Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Gordy: hmmm... troche lewitująco ale za to fajny color bleeding z tej kulki :]

 

 

test_final_small.jpg

(high res po klinięciu)

 

4x mrAreaOmni

FG + Logarythmic Exposure Controle

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

to nie jest wina AO bo... wogóle tu nie ma AO :] wyszło tak bo dałem za duży kontrast w Log Exp Contr.

 

a ciemne rogi się zdarzają zwłaszcza w wilgotnych i dawno niemalowanych pomieszczeniach. to tam się zbiera brud powodując ściemnienie stykających się powierzchni. coś jak naturalne Ambient Occlusion ;]

 

Pozdrawiam

Napisano

kuchnia cd. jeszcze troche roboty zostało... chciałbym zdążyć przed sylwestrem zapuścić jakiegoś rendera na 1600x1600 :p.

Po 6 godzinkach otrzymuje takie coś. Dodany kontrast i odrobinka szumu.

 

brazil6h3on0.jpg

Napisano

testuje pewien "myk" w maxie przy renderowaniu, niestety ten render to niewypał, ale niedlugo osiągne to co chiałem, możliwe że będzie tutek.

 

01dfgdfggml8.jpg

Napisano

właściwie taki efekt chciałem uzyskac:

blue002032wk8.jpg

 

To odnośnie Linear workflow, chyba zrobie tutka przedstaiwającego różniece między zwykłym renderem a Linear workflow i ogólnej zasadzie działania na jakiejs bardziej rozbudowanej scenie.

Napisano
czy ja dobrze widze? 27 godzin?

tak! 27h 34 min i 66s. :P

 

Maały teścik. Trzecia w moim życiu główka, drugi shader skóry i pierwsza własnoręcznie robiona textura. Wszystko, co związane z owłosieniem dopiero dojdzie.

 

615fae965db65ac0.jpg

Napisano

Uwaga, Touch się bawi;) Jeszcze niedoświetlone, może to jeszcze poprawię. Rano pewnie wyda się jeszcze bardziej ciemne;) Zapomniałem luknąć ile się renderowało, ustawienia raczej standardowe (dla mnie;p)

 

2004932635799099455_rs.jpg

 

Edit: Na życzenie i dobranoc;) Bez ziarna, przynajmniej tego z PS;)

 

2002534809040111717_rs.jpg

Napisano

Touch: yup, swietny klimat. Ja bym wyposrodkowal z tym szumem, z jednej strony bardzo mi sie podoba szum w okolicach swiatel, ale na dloniach jest zbyt wyrazny i za kolorowy jakis takis :)

Napisano

sorry chłopy nie mam fotoshopa żeby kręcić kontrasty no i jakosc z painta :) - mam więcej testów ale nie mam narazie kabla żeby zrzucic z drugiego pc :/ pozdro.

 

wallmj7.jpg

 

Klicus extra jak bombka :D !!!!

Napisano

tia mw :) tylko jak pisze - testy, za bata nie nadaja sie do portfolio i walone na laptopie - większe scenki zapodam jak tylko dostane swój kabelek :) bo były łupane na kilku maszynach.

 

tutaj jeszcze jakies gnioty :) 4giveNoisss

 

 

 

 

pionekdz4.jpg

 

ppexceptjd0.jpg

 

ppexcept2zn2.jpg

 

ppexcept3uw3.jpg

 

dopadne kabel to wrzuce coś większego...

rendery walone na szybko - pomijac noise.

Napisano

pionek to czyjs model znaleziony na tym forum, z domodelowanym łączeniem wzdłuż.. shader ma max reflection i łapie hdrii z otoczenia.

 

Pokaze wsio bez noisu jak będe miał jak zrzucic pliki + nowe rendery.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności