Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zrób coś człowieku raz do końca ! wip z wnętrzem leży i kwiczy. Tak do niczego nie dojdziesz trochę cierpliwości, jak brakuje pomysłów, technik pytaj pytaj i jeszcze raz pytaj ale inteligentnie i przede wszystkim słuchaj podpowiedzi bo z tym masz największy problem

trzymam kciuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku myślałem Arti, że specjalnie walisz takie 'prowokacje', coś jak komentarze na onecie, ale chyba się myliłem. No pracuj człowieku, pracuj i tak jak bardziej doświadczeni tutaj mówili, dobij z jednym tematem do końca. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybka łazienka ode mnie:

432js4.jpg

 

camera correct jest tylko tak jak napisał maciegG ogniskowa duża, ponieważ kibelek jest maleńki i trzeba to było wszystko jakoś upchać w pole widzenia :)

Edytowane przez ciasteq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arti skup się narazie na jednej scenie, poczytaj troszkę tutków, pytaj tutaj ludzi, ale zrób jeden porządny test. Polecam zajrzeć na http://www.aversis.be/extras/index.htm

 

A, i nie powiem żebym był jakimś guru w temacie, ba, nawet nie śmiałbym powiedzieć, że się znam na tym, ale proporcje to też tak troszkę leżą na moje oko. :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę ceramiki i plastiku:

 

wryyyyydq4.jpg

 

Klyckając na obrazek możecie sobie pobrać modele. Do końca tygodnia ;)

 

p.s. Tekstura jest Lisowa ;)

 

edit dół: Nie zostawiłem, żeby nie-vrayowcy mogli łatwiej otworzyć. Ale możesz sobie zrobić taki, oto przepis:

Diffuse(255,253,250); Reflection(255,255,255); Fresnel, Fresnel IOR 1,4; Highlight Gloss 0,85;

Reflect Gloss 0,95; wszystko wrzucić do garnka i podgrzewać na dobrym procesorze do uzyskania zadowalających rezultatów ;)

Edytowane przez arev
  • Like 2
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że kulka, której fragment robi za zwierciadło, powinna być obrócona o 90 stopni. I może bardziej wypukła, chociaż to już zależy od tego jak bardzo rozproszone/skupione ma być światło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

routee - bardzo ładny ten lampek :)

arev - co to jest to w prawym górnym rogu?

Kanapa w użyciu:

 

9ac10b3ce65321b1.jpg

 

edit:

kurcze to wanna a myslałem, że jakiś pojemnik plastikowy - to chyba przez skalę rys. na podłodze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix: akurat robię też taką kuchnie z połyskiem, podzieliłbyś się może info i ewentualnie mapą na bumpa na szafkach?

 

Edit:/ Już nie ważne, poćwiczyłem troszkę z noisem w bumpie, i zdało test. Pozdrawiam.

 

Edit2:/ Tak się dopiero przyjżałem... o dywanie byś mógł coś powiedzieć, o materiale szczególnie, jak takie fajne "smugi" uzyskałeś?

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cfaniak - wyrzuć światło z zewnątrz i wszelkie światło dodatkowe jeśli takowe jest. Zostaw tylko "wąskie" IESy w wiszących lampach.

demigod - dzieki :) Podziekowania też dla RA za tego wypaśnego Mac'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhh wiem wiem. cegła była jeszcze na samym końcu zmieniana...wszystko było gotowe, a Pan architekt się zorientował, że ta cagłe wygląda inaczej (no bo budynek istnieje) i trzeba ją zmienić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiatlo to vraysky + direct pozatym im+Lc i gamma2.2 na to ambient i volumetrik dodane w after effect gdzie ostro podkrecilem calosc.W finale dojdzie jeszcze dof w niekturych ujeciach i chyba motion blur tez pojdzie z aftera bo vrayowy( nawet kijowej jakosci) czasowo mnie zabija;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

screen_03.jpg

 

 

czysty render:) ma ktos pomysl jak sie pozbyc przepalen na scianie po lewo pod bialymi slupkami?

 

screen_02.jpg

a to postace do tej samej animki. niemowle wyglada jak alien ale jeszcze go pomecze:) kolejnych 2 kolesi stoi tylem bo z takiej perspektywy bedzie ich widac w finale. dzieki pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ma ktos pomysl jak sie pozbyc przepalen na scianie po lewo pod bialymi slupkami?

Jezeli to jest blad i poprostu swiatlo przechodzi przes sciane albo slup

i jak liczysz irr to mozesz wlaczyc detail enhancement

pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super….Postacie,jakie to smutne ze taki nasz los:) przepalenie,ja bym powalczył z exposure /gamą i nasileniem..Wymieszać z warstwa..Jeżeli chodzi o Cs.. Bo w animce nie pomogę.. linearem robiłeś ??jeżeli tak to morze podkręć w kamerze f-number mi pomaga przy linear.. super naprawdę super czekam na finto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanapa w użyciu:

 

9ac10b3ce65321b1.jpg

 

 

 

 

a tło za oknem?

 

jesli patrzeć pod kątem fotorealizmu to na żaluzjach powinny być jeszcze większe przepalenia a jakiekolwiek smaczki i widoczki za oknem to już naciągana historia.

 

rozumiem krytykę ale bez przesady panie BM, nie doszukuj się dziury w całym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ze dawno juz nic nie robilem w 3d, z nudy zaczelem modelowac sobie taka mazdzine. Model ma kilka niedociagniec, bede je poprawial, ale jest to test lakieru: mazda.jpg

I jeszce cos takiego:

mazda2.jpg

mazda3.jpg

wyglada to jakos?

Edytowane przez zgred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności