Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

hmm coś nie tak masz pressenter z tą sceną, u mnie przed chwilą się skończyło liczyć ujęcie w którym jest z 30 drzew każde po 30 - 50mb sztuka (on i displacement trawnik + geometria budynku itp) i bez zająknięcia LC się policzyło (fakt jakies 15min się mieliło ale w porównaniu z resztą w normie).

 

Chociaż zdazyło mi się że jak testowałem trawnik to LC nie dało rady się w rozsądnym czasie policzyć, ale wtedy było mnustwo drobnych "ździebełek" w kupie, tzn taki 10x10m trawnik z proxy - jakies 35 - 40 mln poly. Ale raczej to nie powód proxy tylko ciasnoty ogólnej w scenie.

 

------------

 

mrkrzysiek - fajne, ale ja bym nieco zdesaturował tą "oczojebną" zieleń - możliwe że wina mojego "full-nieprofesjonalnego" monitora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dziękuję wszystkim za żywe zainteresowanie sprawą, a rep idzie do mkeruja, którego rada, nie pierwszy raz nota bene, rozwiązała problem.

 

Zbychowaty: LC to takie diabelstwo, że przy dobrze ustawionej scenie może i sobie troszkę ramu zabrać, ale na bardzo krótko. ;)

 

Co do tego co było nie tak: kilka niezgodności materiałów, konkretnie przez przypadek zaimportowałem obiekty z materiałami standard. Po zmianie na vraymtl scenka poszłą jak złoto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, ilosc poly nie gra roli przy proxy tylko ilosc typow - sprawdz 1 rzecz w system zmniejsz ten leaf coef tree czy jaso tak , a jak nie to, to sprawdz ile ci wirtualnej wpieprza przy renderingu, moze niestty w tym wypadku jest za malo... ja jak renderuje te same sceny, ktore renderowalem na 8gb, to dawaly rade ale jak dokupilem 24gb, to wpyla 15gb... - jak siegnie limitu to poporstu zmuli i fajrant...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morphe: zawsze najpierw próbuję renderów bez proxy, sprawdzam czy "da radę", i już tutaj tym razem były problemy, a i w takim wypadku chyba liczba poly ma znaczenie? ;) Kurcze, 24GB, też tak myślę żeby kupić. A powiedz jeszcze co tam masz za proca i płytę, jeśli możesz zdrzdzić?

 

Swoją drogą jakiś czas temu miało być nowe folio... coś się lenisz. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja Ci współczuję pressenter pracy w viewporcie jak masz 64mln poly :)

 

a tu test oświetlenia / trawnika / odbić - praca do portfolio ( przeróbka zlecenia które ostatnio robiłem )

 

domekportfolio01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morphe: zawsze najpierw próbuję renderów bez proxy, sprawdzam czy "da radę"...

 

Zdaniem skromnym moim już na wstępie powinieneś planować czy korzystać będziesz z proxy czy nie bo jak Ci przyjdzie kiedyś konwersja sceny z ilością obiektów liczoną w setka może w tysiącach to będzie dopiero płacz i zgrzytanie zębów i ciche krótkie "...help..." ;).

 

kozioo - elegancko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja Ci współczuję pressenter pracy w viewporcie jak masz 64mln poly :)

 

 

Hyhy, no, zabawnie było...

 

zrzuti.th.jpg

 

Ale na szczęście z pomocą przychodzą udogodnienia:

 

zrzut1.th.jpg

 

Zdaniem skromnym moim już na wstępie powinieneś planować czy korzystać będziesz z proxy czy nie bo jak Ci przyjdzie kiedyś konwersja sceny z ilością obiektów liczoną w setka może w tysiącach to będzie dopiero płacz i zgrzytanie zębów i ciche krótkie "...help..." ;).

 

kozioo - elegancko.

 

Własnie przed chwilą to robiłem, ale nie potrzebnie jak się okazało. Nie jest to aż takie straszne, tylko naklikać się trzeba. ;) Odechciało mi się, i całe szczęście, bo scenka jednak poszła bez proxy. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do napisów to wiem, ale to jest test :)

 

pressenter Dodatkowo logo Ci wchodzi w zabudowę w jednym miejscu, bump na podłodze coś nie teges, sufit szumi... 5h? O_o W jakiej rozdzielczości?

 

opd: 1800x 1350

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blomd prześwietlona scena, i materiał drewna ma za dużego bump'a. Trochę napisów się ukryło.

 

odp: scena może być prześwietlona ze względu na to że źle użyłem Photoshopa :)

tak wygląda wizka po renderze.

 

attachment.php?attachmentid=63487&stc=1&d=1242825467

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że interesy kiepsko idą wielu firmom. Poprawki i poprawki. Swoją drogą, SWRSC, to świetna wizka.

 

No własnie też zauważyłem. Dużo poprawek, re-renderów, wiele inwestycji, tak jak ta Świerszcza, jest zawieszanych... nie podoba mi się to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ogolnie to nie jestem zadowolony, nie potrafie zrobic dobrego przeszklenia.

 

 

więcej szopa...i zabaw z trybami mieszania warst + ściemniane odbicia i bedzie dobrze :)

 

chociaz...komu ja doradzam jak sam nie potrafie hehe..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze że chociaż mieszkaniówki w końcu po kryzysie się ruszyły. Zaczynają na nowo zlecać.

 

Prawda, prawda, ale przyznam, że luty, marzec i troszkę kwietnia w tym roku to było średnio, żebym wręcz nie powiedział, że suchoty.

 

A co do wiz to ładnie świerszczu, a odbicia... trudno tu troszkę dobrać według mnie, przy tak wysokim budynku trudno o nie zadbać, a i tak wyszło Ci świetnie. I czy mi się wydaje, czy to fotomontaż? Jeśli tak, to genialny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak, render wpasowany w zdjęcie :) Potrzebuje natrzaskać jakiś dobrych Panoram HDRI do odbić z chmurami. To co widać mazałem sporo w photoshopie tak jak maciekG mówi, ale opadłem z sił i wyszło tak jak widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC Bardzo ładnie wkomponowane w fotkę, naprawdę bardzo ładnie, ale poza tym.. Powiem tak.. Ma to zajebisty potencjał.. i aż się dziwię, że sobie odpuściłeś odbicia i całą resztę, bo coś tam o C-sie to wiesz;) Przy tego typu widokach, to dynamika i życie!!! Panujące tam, niebo nie trzyma skali dla mnie, pomijając drobny fakt, że przy takich widokach nie spotkałem się z takim niebem, czy to w Realu a tym bardziej na fotografii.Ale i tak wysoki poziom i całkiem inna dyskusja :).Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko arch515. Ten render poleciał do architektów. Do portfolio chce zrobić własna scenę. Prawdopodobnie bez wpasowania w zdjęcie, ale chce zachować taki detal jak na zdjęciu.

 

Co do nieba - na pierwszym oryginalne a na drugim wklejane - wiec fakt, nie trzyma skali. W przyszłym tygodniu pokaże w galerii 3D coś o wiele lepszego i bardziej dopracowanego (inna inwestycja, która czeka na zgodę na upublicznienie renderów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkich nie ma w necie, np z lotu ptaka czy od dupy strony :p Dla mnie śmieszne jest to, że jestem kontrolowany czy nie umieszczam gdzies tych rendrow skoro część dosłownie wyciekła od samego inwestora w wyniku pomylki Pani z marketingu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności