routee Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Pinero chodź noise przyprawia mnie o bół głowy tu jednak daje czadu (ale wersja bez imo lepsza by była) takie pytanko czym świeciłeś (iesy + 'coś'? czy jakiś inny fyrtel) pozdrawiam
mirach Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 proba uzyskania brushed metal w Modo, wg mnie nawet udana, a wy co na to ? :)
tweety Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 lekko przepalone w hotspotach ale całkiem nieźle :)
nielot007 Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 mirach--> model ma bledy :D:D:D metal mi sie podoba :) choc to samo co tweety :) fanie sobie tu renderzycie choineczka super :) pozdro
mirach Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 Dzieki za opinie, model to był typowy speed jak zobaczylem podobny pierscionek na zdieciu :)
mentaller Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 hehe ;], jakieś propozycje jak zrobić nieplastikowe drewno ;p ?
MaGuu Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 Biały reflect, zaznaczony frasnel reflection, glossines na 0,72 :) Ale tutaj to chyba głównie od studia zależy jak będzie wyglądało drewno :]
kozioo Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 tescik tekstury - wyszły jakieś bugi od IMapy, ale tutaj są nieistotne akurat;) detal
naeq Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 To ja też się dołożę :)) to raczej render for fun, tak sobie dzis wydłubałem :)) niestety nie wsyztsko wyszlo tak jak chcialem no ale... hehe, podskillowalem troszke to teraz moge odpoczywac xD :Pozdro P.S. Może jutro wyrenderuje z lepszymi ustawieniami bo i kompozycje i niektore sprawki chce poprawic... ;] Czas Renderingu to 40 min.
JunioR Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 FAlcon brzydki shader kanapy, wyglada mi na plasteline taką starą ;] nieciekawy stół, ale dywan ładny :)
naeq Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 hehe lol ;] wiem ze nic w tej scenie nie wyszło, taka kapa nie na poziomie :)) no ale da tego dałem do renderow for fun...
cfaniak Napisano 6 Grudzień 2006 Napisano 6 Grudzień 2006 za oknem slonce... wiec w kompie bedzie snieg, walka z materialem ciag dalszy, 3 wersje, ktora najlepsza? ja na dzis mam tego dosyc i ide na piwo. pozdro...
Gość obo Napisano 6 Grudzień 2006 Napisano 6 Grudzień 2006 Wszystkie dobre. Różnią się tak jakby tym czy śnieg jest ubity mniej czy bardziej czy wogóle ;) Jednak według mnie najfajnie wygląda numer 3.
JunioR Napisano 6 Grudzień 2006 Napisano 6 Grudzień 2006 cfaniak bardzo fajny snieg, dlugo nad tym shaderem siedziales?(chodzi o 3render) bo 2 kijowo wyszla ;p
Touch Napisano 6 Grudzień 2006 Napisano 6 Grudzień 2006 ...Podziel się;D Świetnie wyszło;) Napisz coś więcej, Pozdr!;)
Master Kiełbaster Napisano 6 Grudzień 2006 Napisano 6 Grudzień 2006 chyba 2 najlepsza tylko kształt zły...
maczuga Napisano 6 Grudzień 2006 Napisano 6 Grudzień 2006 ostatni renderek najlepszy, przybliżysz trochę ustawienia materiału? :D
cfaniak Napisano 6 Grudzień 2006 Napisano 6 Grudzień 2006 junior: no ogólnie to z pół dnia zeszło nad ustawieniami... master: sry ale wiekszość ma rację... więc... ustawienie i takie tam... http://rapidshare.com/files/6385084/cfaniak.rar.html] to pierwsza próba na rapidshare więc jakby coś nie grało to dajcie znać... pozdro.
nielot007 Napisano 6 Grudzień 2006 Napisano 6 Grudzień 2006 cool snieg!! pierwsza the best pozniej trzecia i na koncu druga :)
cfaniak Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 heh nielot 1 wersja to bez vraysky i z wylaczonym sss... matsy chyba lepiej mi wychodza niz wizki :D przypomnialo mi sie jedno... czy jestv jakis szybki i dobry sposob aby pokryc obiekty 'sniegiem' jak w dobrej prawdziwej zimie, czapy z dachow i tak dalej czy trzeba recznie modelowac?
Master Kiełbaster Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 zrób emiter cząsteczek, daj na niego blob mesh z innych obiektów zrób deflectory i masz :P
naeq Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 he, fajny śnieg ale pierwszy chyba najlepszy bo najbardziej szczegółowy, 2 mym zdaniem najgorszy, dziwne zaspy które są zbytnio kształtne i zero szczegółów... pozdro xD
mentaller Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 test, tylko nie wiem czego ;]. vray 1.5 .rc2
tweety Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 uuu... fajna texturka :] podzieliłbyś się co? :)
mentaller Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 http://cgtextures.com/getfile.php/2835/l/concrete0099_L.jpg?PHPSESSID=3084c4e0a4a214ed1a134e98e0ab2eb0 ;]. na dodatek darmowa :P 1
mentaller Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 dalej z koksem... (click to enlarge) ----- i bez ps'a...
Master Kiełbaster Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 joł joł maxweljo renderejro :*** 7min
patry Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Super klimacik master :* Pliss powiedz jak zrobiłeś wode (nie modeling) :) Jakie oświetlenie użyłeś??
tweety Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Marcin: nic nie chcę mówić ale... taki jakby piasek ci wyszedł :]
patry Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Taki tam teścik oświetlenia (mental ray of course :)) I takie tam :)
Lis Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Marcin: nic nie chcę mówić ale... taki jakby piasek ci wyszedł :] Mi to wygląda na gigantyczną oskalpowanąm świerzo obciętą owcę. :D
tweety Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 patry: którego mentala używasz? tzn. jakiego masz maxa?
Master Kiełbaster Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 oświetlenie to zwykłe słońce o poranku, materiał wody odbija wszystko na 100% i jest nałożony na plane'a z noisem.
krzyhhh Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 to co że odbija na 100% :] i tak piękny szader xD
Rekomendowane odpowiedzi