Loki Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 hmm coś nie tak masz pressenter z tą sceną, u mnie przed chwilą się skończyło liczyć ujęcie w którym jest z 30 drzew każde po 30 - 50mb sztuka (on i displacement trawnik + geometria budynku itp) i bez zająknięcia LC się policzyło (fakt jakies 15min się mieliło ale w porównaniu z resztą w normie). Chociaż zdazyło mi się że jak testowałem trawnik to LC nie dało rady się w rozsądnym czasie policzyć, ale wtedy było mnustwo drobnych "ździebełek" w kupie, tzn taki 10x10m trawnik z proxy - jakies 35 - 40 mln poly. Ale raczej to nie powód proxy tylko ciasnoty ogólnej w scenie. ------------ mrkrzysiek - fajne, ale ja bym nieco zdesaturował tą "oczojebną" zieleń - możliwe że wina mojego "full-nieprofesjonalnego" monitora
t0m3k Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 z opisu domyslam sie ze to exterior a do tego sie LC nie nadaje, sproboj QMC...
Zbychowaty Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 Press - Lc zabiera strasznie duzo ramu...sprobuj qmc i irr mapą..zazwyczaj wtedy mi szło:) Wolniej ale pojdzie:)
pressenter Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 Dziękuję wszystkim za żywe zainteresowanie sprawą, a rep idzie do mkeruja, którego rada, nie pierwszy raz nota bene, rozwiązała problem. Zbychowaty: LC to takie diabelstwo, że przy dobrze ustawionej scenie może i sobie troszkę ramu zabrać, ale na bardzo krótko. ;) Co do tego co było nie tak: kilka niezgodności materiałów, konkretnie przez przypadek zaimportowałem obiekty z materiałami standard. Po zmianie na vraymtl scenka poszłą jak złoto.
Morphe Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 no ramu troche bierze to fakt, mhm... a ile masz press? mzoe czas dokupic
pressenter Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 Morphe: mam 8GB ramu, ale wiedziałem, że scenka musi przejść, bo niedawno renderowałem scenę z dużo większą ilością zieleni, z 64mln poly bez proxy, i poszła, a ta ma tylko 13mln poly bez proxy.
Morphe Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 wiesz, ilosc poly nie gra roli przy proxy tylko ilosc typow - sprawdz 1 rzecz w system zmniejsz ten leaf coef tree czy jaso tak , a jak nie to, to sprawdz ile ci wirtualnej wpieprza przy renderingu, moze niestty w tym wypadku jest za malo... ja jak renderuje te same sceny, ktore renderowalem na 8gb, to dawaly rade ale jak dokupilem 24gb, to wpyla 15gb... - jak siegnie limitu to poporstu zmuli i fajrant...
pressenter Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 Morphe: zawsze najpierw próbuję renderów bez proxy, sprawdzam czy "da radę", i już tutaj tym razem były problemy, a i w takim wypadku chyba liczba poly ma znaczenie? ;) Kurcze, 24GB, też tak myślę żeby kupić. A powiedz jeszcze co tam masz za proca i płytę, jeśli możesz zdrzdzić? Swoją drogą jakiś czas temu miało być nowe folio... coś się lenisz. :D
Loki Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 no to ja Ci współczuję pressenter pracy w viewporcie jak masz 64mln poly :) a tu test oświetlenia / trawnika / odbić - praca do portfolio ( przeróbka zlecenia które ostatnio robiłem )
tweety Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 wreszcie coś niewizkowego! super kozioo :) szkoda trochę noisa ale tak to daje radę :)
La R Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 Morphe: zawsze najpierw próbuję renderów bez proxy, sprawdzam czy "da radę"... Zdaniem skromnym moim już na wstępie powinieneś planować czy korzystać będziesz z proxy czy nie bo jak Ci przyjdzie kiedyś konwersja sceny z ilością obiektów liczoną w setka może w tysiącach to będzie dopiero płacz i zgrzytanie zębów i ciche krótkie "...help..." ;). kozioo - elegancko.
pressenter Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 no to ja Ci współczuję pressenter pracy w viewporcie jak masz 64mln poly :) Hyhy, no, zabawnie było... Ale na szczęście z pomocą przychodzą udogodnienia: Zdaniem skromnym moim już na wstępie powinieneś planować czy korzystać będziesz z proxy czy nie bo jak Ci przyjdzie kiedyś konwersja sceny z ilością obiektów liczoną w setka może w tysiącach to będzie dopiero płacz i zgrzytanie zębów i ciche krótkie "...help..." ;). kozioo - elegancko. Własnie przed chwilą to robiłem, ale nie potrzebnie jak się okazało. Nie jest to aż takie straszne, tylko naklikać się trzeba. ;) Odechciało mi się, i całe szczęście, bo scenka jednak poszła bez proxy. ;)
Morphe Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 fajne piorko :), press ja to mam supermicro DWA7-n chyba, 2x xeon E5462 2.8mhz. co do folilo lenie sie.
lupin Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 taki test..najbardziej oswietlenia. Z jaka pora dnia wam to sie kojarzy?
grzegerz Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 siwy super, chociaz biel na elewacji jest troche jak przescieradlo, ale wizka bajerancka, otoczenie super.
siwy Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 a nie mówiłem że się nabiorą siwy? :D Na co? że otoczenie to PS ? Przecież to widać, ... chyba.
jlidesign Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 Taki teścik 3ds Max 9, V-ray 1.5 czas ren. 5 godz
blomd Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 prześwietlona scena, i materiał drewna ma za dużego bump'a. Trochę napisów się ukryło.
pressenter Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 Dodatkowo logo Ci wchodzi w zabudowę w jednym miejscu, bump na podłodze coś nie teges, sufit szumi... 5h? O_o W jakiej rozdzielczości?
jlidesign Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 Co do napisów to wiem, ale to jest test :) pressenter Dodatkowo logo Ci wchodzi w zabudowę w jednym miejscu, bump na podłodze coś nie teges, sufit szumi... 5h? O_o W jakiej rozdzielczości? opd: 1800x 1350
jlidesign Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 blomd prześwietlona scena, i materiał drewna ma za dużego bump'a. Trochę napisów się ukryło. odp: scena może być prześwietlona ze względu na to że źle użyłem Photoshopa :) tak wygląda wizka po renderze.
Użytkownik Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 Widzę że interesy kiepsko idą wielu firmom. Poprawki i poprawki. Swoją drogą, SWRSC, to świetna wizka.
SWRSC Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 no ta inwestycja była zawieszona na około pol roku... ogolnie to nie jestem zadowolony, nie potrafie zrobic dobrego przeszklenia.
pressenter Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 Widzę że interesy kiepsko idą wielu firmom. Poprawki i poprawki. Swoją drogą, SWRSC, to świetna wizka. No własnie też zauważyłem. Dużo poprawek, re-renderów, wiele inwestycji, tak jak ta Świerszcza, jest zawieszanych... nie podoba mi się to.
SWRSC Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 dobrze że chociaż mieszkaniówki w końcu po kryzysie się ruszyły. Zaczynają na nowo zlecać.
maciekG Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 ogolnie to nie jestem zadowolony, nie potrafie zrobic dobrego przeszklenia. więcej szopa...i zabaw z trybami mieszania warst + ściemniane odbicia i bedzie dobrze :) chociaz...komu ja doradzam jak sam nie potrafie hehe..
pressenter Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 dobrze że chociaż mieszkaniówki w końcu po kryzysie się ruszyły. Zaczynają na nowo zlecać. Prawda, prawda, ale przyznam, że luty, marzec i troszkę kwietnia w tym roku to było średnio, żebym wręcz nie powiedział, że suchoty. A co do wiz to ładnie świerszczu, a odbicia... trudno tu troszkę dobrać według mnie, przy tak wysokim budynku trudno o nie zadbać, a i tak wyszło Ci świetnie. I czy mi się wydaje, czy to fotomontaż? Jeśli tak, to genialny.
SWRSC Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 tak tak, render wpasowany w zdjęcie :) Potrzebuje natrzaskać jakiś dobrych Panoram HDRI do odbić z chmurami. To co widać mazałem sporo w photoshopie tak jak maciekG mówi, ale opadłem z sił i wyszło tak jak widać.
pressenter Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 A to ja tak a propos rzucę, bo pewnie nie wszyscy wiedzą: http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=84&unfold=exclusive Darmowe i legalne.
arch515 Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 SWRSC Bardzo ładnie wkomponowane w fotkę, naprawdę bardzo ładnie, ale poza tym.. Powiem tak.. Ma to zajebisty potencjał.. i aż się dziwię, że sobie odpuściłeś odbicia i całą resztę, bo coś tam o C-sie to wiesz;) Przy tego typu widokach, to dynamika i życie!!! Panujące tam, niebo nie trzyma skali dla mnie, pomijając drobny fakt, że przy takich widokach nie spotkałem się z takim niebem, czy to w Realu a tym bardziej na fotografii.Ale i tak wysoki poziom i całkiem inna dyskusja :).Pozdrawiam.
SWRSC Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 spoko arch515. Ten render poleciał do architektów. Do portfolio chce zrobić własna scenę. Prawdopodobnie bez wpasowania w zdjęcie, ale chce zachować taki detal jak na zdjęciu. Co do nieba - na pierwszym oryginalne a na drugim wklejane - wiec fakt, nie trzyma skali. W przyszłym tygodniu pokaże w galerii 3D coś o wiele lepszego i bardziej dopracowanego (inna inwestycja, która czeka na zgodę na upublicznienie renderów)
siwy Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 ogólnie spoko. w narożniku na klinkierze masz zaprawę na kancie :), przesuń mapowanie
pionix Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 Mocniejsze i bardziej żółte światło w lampach bym dał.
pressenter Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 Świerszczu: ale Ty wiesz, że to już jest w necie, i że "my" już o tym wiemy? ;) Chociaż miłym zaskoczeniem jest, że robi to szanowany członek tego forum. ;) A ja mam taką śmieszną wieść... http://randomcontrol.com/index.php?option=com_content&view=article&id=60&Itemid=94
SWRSC Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 wszystkich nie ma w necie, np z lotu ptaka czy od dupy strony :p Dla mnie śmieszne jest to, że jestem kontrolowany czy nie umieszczam gdzies tych rendrow skoro część dosłownie wyciekła od samego inwestora w wyniku pomylki Pani z marketingu :)
Touch Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 !Ewert, ten klinkier nie za drobny?:) Ładny klimat ogólnie:) Pozdr
jarross Napisano 22 Maj 2009 Napisano 22 Maj 2009 Słaby ten klinkier-fuga raczej nie powinna tak świecić. Ale ogólnie fajne.
pressenter Napisano 22 Maj 2009 Napisano 22 Maj 2009 Test światła i materiałów... nie wiem, jakoś ff mi to wypłowiałe wyświetla. . .
Rekomendowane odpowiedzi