Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Włącz "Schematic View" (ikonka obok material editora), pozaznaczaj widoczność bloków modyfikatorów. Będziesz mógł łatwo wyróżnić te obiekty, które mają interesujące cię modyfikacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JohnyCa- Moim zdaniem źle zapisujesz rendery, chodzi mi o format.

Dof nie pomaga w wizce i nie dodaje jej plusów.

Wizke jest mdła i nie atrakcyjna. Zmienił bym kadr na bardziej dynamiczny.

Brak oświetlenie przy lustrze.

Masz za duży bump na kaflach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to to właśnie mnie chodziło :).

pressenter - wiele brakuje, ale to już sam widzisz, po prostu gdyby zieleń była w bieli i okna nie odbijały otoczenia to bym wprost napisał, że makieta w czyde ;)

mankament główny może i nie bo wiadomo, że i tak się podoba...jestem pewien, że zmiana kadru z pietra bloku sąsiedniego na bardziej ludzki czy tam inny piętro niższy by dała wiele wiele więcej ( tudzież wyższy coś z anteny na dachu ;) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, bo teraz mi się zaczyna głupio robić, bo nawet zleceniodawcy się podoba, a ja taki przekręt wstrętny zrobiłem. :/ La R: taki widok był wymogiem, to będzie podkład do flashowej strony: klikasz myszką na dane piętro i pokazuje się mieszkanie.

 

Mi natomiast chodzi o fakt, i o dziwo nikt nie zwrócił uwagi, że trawa to nie jest żaden disp czy jakieś inne fikuśne dyrdymałki, ale noise nałożony w PS. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi natomiast chodzi o fakt, i o dziwo nikt nie zwrócił uwagi, że trawa to nie jest żaden disp czy jakieś inne fikuśne dyrdymałki, ale noise nałożony w PS. :/

 

No nie bratku przy "takim" zbliżeniu i wielkości obrazka to nie idzie się dopatrzyć.

 

trosiek - odrobinę ciemniej w diffuse ( może mniejszy diffuse level ), a i osobiście uważam, że te czerwone sportowe hamulce nijak tu kolorkiem swym nie leżą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiesznie ten biały ziejący otwór w ścianie wygląda, i widać że na prędce, bo plamy sa gdzieniegdzie, i niski sampling, ale poza tym to bardzo miłe dla oka. A, no i drzwi szafki pod umywalką bym troszkę nad podłogą umieścił.

 

Artur tą całą armaturę i wieszaki modelowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trosiek, spróbuj może ze zwykłym prostym shellac'iem;) Poza tym wydaje mi się, że przy takim otoczeniu trudno bedzie Ci dobrze ustawić lakier. Spróbuj z inną HDR'ką też.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.suurland.com/image_x.php?image=images/portfolio_stills_peugeot207_sunandsky_00.jpg no ale tutaj jest pusto dookoła a jaki ładny render prosze :D dobra scena tzn co? te 2 ostatnie rendery to z vray sun+sky. a może poprostu te rendery troszkę w photoshopie przeprawić?

 

edit: lakier to vray blend material

Edytowane przez trosiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhh ale nikt nie napisał, że nie może być pusto ;] chodzi głównie o to żeby samochód miał co odbijać. Druga sprawa na renderze, który pokazałeś nie ma urywającego się horyzontu. Widać, że coś tam daleko jest, a nie odchłań :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie etyr11

 

co mi się nie podoba:

 

- plamy z GI na trawniku (chyba że to jakiś prześwit w palmie był i tak sie fotony zbiegły)

- pnącze na budynku - jakoś biednie wygląda - może to wina klimatu :)

- tekstura drewna na balkoniku

 

co mi się podoba

+ trawa wyszła ładnie

+ chodnik (fajne płytki)

+ woda całkiem całkiem

+ palmy (ogólnie zielenina jest fajna, no może troche za dużo się powtaża ten sam gatunek, ale nie można mieć wszystkiego :)

+ prawa sciana tego budynku na 1 planie fajnie wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Panowie.

Z tłem to mnie zaskoczyłeś trosiek- nie zauważyłem wcześniej.

jeśli natomiast chodzi o lewy bok budynku to chyba przegiąłem z postprodukcja, bo nie była taka przepalona. No coz mam tez nie przejarana wersje;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tlo nie pasuje do oswietlenia domku - moze sprobojw alnac na wiekszym turbidity sky, zbey bylo jak najmniej niebieskiego? albo cos ? bo tak jakos sie mi to gryzie tak.. nie wiem... no i moze zielen zbyt zielona :) zdesturowac..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności