arturprx2 Napisano 26 Maj 2008 Share Napisano 26 Maj 2008 stawiam na faje chveti ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 26 Maj 2008 Share Napisano 26 Maj 2008 Mi to na jakiegoś robota, albo kogoś w pełnej płycie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 26 Maj 2008 Share Napisano 26 Maj 2008 samowar? O_o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 26 Maj 2008 Share Napisano 26 Maj 2008 porsche po tuningu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 26 Maj 2008 Share Napisano 26 Maj 2008 Kafle średnio mi sie podobają jeśli chodzi i ich kolor. Ale ścianka z szybką w biełej obramówce to ejst to co lubie. Technicznie, wiesz jak ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oo79 Napisano 26 Maj 2008 Share Napisano 26 Maj 2008 (edytowane) tak na szybko , przyda sie do exteriorów (do ujęć z samolotu ;>) Edytowane 26 Maj 2008 przez oo79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 26 Maj 2008 Share Napisano 26 Maj 2008 Chyba do ujęć z samolotu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 27 Maj 2008 Share Napisano 27 Maj 2008 Powiedzcie Panowie czy można w 3ds wybrać jakoś obiekty z nałożonym modem, bo dałem troszkę ciała i gdzieniegdzie ponakładełem mapowanie inne niż w pozostałych miejscach, albo dałem niepotrzebny vraydisp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 27 Maj 2008 Share Napisano 27 Maj 2008 Włącz "Schematic View" (ikonka obok material editora), pozaznaczaj widoczność bloków modyfikatorów. Będziesz mógł łatwo wyróżnić te obiekty, które mają interesujące cię modyfikacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 27 Maj 2008 Share Napisano 27 Maj 2008 (edytowane) zmieniłem lakier: bardzo proszę o ocene. btw: ma ktoś może teksturkę jaka jest tutaj: http://www.suurland.com/images/portfolio_stills_peugeot207_sunandsky_01.jpg chodzi o podłoże Edytowane 27 Maj 2008 przez trosiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 27 Maj 2008 Share Napisano 27 Maj 2008 Poszukaj na cgtextures.com, tam przecież kupa asfaltu jest wystarczy później tylko ImageSynthe'em na przykład pociągnąć i masz seamless'a;) Pozdr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartasm Napisano 27 Maj 2008 Share Napisano 27 Maj 2008 taki teścik wszystkiego ;] 4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 27 Maj 2008 Share Napisano 27 Maj 2008 świetny koc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 27 Maj 2008 Share Napisano 27 Maj 2008 trosiek fajnie tylko ujecie mi sie nie podoba (za wysoko kamera) i wycieraczki wygladaja jakby byly texturka. walka z exteriorem. brakuje jeszcze sporo detali (m.in. kominy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oo79 Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 całkiem miłe dla oka, może przez to czerwone filtrowanie? podmurówkę zmień może na inną text. bo ta oklepana już strasznie ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makbol Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 trosiek, bardzo ładnie popracuj jeszcze nad shaderem felg no i może szyb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Wstępnie ochrzczony "Fifo" :] Walczę z animacją ramienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnyCa Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Teścik oświetlenia łazienki - wiem że są plamy :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 IMO DoF nie pasuje, gloss na ceramice mógłby być większy. Kafelki są matowe? Nawet fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnyCa Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 arev: Płytki matowe - a DOF zmniejszę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Notre Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 arev: Fifo fajny ale co to jest, odkurzacz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 JohnyCa- Moim zdaniem źle zapisujesz rendery, chodzi mi o format. Dof nie pomaga w wizce i nie dodaje jej plusów. Wizke jest mdła i nie atrakcyjna. Zmienił bym kadr na bardziej dynamiczny. Brak oświetlenie przy lustrze. Masz za duży bump na kaflach. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Oto przed wami tandeta wszechczasów, ot dla śmiechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
palmer Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 t0m3k ladna kostka - poszukuje takiej do mojego exterior'a podzielisz sie ..:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Tomuś - bardzo dobrze napisane ;) pressenter - "mini" tak jakoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 La R: docelowo 3000px na długość, ale myślałem, ze się czepicie czegoś innego. No nic, poczekam jeszcze na komentarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 mini to chyba raczej chodzilo o to ze takie miniaturowe to wygladal :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 A, no w sumie może i trochę. No już poprawiał nie będę, bo czasu brakło, ale to nadal nie jest główny mankament tej wizki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 O to to właśnie mnie chodziło :). pressenter - wiele brakuje, ale to już sam widzisz, po prostu gdyby zieleń była w bieli i okna nie odbijały otoczenia to bym wprost napisał, że makieta w czyde ;) mankament główny może i nie bo wiadomo, że i tak się podoba...jestem pewien, że zmiana kadru z pietra bloku sąsiedniego na bardziej ludzki czy tam inny piętro niższy by dała wiele wiele więcej ( tudzież wyższy coś z anteny na dachu ;) ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 No dobra, bo teraz mi się zaczyna głupio robić, bo nawet zleceniodawcy się podoba, a ja taki przekręt wstrętny zrobiłem. :/ La R: taki widok był wymogiem, to będzie podkład do flashowej strony: klikasz myszką na dane piętro i pokazuje się mieszkanie. Mi natomiast chodzi o fakt, i o dziwo nikt nie zwrócił uwagi, że trawa to nie jest żaden disp czy jakieś inne fikuśne dyrdymałki, ale noise nałożony w PS. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 pressenter - to co że w psie :D ale ładnie wyszła :D a to kolejne męczarnie z lakierem: (chyba za mocno przejarany z boku :/ ) ja już nie mam pomysłu na ten lakier... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Mi natomiast chodzi o fakt, i o dziwo nikt nie zwrócił uwagi, że trawa to nie jest żaden disp czy jakieś inne fikuśne dyrdymałki, ale noise nałożony w PS. :/ No nie bratku przy "takim" zbliżeniu i wielkości obrazka to nie idzie się dopatrzyć. trosiek - odrobinę ciemniej w diffuse ( może mniejszy diffuse level ), a i osobiście uważam, że te czerwone sportowe hamulce nijak tu kolorkiem swym nie leżą :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
routee Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 trosiek malina ,bardziej matowe opony by się przydały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 wczorajsze na prędce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Śmiesznie ten biały ziejący otwór w ścianie wygląda, i widać że na prędce, bo plamy sa gdzieniegdzie, i niski sampling, ale poza tym to bardzo miłe dla oka. A, no i drzwi szafki pod umywalką bym troszkę nad podłogą umieścił. Artur tą całą armaturę i wieszaki modelowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Wykonawca zaj... by Cię za tą mozaikę;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etyr11 Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Starszy tescik vray pod c4d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 uuuu... delicious, na prawdę śliczne studio i materiały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 czegoś mi w tym lakierze brakuje... ale nie wiem jak to uzyskać... takiego realizmu mi tu brakuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 palmer ta kostka to standard tex z max'a etyr11 super trosiek poprzedni render lepszy (ujecie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 trosiek, spróbuj może ze zwykłym prostym shellac'iem;) Poza tym wydaje mi się, że przy takim otoczeniu trudno bedzie Ci dobrze ustawić lakier. Spróbuj z inną HDR'ką też. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 trosiek dopoki porzadnej sceny nie zrobisz to realizmu nie uzyskasz poprzez samo odbicie asfaltu .. przod miod bok jak sam widzisz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 (edytowane) http://www.suurland.com/image_x.php?image=images/portfolio_stills_peugeot207_sunandsky_00.jpg no ale tutaj jest pusto dookoła a jaki ładny render prosze :D dobra scena tzn co? te 2 ostatnie rendery to z vray sun+sky. a może poprostu te rendery troszkę w photoshopie przeprawić? edit: lakier to vray blend material Edytowane 29 Maj 2008 przez trosiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 ehhh ale nikt nie napisał, że nie może być pusto ;] chodzi głównie o to żeby samochód miał co odbijać. Druga sprawa na renderze, który pokazałeś nie ma urywającego się horyzontu. Widać, że coś tam daleko jest, a nie odchłań :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etyr11 Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 Dzieki Panowie. W zasadzie to juz skonczone i to dosc dawno , ale: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 bardzo ładne, może tylko troszkę lewa strona domu przejarna. tylko że nad prawym narożnikiem domu coś z tłem się nie tak dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 fajnie etyr11 co mi się nie podoba: - plamy z GI na trawniku (chyba że to jakiś prześwit w palmie był i tak sie fotony zbiegły) - pnącze na budynku - jakoś biednie wygląda - może to wina klimatu :) - tekstura drewna na balkoniku co mi się podoba + trawa wyszła ładnie + chodnik (fajne płytki) + woda całkiem całkiem + palmy (ogólnie zielenina jest fajna, no może troche za dużo się powtaża ten sam gatunek, ale nie można mieć wszystkiego :) + prawa sciana tego budynku na 1 planie fajnie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 pikna trawa, woda, murek i reszta zielonego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etyr11 Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 dzięki Panowie. Z tłem to mnie zaskoczyłeś trosiek- nie zauważyłem wcześniej. jeśli natomiast chodzi o lewy bok budynku to chyba przegiąłem z postprodukcja, bo nie była taka przepalona. No coz mam tez nie przejarana wersje;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphe Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 Tlo nie pasuje do oswietlenia domku - moze sprobojw alnac na wiekszym turbidity sky, zbey bylo jak najmniej niebieskiego? albo cos ? bo tak jakos sie mi to gryzie tak.. nie wiem... no i moze zielen zbyt zielona :) zdesturowac..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi