Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Grunio- praca ma naprawdę super potencjał, budynek fajnie siedzi, ale otoczenie odbiega poziomem.. Popracowałabym nad samom drogą, jest za „prosta”,latarnie na pewno by zrobiły swoje,pojazdy bardziej bym rozmył, samo oświetlenie na poziomie dolnym jest super!!! Natomiast na poziomach wyższych już gorzej..Wydaje się jak był by oświetlone od dołu.. Moje wrażenie.. Do pracuj a będzie palce lizać:) pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trawka to praktycznie defaultowe ustawienie fura z houdiniego, zmieniony kolor i poprzsuwane klika suwaczkow. swiecone dwoma spotami z deep shadow map. Zaczalem sie tym dopiero bawic. Co do techniki musialby sie wypowiedziec tutaj ktos bardziej ogarniety, nie chce nic przekrecic, dopiero poznaje to srodowisko, wiec powiem tylko ze haczyk tkwi w silniku renderujacym houdiniego (tzw. mikropoligon), dzieki ktoremu jest tak krotki czas. Sama trawa powstaje na etapie renderingu i odpowiada za nia specjalny shader.

 

Liczone na kompie 8x 2,66GHz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pytałem się na jakim sprzęcie :D Czyli na moim jakieś 10min - czyli wielkiej rewelacji nie ma :) Tyle to modelowana mi się liczy a ma tak duzo poly ze 3gb ramu sobie zjada :)

 

Mimo to czas nadal dobry jak na rozdziałke i ilość tej trawy / gęstość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LOL wielkiej rewelacji nie ma. Jakby się liczyło 10x wolniej to jednak jest to różnica. Tu nie chodzi o 1minuta czy 10 minut tylko raczej o mnożnik. Przeliczmy sobie to na animację. Sekunda zamiast się renderować 25 minut będzie się renderować 4 godziny z kawałkiem. Eeee no to nie ma takiej rewelacji. Szczególnie jak klient czeka już w konferencyjnej ;)

 

Jest to renderowane na ośmiu corach? Wow aż zazdroszczę (i to nie jest w stronę Johnego skierowane ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli na moim jakieś 10min

 

Na moim tez, a na quadzie ktorego ma coraz wiecej osob pewnie z 2-3 min. Bo widzicie, nie chodzi o komputer, ale o silnik. Nie ma tu zadnego proxy, i gdybym wsadzil jeszcze wiecej tej trawy rendering zapewne wydluzylby sie nieznacznie, albo w ogole a w kazdym momencie moge ta trawe animowac, dodac dof, lub motionblur. We wtorek wrzuce wiecej testow jak czas pozwoli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trawa wyglada sztucznie bo jak mowi johny jest rpktycznie defaultowa, a mimo to wyglada ponencjalnie fajnie, tylko trzeba by ja jakos lepiej ubrac zeby pokazac jej mozliwosci... fajne...

Grunio - fajne naprawde ale jakos robi wrazenie pustkowia mhm... mimo t git, :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leru: Chodziło mi o to że skoro na 8 prockach się renderuje 1min to na 1 conajmniej 8min i jak na taką trawe i rozdziałke to nadal b. dobry czas. Ja myślałem realiami renderingu na 1 komputerze przeciętnego uzytkownika a nie o animacji. Wiadomo ze tam jak coś się renderuje kilkanascie sek. szybciej w obliczu godzin i ilości klatek robi ogromną różnice. Poprostu rewelacja w moim rozumowaniu to było 1min na 1 procku bo tak z początku zakładałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu wstawiam rendering. Ma kilka błędów jeszcze które muszę poprawić :)

 

1. Trawa wychodzi z chodnika

2. Zniknęły mi szyby ponieważ miałem kilka problemów z budynkiem (tym na pierwszym planie).

 

Poprawiłem

1. Trawę (ma kolor ciemniejszy i jest zrobiona dzięki tutkowi Nvidi :)). Jeszcze raz dzięki za tego tutka.

2. Każde drzewo jest inne. Tzn. Licząc od lewej to 1 i 3 to ten sam gatunek oraz 2 i 4 to też ten sam gatunek :)

 

A oto rendering.

rendering28.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda kiepsko. może zacznij od nowa ustawiać światło. wstaw na początek sun+sky na normalnych ustawieniach i phisical cam. jak nie będziesz zadowolony to wtedy wprowadzaj hdrke do enviroment. teraz wygląda jakbyś mocno namieszał światłem, ani to realistyczne ani efektowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cornelius Scipio: Czym oświetlane ??

Vega: Proponuje najpierw poćwiczyć techniki oświetlania i rendering. Dział Light Contest, Rendering ---> Vray, Spot3d. Nie to, że jest tragicznie ale mozesz o wiele więcej z tego wyciągnąć.

 

Nie czuć tutaj GI ani źródła światła mimo ze to już taki wieczór to nadal powinno być widoczne, a w tym budynku jakby cos nieźle promieniowało jakaś bomba atomowa w salonie ? :) Tak bez urazy ale czasem mocna krytyka motywuje bardziej niż takie owijanie w bawełne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cornelius Scipio - bardzo przyjemne renderki :) Oświetlenie i materiały klasa. Może mi jeb** po oczach tą wykładziną ale poza tym super.

 

VegA92 - średnio na jeża to wygląda :) bardzo słabe oświetlenie... Ale widziałem, że cały czas męczysz to w końcu się uda :d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt. Światła nie umiem nie miałem z tym wcześniej nic wspólnego (jeśli chodzi o exterior). Ta praca idzie na konkurs szkolny poświęcony grafice 3D :D Mam czas do 17 kwietnia. Wiem, że można z tego wyciągnąć tylko trzeba umieć wyciągać :]

Przerobiłem sporo tutków co do oświetlenia i coś tam się dowiedziałem. To czerwone to właśnie GI :D Zachód słońca jest po prawej stronie sceny. Dam jeszcze czysty render http://www.fototube.pl/pictures/rendering34czysty.jpg bez obróbki w PS :) Dzięki tej wizce nauczyłem się sporo rzeczy. Co do krytyki to zawsze wolę tą najgorszą niż lanie wody :D

Edytowane przez Vega
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z oswietleniem zawsze są problemy..... Tym bardziej w nocy ciężko coś zrobić. Może jakbyś jakieś lampy zrobił to by to ożyło? Mam na mysli takie np wbudowane halogeny w chodnik albo takie niskie lapmy ogrodowe lub też jakieś wyższe? Nazwami specjalistycznymi nie zarzuce bo nie znam :)

 

ps.

aż 6H?? łał :)

 

ps2.

Do szkoły aa to looz XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cornelius Scipio

SWRSC: Trawkę po koszeniu trza grabić! ;) Samochód po lewej trochę płasko,ale jak na cukierka to z pewnością nie będzie kwaśny :)

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było więcej tych ręczników i:

Architekt: Panie Tomku, mniej tych ręczników.

Ja: Ok, zdejmę trochę, ogólnie jako że budynek nad morzem to chciałem dać troszkę plażowego klimatu.

Architekt: Taa, ale za dużo ich.

Ja: Bo ja symuluje zachowania ludzkie

Architekt: Zachowania ludzkie niszczą architekturę.

 

:D

 

Tores - do folio/reela chyba się pokuszę i podłoże tą trawkę.

Cornelius Scipio - moim zdnaiem ostrość dywanu za bardzo odciąga uwagę od wnętrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cornelius Scipio

SWRSC: chyba masz rację ,bo je*ie trochę po oczach...za bardzo się szarpnąłem w PS...

 

 

 

BiX: Wykładzinka to nic nadzwyczajnego, na cgtextures można znaleźć...proszę:

 

http://cgtextures.com/texview2.php?id=8236&PHPSESSID=6499602f9124308f7d8e81a2ecb9ae89

 

pzdr.

Edytowane przez Cornelius Scipio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było więcej tych ręczników i:

Architekt: Panie Tomku, mniej tych ręczników.

Ja: Ok, zdejmę trochę, ogólnie jako że budynek nad morzem to chciałem dać troszkę plażowego klimatu.

Architekt: Taa, ale za dużo ich.

Ja: Bo ja symuluje zachowania ludzkie

Architekt: Zachowania ludzkie niszczą architekturę.

 

hahahha o kur... Pozdrów go ode mnie ^^ Niezłe myślenie ma chłop.

'Zachowania ludzkie niszczą architekture'.... gosz. Tak nawiązując to miałeś racje z tymi architektami XD ostanio jeden tez mnie podenerwował.........................

 

Cornelius Scipio - a myślałem, że jakiś większy bayer.. Ale ok :D Dzięki, przyda się ;)

 

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności