Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Buty są świetne :) jakoś tak mnie tak pozytywnie nastawiły.

W różowych daj czarny flek i będzie jeszcze lepiej.

Napisano

hej Master zrób wipa do tego Mustanga i przy okazji pokaż siateczkę ;)

Nie daj sie prosić :D

Napisano
  • Autor

Nieźle kozioo :)

 

Hehe to teraz od innej strony trzeba się zabierać.

Uzyskujemy realizm psując zdjęcie... Jak zrobić high quality i mega real? :)

 

master - wreszcie ładnie wyrenderowałeś ten samochód. naprawdę ładnie. [audi]

Napisano

Właśnie chciałem przetestować opcję pod tytułem: rozmyte AA i aberracja na siłę.

Ten sam render z catmull-rom'em zamiast area i bez psucia w PSie wygląda dużo mniej ciekawie. (Nie ma to jak autoantyreklama, hehe)

 

- high quality i mega real? zaczynam powątpiewać czy to jest cel do osiągnięcia w rozsądnym czasie;) W tym wypadku całość zajeła mi jakieś 4.5 godziny - od narysowania prostego szkicu na kartce, do końca postprodukcji. Przy high quality jeszcze bym męczył ustawienia qmc ;)

Napisano

4fun. Zobaczyłem taka lampke w necie i coż było robić.

 

lampzs6.jpg

Napisano

szału nie ma ale sie ucze dopiero :) Blender + Yafray + Gimp :D zna ktos jakies tutki o wizkach z wykorzystaniem Yafray.a - chodzi mi glownie o ustawienia swiatel oraz opcje materialow... z gory thx :)

 

interiorpc1.jpg

Napisano

hmm chlopaki szczerze to nie wiem czemu ale szyby to zwykly rozciagniety box... :p

Napisano

lol

 

w takim razie wyciągnąłes wiecej z materiałów ;) albo to jakis bug.

Napisano

Mental Ray 3.5

Testowałem ustawienia pod interiory, zero psucia, only sharp.

 

mrforfuner2.jpg

Napisano

serwus :)

SWRSC - fajnie to wyglada, ale w taki pokoju bym oszalał chyba. Mi sie to kojarzy z pokojem bez klamek. Nie wiem dlaczego .

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

oświetlenie fajnie wyszło, ale ja bym kolorystykę dał na odwrót ściany czarne, szafka biała, uwielbiam czerń

Napisano

2x mr_areaOmni w 2 oknach (są po prawej). Kolor niebieski, mlt na 0,4, Inverse Square, area na 60cm, około 10000 energy i 300000 photonow na jedno światło.

Za oknami i światłami duży plane z nałożonym materiałem MentalRay i mapką output (wartość na 1.0 i RGB na 3.0)) a w niej gradient nieba, celem niebieskich odbić na obiektach)

GI na photonach + FG (radii in pixels 5/0.5)

Technika przebiegu ustawiania rendera identycznia jak w tutku: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28412

Napisano

SWRSC - aż miło popatrzeć na taki czyściutki i ostry renderek spod Mentala :)

Napisano

pionix vizka dobra ale kompozycja lezy, pusto gora-lewo.

 

a to test zaslonek na szybko, Lis dzieki za tutka z zaslonami mistrzu;>

31b6e78ab4fff284.jpg

Napisano
SWRSC - aż miło popatrzeć na taki czyściutki i ostry renderek spod Mentala :)

 

Wiadomo :) jak już Mental renderuje to czyściutko

 

SWRSC: very nice :) jaki czas renderingu?

 

czas około 1h (FG radii in pixels) na interpolowanym FG poszłoby w około 15min

Napisano

pionix fajnie wyszlo ale drzewo jakies takie nie pasujace za duze jak na jego rodzaj ;]

Napisano

hcpiter zdecydowanie masz rację :p

oo79 mogłem tam dać jakieś drzewa albo coś to fakt ale już za późno ;)

Napisano

Witam, (mam nadzieje że fotka chodzi bo pierwszy raz dodaje na forum) ogólnie scenka mało ciekawa, testowałem kilka materiałów z demo Evermotion ArchShaders i chciałem uzyskać trochę realizmu. Mental Ray 3.5 ad7b17029c708d42.jpg

Napisano

lampka jaka zobaczyłem ostatnio. Projekt studio italia design.

 

blowih3.jpg

Napisano

Krencony calkiem przyjemne:)

Szumno co prawda, ale swiatlo fajne:)

pozdr

Napisano

Dzięki tadzio, szum z Photoshopa, chyba rzeczywiście trochę z nim przesadziłem :)

Gordy - ciekawa lampka, czekam na ostateczny render :)

Napisano

Krencony - całkiem fajny render, myślę, że realizmu uzyskałeś troche więcej niż troche - choć jak dla mnie odrobine za mocny DOF :)

Napisano

Krencony - WOW! Genialne!

Osterman - super podłoga :)

daymon - jakieś takie nie bardzo, a z tą aberracją to przesadziłeś :P

Tak w ogóle spytam - po co aberracja na renderach? W celu zwiększenia realizmu? Jeśli tak, to dziwi mnie to niesamowicie :)

Napisano

W moim przypadku chciałem uzyskać wersję jak z aparatu, dlatego dodałem szumy, aberracje, winietowanie i DOF-a, choć przyznam że trochę przesadziłem, ale to był taki teścik, chciałem zobaczyć jak to będzie wyglądać.

daymon - rzeczywiście przesadziłeś z tą aberracją i to mocno :)

Napisano

aberracja imho do zwiększenia realizmu, ale nie zawsze. Widziałem (chyba w srebrnej galerii) taką łazienkę w której lustro było trochę aberracją potraktowane, tylko lustro i nic więcej, i musze przyznać że to znacznie zwiększyło realizm.

Napisano
  • Autor

Hehe ale teraz się znów zamyka wszystko do jednego - realizm osiągnięty aparatem z '95.

Szum, abberacja? Aparaty z nowych telefonów komórkowych już prawie je wykluczają a co dopiero cyfraki nawet z dolnej półki :)

 

daymon - wygląda jak obrazek anglifowy...nie wiem gdzie dałem okulary 3d tylko :P

Napisano

Aberracje, szumy itp... juz nie raz ktos pytal po co to:)

Faktycznie w kiektorych przypadkach dodaje to "autentycznosci/realizmu" renderowi, ale nie wszedzie to pasuje wg mnie...;)

pozdr

Napisano

Hehe tak se tylko dodalem aberracje a tutaj chca mnie zabic za to :P :)

Napisano

Trochę z tymi aberracjami przesadziłeś chveti, jeszcze w większości cyfrowych aparatów występują, a nawet jak kupisz takiego nikona np d50 z KIT-owym obiektywem to aberracje będą. Co do aparatów w telefonach komórkowych to nawet nie będę się wypowiadał :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności