tweety Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Gordy: hmmm... troche lewitująco ale za to fajny color bleeding z tej kulki :] (high res po klinięciu) 4x mrAreaOmni FG + Logarythmic Exposure Controle Pozdrawiam
Gordy Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 ktos sie orientuje jak uzyskać fall off z GI?
tweety Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 chveti: cudowne nawrócenie? :D :D czas jest nieważny :]
chveti Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Napisano 28 Grudzień 2006 chveti: cudowne nawrócenie? :D :D czas jest nieważny :] Gdyby nie druga linijka to może bym się nawrócił. :)
SWRSC Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 tiłti, nie podoba mi się AO na materiale scian - przeciez w rogach nigdy nie ma takich zaciemnien
tweety Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 to nie jest wina AO bo... wogóle tu nie ma AO :] wyszło tak bo dałem za duży kontrast w Log Exp Contr. a ciemne rogi się zdarzają zwłaszcza w wilgotnych i dawno niemalowanych pomieszczeniach. to tam się zbiera brud powodując ściemnienie stykających się powierzchni. coś jak naturalne Ambient Occlusion ;] Pozdrawiam
Kub@ Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 kuchnia cd. jeszcze troche roboty zostało... chciałbym zdążyć przed sylwestrem zapuścić jakiegoś rendera na 1600x1600 :p. Po 6 godzinkach otrzymuje takie coś. Dodany kontrast i odrobinka szumu.
dariusz Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 RA jeśli do mnie to było, to tak:) ale dzisiaj nie chce mi sie już modelować, to sobie teścik dirtmapy zrobiłem [+] a tu z przodu:
RA Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 To może WiP, bo naprawdę fajnie się zapowiada. :)
tadzio Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 zrob j tego jakiegos charaktera z unreal turnamenta. pozdrawiam;-)
dariusz Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 hehe panowie, to odgrzewany kotlet jest, ale mam noworoczne postanowienie go skończyć. bo trzeba w końcu jakieś portfolio zrobić:) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28728
SWRSC Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 testuje pewien "myk" w maxie przy renderowaniu, niestety ten render to niewypał, ale niedlugo osiągne to co chiałem, możliwe że będzie tutek.
tweety Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 hmm... mental to czy vray... oto jest pytanie :]
Kub@ Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 osobiście wole troche bardziej render nr 2, niezły realizm.
SWRSC Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 właściwie taki efekt chciałem uzyskac: To odnośnie Linear workflow, chyba zrobie tutka przedstaiwającego różniece między zwykłym renderem a Linear workflow i ogólnej zasadzie działania na jakiejs bardziej rozbudowanej scenie.
Mkbart Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Teścik Yafraya na Very High. Robione jakiś czas temu.
SWRSC Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 shading dobry, ale nawet Mental zrobiłby to szybciej :p
voyager Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 czy ja dobrze widze? 27 godzin? tak! 27h 34 min i 66s. :P Maały teścik. Trzecia w moim życiu główka, drugi shader skóry i pierwsza własnoręcznie robiona textura. Wszystko, co związane z owłosieniem dopiero dojdzie.
tweety Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 SWRSC: świetne! czekam na tutorial albo chociaż, na kilka wskazówek :)
misiold Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 w sumie to byl test. 3ds Max 7, photoshop 7, 1h work. dozie: http://img182.imageshack.us/img182/8356/zachziemiapodbudynki02qc9.jpg
KLICEK Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 moj test : finalRender 4min gi : 64 sample aa 1/16 sss int sam 16 dokonczam w wolnych chwilach
Touch Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 Uwaga, Touch się bawi;) Jeszcze niedoświetlone, może to jeszcze poprawię. Rano pewnie wyda się jeszcze bardziej ciemne;) Zapomniałem luknąć ile się renderowało, ustawienia raczej standardowe (dla mnie;p) Edit: Na życzenie i dobranoc;) Bez ziarna, przynajmniej tego z PS;)
SWRSC Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 ja bym nie doswietlal tylo wywalil szum, czysciejszy render. Podoba mi sie, dobre na tapetke :)
arch515 Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 z szumem bardziej mi się podoba , zajebiste. pozdrawiam.
mirach Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 Touch: yup, swietny klimat. Ja bym wyposrodkowal z tym szumem, z jednej strony bardzo mi sie podoba szum w okolicach swiatel, ale na dloniach jest zbyt wyrazny i za kolorowy jakis takis :)
Hindus Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 sorry chłopy nie mam fotoshopa żeby kręcić kontrasty no i jakosc z painta :) - mam więcej testów ale nie mam narazie kabla żeby zrzucic z drugiego pc :/ pozdro. Klicus extra jak bombka :D !!!!
Hindus Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 tia mw :) tylko jak pisze - testy, za bata nie nadaja sie do portfolio i walone na laptopie - większe scenki zapodam jak tylko dostane swój kabelek :) bo były łupane na kilku maszynach. tutaj jeszcze jakies gnioty :) 4giveNoisss dopadne kabel to wrzuce coś większego... rendery walone na szybko - pomijac noise.
mirach Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 Te pionki mordują. Tam jest jakas tekstura ze taki ladny efekt ala brush metal wyszedl? PSP tez niczego sobie :)
Hindus Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 pionek to czyjs model znaleziony na tym forum, z domodelowanym łączeniem wzdłuż.. shader ma max reflection i łapie hdrii z otoczenia. Pokaze wsio bez noisu jak będe miał jak zrzucic pliki + nowe rendery.
mirach Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 mi tam nojs nie przeszkadza, a nawet dodaje klimatu w niektorych :)
TrojkaT Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 hindus bardzo fainie, ten pierwszy dla mnie najlepszy :) nie wiem co to jest ale jest ******* :D pozdrawiam
RA Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 Ty nie nazywaj moich wypasionych pionków gniotami. :D 1
chveti Napisano 3 Styczeń 2007 Autor Napisano 3 Styczeń 2007 hindus - bardzo ładne, jakie SL i czasy :) ?
maczuga Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 nieźle to wygląda o.O myślałem że vrayowy toon to coś w stylu maxowego ink'n'paint.
polka dot Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 hi :) test studia + minimalistyczne pietrowe lozko -.-
Rekomendowane odpowiedzi