Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

konferencyjnafinal6smaluf4.jpg

konferencyjnafinal6smaluf4.619dba456c.jpg - final praktycznie - dzieki Kub@ za wskazówki co do PProdukcji :)

 

Touch fajne, ale cos przy podłodze układają się dziwnie te puffy (nie wiem mam wrażenie ze powinny byc bardziej pofalowane tam - tzn deformacja z powodu ciężaru własnego itp)

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

porcelana raczej tak nie wyglada ;) a co do podlogi to roz z fioletem jest sexy ;]

Jakby ja przyciemnic, dodac kilka iesow z odcieniem fioletu to mozna by bylo ciekawy klimat uzyskac.

A exterior bardzo ladny ! :)

Edytowane przez hcpiter
Napisano

grigoriob: bardzo fajnie, oba renderki mi się podobają

 

Neiraa: przy wyższych nastawach na pewno render troszkęzyska, ale podłoga faktycznie za ostra. Co to w ogóle za kafle, jakiej firmy?

Napisano
Szybki test, niskie ustawienia.

 

gotoniby1tl1.jpg

 

- 3 kolory drewna (przesada) kazde na mikropowierzchni [nie podoba mi się] - mapowanie lezy chyba na tej ciemnej półce -

 

- różowo / fioletowy był by ok na podłodze ale pod 2 warunkami (jak dla mnie)

 

1) albo dużo mniej nasycony (generalnie im większa powierzchnia tym moim zdaniem kolor powinien być mniej oczojebnie nasycony)

lub

2) duuuuużo ciemniejsze całe wnętrze (co przy takich oknach raczej cięzko było by Ci osiągnąć) - polecam zajżeć do portfolio SansSerifa - ma tam taką salkę "kinową" - bardzo fajnie tam nasycony kolor wygląda, ale ogólnie jest dużo ciemniej w pomieszczeniu.

 

- perspektywa się nie klei (budynek się przewraca do tyłu!!!) między 3d a zdjęciem w oknie

 

- misz-masz ogólny - nie widze jakiegoś pomysłu na to wnętrze - może to tylko moje wrażenie

 

- popieram ceramika raczej tak nie wygląda - fajnie (po drobnych modyfikacjach) wygląda ten

materiał na ceramice http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=286

 

 

co do samego renderu - nie ma się jak wypowiadać skoro ustawienia "podglądowe" - mnie takie przepalenia się jakoś nie podobają - jeśli to VrayPhisicalCamera - zwiększ prędkość przesłony - i pobaw sie krzywymi w Virtual Frame Bufferze.

 

Dużo pracy jeszcze IMO, ale jakiś cel został już osiągnięty :)

Napisano

Dzieki za komentarze, liczne. Pracuje nad tym tematem nadal. Wezmę pod uwagę rady, oczywiście. Podłoga będzie nieco ciemniejsza, ale fiolet zdecydowanie zostaje. Popracuję nad nasyceniem. Ceramika tez do dopieszczenia.

Nie ma tutaj trzech rodzajów drewna a dwa: ciemne na meblach, jasne na dodatkach.

Narazie widok za oknem byle jaki. No i dopiero zestawienie całego wnętrza (innych renderów) rzeczywiście daje spójny obraz.

 

Zacniście towarzysze ;P

Napisano

A to mój test dzisiejszy. Sufit widziałem podobny nie pamiętam u kogo ale mi się spodobał taki qbikowy.

03.jpg

oczywiście muszę podkręcić ustawienia i dodać jakieś elementy.

Wiem ze trochę mi kołdra chce odlecieć :) ale się naprawi.

Napisano

Lisie piekne super poweidz czym swiecone czy duzo dodatkowych swiatel ujecie tez extra :]

ja bym tez nic nie zmienial zaj....

masterka powiedz cos o oswietleniu i ustawieniach plasee :]

Napisano

Lisie nie wiem w sumie czy to błąd, czy one takie są w rzeczywistości, ale te słupki po prawej stronie mają jakieś dziwne paski. I tak świetnie to wygląda

Napisano

pressenter-> Zewnętrze już jest. ale nie przezemnie. ja robię tylko dwa wnętrza.

demigod -> To co zawsze w enviremencie plus swiecacy material tam gdzie widać i kilka ies'ów.

chudy-> no właśnie widzę. ale tak chyba powinno być. taka podłoga

Napisano (edytowane)

aa siadlo bo pojechalem z sharpenem zaraz przed zapisaniem i to dosc ostro :]

 

tutaj proba zblurowania tych krawedzi:

 

dof01copyni1.jpg

 

dzis jeszcze postaram sie cos pokazac

Edytowane przez JunioR
Napisano

Pokazywałem ostatnio podobne wnętrze.

Po poprawkach, tu już lepiej widać. Wiem ze jest jeszcze trochę pusto ale z czasem dojdą dodatki.

syp.jpg

Napisano

JunioR: fajne fajne

 

A ja w oczekiwaniu na nową płytę Metallici (dziś w końcu w sklepach) zabrałem się z nudów za poprawianie staroci, na które jak zwykle brakowało czasu kiedy trzeba je było oddawać, a więc:

 

4806094fa447b867.jpg

Napisano

Fargate strasznie spalone, i troche jakieś niedopracowane, nudne.

 

Abell pomysł niezły, zamysł ciekawy ale wykonanie narazie leży. Dywan rośnie jak pleśń jaka, kołderki jak paski filcu, mdło, bez kontrastu i mapowanie siada.

 

ale się nawymądrzałam o_O

Napisano

Neiraa: Co zmienić żeby było bardziej "słitaśne i crazy" ?

 

pressenter: Postpro ustawiałem w nocy na przyciemnionym monitorku, my bad. I tak muszę zrobić jeszcze raz :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności