w finished sie nie znajdzie, wiec daje tu. robilem se na tje scnie testy LWF, ale 0powodzenia, za to przytakich samych ustawianiach LC QMC etc, mam gorsze efekty samplowania w cieniach - wychodzi ziarno jak fiks, pewnie to wina niewiedzy, ale jakos nie zalapalem bakcyla. moze ja bedize czas wyrenderuje to swoja standardowa metodA, i wymienie to drzewo, bo nie jestem z niego zadowolony:)

 

4s.jpg

 

4s.jpg

  • Like 1
Napisano

Helo Morphe,

Kolor i światło mistrzowskie jak zawsze ;) Co do sceny to jak dla mnie ten skalniak czy tam ogródek psuje całość - jakoś mało czytelny i chaotyczny, no i disp trawy w lewym rogu...

Tak czy inaczej całość i tak mi się cholernie podoba :)

P.S.

Pracujesz na systemie 64bit? Pytam bo zawsze mnie powala i zastanawia ogromna ilość detali w Twoich pracach :D

Napisano

Morphe - wyszło całkiem fajnie choć razi ta gałązka po lewej w dużym drzewku, jest jakby na siłę wepchnięta, jakby za prosta i te iglaki trochę za rzadkie.

Napisano

Fargate - Piękne światełko, możesz sie podzielić info jak to zrobiłes, znaczy jak światła i sety gi, ostatnio walczyłem z studyjnymi renderami i zostałem pokonany :(

Napisano

pionix: Tego się obawiałem, w następnym spróbuje skierować uwagę oglądającego bardziej na model :) btw, kozacką panoramkę tam machnąłeś :)

 

styczeń: Spoko, zrobię poprawiony teścik z innym modelem i przy okazji dam sety i budowę studia.

Napisano

Cześć.

Jak zrobić materiał na głośnikach , powinien lekko prześwitywać ?

subwoofer_speakers_by_Doominus.jpg

Mam mały noise ustawiony jako bump i specular + nieduże transparency.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności