DraB Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 To tylko moja opinia, nie podoba mi się szery ekran i już :P No wiem ze to material ale jaki :P
styczeń Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 Walki ciąg dalszy:P Nie patrzcie na czas, to jakiś błąd
Loki Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 serio się to renderowało 13 godzin ? czy to poprostu błąd przy zapisie taga jakis ? jakis refleks na tym fornirze by się przydał. ogólnie monochrom mi się podoba, ale nie tak oczojebnie pomarańczowy :)
styczeń Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 To nie mój pomysł z kolorystyką, nie mam wolnej reki w żadnym aspekcie, muszę teraz AA poprawić;/
Marcin_ps Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 to chciaz uzywaj override bo wszystko jest zolto/pomaranczowe
!Ewert Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 Daj nastawy tego rendera bo ten czas jest podejrzany.. coś pomyślimy ;)
JunioR Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 A ja taki speed all (z jakieś 3,4h) sobie zrobiłem, czyli modeling, unwarp map, rendering i postprodukcja: Mam jeszcze wymodelowany blat, jednak nie zdążyłem jeszcze namalować zniszczeń. Pozdr.
Filip Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 Junior-pięknie wyszło, bardzo fajne studio i tracki:).
styczeń Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 (edytowane) Oto sety, na mniejszych rozmywało paskudnie GI a co do przebarwień to tak naprawdę nie ma ich za wiele bo jedyne białe elementy to sufit, lodówka i atrapa kuchenki reszta jest w odcieniach żółci Edytowane 17 Marzec 2009 przez styczeń
WilL Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 A ja sobie strzelilem taki szybki teścik. Chciałem sprawdzić jak się krzesełko prezentuje oraz studio i oświetlenie. Krzesło dośc łatwe i porste ale mnie się podoba (wykozystam go w wizce). i troche fotoszopa :P PS: No to jeszcze stara pracka pseudomakiety kiedy nudy były :) Tutaj był test drewna, oświetlenia i studia. Pozdrawiam :)
Loki Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 styczeń - nie rozumiem w ogole co ci tam moglo rozmywac się i jak?! ustaw sobie Irr map na medium wzglednie high jak potrzebujesz - im wiecej int.samples w IRR tym dłuższy render - u mnie nigdy nie wyszedlem ponad hmm 40 o ile sie nie myle (a większosc renderów robie na presetowych ustawieniach - bo jest szybciej, czasem trzeba tylko podkecic nieco zeby poprawic to i owo) zmienil bym Adaptive Subdivision (niby w któryms Gnomonie gosc mowil ze to domyslny vrayowy sposob) na Adaptive DMC - poszukaj opisu SWRSC na temat odszumiania renderów, naprawde bardzo dobrze dziala i mozna ustawiac male samplowanie na materialach bo i tak AA wszystko ladnie wtedy wygladzi / wyczysci) zmniejsz sobie rozmiar bucketów do 32x32 - moze nieco przyspieszy (przynajmniej u mnie na moim sprzecie to taki "optymalny" rozmiar do ramu i procesora jaki mam (quad +4gb ramu) co do samego czasu renderu będę strzelal winne jest albo samplowanie w IRR map (int.samples) albo masz za duzo sampli na materialach jakichs i zarzyna kompa to. Ustaw wszedzie 8 tak jak w standardzie jest i potestuj. Milej nocy zycze :) 1
styczeń Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 Loki - dzięki wielkie, GI zawsze było moją najwiekszą zmorą :D Z rozmywaniem mówiłem o tym że na medium standardowym np za szafką wiszącą była paskudna plama a nie cień.
kannu Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 serwus :) Swierszczu - a czy moglbys zobaczyc - nawet na samej kulce, czy ten nowy SP do fałraja robi juz motiob blur ? (przy kamerz phys.) Poprzedni nie dzialal, co uwazam za jakis skandal. Fog fajny :) Junior - fajny render :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
SWRSC Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 MotionBlur dziala od zawsze z kamera fizyczna - w czym problem? Wcześniej nie działał na proxy, ale poprawili to w którymś RC. Obecny SP3 ma jedynie ograniczenie stosowania MB dla vrayLighta w trybie mesh.
arch515 Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 (edytowane) junior bomba człowieku renesansu a to takie tam .test AA, które siadło jak widać po prawej stronie no i samego SP3, a obrazek to niekończący się projekt, 5 czyli granie na mojej cierpliwości..Pozdrawiam. Edytowane 17 Marzec 2009 przez arch515
Glob Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 nie no junior pojechales z tymi traczkami:D czekam z niecierpliwoscia na cala deske!
kozioo Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Ziombel, bump parkietu żyje własnym życiem ;) Biały wyszedł pięknie.
demigod Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 (edytowane) wlasnie ten bialy to kozacko wychodzi Tym masterom ktorys chyba mowil ze jakiego tuta zrobi i objasnie co i jak jak wolna chwile bedzie mial :] chyba Pan HcPiter, Junior ,Arch515, Swierszcz :] pewnie jeden z tych maskratorow ale reki nie daje :] to bardzo zacnie Panie HcPiter dziekowac dziekowac :] i czekam :] Edytowane 18 Marzec 2009 przez demigod
hcpiter Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Arch kozak z ciebie ! Super wyszlo, jedynie bumpik chyba zapomniales zmienic ;) Co do mojego tutka to caly czas skladam material :)
arch515 Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Dziękować,właśnie ta podłoga:) się poprawi:), co do totka też coś kiedyś deklarowałem w wątku LWF m, ale czasu brak i albo chęci.. Pozdrawiam.
JunioR Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Dziekuje za komentarze :) Blat niebawem pokaze, jednak narazie brak czasu na texturki :/ A szanowny kolega Arch515 niech pokazuje wiecej takich testow, bo sie ostatnio cos rozleniwil ;) Pozdr.
Ex3 Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Junior a ja się czepię :) Biała gumka jest czysta jak nówka a trucki widać że używane, nakrętka na kingpinie też idealnie czyściutka. Kółka na części która ma kontakt z podłożem zawsze się brudzą, czernieją i robią się dziurki/pęknięcia na powierzchni. Na białej części trucka mógł byś dać jakieś wyraźne rysy i głębokie rowy :) bo to się jednak najbardziej zużywa. A na czarnej części na krawędziach daj przetarcia. Nie zrozum mnie źle, jest BARDZO blisko ideału i jak skończysz to zrób jakiś ładny renderek na tapetkę fullHD ;) bo chcę to na pulpicie. A i jeszcze kółka przy ośce od środka się brudzą mocno ;)
styczeń Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Powoli zaczynam wygrywac walkę, teraz test firan:D
JunioR Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Junior a ja się czepię :) Biała gumka jest czysta jak nówka a trucki widać że używane, nakrętka na kingpinie też idealnie czyściutka. Kółka na części która ma kontakt z podłożem zawsze się brudzą, czernieją i robią się dziurki/pęknięcia na powierzchni. Na białej części trucka mógł byś dać jakieś wyraźne rysy i głębokie rowy :) bo to się jednak najbardziej zużywa. A na czarnej części na krawędziach daj przetarcia. Nie zrozum mnie źle, jest BARDZO blisko ideału i jak skończysz to zrób jakiś ładny renderek na tapetkę fullHD ;) bo chcę to na pulpicie. A i jeszcze kółka przy ośce od środka się brudzą mocno ;) Dzieki za komentarz, trafne uwagi, jednak nie chcialem za bardzo niszczyc i ryzac tych truckow, chodziac jak bede mial troche wiecej wolnego czasu to chetnie sie nimi pobawie, zwlaszcza texturami :) pozdr.
remanent Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 ożesz w parapet. ale ładne drzwi. styczeń - możesz coś powiedzieć o spoinach w podłodze, ładnie wyszło? arch515 - jak zrobiłeś taką ładną, gładką, czarną powierzchnię?
styczeń Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Kafelki są modelowane, zwykłe boxy z kilkoma chamferami na bokach
Lis Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 taka wizka z dzisiaj, zabawa ze światłem i photoshopem:
Filip Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Lis - wyszło super jedynie ta brzoza z prawej jakaś jakby za duża przez co od razu rzuca sie to w oczy.
kamil.ochel Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 te liscie takie za malo zroznicowany obrot maja prez to wygladaja jakby sie powtarzaly tak strasznie ale po za tym bardzo przyjemne
Morphe Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 brzozy troche zalatuja placzacymi wierzbami, gdyby nie kolor kory ;) ale spooooooooooko, sa rozne gatunki brzozy, i prawda jet taka ze brzoza mzoe byc baaardo duzym drzewem :) ogolnie fajnie.
Morphe Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 za to ja od siebie wrzucam takie cos.. nie wyszlo tak jak chcialem wiec pewnie calosc w finished sie nie znajdzie, wiec daje tu. robilem se na tje scnie testy LWF, ale 0powodzenia, za to przytakich samych ustawianiach LC QMC etc, mam gorsze efekty samplowania w cieniach - wychodzi ziarno jak fiks, pewnie to wina niewiedzy, ale jakos nie zalapalem bakcyla. moze ja bedize czas wyrenderuje to swoja standardowa metodA, i wymienie to drzewo, bo nie jestem z niego zadowolony:) 1
styczeń Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 Co Ty mówisz:P drzewo jest super scenka fajna ale imho płasko
wuj Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 Helo Morphe, Kolor i światło mistrzowskie jak zawsze ;) Co do sceny to jak dla mnie ten skalniak czy tam ogródek psuje całość - jakoś mało czytelny i chaotyczny, no i disp trawy w lewym rogu... Tak czy inaczej całość i tak mi się cholernie podoba :) P.S. Pracujesz na systemie 64bit? Pytam bo zawsze mnie powala i zastanawia ogromna ilość detali w Twoich pracach :D
arch515 Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 remanent Zwykły ciemno szary materiał z glosy i wysokie sub.35.Pozdrawiam. Morphe Domek dla chobitów ;) ładnie pieńki
pionix Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 (edytowane) Morphe - fajnie to zrobiłeś. Dużo detali i pokrycie dachu też mi się podoba. Mniej mi podchodzą za to rośliny. Pieńki ekstra. panorama wnętrza: http://www.wizualizacje.media.pl/zasysanie/forum/panorama/panorama.html DraB - co do materiału na lampach to może to Ci coś pomoże:) http://213.195.81.20/grupoblux/INGLES/productos/ficha.asp?codPro=81842 Edytowane 19 Marzec 2009 przez pionix 1
arch515 Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 pionix Wow…super wyszło , LC wygląda jak żywe , świetnie siedzi materiał skóry..pozdrawiam.
JunioR Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 Pionix przyjemne swiatelko i ogolnie ladnie ladnie :)
hcpiter Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 bardzo git Pionix szczegolnie Fluorescent material :)
Morphe Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 super skura na tych fotelach, az chce sie obalic po dniu pracy... :)
Filip Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 Morphe - wyszło całkiem fajnie choć razi ta gałązka po lewej w dużym drzewku, jest jakby na siłę wepchnięta, jakby za prosta i te iglaki trochę za rzadkie.
pionix Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 Dzieki za pozytywne komenty :) Fargate - fajnie Ci to wyszło chociaż wzorek na tapecie daje mi jakoś po gałach ;)
styczeń Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 Fargate - Piękne światełko, możesz sie podzielić info jak to zrobiłes, znaczy jak światła i sety gi, ostatnio walczyłem z studyjnymi renderami i zostałem pokonany :(
Fargate Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 pionix: Tego się obawiałem, w następnym spróbuje skierować uwagę oglądającego bardziej na model :) btw, kozacką panoramkę tam machnąłeś :) styczeń: Spoko, zrobię poprawiony teścik z innym modelem i przy okazji dam sety i budowę studia.
!Ewert Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 chciałeś nam pokazać biurko czy tapete fargate? ładnie ;)
Muminek Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 Cześć. Jak zrobić materiał na głośnikach , powinien lekko prześwitywać ? Mam mały noise ustawiony jako bump i specular + nieduże transparency.
Rekomendowane odpowiedzi