Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hmm coś nie tak masz pressenter z tą sceną, u mnie przed chwilą się skończyło liczyć ujęcie w którym jest z 30 drzew każde po 30 - 50mb sztuka (on i displacement trawnik + geometria budynku itp) i bez zająknięcia LC się policzyło (fakt jakies 15min się mieliło ale w porównaniu z resztą w normie).

 

Chociaż zdazyło mi się że jak testowałem trawnik to LC nie dało rady się w rozsądnym czasie policzyć, ale wtedy było mnustwo drobnych "ździebełek" w kupie, tzn taki 10x10m trawnik z proxy - jakies 35 - 40 mln poly. Ale raczej to nie powód proxy tylko ciasnoty ogólnej w scenie.

 

------------

 

mrkrzysiek - fajne, ale ja bym nieco zdesaturował tą "oczojebną" zieleń - możliwe że wina mojego "full-nieprofesjonalnego" monitora

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

z opisu domyslam sie ze to exterior a do tego sie LC nie nadaje, sproboj QMC...

Napisano

Dziękuję wszystkim za żywe zainteresowanie sprawą, a rep idzie do mkeruja, którego rada, nie pierwszy raz nota bene, rozwiązała problem.

 

Zbychowaty: LC to takie diabelstwo, że przy dobrze ustawionej scenie może i sobie troszkę ramu zabrać, ale na bardzo krótko. ;)

 

Co do tego co było nie tak: kilka niezgodności materiałów, konkretnie przez przypadek zaimportowałem obiekty z materiałami standard. Po zmianie na vraymtl scenka poszłą jak złoto.

Napisano

Morphe: mam 8GB ramu, ale wiedziałem, że scenka musi przejść, bo niedawno renderowałem scenę z dużo większą ilością zieleni, z 64mln poly bez proxy, i poszła, a ta ma tylko 13mln poly bez proxy.

Napisano

wiesz, ilosc poly nie gra roli przy proxy tylko ilosc typow - sprawdz 1 rzecz w system zmniejsz ten leaf coef tree czy jaso tak , a jak nie to, to sprawdz ile ci wirtualnej wpieprza przy renderingu, moze niestty w tym wypadku jest za malo... ja jak renderuje te same sceny, ktore renderowalem na 8gb, to dawaly rade ale jak dokupilem 24gb, to wpyla 15gb... - jak siegnie limitu to poporstu zmuli i fajrant...

Napisano

Morphe: zawsze najpierw próbuję renderów bez proxy, sprawdzam czy "da radę", i już tutaj tym razem były problemy, a i w takim wypadku chyba liczba poly ma znaczenie? ;) Kurcze, 24GB, też tak myślę żeby kupić. A powiedz jeszcze co tam masz za proca i płytę, jeśli możesz zdrzdzić?

 

Swoją drogą jakiś czas temu miało być nowe folio... coś się lenisz. :D

Napisano

no to ja Ci współczuję pressenter pracy w viewporcie jak masz 64mln poly :)

 

a tu test oświetlenia / trawnika / odbić - praca do portfolio ( przeróbka zlecenia które ostatnio robiłem )

 

domekportfolio01.jpg

Napisano

wreszcie coś niewizkowego!

 

super kozioo :) szkoda trochę noisa ale tak to daje radę :)

Napisano
  pressenter napisał:
Morphe: zawsze najpierw próbuję renderów bez proxy, sprawdzam czy "da radę"...

 

Zdaniem skromnym moim już na wstępie powinieneś planować czy korzystać będziesz z proxy czy nie bo jak Ci przyjdzie kiedyś konwersja sceny z ilością obiektów liczoną w setka może w tysiącach to będzie dopiero płacz i zgrzytanie zębów i ciche krótkie "...help..." ;).

 

kozioo - elegancko.

Napisano
  Loki napisał:
no to ja Ci współczuję pressenter pracy w viewporcie jak masz 64mln poly :)

 

 

Hyhy, no, zabawnie było...

 

zrzuti.th.jpg

 

Ale na szczęście z pomocą przychodzą udogodnienia:

 

zrzut1.th.jpg

 

  La R napisał:
Zdaniem skromnym moim już na wstępie powinieneś planować czy korzystać będziesz z proxy czy nie bo jak Ci przyjdzie kiedyś konwersja sceny z ilością obiektów liczoną w setka może w tysiącach to będzie dopiero płacz i zgrzytanie zębów i ciche krótkie "...help..." ;).

 

kozioo - elegancko.

 

Własnie przed chwilą to robiłem, ale nie potrzebnie jak się okazało. Nie jest to aż takie straszne, tylko naklikać się trzeba. ;) Odechciało mi się, i całe szczęście, bo scenka jednak poszła bez proxy. ;)

Napisano

fajne piorko :), press ja to mam supermicro DWA7-n chyba, 2x xeon E5462 2.8mhz. co do folilo lenie sie.

Napisano

taki test..najbardziej oswietlenia. Z jaka pora dnia wam to sie kojarzy?

test06oljee05copy2.th.jpg

Napisano

Hdri + sun ? :)

 

pzdr.

Napisano

siwy super, chociaz biel na elewacji jest troche jak przescieradlo, ale wizka bajerancka, otoczenie super.

Napisano
  !Ewert napisał:
a nie mówiłem że się nabiorą siwy? :D

 

Na co? że otoczenie to PS ? Przecież to widać, ... chyba.

Napisano

prześwietlona scena, i materiał drewna ma za dużego bump'a. Trochę napisów się ukryło.

Napisano

Dodatkowo logo Ci wchodzi w zabudowę w jednym miejscu, bump na podłodze coś nie teges, sufit szumi... 5h? O_o W jakiej rozdzielczości?

Napisano

Co do napisów to wiem, ale to jest test :)

 

pressenter Dodatkowo logo Ci wchodzi w zabudowę w jednym miejscu, bump na podłodze coś nie teges, sufit szumi... 5h? O_o W jakiej rozdzielczości?

 

opd: 1800x 1350

Napisano

blomd prześwietlona scena, i materiał drewna ma za dużego bump'a. Trochę napisów się ukryło.

 

odp: scena może być prześwietlona ze względu na to że źle użyłem Photoshopa :)

tak wygląda wizka po renderze.

 

attachment.php?attachmentid=63487&stc=1&d=1242825467

Napisano

no ta inwestycja była zawieszona na około pol roku...

 

001dl.jpg

 

ogolnie to nie jestem zadowolony, nie potrafie zrobic dobrego przeszklenia.

Napisano
  Użytkownik napisał:
Widzę że interesy kiepsko idą wielu firmom. Poprawki i poprawki. Swoją drogą, SWRSC, to świetna wizka.

 

No własnie też zauważyłem. Dużo poprawek, re-renderów, wiele inwestycji, tak jak ta Świerszcza, jest zawieszanych... nie podoba mi się to.

Napisano

dobrze że chociaż mieszkaniówki w końcu po kryzysie się ruszyły. Zaczynają na nowo zlecać.

Napisano
  SWRSC napisał:

 

ogolnie to nie jestem zadowolony, nie potrafie zrobic dobrego przeszklenia.

 

 

więcej szopa...i zabaw z trybami mieszania warst + ściemniane odbicia i bedzie dobrze :)

 

chociaz...komu ja doradzam jak sam nie potrafie hehe..

Napisano
  SWRSC napisał:
dobrze że chociaż mieszkaniówki w końcu po kryzysie się ruszyły. Zaczynają na nowo zlecać.

 

Prawda, prawda, ale przyznam, że luty, marzec i troszkę kwietnia w tym roku to było średnio, żebym wręcz nie powiedział, że suchoty.

 

A co do wiz to ładnie świerszczu, a odbicia... trudno tu troszkę dobrać według mnie, przy tak wysokim budynku trudno o nie zadbać, a i tak wyszło Ci świetnie. I czy mi się wydaje, czy to fotomontaż? Jeśli tak, to genialny.

Napisano

tak tak, render wpasowany w zdjęcie :) Potrzebuje natrzaskać jakiś dobrych Panoram HDRI do odbić z chmurami. To co widać mazałem sporo w photoshopie tak jak maciekG mówi, ale opadłem z sił i wyszło tak jak widać.

Napisano

SWRSC Bardzo ładnie wkomponowane w fotkę, naprawdę bardzo ładnie, ale poza tym.. Powiem tak.. Ma to zajebisty potencjał.. i aż się dziwię, że sobie odpuściłeś odbicia i całą resztę, bo coś tam o C-sie to wiesz;) Przy tego typu widokach, to dynamika i życie!!! Panujące tam, niebo nie trzyma skali dla mnie, pomijając drobny fakt, że przy takich widokach nie spotkałem się z takim niebem, czy to w Realu a tym bardziej na fotografii.Ale i tak wysoki poziom i całkiem inna dyskusja :).Pozdrawiam.

Napisano

spoko arch515. Ten render poleciał do architektów. Do portfolio chce zrobić własna scenę. Prawdopodobnie bez wpasowania w zdjęcie, ale chce zachować taki detal jak na zdjęciu.

 

Co do nieba - na pierwszym oryginalne a na drugim wklejane - wiec fakt, nie trzyma skali. W przyszłym tygodniu pokaże w galerii 3D coś o wiele lepszego i bardziej dopracowanego (inna inwestycja, która czeka na zgodę na upublicznienie renderów)

Napisano

ogólnie spoko. w narożniku na klinkierze masz zaprawę na kancie :), przesuń mapowanie

Napisano

wszystkich nie ma w necie, np z lotu ptaka czy od dupy strony :p Dla mnie śmieszne jest to, że jestem kontrolowany czy nie umieszczam gdzies tych rendrow skoro część dosłownie wyciekła od samego inwestora w wyniku pomylki Pani z marketingu :)

Napisano

!Ewert, ten klinkier nie za drobny?:) Ładny klimat ogólnie:)

 

Pozdr

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności