Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

serio się to renderowało 13 godzin ? czy to poprostu błąd przy zapisie taga jakis ?

 

jakis refleks na tym fornirze by się przydał.

 

ogólnie monochrom mi się podoba, ale nie tak oczojebnie pomarańczowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto sety, na mniejszych rozmywało paskudnie GI

 

a co do przebarwień to tak naprawdę nie ma ich za wiele bo jedyne białe elementy to sufit, lodówka i atrapa kuchenki reszta jest w odcieniach żółci

 

przechwytywaniewtrybiep.th.png

przechwytywaniewtrybiep.th.png

przechwytywaniewtrybieph.th.png

Edytowane przez styczeń
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie strzelilem taki szybki teścik. Chciałem sprawdzić jak się krzesełko prezentuje oraz studio i oświetlenie. Krzesło dośc łatwe i porste ale mnie się podoba (wykozystam go w wizce).

 

krzeso.jpg

 

i troche fotoszopa :P

 

krzeso1edited1.jpg

 

PS: No to jeszcze stara pracka pseudomakiety kiedy nudy były :) Tutaj był test drewna, oświetlenia i studia.

Pozdrawiam :)

 

222htp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

styczeń - nie rozumiem w ogole co ci tam moglo rozmywac się i jak?!

 

ustaw sobie Irr map na medium wzglednie high jak potrzebujesz - im wiecej int.samples w IRR tym dłuższy render - u mnie nigdy nie wyszedlem ponad hmm 40 o ile sie nie myle (a większosc renderów robie na presetowych ustawieniach - bo jest szybciej, czasem trzeba tylko podkecic nieco zeby poprawic to i owo)

 

zmienil bym Adaptive Subdivision (niby w któryms Gnomonie gosc mowil ze to domyslny vrayowy sposob) na Adaptive DMC - poszukaj opisu SWRSC na temat odszumiania renderów, naprawde bardzo dobrze dziala i mozna ustawiac male samplowanie na materialach bo i tak AA wszystko ladnie wtedy wygladzi / wyczysci)

 

zmniejsz sobie rozmiar bucketów do 32x32 - moze nieco przyspieszy (przynajmniej u mnie na moim sprzecie to taki "optymalny" rozmiar do ramu i procesora jaki mam (quad +4gb ramu)

 

co do samego czasu renderu będę strzelal winne jest albo samplowanie w IRR map (int.samples) albo masz za duzo sampli na materialach jakichs i zarzyna kompa to.

 

Ustaw wszedzie 8 tak jak w standardzie jest i potestuj.

 

Milej nocy zycze :)

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwus :)

Swierszczu - a czy moglbys zobaczyc - nawet na samej kulce, czy ten nowy SP do fałraja

robi juz motiob blur ? (przy kamerz phys.)

Poprzedni nie dzialal, co uwazam za jakis skandal.

Fog fajny :)

Junior - fajny render :)

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MotionBlur dziala od zawsze z kamera fizyczna - w czym problem?

 

Wcześniej nie działał na proxy, ale poprawili to w którymś RC. Obecny SP3 ma jedynie ograniczenie stosowania MB dla vrayLighta w trybie mesh.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

junior bomba człowieku renesansu

a to takie tam .test AA, które siadło jak widać po prawej stronie no i samego SP3, a obrazek to niekończący się projekt, 5 czyli granie na mojej cierpliwości..Pozdrawiam.

c7dc710df905a2d0.jpg

e4183428cc35353f.jpg

Edytowane przez arch515
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie ten bialy to kozacko wychodzi Tym masterom

ktorys chyba mowil ze jakiego tuta zrobi i objasnie co i jak jak wolna chwile bedzie mial :]

chyba Pan HcPiter, Junior ,Arch515, Swierszcz :]

pewnie jeden z tych maskratorow ale reki nie daje :]

 

 

to bardzo zacnie Panie HcPiter dziekowac dziekowac :]

i czekam :]

Edytowane przez demigod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Junior a ja się czepię :)

Biała gumka jest czysta jak nówka a trucki widać że używane, nakrętka na kingpinie też idealnie czyściutka.

Kółka na części która ma kontakt z podłożem zawsze się brudzą, czernieją i robią się dziurki/pęknięcia na powierzchni.

Na białej części trucka mógł byś dać jakieś wyraźne rysy i głębokie rowy :) bo to się jednak najbardziej zużywa.

A na czarnej części na krawędziach daj przetarcia.

Nie zrozum mnie źle, jest BARDZO blisko ideału i jak skończysz to zrób jakiś ładny renderek na tapetkę fullHD ;) bo chcę to na pulpicie.

 

A i jeszcze kółka przy ośce od środka się brudzą mocno ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Junior a ja się czepię :)

Biała gumka jest czysta jak nówka a trucki widać że używane, nakrętka na kingpinie też idealnie czyściutka.

Kółka na części która ma kontakt z podłożem zawsze się brudzą, czernieją i robią się dziurki/pęknięcia na powierzchni.

Na białej części trucka mógł byś dać jakieś wyraźne rysy i głębokie rowy :) bo to się jednak najbardziej zużywa.

A na czarnej części na krawędziach daj przetarcia.

Nie zrozum mnie źle, jest BARDZO blisko ideału i jak skończysz to zrób jakiś ładny renderek na tapetkę fullHD ;) bo chcę to na pulpicie.

 

A i jeszcze kółka przy ośce od środka się brudzą mocno ;)

 

Dzieki za komentarz, trafne uwagi, jednak nie chcialem za bardzo niszczyc i ryzac tych truckow, chodziac jak bede mial troche wiecej wolnego czasu to chetnie sie nimi pobawie, zwlaszcza texturami :)

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za to ja od siebie wrzucam takie cos.. nie wyszlo tak jak chcialem wiec pewnie calosc w finished sie nie znajdzie, wiec daje tu. robilem se na tje scnie testy LWF, ale 0powodzenia, za to przytakich samych ustawianiach LC QMC etc, mam gorsze efekty samplowania w cieniach - wychodzi ziarno jak fiks, pewnie to wina niewiedzy, ale jakos nie zalapalem bakcyla. moze ja bedize czas wyrenderuje to swoja standardowa metodA, i wymienie to drzewo, bo nie jestem z niego zadowolony:)

 

4s.jpg

 

4s.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Helo Morphe,

Kolor i światło mistrzowskie jak zawsze ;) Co do sceny to jak dla mnie ten skalniak czy tam ogródek psuje całość - jakoś mało czytelny i chaotyczny, no i disp trawy w lewym rogu...

Tak czy inaczej całość i tak mi się cholernie podoba :)

P.S.

Pracujesz na systemie 64bit? Pytam bo zawsze mnie powala i zastanawia ogromna ilość detali w Twoich pracach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morphe - fajnie to zrobiłeś. Dużo detali i pokrycie dachu też mi się podoba. Mniej mi podchodzą za to rośliny. Pieńki ekstra.

 

panorama wnętrza:

http://www.wizualizacje.media.pl/zasysanie/forum/panorama/panorama.html

 

49036eae4e1aa677.jpg

 

DraB - co do materiału na lampach to może to Ci coś pomoże:)

http://213.195.81.20/grupoblux/INGLES/productos/ficha.asp?codPro=81842

Edytowane przez pionix
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix: Tego się obawiałem, w następnym spróbuje skierować uwagę oglądającego bardziej na model :) btw, kozacką panoramkę tam machnąłeś :)

 

styczeń: Spoko, zrobię poprawiony teścik z innym modelem i przy okazji dam sety i budowę studia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności