arturprx2 Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 (edytowane) niezla ta trawka ;] jak to wyglada w tym sofcie? to modelowane? particle? proxy ? robi wrazenie grunio, morphe... elegansioo ;) Edytowane 9 Kwiecień 2009 przez arturprx2
NV Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 1min :0 Robi wrazenie :] Powiedz na czym renderowane i właśnie coś konkretniej jak robiona.
Filip Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Johny - trawa trochę jak wełna, ale czas powala:).
Gość BiX Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 johny - trawka hmmm wygląda na taką sztuczną trawe z pola do mini golfa :) ale coś za coś.. Bo czas marzenie ^^
arch515 Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Grunio- praca ma naprawdę super potencjał, budynek fajnie siedzi, ale otoczenie odbiega poziomem.. Popracowałabym nad samom drogą, jest za „prosta”,latarnie na pewno by zrobiły swoje,pojazdy bardziej bym rozmył, samo oświetlenie na poziomie dolnym jest super!!! Natomiast na poziomach wyższych już gorzej..Wydaje się jak był by oświetlone od dołu.. Moje wrażenie.. Do pracuj a będzie palce lizać:) pozdrawiam.
Johny Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Trawka to praktycznie defaultowe ustawienie fura z houdiniego, zmieniony kolor i poprzsuwane klika suwaczkow. swiecone dwoma spotami z deep shadow map. Zaczalem sie tym dopiero bawic. Co do techniki musialby sie wypowiedziec tutaj ktos bardziej ogarniety, nie chce nic przekrecic, dopiero poznaje to srodowisko, wiec powiem tylko ze haczyk tkwi w silniku renderujacym houdiniego (tzw. mikropoligon), dzieki ktoremu jest tak krotki czas. Sama trawa powstaje na etapie renderingu i odpowiada za nia specjalny shader. Liczone na kompie 8x 2,66GHz
Gość BiX Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 8 x 2.66..... aha :D this explain everything...
kliment woroszyłow Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Liczone na kompie 8x 2,66GHz hehehehehe..cos mi sie wydaje ze haczyk tkwi zupełnie w czym innym niz mówiłeś johny ;D
NV Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Dlatego pytałem się na jakim sprzęcie :D Czyli na moim jakieś 10min - czyli wielkiej rewelacji nie ma :) Tyle to modelowana mi się liczy a ma tak duzo poly ze 3gb ramu sobie zjada :) Mimo to czas nadal dobry jak na rozdziałke i ilość tej trawy / gęstość.
Leru Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 LOL wielkiej rewelacji nie ma. Jakby się liczyło 10x wolniej to jednak jest to różnica. Tu nie chodzi o 1minuta czy 10 minut tylko raczej o mnożnik. Przeliczmy sobie to na animację. Sekunda zamiast się renderować 25 minut będzie się renderować 4 godziny z kawałkiem. Eeee no to nie ma takiej rewelacji. Szczególnie jak klient czeka już w konferencyjnej ;) Jest to renderowane na ośmiu corach? Wow aż zazdroszczę (i to nie jest w stronę Johnego skierowane ;) )
Johny Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Czyli na moim jakieś 10min Na moim tez, a na quadzie ktorego ma coraz wiecej osob pewnie z 2-3 min. Bo widzicie, nie chodzi o komputer, ale o silnik. Nie ma tu zadnego proxy, i gdybym wsadzil jeszcze wiecej tej trawy rendering zapewne wydluzylby sie nieznacznie, albo w ogole a w kazdym momencie moge ta trawe animowac, dodac dof, lub motionblur. We wtorek wrzuce wiecej testow jak czas pozwoli.
Morphe Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 trawa wyglada sztucznie bo jak mowi johny jest rpktycznie defaultowa, a mimo to wyglada ponencjalnie fajnie, tylko trzeba by ja jakos lepiej ubrac zeby pokazac jej mozliwosci... fajne... Grunio - fajne naprawde ale jakos robi wrazenie pustkowia mhm... mimo t git, :)
NV Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Leru: Chodziło mi o to że skoro na 8 prockach się renderuje 1min to na 1 conajmniej 8min i jak na taką trawe i rozdziałke to nadal b. dobry czas. Ja myślałem realiami renderingu na 1 komputerze przeciętnego uzytkownika a nie o animacji. Wiadomo ze tam jak coś się renderuje kilkanascie sek. szybciej w obliczu godzin i ilości klatek robi ogromną różnice. Poprostu rewelacja w moim rozumowaniu to było 1min na 1 procku bo tak z początku zakładałem.
Johny Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 Przed snem pobawilem sie jeszcze troche, niestety wersja free, wiec mala rozdzielczosc i znak :/ tym razem renderowane na quadzie, cos ponad 2GHz, czas na render to srednio 3-5 min
Marcin_ps Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 Johny wedlug mnie to jeszcze nie trawa ma kolor moze trawiasty ,ale bardziej przypomina sweter mocno owczy :) ,a dof ziarnisty ale 3min piechota sie nie licza :)
arturprx2 Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 Johny jak dla mnie to w drugim ujeciu podrasowac szejderek... glownie o reflect chodzi i trawka jak trzeba ;] przy takim czasie jest git... a pokazal bys jeszcze w mniejszej skali... jak by z perpektywy czlowieka plus schematyczna architektura
Vega Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 Znowu wstawiam rendering. Ma kilka błędów jeszcze które muszę poprawić :) 1. Trawa wychodzi z chodnika 2. Zniknęły mi szyby ponieważ miałem kilka problemów z budynkiem (tym na pierwszym planie). Poprawiłem 1. Trawę (ma kolor ciemniejszy i jest zrobiona dzięki tutkowi Nvidi :)). Jeszcze raz dzięki za tego tutka. 2. Każde drzewo jest inne. Tzn. Licząc od lewej to 1 i 3 to ten sam gatunek oraz 2 i 4 to też ten sam gatunek :) A oto rendering.
siwy Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 wygląda kiepsko. może zacznij od nowa ustawiać światło. wstaw na początek sun+sky na normalnych ustawieniach i phisical cam. jak nie będziesz zadowolony to wtedy wprowadzaj hdrke do enviroment. teraz wygląda jakbyś mocno namieszał światłem, ani to realistyczne ani efektowne.
Morphe Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 dla mnie to wyglada tak jakby swiecilo samo sun, a sky nie mialo nic do roboty - musisz w node wrzucic sky'owi suna... i tyle.
Gość Cornelius Scipio Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 Teścik Cinema 4D R10 + Vray 1.1 + PS Zainspirowała mnie wykładzinka Lisa ;) pzdr. Cornelius
DraB Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 Bardzo przyjemnie, wykładzina oczojebna trochę :P
Vega Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 Zajefajnie to wygląda. Wykładzina według mnie jest ok.
Gość Cornelius Scipio Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 Ok to ujęcie nr 2 :) Wesołego jajka ;) pzdr. Cornelius
DraB Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 Czym swiecisz? To sa obrazki prosto z maksa?
Gość Cornelius Scipio Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 HDR + Sun Renderowane w Cinemie + Vray + PS pzdr.
Vega Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 Widzę, że niema już windowsa :) Na biurku leży Macbook :P Bardzo ładne światło.
kellyq Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 jeszcze tylko posadzić kwiatki........ a każda gospodyni domu by się ucieszyła
!Ewert Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 CS- co chcesz pokazać na tych renderach? bo jak meble to zmień wykładzinę :) Render bardzo spoko, może trochę przepalony :)
Vega Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 Oto mój najnowszy render. Dodałem kilka rzeczy (światła w oknach, w niektórych mieszkaniach widać szafy itp. Obróbka w PS. Tego chodnika na dole nie będzie :)
NV Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 Cornelius Scipio: Czym oświetlane ?? Vega: Proponuje najpierw poćwiczyć techniki oświetlania i rendering. Dział Light Contest, Rendering ---> Vray, Spot3d. Nie to, że jest tragicznie ale mozesz o wiele więcej z tego wyciągnąć. Nie czuć tutaj GI ani źródła światła mimo ze to już taki wieczór to nadal powinno być widoczne, a w tym budynku jakby cos nieźle promieniowało jakaś bomba atomowa w salonie ? :) Tak bez urazy ale czasem mocna krytyka motywuje bardziej niż takie owijanie w bawełne.
Gość BiX Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 Cornelius Scipio - bardzo przyjemne renderki :) Oświetlenie i materiały klasa. Może mi jeb** po oczach tą wykładziną ale poza tym super. VegA92 - średnio na jeża to wygląda :) bardzo słabe oświetlenie... Ale widziałem, że cały czas męczysz to w końcu się uda :d
Vega Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 (edytowane) No fakt. Światła nie umiem nie miałem z tym wcześniej nic wspólnego (jeśli chodzi o exterior). Ta praca idzie na konkurs szkolny poświęcony grafice 3D :D Mam czas do 17 kwietnia. Wiem, że można z tego wyciągnąć tylko trzeba umieć wyciągać :] Przerobiłem sporo tutków co do oświetlenia i coś tam się dowiedziałem. To czerwone to właśnie GI :D Zachód słońca jest po prawej stronie sceny. Dam jeszcze czysty render http://www.fototube.pl/pictures/rendering34czysty.jpg bez obróbki w PS :) Dzięki tej wizce nauczyłem się sporo rzeczy. Co do krytyki to zawsze wolę tą najgorszą niż lanie wody :D Edytowane 12 Kwiecień 2009 przez Vega
Gość BiX Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 Z oswietleniem zawsze są problemy..... Tym bardziej w nocy ciężko coś zrobić. Może jakbyś jakieś lampy zrobił to by to ożyło? Mam na mysli takie np wbudowane halogeny w chodnik albo takie niskie lapmy ogrodowe lub też jakieś wyższe? Nazwami specjalistycznymi nie zarzuce bo nie znam :) ps. aż 6H?? łał :) ps2. Do szkoły aa to looz XD
Morphe Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 moze wrzuc printa jakie masz ustawienia w sky, sun camera envi, hdri ewentualnie.
Vega Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 Tutaj wszystko jest napisane :) Od początku do końca :D http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=57887&page=6
mkeruj Napisano 13 Kwiecień 2009 Napisano 13 Kwiecień 2009 (edytowane) Jeszcze ustawiam... . Edytowane 13 Kwiecień 2009 przez mkeruj
Vega Napisano 13 Kwiecień 2009 Napisano 13 Kwiecień 2009 Mi się podoba :D Tylko się przyczepię do byle czego. Po co komu zapalone światło w WC w dzień? Tak mi się wydaje, że to dzień ponieważ jest jasno za oknem.
SWRSC Napisano 13 Kwiecień 2009 Napisano 13 Kwiecień 2009 na słodko, czyli powrót do cukierkowej deweloperki. Lokalizacja: Międzyzdroje. Raczej final.
Gość Cornelius Scipio Napisano 13 Kwiecień 2009 Napisano 13 Kwiecień 2009 SWRSC: Trawkę po koszeniu trza grabić! ;) Samochód po lewej trochę płasko,ale jak na cukierka to z pewnością nie będzie kwaśny :) pzdr.
SWRSC Napisano 13 Kwiecień 2009 Napisano 13 Kwiecień 2009 ogrodnik chciał 70zł za zagrabienie. Inwestor w kryzysie się nie zgodził.
Morphe Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 dziwny maja gust... jakos mi ta zlelen na elewacji nie siedzi... troche inna by byla lepsza imo... mhm... ogolnie spoko - standart ;) ale mogles mzoe troche bardizej wyrazne swiatlo dac.. jest troszke takie mdle.
Tores Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 mkeruj - podjarana trochę ta łazienka SWRSC - jak na takie światełko to drzewka, roślinki i trawka kiepsko wyszły. Lepszy byłby efekt jakbyś w shopie trawę ze zdjęcia dodał.
Użytkownik Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 SWRSC: Cienie ludziów nie są ze sobą zgodne. Bardzo fajnie, wszystko w umiarze i ze smakiem tylko ja bym ostrzej oświetlił i jednak te szmaty z balkonów pozdejmował bo wygląda to na jakiś hotel pełen rumunów.
Gość Cornelius Scipio Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 Ok to bez pasków... ;) pzdr.
SWRSC Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 było więcej tych ręczników i: Architekt: Panie Tomku, mniej tych ręczników. Ja: Ok, zdejmę trochę, ogólnie jako że budynek nad morzem to chciałem dać troszkę plażowego klimatu. Architekt: Taa, ale za dużo ich. Ja: Bo ja symuluje zachowania ludzkie Architekt: Zachowania ludzkie niszczą architekturę. :D Tores - do folio/reela chyba się pokuszę i podłoże tą trawkę. Cornelius Scipio - moim zdnaiem ostrość dywanu za bardzo odciąga uwagę od wnętrza.
Gość Cornelius Scipio Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 (edytowane) SWRSC: chyba masz rację ,bo je*ie trochę po oczach...za bardzo się szarpnąłem w PS... BiX: Wykładzinka to nic nadzwyczajnego, na cgtextures można znaleźć...proszę: http://cgtextures.com/texview2.php?id=8236&PHPSESSID=6499602f9124308f7d8e81a2ecb9ae89 pzdr. Edytowane 14 Kwiecień 2009 przez Cornelius Scipio
Gość BiX Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 było więcej tych ręczników i: Architekt: Panie Tomku, mniej tych ręczników. Ja: Ok, zdejmę trochę, ogólnie jako że budynek nad morzem to chciałem dać troszkę plażowego klimatu. Architekt: Taa, ale za dużo ich. Ja: Bo ja symuluje zachowania ludzkie Architekt: Zachowania ludzkie niszczą architekturę. hahahha o kur... Pozdrów go ode mnie ^^ Niezłe myślenie ma chłop. 'Zachowania ludzkie niszczą architekture'.... gosz. Tak nawiązując to miałeś racje z tymi architektami XD ostanio jeden tez mnie podenerwował......................... Cornelius Scipio - a myślałem, że jakiś większy bayer.. Ale ok :D Dzięki, przyda się ;) pozdro.
SWRSC Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 ej, ale tego akurat bardzo szanuje :) Wyjątek taki. Chodziło cały czas o te ręczniki> "symuluje zachowania ludzki (wstawiam ręczniki) >>>> zachowania ludzkie niszczą architekturę (ręczniki)
Rekomendowane odpowiedzi