Master Kiełbaster Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 2:30 min :* 1:20 H, vray, miś patyś :*
tadzio Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 no teraz ja zapodam swoja kaszane... scenka prosta jak sikanie, modeli prawie nie ma (bo trudno kulki nazwac modelami;-) i ogolnie nic to nie jest. Ale jak ktos tu powiedzial: kazdy czasem musi sobie zrobic jakies kulki;-) Byla taka gierka kiedys na playa "kula world". Kulki rulez!!! Chodzilo mi glownie o pomysl (tak mi jakos wpadl do lba), bo kto powiedzial ze kazda pracka musi byc skomplikowana i wymagajaca? ;-) a i oczywiscie to vray. -czas jakie 10-15min
tadzio Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 Ta.. bo jakos podpasowala mi... tam na gorze w prawym rogu widac napis CocaCola ;-) A to inna texturka (gorsza;-) ale pyszcek i oczka mnie zauroczyly (na podlozu) ;-)
krzyhhh Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 wow.. rozpoznałem a wcale nie widziałem napisu :p :D to następne.. ma za spory reflacrions.. nic nie widać.. tylko samo hdri : / czyli ble
Georgas Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 RA fajnie to wygląda :) Pinero światełko świetne, całośc też :) anouk fajny kominek ;) Master Kiełbaster co to za materiał na 2 renderze ?? chodzi o materiał na którym auto stoi, podzielisz się ?? :)
Master Kiełbaster Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 To vray mtl z takie o w diffuse quasi metalic :*
Orangegraphics Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 9 min takie coś?? Jakim cudem? czy to jest na PPT?
tweety Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 peter_muler: nice :) jak stary jest ten "glut"? w życiu każdego prawdziwego mężczyzny nadchodzi czas aby zrobić sobie własny interior więc hmm... taki tam pierwszy poważniejszy test w vrayu tylko nie bijcie :) irr+lc skylight+direct scenka nie moja, ustawienia po części moje :] Pozdrawiam 1
tweety Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 Lis: jaka zdrada? Mental rox fo eva! :D poza tym nigdy nie twierdziłem, że Mental nadaje się do vizek, wręcz polecałem vraya jako silnik renderujący vizki (patrz wątki patrego) po prostu imo szybciej i prościej zrobić to w Vryjku :]
piksar Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 tu był głupi i nieodpowiedzialny tekst na temat wątku Tweetiego. W życiu każdego mężczyzny jest moment na wycofanie tego co się powiedziało.
JunioR Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 peter bardzo pomyslowe z przedstawieniem tej makiety i wogle fajny renderek :] tweety hehe witamy w vrayu :D :D ogolnie fajnie fajnie :]
Master Kiełbaster Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 Piksar chcesz banem w twarz? :P 4 krotny spid up
tweety Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 [edit] pikSar: trzeba było zostawić. w końcu to twoja opinia :) [edit] ech... odrobina wyjaśnien: od kilku dni ślęczałem na mojej jakże ambitnej scence złożonej z boxa z shellem z wyciętym oknem :] zależy mi jednak na czasie więc zassałem scenkę ze spot'a i przerobiłem ichniego tutoriala. nie spodobał mi się efekt (wszystko lewitowało) więc wywaliłem vraylighta i zastąpiłem go skylightem z mult: 3 potem w lc zmniejszyłem parametr sample size, i potestowałem hsph i min/max rate w Irradiance map.
nielot007 Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 poza tym jeśli cytujesz to docytuj do końca: w życiu każdego prawdziwego mężczyzny nadchodzi czas aby zrobić sobie własny interior więc hmm... taki tam pierwszy poważniejszy test w vrayu juz sie nie tlumacz ;) ale i tak fajnie wyszedl render,choc czas chyba troche za dluugi ze tez ci sie czekac chce ;) master cool kome pierwszy rewelka :) pozdro edit takie badziewie aby oftopa nie robic ;)
Zbychowaty Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 Master Kiełbaster - wypasek, na prawde ladnie:)
tweety Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 nielot: wiem, ze za długi, nie wiem czym to zoptymalizować :/ strałem się uzyskać jak najbardziej poprawny shading GI. żeby wszędzie były cienie a nie same kleksy :] póki co rezultaty są mierne ale powoli do tego dojdę :) Pozdrawiam
tweety Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 jaaaki dyplomik? :D a tak na serio: to prawda, robię to na dyplom. mam już projekt całego pomieszczenia i zarysowaną ogólną kolorystykę. obecnie wertuję przerózne katalogi w poszukiwaniu mebli, sof, TV etc. jak mi się to uda złożyć w całość tak jak to widzę w głowie to bedzie cud :] Pozdrawiam
mrkrzysiek Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 peter_muler bardzo fajna makieta i render :) Master Kiełbaster jak dla mnie ten lakier trochę za plastikowy ale daje rade :) tweety ładnie ładnie proponuje zmiane jednak vray'a na RC2 albo RC3 wsómie niewiem jaki masz sprzet ale jak na skylighta i takie cieniowanie czas nie jest zły nielot007 bardziej jak wosk ale fajnei ze jakis render zrobiłeś
KLICEK Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 ziolny kolorek jest poprostu piekny :) rozowa siła zna sie na rzeczy piekny render
SWRSC Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 TWEETY !!!!!! To już na Mentalu w mniejszym czasie uzyskasz jeszcze lepszy shading niz taki jak tu pokazales !!!! Cholero jedna wrraaccaaj :)
hcpiter Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 hehehe tweety :p ładny renderek xD prawie jak mental ;) a kto mi to mowił ze w maxie 9 do vizek bedzie MR ;> oj oj master-piekny zielony samochodzik, zrob rozowy i bedzie git :*
Georgas Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 brawo tweety, jak ci się vray podoba ??:) Master Kiełbaster bardzo fajny ten zielony lakier
Vorek Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 takie tam eksperymenty z nowym mentalkiem, ok 19 min. render
MaGuu Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 Vorek - Mental sux :D peter_muler - więcej takich kotletów :D
buczer Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 kotlet ma troszku palstykowo-pcv'owe ściany...zapewne miał być marmur bo to drewienko było z tym ze bitmape podmienilem i wyszedl pcv stary obrazek, znacznie lepszy, chyba się cofam :D
polka dot Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 laska wieszak i napisy są super. nie cofasz się tylko starzejesz i wypalasz ;) próba odtworzenia:
tweety Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Georgas: po kilku dniach wgryzania się w jego dziwny sposób renderowania stwierdzam, że jest bardziej pokręcony niż myślałem. Vorek: robisz mi to specjalnie :] peter_muler: świecznik rox, reszta standardzik :] anouk: to do kolejnych kafelek?
polka dot Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 nie. miało być na archinteriors ale nie mam czasu :)
Vorek Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Vorek: robisz mi to specjalnie :] Ma się rozumieć ;]
misiold Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Pierwsze proby z "Displacement Mapping" do dzisiaj mi sie po nocy snia te porazki [i ciagle ich przybywa!]: (BigOne)http://img481.imageshack.us/img481/2518/gamedha5.jpg [edit] Master Kiełbaster-hmmm... ok.20/25min? ne pamietam dokladnie ale wiem, ze bylem w tedy strasznie zawiedzony.
Master Kiełbaster Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Ile czasu się renderował ten Doom? :P
Master Kiełbaster Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 http://img513.imageshack.us/img513/9872/lipa6sr4.jpg
JunioR Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Vorek hehe ale masz plamy na tym renderze :] ;p peter wersja z drewna bardziej mi podchodzi, ale i tak jest super :] anouk super krzesla :]
chveti Napisano 10 Listopad 2006 Autor Napisano 10 Listopad 2006 Ciekawe ile jeszcze przerenderujesz to autko. mdłe , mało kontrastowe :*
Rekomendowane odpowiedzi