Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

chveti - czyzby inspiracja reklamami biedronki? :p

a co do modelu Marcina to ojejku, fajnnie ze powiedziales ze to displacment, bo ugh... kiedys prubowalem takie zmarszczki sobie modelowac, ale to warjacji mozna dostac... podsumowujac chyba jestem bezmyslny :)

Fajnie tu wszyscy renderujecie, bede tutaj musial czesciej zagladac :)

Napisano

textura jest strasznie prosta w wykonaniu. zrobiona w bodypaincie na obiekcie dla wygodniejszego podglądu. Generalnie tworzy się baze ze zmiękczonymi brzegami (coś ja gradient) i pozneij za pomocą Smear tool (czyli to do poruszania) poruszamy od krawędzi do środka textury (czy jak kto tam woli)

 

matcolor1ui6.th.jpg

 

może nie wygląda to super ale zdaje swoje zadanie w stopniu mniej lub bardziej zadowalającym

Napisano
Rendering testowy: ustawienia shadingu / studia

Mental Ray 3.4

czas - 2h, za długo :/

 

mrtestde6.jpg

 

definitywnie za długo.

cóż to za shader? i jak masz ustawione studio?

 

Pozdrawiam

Napisano

Maguu- lazienka fajna

Marcin- super wyszedł Ci ten displejs ;)

Peter- bardziej mi to wyglada na hipermarket :]

SWRSC- omg bardzo dlugi czas tego renderka, lepszy vray XD

Napisano

no właśnie, widziałem render w podobnym stylu jak testowaliscie vraya 1.5. Render MFa chyba, tez z niebieskim podlozem. Chcialem cos podobnego klimetem stworzyc w Mentalu + Delikatny dof (głównie przez niego ten czas). Chodziło dokładnie o illuminacje swiatła od powierzchni - czyli niebieski shading na białym materiale. Niestety Mental samym FG słabo sobie z tym radzi, taki efekt można uzyskać na MR dodatkowo uruchamiając photony do akcji.

 

Ustawienia rendera aktualnego:

FG samples 100 min/max 0,02/0,1

DOF

sampling sceny 4/16

sampling 2 mr_areaSpot 7,7 (to także jedna z przyczyn długiego renderingu)

DGS

 

WNIOSKI:

fizycznie poprawny shading GI w Mentalu uzyskamy przy Photonach + wysoki FG

Napisano

taki szybki tescik na nie mojej scenie ogolnie bawiłem sie z shaderami, trosze przepaliłem ale to juz przez sun&sky :| AA słabe bo chciałem szybko a ziarno to z qmc takie wyszło.

Czas to jakies 20 min na lekcji info.

1ld7.jpg

Napisano

dzieki chłopaki :]

A i małe sprostowanie co do postu juniora

W szkole mam 3.2 Ghz procka i 1Gb ramu

Pozdrawiam

P.S Chciałem sobie zrobic tam małą render farme bo akurat jest 15 stanowisk wiec moc by była :]

Napisano

hehehe mam nadzieje ze nie wpadnie a jak cos to i tak juz 3 klasa :p

A Szkoła to LP o profilu zarządanie informacją, ogolnie to nie wiem po co takie kompy w szkole gdzie niektorzy siedza tylko na czacie :p

Napisano

moja mama jest dyrektorem szkoly podstawowej - pracownia informatyczna to okolo 20 kompow, kazdy ponad 1.5 Ghz, kazdy monitor lcd, lan oraz bezprzewodowy dostep do neta w calej szkole. Dodam tylko, ze nasza wioska liczy okolo 800 mieszkancow :D Teraz wlasnie takie pracownie funduje unia

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności