arch515 Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 Animka ze swiatlami 20 mb rozdzielczosc 640x480 http://rapidshare.com/files/115022/animacja.avi.html fajniutko!!wyszło to i miła muzyczka dobry gust.
Marcin Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 test displacement no i zmarszczek za jego pomocą scena by kome, nie chcialo mi sie robic tylko dla testu ;] model + displacement moj
Konras Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 chveti - czyzby inspiracja reklamami biedronki? :p a co do modelu Marcina to ojejku, fajnnie ze powiedziales ze to displacment, bo ugh... kiedys prubowalem takie zmarszczki sobie modelowac, ale to warjacji mozna dostac... podsumowujac chyba jestem bezmyslny :) Fajnie tu wszyscy renderujecie, bede tutaj musial czesciej zagladac :)
Master Kiełbaster Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 20 minut klikania, 3 zwisy maxa i się ma takie zmarszczki bez dispa :*
arch515 Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 20 minut klikania, 3 zwisy maxa i się ma takie zmarszczki bez dispa :* rozumiem że na buzi sie ma takie zmarszczki:) marcin możesz pokazać ustawienie?!
buczer Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 tez sie dorzuce starym renderem supermarket albo łóżko, jak kto woli :)
krzyhhh Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 super wątek.. ;) peter: jak na market.. to za dużo odśnieżania zimą.. co by się to nie zawaliło :D chweti: to twoje to troche podobne do delmy :p
Marcin Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 textura jest strasznie prosta w wykonaniu. zrobiona w bodypaincie na obiekcie dla wygodniejszego podglądu. Generalnie tworzy się baze ze zmiękczonymi brzegami (coś ja gradient) i pozneij za pomocą Smear tool (czyli to do poruszania) poruszamy od krawędzi do środka textury (czy jak kto tam woli) może nie wygląda to super ale zdaje swoje zadanie w stopniu mniej lub bardziej zadowalającym
SWRSC Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 Rendering testowy: ustawienia shadingu / studia Mental Ray 3.4 czas - 2h, za długo :/
voyager Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 Kolejny render z serii "Nawet rendery próbne mi nie wychodzą" V-ray 1.5 RC2 Duron 1340MHz 512 RAM 0,5 h [+] A jednak wychodzą 1h
tweety Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 Rendering testowy: ustawienia shadingu / studia Mental Ray 3.4 czas - 2h, za długo :/ definitywnie za długo. cóż to za shader? i jak masz ustawione studio? Pozdrawiam
demigod Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 witam MArcin bardzo fajny pomysl moze leki tutek zawsz cos Fresh :D 1
JunioR Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 Maguu- lazienka fajna Marcin- super wyszedł Ci ten displejs ;) Peter- bardziej mi to wyglada na hipermarket :] SWRSC- omg bardzo dlugi czas tego renderka, lepszy vray XD
SWRSC Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 no właśnie, widziałem render w podobnym stylu jak testowaliscie vraya 1.5. Render MFa chyba, tez z niebieskim podlozem. Chcialem cos podobnego klimetem stworzyc w Mentalu + Delikatny dof (głównie przez niego ten czas). Chodziło dokładnie o illuminacje swiatła od powierzchni - czyli niebieski shading na białym materiale. Niestety Mental samym FG słabo sobie z tym radzi, taki efekt można uzyskać na MR dodatkowo uruchamiając photony do akcji. Ustawienia rendera aktualnego: FG samples 100 min/max 0,02/0,1 DOF sampling sceny 4/16 sampling 2 mr_areaSpot 7,7 (to także jedna z przyczyn długiego renderingu) DGS WNIOSKI: fizycznie poprawny shading GI w Mentalu uzyskamy przy Photonach + wysoki FG
Master Kiełbaster Napisano 22 Październik 2006 Napisano 22 Październik 2006 Fizycznie niepoprawny shading w mentalu bez użycia photonów: (9min)
SWRSC Napisano 22 Październik 2006 Napisano 22 Październik 2006 a to ja tez robilem :p MentalRay 3.4 3x mr_AreaSPot w oknach, FG only
patry Napisano 22 Październik 2006 Napisano 22 Październik 2006 Master Kiełbaster - podłoga to DGS z displace?? Bo wyszła super!! SWRSC - fajnie, ale GI mogłeś włączyć :*
peterr Napisano 22 Październik 2006 Napisano 22 Październik 2006 a tu testowy renderek GI ustawienia :stat: 0,93 ,contr i contr base po 1 no i wyszło kolorowo:]
Master Kiełbaster Napisano 22 Październik 2006 Napisano 22 Październik 2006 Master Kiełbaster - podłoga to DGS z displace?? Bo wyszła super!! SWRSC - fajnie, ale GI mogłeś włączyć :* :* wyszła tragicznie a nie spoko :* jest to bump tylko. vray 1.5 WTF? 1
Bonifatz Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 Testy MR 3.5 z Maxa 9`tki Czas około 15 minut.
cfaniak Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 vray czas okolo 10 min na p4 3gHz HT
Master Kiełbaster Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 vray czas okolo 10 min na p4 3gHz HT :P Trochę blado edit Miś patyś vray 1.5 :* ze 3 minuty
Bonifatz Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 testów ciąg dalszy MR 3.5 - render około 15 minut
hcpiter Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 taki szybki tescik na nie mojej scenie ogolnie bawiłem sie z shaderami, trosze przepaliłem ale to juz przez sun&sky :| AA słabe bo chciałem szybko a ziarno to z qmc takie wyszło. Czas to jakies 20 min na lekcji info.
maczuga Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 lol, na lekcji informatyki? nieźle, jakie macie tam kompy?
JunioR Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 lol, na lekcji informatyki? nieźle, jakie macie tam kompy? wiem ze 512mb ramu i chyba setke procka :]
chveti Napisano 25 Październik 2006 Autor Napisano 25 Październik 2006 Mi nie dali maxa instalnac ;/ a mam 512 i 2,5ghz piter - daje rade :)
hcpiter Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 dzieki chłopaki :] A i małe sprostowanie co do postu juniora W szkole mam 3.2 Ghz procka i 1Gb ramu Pozdrawiam P.S Chciałem sobie zrobic tam małą render farme bo akurat jest 15 stanowisk wiec moc by była :]
Master Kiełbaster Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 A po wtargnięciu policji by jeden komp nie został :* Co to za szkoła że masz takie kompy?
hcpiter Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 hehehe mam nadzieje ze nie wpadnie a jak cos to i tak juz 3 klasa :p A Szkoła to LP o profilu zarządanie informacją, ogolnie to nie wiem po co takie kompy w szkole gdzie niektorzy siedza tylko na czacie :p
SWRSC Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 moja mama jest dyrektorem szkoly podstawowej - pracownia informatyczna to okolo 20 kompow, kazdy ponad 1.5 Ghz, kazdy monitor lcd, lan oraz bezprzewodowy dostep do neta w calej szkole. Dodam tylko, ze nasza wioska liczy okolo 800 mieszkancow :D Teraz wlasnie takie pracownie funduje unia
maverick sheep Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 takie cos wymodzone na szybkiego pomysl nie nasz (na sieci mozna to znalezc linka nie pamietam) modeling Piun - tak sie chyba chlopak ze 10 min meczyl szajder i uroczyste F9 taki tescik pozdrawiam
polka dot Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 mav pozdro dla kolegów z pokoju od gówniarza szemranego :)
maverick sheep Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 kome vel anouk przekazane i do spania juz! bo Ci wujek piun da klapsa z ciocia kjubas :P
Bonifatz Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Kolejny dzień zmagań : Render MR 3.5 oryginalna wielkosc 1400x1000 ... czas renderu około 30 minut
Master Kiełbaster Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Braszed tipod Vray1.5 3:20 min
Master Kiełbaster Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 Hej misie patysie jak ustawić ustawienia vraya by było ładniej i szybiej? To się robiło 40 min :(.
hcpiter Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 fajnie wyszła podłoga ! a metal poprostu git :)
Marcin Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 jakis tam test displacement i walka z materialem szmaty w oknie.
Master Kiełbaster Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 maderfakerski vray po zerżnięciu ustawień od Mario, 20 min :*
hcpiter Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 cos za zołto-zielono w tej scenie teraz sie zrobiło :p
Rekomendowane odpowiedzi